Jump to content

gkatsogr

Members
  • Δημοσιεύσεις

    131
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by gkatsogr

  1. Οτι κινητο εχω, βαζω και το αναλογο avatar!
  2. Τι λειτουργικο εχεις?
  3. Φιλε δες αν μπορεις να παρεις 5 κομματια να τα δοκιμασεις πρωτα και μετα αγοραζεις αν ειναι κυλινδρο. Μια δοκιμη 8α σε πεισει.Γιατι οντως ποτε δεν ξερεις τι παιζεται!!!
  4. Βρε παιδια μου εχουν σπασει τα νευρα. Πηραμε εδω στην εταιρια ενα Ρ900 και ενω μου δειχνει στο Phone Connection Link οτι το τηλεφωνο ειναι συνδεδεμενο δεν μου βγαζει το εικονιδιο που ειναι ενα μικρο τηλεφωνακι (οπως και στο σπιτι). Και στο σπιτι και στην δουλεια εχω Win2000. Εψαξα ολο το forum και εκανα απεγκατασταση του PC Suite ξαναεγκατεστησα αλλα τιποτα.Κατεβασα την πιο καινουρια εκδοση παλι τιποτα. Καμια συμβουλη?
  5. Οντως της Pinnacle ειναι πολυ καλο το Studio v8.8 οτι ποιοτητα δινει η καμερα αυτην θα παρεις!!!
  6. Τελικα αγορασα την Asus P4C800-E Delux(875 INTEL) Oσο αφορα την γνωμη μου θα σας πω μεσα στην εβδομαδα αφου κατσω και στησω το "μηχανακι". Σας ευχαριστώ!
  7. Ξερετε κανα site που να μπορει να κανει compare μεταξυ μητρικων αλλα απο διαφορες εταιριες?
  8. Eυχαριστω για την βοηθεια.Θα σας πω τι θα εχω παρει το Σαββατο. Ευχαριστω και παλι!!!
  9. Βασικα θελω μια μητρικη με 800bus να σηκωνει τουλαχιστον 2 x 120GB HDD(Ultra ATA - Serial ATA) και την θελω για P4 στα 3.0GHz.
  10. Βασικα εχει στο ΠΛΑΙΣΙΟ το DVD EZMAKER USB 2.0 το οποιο αποτι φαινετε απο θεμα χαρακτηριστικων καλο ειναι.Επειδη θα το αγορασω αυριο θα το τεσταρω και θα σου πω την γνωμη μου.
  11. Απο βιταμινες αλλο τιποτα!
  12. Εγω εδω και δυο χρονια χρησιμοποιω το Panda το οποιο θεωρω και κορυφαιο.Αφου ειναι απο τα λιγα προγραμματα που τα αγοραζω και θα εξακολουθω να το πληρωνω για τα updates μιας και το αξιζει.To Norton το θεωρω αθλιο.
  13. SonyEricsson - P900 Motorola - v3688 Motorola - v50 Motorola - c350 Nokia - 3330
  14. http://www.sonyericsson.com/gr/spg.jsp?template=SP1_18_1&B=IE&PID=10101&FID=4967&LM=SB_V&FileCatID=16&MN=&noredir=1 Οδηγιες του τηλεφωνου στα ελληνικα σε PDF μορφη!!!
  15. H βασικη διαφορα μεταξυ IDE και Serial ATA ειναι η μεταφορα δεδομενων και η ταχυτητα των σκληρων. Οι IDE ειναι απο 5400rpm(παλιοι σχετικα) και φτανουν μεχρι τις 7200rpm(στροφες) ενω οι Serial ATA ξεκινουν απο 7200rpm μεχρι 10000rpm. Ο τροπος συνδεσμολογιας ειναι διαφορετικος. Οι IDE ειναι οι κλασικοτεροι και συνηθως οι μητρικες εχουν 2 IDE υποδοχες (4 συσκευες) και οι πιο καλες και ακριβοτερες φυσικα εχουν μεχρι και 4 IDE (8 συσκευες). Οι Serial ATA υποστηριζονται απο μητρικες οι οποιες ειναι για Ρ4 και πανω. Οι θυρες ειναι ευκολο να τις βρεις.Ειτε να διαβασεις πανω στην μητρικη που τα γραφει(IDE & Serial ATA αντιστοιχα) Οι IDE ειναι φαρδιες θα το καταλαβεις και απο το καλωδιο.Ενω των Serial ATA ειναι ενα λεπτο καλωδιο. Aυτα τα λιγα που ξερω στα ειπα.
  16. Παντως παλια η Σουμαδα ηταν το νουμερο ενα ποτο των φτωχων!Κατι σαν σαμπανια ας πουμε.Το κερνουσαν συνηθως σε γαμους και τετοιου ειδους εκδηλωσεις.
  17. Γιατι δεν κανεις επανεγκατασταση?Μπορει και παιξει.Αν και αρχικα κοιτα να δεις αν ειναι ενεργοποιημενο το DMA του DVD-Rom σου.
  18. Στο Outlook Express οταν κανει συγχρονισμο παιρνει τις επαφες που οταν τις ειχα γραψει το πρωτο γραμμα ηταν ελληνικο. πχ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΕ Α ΑΓΓΛΙΚΟ δεν το περναει γι'αυτο εχω προβλημα.Οι 173 επαφες που εχω ειναι ετσι γραμμενες απο το παλιο κινητο.
  19. Hallo!!!Καλες γιορτες σε ολους και καλη πρωτοχρονια να εχετε!!! Μηπως ξερει καποιος καποιο προγραμμα να μπορω να διαχειριστω τα contacts απο το pc και μετα με τον συγχρονισμο να περασουν στο τηλεφωνο?Εχω πολλες επαφες και μεχρι να τις συμμαζεψω απο το κινητο καλα κρασια! ;)
×
×
  • Create New...