Jump to content

jimmis11

Members
  • Δημοσιεύσεις

    496
  • Εγγραφή

  • Days Won

    1
  • Αξιολογήσεις

    100%

1 Follower

About jimmis11

  • Ημ. Γέννησης 11/02/1974

Συσκευή

  • Συσκευή
    S24 ULTRA

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

jimmis11's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

41

Φήμη

  1. Ο δικός μου λογαριασμός εκδόθηκε στις 14/12. Όπως γράφει και στις σημειώσεις από 13/12 άλλαξε η χρέωση στην i4s κάρτα μου. Η χρέωσή της βέβαια δεν γίνεται ξεχωριστά στον αριθμό της αλλά γίνεται στον αριθμό που έχει "συνδεθεί" όταν την προμηθεύτηκα. Γενικά ο λογαριασμός μου πήρε αύξηση περίπου 2,04€ σε σχέση με τον προηγούμενο. Τώρα για όρια και κόφτες δεν μπορώ να σας πω γιατί την έχω σε Router στην Χαλκιδική, οπότε δεν έχει σχεδόν καθόλου κίνηση δεδομένων, οπότε και δεν γεννάται θέμα υπέρβασης του ορίου των 40GB ώστε να δω πως θα συμπεριφερθεί μετά από αυτό το όριο. Αυτό που θέλω να ρωτήσω μόνο σε όποιον γνωρίζει είναι πως ενώ η σύνδεσή μου (Vodafone Red unlimited new) λήγει τον Ιανουάριο του 2026, υπάρχει μήνυμα στον λογαριασμό μου ότι η σύνδεση της i4s κάρτας μου λήγει τον Ιανουάριο του 2025 και ότι πρέπει να συμβουλευτώ τις επιλογές που έχω από το έντυπο του λογαριασμού μου, στο πεδίο "σημαντικές ενημερώσεις". Πρέπει να κάνω κάποια κίνηση ανανέωσης ή μετατρέπεται αυτόματα σε αορίστου;
  2. Λογικά μετράει αφού αφορά δαπάνη τηλεπικοινωνίας, αλλά εγώ το ρωτάω από την άποψη αν δεν έχει κάποιος μετρητά μαζί του...
  3. Μπορεί να μας πει κάποιος από Θεσσαλονίκη αν αποκαταστάθηκε το "πρόβλημα" του POS στο κατάστημα ώστε να δέχεται πληρωμή με κάρτα;
  4. Μάλλον κατάλαβα τι έγινε. Είχα αλλάξει ενδιάμεσα ταυτότητα αλλά δεν είχα ενημερώσει την Cosmote. Οπότε η υπάλληλος πέρασε το νούμερο με την νέα ταυτότητα, ίσως να πήγε να βάλει και το ΑΦΜ που ζήτησα και να χτύπησε κάπου στο σύστημα (δεν συσχετίστηκε), οπότε δεν ασχολήθηκε παραπάνω, ενεργοποίησε το νούμερο και τέλος. Τώρα πρέπει να τα κάνω σε κατάστημα ή μήπως με εξυπηρετήσουν από το Chat; Δεν ξέρω κι αν γίνεται να προσθέσουν το ΑΦΜ στο νούμερο εκ των υστέρων...
  5. Περίεργο. Μόνο σε εμένα έπρεπε να το περάσω με το χέρι στο My Cosmote και δεν με αφήνει να το περάσω στο Cosmote ONE;
  6. Όταν πήρες την κάρτα και έδωσες την ταυτότητά σου για να περάσει τα στοιχεία για την ενεργοποίηση σου ζήτησε το ΑΦΜ σου; Αν δεν πέρασε ΑΦΜ στα στοιχεία ενεργοποίησης της κάρτας δεν νομίζω να μπορείς να το συνδέσεις με το Cosmote ONE. Εδώ εγώ που της είπα να το περάσει και τελικά δεν το πέρασε, πρόσθεσα εγώ τον αριθμό στο My Cosmote μου αλλά το έχει στις "Άλλες συνδέσεις", αυτές δηλαδή που δεν είναι συνδεδεμένες με το ΑΦΜ και δεν μπορώ να το προσθέσω στο Cosmote ONE... Τώρα πρέπει να τρέχω στα καταστήματα να μου το καταχωρήσουν (το ΑΦΜ) κι αν γίνεται κι αυτό...
  7. Καλημέρα φίλε μου. Δεν γνωρίζω τι μπορεί να φταίει στο ρολόι σου και σου εμφανίζει αυτό το πρόβλημα, όμως επειδή γράφεις ότι το ψάχνεις γενικά για επιδιόρθωση κλπ. αν δεν βρεις τελικά κάποια λύση και θέλεις, έχω το ίδιο ακριβώς μοντέλο από ΠΛΑΙΣΙΟ σε άψογη κατάσταση και το πουλάω γιατί εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο έχω το GT3. Αν σε ενδιαφέρει στείλε p.m.
  8. Έχουν POS αλλά για κακή μου τύχη την ώρα που πήγα είχε ένα μπροστά μου που προσπαθούσε να πληρώσει με κάρτα αλλά είχε πρόβλημα σύνδεσης... Οπότε κι αυτός κι εγώ πληρώσαμε με μετρητά. Εμφανίστηκε η σύνδεση στο My Cosmote αλλά ως "Υπόλοιπες συνδέσεις" και όχι στις "προσωπικές" γιατί όπως γράφει δεν είναι συσχετισμένη με το Α.Φ.Μ. μου. Προφανώς η υπάλληλος που το καταχώρησε για ενεργοποίηση στο κατάστημα δεν καταχώρησε και τον ΑΦΜ μου που της ζήτησα. Αυτό πως μπορεί να αλλάξει; Τι γίνεται αν χρειαστώ κάποια στιγμή υποστήριξη;
  9. Αυτό παιδιά καλύτερα να το ρωτήσετε. Μπορείτε να πάρετε τηλέφωνο στο κατάστημα. Αν δεν έχει πολύ κόσμο εκείνη την ώρα απαντάνε.
  10. Εγώ δεν είχα, πρώτη φορά πήρα κάρτα σήμερα. Απλά όταν πήγα με ρώτησαν αν είναι για ανανέωση ή για νέο αριθμό. Το ίδιο ρώτησαν και άλλους που μπήκαν στο κατάστημα. Μάλιστα νομίζω πως κάποιος πρέπει να το έκανε γιατί τον χρέωσαν 99€.
  11. Μα κι εμένα με ρώτησαν μόλις πήγα, αν θέλω νέο νούμερο ή ανανέωση σε υπάρχον, όπως κι άλλους που ήταν στο κατάστημα την στιγμή που ήμουν κι εγώ. Άσχετο, αλλά οι 8-9 στους 10 που περίμεναν για κάρτα ήταν αλλοδαποί!
  12. Παιδιά μόλις πήρα κι εγώ μία κάρτα, από Θεσσαλονίκη, που θα χρησιμοποιήσω σε 5G Router στο εξοχικό. Αυτό που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι πως γίνεται ανανέωση σε υπάρχον FROG στα 99€ για ένα χρόνο. Αυτό που δεν μπόρεσα ακόμη να κάνω είναι να βλέπω την σύνδεση στο My Cosmote παρόλο που έκανα επιτυχώς την διαδικασία να προσθέσω την σύνδεση στο ID μου. Εκτός αν θέλει κάποιο συγκεκριμένο χρόνο για να εμφανιστεί...
  13. Τι να κάνει φίλε μου; Αν δεν αναβαθμίσει η Vodafone τις υποδομές της (κεραίες κλπ.) εγώ προσωπικά, δεν βλέπω προκοπή...
  14. Αλήθεια έπιασες τέτοιες ταχύτητες με Vodafone στην Νέα Φώκαια, έστω και με κινητό; 5G ή 4G; Εγώ σκέφτομαι το καλοκαίρι να χρησιμοποιήσω 5G Router της TP-Link αλλά πολύ φοβάμαι πως πάλι θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τον υπερπληθυσμό, από την στιγμή που δεν βλέπω να κάνουν καμία ουσιαστική κίνηση αναβάθμισης της κεραίας τους, που αν δεν κάνω λάθος είναι κοντά στην Άφυτο, πάνω στον παλιό δρόμο προς Καλλιθέα... Άσε που μετά τα 40GB έτσι κι αλλιώς θα πέφτει στα 4 mbps λόγω των νέων κανόνων των extra sim καρτών...
  15. Το θυμάμαι, όμως όπως γράφω και πιο πάνω όλοι όσοι μίλησα από την εταιρία ισχυρίστηκαν και καλά πως είναι θέμα βλάβης - προβλήματος κεραίας και πως θα το επιδιόρθωναν, ποτέ δεν παραδέχτηκαν ότι απλά είναι ανεπαρκές το δίκτυο τους στην συγκεκριμένη περιοχή τους καλοκαιρινούς μήνες... Και να σου πω και το άλλο, συνέπεσε χρονικά με τις μεγάλες αλλαγές στην Cosmote με τις έξτρα sim που αύξησαν στα 25€ τις έξτρα sim "unlimited" με κόφτη στα 40GB και μετά φραγή! Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα...
×
×
  • Create New...