Jump to content

one2377

Members
  • Δημοσιεύσεις

    809
  • Εγγραφή

  • Days Won

    1
  • Αξιολογήσεις

    100%

6 Followers

About one2377

  • Ημ. Γέννησης 21/04/1977

Συσκευή

  • Συσκευή
    S23 Ultra

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

Περιοχή

  • Περιοχή
    Katerini

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

one2377's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

38

Φήμη

  1. Προσωπικά εγώ που έχω τη συσκευή δυο χρόνια και την πρώτη χρονιά ήμουν με cosmote και τη δεύτερη με vodafone.... Κανένα θέμα με καμία από τις δύο. Ούτε χαμένες κλήσεις ούτε τίποτα. (φυσικά διαφορές στην κάλυψη από την μια εταιρία στην άλλη, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα και είναι και αναμενόμενο.)
  2. Παιδιά, ακριβώς το ίδιο και εγώ. Δεν βρίσκω λόγο να πάω στο 25άρι. Ξέρω έχουμε πολλοί το μικρόβιο της αλλαγής και να έχουμε το πιο καινούριο, όμως πλέον οι αλλαγές από χρόνο χρόνο είναι τόσο μικρές, όπου για να νιώσει κάποιος οτι πήρε όντως κάτι καινούριο χρειάζεται νομίζω κοντά στην τριετία. Κακά τα ψέματα, δεν αξίζει τον κόπο νωρίτερα.... Τόσα χρήματα για να έχω απλά πιο γρήγορο επεξεργαστή, που αμφιβάλω αν θα τον "καταλάβω" ποτέ στην καθημερινότητά μου. Το 23άρι που έχω δεν με έχει προδώσει ποτέ εδώ και δύο χρόνια που το έχω.
  3. Έχω και σταθερό στη Βόνταφον στο ίδιο ΑΦΜ
  4. Οπως έχω αναφέρει και στην προηγούμενη σελίδα αν δεις.... εγώ έκανα αίτημα φορητότητας σε Cosmote what'sUp και σε μισή ώρα με πήραν και μου έκαναν προσφορά το Unlimited στα 15,60. Για να πετύχεις τέτοιες τιμές, δυστυχώς χρειάζεται φορητότητα. Αυτό έχει δείξει η εμπειρία.
  5. Χρόνια πολλά και καλά σε όλους. Η διαδικασία που έκανα πριν από ένα μήνα περίπου, κάνοντας αίτημα φορητότητας σε What'sUp. Μπήκα στο site της Cosmote και έκανα το αίτημα ηλεκτρονικά δίνοντας τα στοιχεία που ζητούσε. Μετά από δυο τρεις μέρες μου ήρθε η κάρτα σιμ, όπου κατέβασα την εφαρμογή της What'sUp Cosmote και έκανα την διαδικασία ενεργοποίησης ακολουθώντας τα βήματα και ανεβάζοντας φωτογραφίες από ταυτότητα κτλ. Με το που πάτησα καταχώρηση και ολοκλήρωσα την παραπάνω διαδικασία (περίπου 12 το μεσημέρι) ξεκινάει ουσιαστικά η διαδικασία ενεργοποίησης, η οποία διαρκεί μερικές ώρες (όπως έμαθα μετά στο τηλέφωνο που με κάλεσαν) Μισή ώρα αργότερα (ίσως και λιγότερο) με κάλεσαν από την Βόνταφον για αντιπροσφορά. Αφού μιλήσαμε και τα συμφωνήσαμε (Unlimited New 15.60 €), μου είπε οτι θα πρέπει να καλέσω σε ένα συγκεκριμένο νούμερο της Κοσμοτέ και με ένα αυτοματοποιημένο σύστημα να κάνω ακύρωση του αιτήματος φορητότητας. Μου έδωσε φυσικά και τον τηλεφωνικό αριθμό που πρέπει να καλέσω και τον κωδικό της αίτησης που έπρεπε να πληκτρολογήσω. Επίσης με πληροφόρησε οτι ήμουν προγραμματισμέσμένος να ενεργοποιηθώ στην Κοσμοτέ στις 6.00 μ.μ ... δηλαδή περίπου 6 ώρες μετά από τη διαδικασία που έκανα στο βήμα 2. Με το που τερμάτισα την κλήση, κάλεσα αμέσως στο νούμερο που μου έδωσε, πληκτρολόγησα τον αριθμό αίτησης και μου βγήκε το μήνυμα οτι το αίτημά μου καταχωρήθηκε. Μισή ώρα αργότερα με ξανακάλεσε ο υπάλληλος της Βονταφον που είχα μιλήσει νωρίτερα και μου είπε οτι όλα είναι εντάξει και οτι το αίτημα φορητότητας έχει ακυρωθεί κανονικά και ότι όλα είναι εντάξει. Αυτά από εμένα. Ελπίζω να ήμουν αναλυτικός και να βοήθησα.
  6. Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω κανέναν εδώ μέσα.... δεν έχει τύχει ποτέ να παρατηρήσω αυτά που γράφετε .... ούτε θέμα με την μπαταρία ή δαχτυλικό αποτύπωμα.... ούτε τίποτα. Ναι διάφορα bugs έχει τύχει να λυθούν μετά απο αναβάθμιση ή να εμφανιστούν καινούρια. Αλλά η μπαταρία, για την οποία γίνεται πολύς λόγος.... δεν έχει τύχει. Σε καμία αναβάθμιση.... και έχω galaxy ναυαρχίδες εδώ και 14 χρόνια. Εγώ είμαι τόσο τυχερός;;;
  7. Το αίτημα πηγαίνει τη στιγμή που θα κάνεις τη διαδικασία για την ενεργοποίηση μέσω της εφαρμογής. Μετά θα σε καλέσουν από την "παλιά" σου εταιρία για αντιπροσφορά. Στη δική μου περίπτωση έγινε μέσα σε ένα μισάωρο από τη στιγμή που έκανα τη διαδικασία μέσω της εφαρμογής.
  8. Δυστυχώς αυτοί είναι οι κανόνες της αγοράς. Εκνευριστικό έως προσβλητικό για τον παλιό συνδρομητή, αλλά αναγκαία διαδικασία αν θέλει κάποιος να πετύχει την καλύτερη δυνατή προσφορά.
  9. Έχεις δίκιο. Δεν χρησιμοποίησα σωστή λέξη. Ναι... είναι απαίτηση, και πολύ σωστά είναι απαίτηση, απλά εννοώ οτι δεν έγινε τίποτα με το να αργήσει λίγο μια ενημέρωση. Δεν μιλάμε για την περίπτωση που δεν θα έρθει καθόλου ή θα σταματήσει η υποστήριξη. Σε αυτό αναφέρομαι. στο γεγονός οτι δεν είναι κάτι σημαντικό. Κατά τη γνώμη μου πάντα.
  10. Σύμφωνοι. Τα χρήματα που δώσαμε δεν ήταν λίγα. Όμως έχει κάποια διαφορά αν ένα update θα έρθει μια, δυο ή τρεις εβδομάδες νωρίτερα ή αργότερα; Σημασία έχει να υπάρχει η υποστήριξη. Θεωρώ οτι δεν υπάρχει λόγος να μας πιάνει πανικός γιατί ένα security update άργησε (που σίγουρα άργησε στην προκειμένη περίπτωση)... μιας και σίγουρα δεν προσθέτει κάτι σημαντικό σε οτι αφορά την λειτουργία της συσκευής. Η Samsung έχει δεσμευτεί για κάποια χρόνια υποστήριξης και αυτό θα γίνει όπως και να έχει. Εμείς σαν αποδέκτες αυτής της υποστήριξης αυτό που έχουμε να κάνουμε είναι να αναμένουμε και φυσικά να είμαστε εδώ μέσα στα νήματα και συζητάμε όλα αυτά που συζητάμε. Φιλικά πάντα.
  11. Καλησπέρα σε όλους. Ο αριθμός που πρέπει να καλέσει κάποιος για ακύρωση της φορητότητας προς την cosmote είναι 6971013866. Έπειτα πληκτρολογείς κωδικό αίτησης και σου λέει ότι το αίτημά σου καταχωρήθηκε. Αυτό.
  12. Εντάξει. Σε ευχαριστώ για τη διευκρίνηση. Δεν το ήξερα αυτό. Θα το σβήσω από το αρχικό μήνυμά μου για να μην μπερδεύει.
  13. Όχι. Το αίτημα φορητότητας ουσιαστικά γίνεται αφού παραλάβεις την σιμ. Μπαίνεις στην εφαρμογή του What'sUp και ζητάει το serial number της σιμ, ταυτότητα, στοιχεία κτλ... και πατάς υποβολή. Αφού γίνει αυτή η διαδικασία, υπάρχει περίπου ένα περιθώριο 6 ώρες ώστε να γίνει η ενεργοποίηση στην νέα εταιρία. Αυτό είναι το χρονικό "παράθυρο" που έχει η παλιά εταιρία να κάνει αντιπροσφορά και να σε κρατήσει. Μιλώντας με τον υπάλληλο στις 12 περίπου το μεσημέρι, μου είπε οτι η φορητότητα ήταν προγραμματισμένη να ενεργοποιηθεί στις 18.00 το απόγευμα. Οπότε, εγώ φυσικά δεν είχα προλάβει να μεταβώ στην νέα εταιρία.
  14. Όταν με πήραν τηλέφωνο από τη Βόντα για να μου κάνουν την προσφορά και εγώ την δέχτηκα, τους ρώτησα τι πρέπει να κάνω για να ακυρωθεί το αίτημα φορητότητας. Μου έδωσαν ένα τηλέφωνο να καλέσω που έχει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα και πληκτρολόγησα τον αριθμό της αίτησης (πάλι αυτοί μου τον έδωσαν) και αυτό ήταν. Σε λίγα λεπτά ήταν ακυρωμένο το αίτημα.
×
×
  • Create New...