Jump to content

gougou

Members
  • Δημοσιεύσεις

    33
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About gougou

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 10

gougou's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. eimai anamesa se afto kai to omnia ti kanoume twra???
  2. Και συνεχίζω ιδού η μικρές αλλαγές Το παρακάτω βίντεο δείχνει τη μετατροπή μέσα σε 800 ώρες ενός Subaru Impreza STi 2008 http://www.youtube.com/watch?v=GtRzDBiLXT4 Και Τα Lancer Evolution X θα είναι προδιαγραφών Group N και θα περιλαμβάνουν διάφορα νέα χαρακτηριστικά που δημιουργήθηκαν σε στενή συνεργασία με το Αγωνιστικό Τμήμα Τεχνικής Εξέλιξης των Mitsubishi Motors & Ralliart Inc. Σ’ αυτές τις νέες εξελίξεις περιλαμβάνεται η ενσωμάτωση του αγωνιστικού κλωβού ασφαλείας (roll cage) στο αμάξωμα του αυτοκινήτου με εκτενείς ενισχύσεις που συνεπάγονται εξαιρετική αναβάθμιση της αντοχής και της ακαμψίας του αυτοκινήτου σε σχέση με την απλή έκδοση δρόμου. Ειδικά κατασκευασμένα εξαρτήματα έχουν χρησιμοποιηθεί σε αναρτήσεις και φρένα, ενώ δημιουργήθηκαν ειδικά εξαρτήματα για το σύστημα μετάδοσης από την Ralliart, στα οποία συμπεριλαμβάνεται και ένα κιβώτιο κοντών σχέσεων. Το εξωτερικό του Lancer Evolution X Group N θα φέρει εξοπλισμό που συνήθως συναντάμε σε όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα όπως προστατευτικά (κάρτερ, πατώματος και ρεζερβουάρ καυσίμου), λασπωτήρες και εισαγωγή αέρα στην καμπίνα του πληρώματος.
  3. Να μάθεις να διαβάζεις πριν πεις κατι και μην εισαι απόλυτος ποτε!!!! Τα δύο ιαπωνικά μοντέλα αποτελούν ουσιαστικά και πρακτικά τους δύο διεκδικητές του τίτλου στο πρωτάθλημα Παραγωγής ή, αλλιώς, στο PWRC. Αμφότερα ανήκουν στην κατηγορία Ν, δηλαδή σε αυτήν που είναι πιο κοντά στα μοντέλα παραγωγής, με τις μικρότερες δυνατές τεχνικές αλλαγές. Η Subaru εκπροσωπείται ήδη από τη νέα έκδοση του Impreza στο PWRC, με το μοντέλο να έχει τον κωδικό «N14». Η ιδιαιτερότητα του τελευταίου έγκειται στο ότι, επειδή οι κανονισμοί επιβάλλουν ο κινητήρας να έχει μέγιστη χωρητικότητα 2.000 κ.εκ., τα Impreza της κατηγορίας Ν έχουν ως βάση μια ιαπωνική έκδοση του νέου STi, το οποίο εφοδιάζεται με 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, και όχι με αυτόν που έχουμε γνωρίσει στην Ευρώπη των 2.500 κ.εκ. Στην περίπτωση της Mitsubishi, η βάση του αγωνιστικού προδιαγραφών κατηγορίας Ν είναι το EVO X, το οποίο και αναμένεται να δούμε από τον Ιούνιο στις ειδικές διαδρομές. Βέβαια, οι φήμες αναφέρουν ότι πιθανότατα η χάτσμπακ έκδοση που θα παρουσιαστεί θα διαθέτει έκδοση EVO, η οποία θα αποτελέσει και τη βάση του αγωνιστικού μοντέλου αντίπαλου δέους για το Impreza.
  4. http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessories/overview/itc-60?cc=gr&lc=el#specifications
  5. Roumania TIMES Lancer Evolution 2.0T GSR 295 CP GSR A01 € 36050 Lancer Evolution 2.0T TC-SST GSR 295 CP GSR A01 € 37387 Lancer Evolution 2.0T TC-SST MR 295 CP MR A02 € 42008
  6. Παιδια παντως εγω πηρα αναβολη για το MR για Χριστουγεννα ή προς το Μαιο!!!Δεν την παλευω αλλο!!!
  7. Τελη του μηνα ανοιγουνε οι παραγγελειες για το MR και περιμενω σαν τρελος!!!
  8. Και να φανταστεις τις ριξανε τις τιμες οταν πηγα να το παραγγειλω μου ειπαν 64.000 και 55000 το απλο και 57.500 το αυτοματο!!!! Την αλλη πεμπτη γινεται και η επισημη παρουσιαση!!! Πληρες REVIEW εδω!!! http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=12038
  9. Οριστικές-επίσημες τιμές πώλησης στην Ελλάδα: GSR 53250€ GSR-SST 55450€ MR 62950€ Το μεταλλικό χρώμα χρεώνεται 800€...
  10. TOP GEAR MITSUBISHI http://www.youtube.com/watch?v=JyDpoA2T6UI http://www.youtube.com/watch?v=0beb7gopeP0
  11. Απαντησε μου εσυ που πως γινεται ενα αυτο που παταει ενα αλλο στην πιστα με μεγαλη διαφορα απο το αλλο να βγαινει δευτερο!!!! Και οσο για την ομορφια εμενα η 135 δεν μου αρεσει το EVO το λατρευω!!!! Οταν παρει μια στροφη με 190 με το 135 πες σε πιο συνεργειο θα το πας να το δω το αμαξι!!! ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!!
  12. Θα ηθελα να μαθω και εγω
  13. _____________________ BMW______EVO____ 2.74-mi road course lap | 163.93 sec | 153.44 sec http://images.motortrend.com/roadtests/coupes/112_0806_25z+BMW_135_vs_lancer_evolution_MR+lap_diagram.jpg
×
×
  • Create New...