Jump to content

dimitris74

Members
  • Δημοσιεύσεις

    360
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

Everything posted by dimitris74

  1. την ιδια πήρα και εγώ μετά από αίτηση φορητότητας. προφανώς προσπαθούν να μαζέψουν πελάτες.
  2. καλο είναι που το αναφέρεις αλλά η εμπειρία μου με φλασαρίσματα λέει να κάνουμε πάντα ενα factory reset μετα την αλλαγή για να στρώνει. αυτο λενε και στο xda και γενικα εδω μεσα.
  3. παντως σε εμενα με s2 με την leaked rom μου εδωσε 50 και αλλα 50 με το galaxy tab 2 που αναβαθμισα σε jb απλα στο galaxy εκανε πρωτα update την εφαρμογη του dropbox και μετα μου εδωσε τα gb.
  4. κατέβασε από sammobile την αγγλική επίσημη 4.1.1 και περνα την με odin
  5. τελικα το περασα και εγω μεσω odin μιας και ηταν ρουτ το tablet. στο dropbox δινει και καμμια 40αρια γιγα χωρο με αποτέλεσμα μαζι με την beta του s2 να εχω φτασει τα 98gb
  6. καλησπερα μου εμφανισε ενα update αλλα επειδη το εχω κανει root δεν μπορει να περασει. ξερει κανεις που κανει save το αρχειο ετσι ωστε να το παρω και να το περασω μονος μου?
  7. δοκιμασε απο odin να περασεις και το modem και το csc εγω τα εβαλα ολα του περασα και απο titanium εφαρμογες και δεν εχω δει fc. εχω δει μονο ατην lock screen καποιο κόλλημα κάπου κάπου αλλα υποχιαζομαι οτι φταίει το flash που πέρασα γιατι πριν δεν έκανε τίποτα
  8. καλα η ρομ ειναι απιστευτη. νομιζω οτι αλλαξα τηλεφωνο. δευτερη μερα σημερα και ολα πανε καλα.
  9. καιρος για εξοδα, για τον εορτασμο των 25 billion βγαινουν παλι προσφορες με 0.25 cent πρωτη μερα https://play.google.com/store/apps/collection/promotion_celebrate_25_billion?feature=banner#?t=W251bGwsMSwyLDIwMSwibnVsbC10b3BfZmVhdHVyZWRfX3Byb21vdGlvbl9jZWxlYnJhdGVfMjVfYmlsbGlvbl9fR1IiXQ..
  10. στο xda εμφανιστηκε ΟΤΑ jb για γερμανια.
  11. παραγγειλα την παρακατω θηκη http://www.ebay.com/itm/Black-Hard-Back-Leather-Case-Cover-For-SAMSUNG-GALAXY-TAB2-10-1-P5100-P5110-/190707563141?pt=US_Tablet_Accessories&hash=item2c670e7a85 Ηρθε σε 12 μερες περιπου σε φακελο ταχυδρομειου. Η θηκη ειναι απο σκληρο πλαστικο, ποιοτικη πιανει στις τεσσερις γωνιες με πλαστικα αυτια καλης ποιοτητας ενω εχει στην βαση ελαστικα ποδαρακια για να στεκεται ορθια. Ειναι αρκετα μαζεμενη κι δεν δινει ογκο. Εχω παραγγειλει και ενα σετ με θηκη 360 screen protector και στυλο, τα δυο τελευταια φαινονται καλα απλα στο ζελατινα δεν εχει κομμενο παραθυρακι στους αισθητηρες με αποτελεσμα να εχει φυσαλλιδα. Την θηκη δεν την εχω βαλει μιας και εχει την κινεζικη πλαστικη μυρωδια και περιμενω να ξεμυρισει
  12. μισο λεπτο βρε παιδια, απο cwm αν κανω wipe data δεν κανει και factory reset? Το αλλο του τηλεφωνου εσβηνε και την εσωτερικη μνημη απο οτι θυμαμαι.
  13. απο ωμεγα 15 για να περασω στην rom σου τι ακριβως πρεπει να κάνω? φλασαρω απο cwm την ρομ αφου κανω wipe data, dalvik, και cache? αν παρω backup απο titanium μπορω να επαναφερω στην δικια σου? ευχαριστω
  14. Καλησπερα Το desire μου τρωει κατι φρικες εκει που μιλας και κολλαει και πρεπει να βγαλω μπαταρια για να ξανανοιξει Θελω να το επαναφερω σε μαμα κατασταση να δω ανσυνεχιζει τα κολληματα για να το παω για σερβις. Ειμαι s off με cm7 hboot και root Απλα τρεχω το ruu και τα κανει μονο του περναει hboot σβηνει recovery κλπ;
  15. καλησπερα, εδω και δυο τρεις μερες μετα απο εγκατάσταση chrome και συγχρονισμο bookmark με το το samsung s2 μου μου σκανε στο ασχετο notification που οδηγουν η σε μηνυματα για απαντηση με οκ η σε σελιδες για κατεβασμα εχει κανεις καμμια ιδεα τι μπορει να είναι και αν το κυριοτερο ειναι ιος? δοκιμασα να φλασαρω χωρις wipe rom και συνεχιζει το ιδιο.
×
×
  • Create New...