Jump to content

stark

Members
  • Δημοσιεύσεις

    1.160
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

1 Follower

About stark

  • Ημ. Γέννησης 27/05/1977

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

stark's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

24

Φήμη

  1. stark

    Realme 9 Pro+

    Σε λάθος topic είσαι. Δες εδώ: https://myphone.gr/forum/topic/202148/
  2. stark

    Realme 9 Pro+

    Beta είναι, ισχύει αυτό. Το ζω επικίνδυνα... Ελπίζω να μην το μετανιώσω. Πάντως μεταξύ μας, οι αλλαγές είναι αστείες. Τίποτα ουσιώδες σε σχέση με το Android 13 / UI 4.0. p.s. καλό το ότι πλέον μπορείς να βάλεις το flashlight στις 2 κάτω συντομεύσεις στην lock screen. Τραγικό που κάτι τόσο απλό δεν υπήρχε ως επιλογή στο παρελθόν. Καλή και η επιλογή για σταμάτημα στη φόρτιση στο 80%, αν και προτιμώ το smart charging (δεν σε αφήνει να έχεις enabled και τα δύο).
  3. stark

    Realme 9 Pro+

    Major Update -> Android 14 (μόλις ήρθε)
  4. stark

    Realme 9 Pro+

    Ενημερωτικά για όσους βρουν τα παρακάτω χρήσιμα: Κάλεσα στην Smart4All (service - 2160027021) για να ρωτήσω για το κόστος και τη συνολική διαδικασία για την αντικατάσταση της μπαταρίας στο Realme 9 Pro+ μου. Το κόστος ανέρχεται στα 37,20 €. Στέλνουμε τη συσκευή με courier (έξοδα δικά μας), στην ταχυδρομική διεύθυνση Απόλλωνος 6, ΤΚ 16777, Ελληνικό, με επωνυμία: Smart4All International. Συμπεριλαμβάνουμε φωτοτυπία της απόδειξης (τιμολόγιο) αγοράς, στο πίσω μέρος της οποίας γράφουμε τα στοιχεία μας (Ονοματεπώνυμο, Τηλέφωνο επικοινωνίας, Ταχυδρομική Δ/νση), μια σύντομη περιγραφή του προβλήματος, καθώς και το ότι αποδεχόμαστε το κόστος (37,20 €) για την αντικατάσταση της μπαταρίας. Προφανώς γράφουμε και το pin / μοτίβο του κινητού, ή απλά το ξεκλειδώνουμε. Το κινητό μας επιστρέφεται -με courier- με έξοδα της αντιπροσωπείας.
  5. Καλημέρα. Η φίλη με το Α54 το πήρε αφού της είχαν κλέψει το προηγούμενο κινητό. Η 1η νέα sim που της έδωσαν από τη Vodafone, είχε θέμα - ήταν μη λειτουργική. Οπότε πήγε και της έδωσαν άλλη. Λέτε κι αυτή να έχει θεματάκι; Αν το πρόβλημα ήταν η SIM ή το δίκτυο / internet, θεωρώ πως δεν θα της εμφανίζονταν το πρόβλημα τόσο με 5G / 4G όσο και με wi-fi (και στο δικό της και στο δικό μου σπίτι), σωστά;
  6. Καλησπέρα σε όλους. Έχει αντιμετωπίσει κανείς πολύ μικρές διακοπές (1-2 δευτερολέπτων) στον ήχο κατά τη διάρκεια βιντεοκλήσης; Το θέμα το έχει μια φίλη με το Α54 της (περίπου 3 εβδομάδων αγορασμένο είναι). Ο συνομιλητής της την ακούει κανονικά χωρίς διακοπές, αλλα εκείνη παρατηρεί κάποιες μικρές διακοπές όταν εκείνος μιλάει. Δεν το κάνει συνέχεια, σε άλλες βιντεοκλήσεις το κάνει και σε άλλες όχι. Επίσης το έχει παρατηρήσει και με χρήση Viber και με χρήση FB Messenger. Σήμερα το δοκιμάσαμε και μαζί και το διαπίστωσα κι εγώ κρατώντας τη συσκευή της. Εκείνη έχοντας τη δική μου (Realme) συσκευή, κι εγώ το Α54 της.
  7. stark

    OnePlus 12

    https://www.youtube.com/watch?v=J9-9fP_pcEc OnePlus 12 Review
  8. stark

    Realme 9 Pro+

    Security Update Ιανουαρίου
  9. https://www.androidupdatetracker.com/p/samsung-galaxy-a23-5g
  10. Χαχαχα, με έκανες και γέλασα σε μια δύσκολη μέρα και σε ευχαριστώ γι' αυτό. Με καλή διάθεση και υπομονή όλα τα ξεκαθαρίζουμε 🙂 Κρατώ και το ότι τελικά μάλλον μια χαρά μπορούσα να είχα ενεργοποιήσει κι εγώ (και) την αυτόματη ανανέωση χρηματικού υπολοίπου στα 8€ (πριν τις 13/11) και να μην χρειαζόταν τώρα να τσεκάρω συχνά - πυκνά αν φτάνει το υπόλοιπο, κλπ. Μικρό το κακό - θα μου πεις, αλλά ήταν μια καλή ευκαιρία να το είχα κι αυτό στο αυτόματο και να ξένοιαζα εντελώς.
  11. Καλημέρα ! Γελάω λίγο διότι έτσι όπως το πάμε, στο τέλος θα καταλήξουμε να έχουμε γράψει manual για οτιδήποτε σχετικό με την αυτόματη ανανέωση 😅 Και για να μη βαριόμαστε, υπάρχει ένας προβληματισμός ακόμα εδώ. Θα το εξηγήσω βήμα - βήμα για να είναι ξεκάθαρο: - θεωρούμε δεδομένο ότι έχουμε ενεργοποιήσει μέσα από την εφαρμογή της Cosmote την αυτόματη ανανέωση πακέτου Combo Basic των 8€ πριν τις 13/11. - θεωρούμε δεδομένο ότι έχουμε ενεργοποιήσει μέσα από την εφαρμογή της Cosmote την αυτόματη ανανέωση υπολοίπου στα 8€ μέσω πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας, όταν υπήρχε σαν επιλογή, πριν τις 13/11. Φαντάζομαι μέχρι εδώ συμφωνούμε ! Πάμε όμως λίγο τώρα να δούμε τι ακριβώς σημαίνει "αυτόματη ανανέωση υπολοίπου στα 8€ μέσω πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας". Και πώς γίνεται: Πατάμε στην εφαρμογή το + (πάνω δεξιά, δίπλα στο τρέχον χρηματικό υπόλοιπο) και μας πηγαίνει σε αυτή την οθόνη: https://imgur.com/a/9eJ9ozY Εκεί πατάμε στο "Αυτόματη ανανέωση κάθε μήνα με Πιστωτική / Χρεωστική". Και μας εμφανίζει την επόμενη οθόνη https://imgur.com/a/epqplgi στην οποία υποτίθεται ότι πριν τις 13/11 υπήρχε και επιλογή για 8€. Σωστά; Δεν το έχω προχωρήσει μετά (γιατί δεν θέλω να γίνει καμια στραβή και να μου ενεργοποιηθεί αυτόματη στα 13€), αλλά η λογική λέει ότι μετά επιλέγεις την χρεωστική / πιστωτική από την οποία θα τραβάει τα χρήματα αυτόματα κάθε τόσο του μηνός. Εκεί λογικά μπορείς να επιλέξεις και την "εικονική" χρεωστική PAYZY κάρτα μας ή οποιαδήποτε άλλη πιστωτική / χρεωστική. Αν συμφωνούμε μέχρι εδώ (και δεν κάνω εγώ κάποιο λάθος), τότε πώς προκύπτει ο περιορισμός των 13€; Την κάρτα PAYZY μπορούμε να τη φορτίσουμε με όσα χρήματα θέλουμε (μέσω της ίδιας της PAYZY εφαρμογής). Την χρησιμοποιώ κι εγώ κάποιες φορές. Αυτό το από πάνω, δηλαδή, δεν μπορώ να το συνδέσω με όσα συζητάμε. Αν λοιπόν φορτίσεις π.χ. την PAYZY κάρτα σου (μέσα από την εφαρμογή της PAYZY) με 40€, και έχεις όντως ενεργοποιήσει στην Cosmote εφαρμογή, την αυτόματη ανανέωση υπολοίπου 8€ (πριν τις 13/11) μέσω της PAYZY κάρτας σου, θα τραβήξει 8€ και θα σου μείνουν 32€. Δεν μπορεί η PAYZY εφαρμογή να γνωρίζει από πριν ότι εσύ φορτίζεις την κάρτα για ένα συγκεκριμένο σκοπό και δη για την ανανέωση υπολοίπου της Cosmoκάρτας σου. Σκέφτομαι κάτι λάθος; 🙂
  12. Ποιο πακέτο πήγες να ενεργοποιήσεις (ή έχεις να ενεργοποιείται αυτόματα);
×
×
  • Create New...