gkatsogr
Members-
Δημοσιεύσεις
131 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by gkatsogr
-
Ολα ΟΚ Thank's!!!! :D
-
Και παλι τιποτα.Αυτο που εκανα εβαλα ενα σκληρο και τον ειδε αμεσως.Βεβαια η συσκευη ειναι για cd-rom...etc. αλλα δεν θα κατσω να σκασω θα βαλω εναν μεγαλο σκληρο οποτε ουτε cd θα χαλαω ουτε τιποτα.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ομως που ασχοληθηκατε με το θεμα!!!
-
Θα ηθελα να μαθω πως μπορω να παω να βαλω αρχεια στο C:\ γιατι μεσω του file manager μου βγαζει καποια στανταρ υποκαταλογους(video,images...etc).Αυτο που θελω να κανω αυτην την στιγμη ειναι να παω να εγκαταστησω καποιο theme.
-
Εγω το προβλημα που εχω (αν ειναι προβλημα) ειναι πως σεταρα το GPRS απο τις οδηγιες που μου εστειλε η Vodafone για το P800 αλλα οταν παω να μπω σε καποια διευθυνση μου γραφει: "Service is not part of the active profile"
-
Θα το δοκιμασω στα ΧΡ και θα σας πω.Αν και το θελω στην δουλεια που εχουμε 2000.
-
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΗΡΘΕ!ΟΝΤΩς ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΟ!ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟΨΕΙς ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ!!! :D
-
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το ΠΛΑΙΣΙΟ το εχει ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ!!! :D Αλλα γρηγορα γιατι εξαντλειται.Αν και παραλαμβανουν καθημερινα!!!
-
Το μηχανημα που εχω ειναι ενα εξωτερικο USB RACK-BAY το οποιο μπορεις να βαλεις μεσα οποιαδηποτε συσκευη ide atapi.Eγω εχω βαλει το PLEXTOR 48/24/48Α.Το οποιο δεν εχει drivers.Το θεμα ειναι πως δεν εχω drivers για την χαζομαρα που παιρνει τις συσκευες.Εβαλα στο Google "μ style drivers" και μου εβγαλε κατι κινεζικα."μ style" γραφει απο κατω το χαζοκουτι.
-
Δοκιμασα και απο το ΒΙΟS αλλα τιποτα! Το αποσυνδεσα εκανα restart κανω shutdown το βαζω παλι πανω ξεκιναω το PC μου ξαναβγαζει USB Mass Storage Device κανει και καλα την εγκατασταση και ζηταει restart.ΟΚ του λεω κανε restart!Ξεκιναει ψαχνω στο My Computer στο Control Panel/Device Manager βρε που ειναι βρε που ειναι πουθενα? :blink: Τελος παντων μου εχει σπασει τα νευρα δεν ξερω τι αλλο να κανω. :wacko:
-
Εγω αυτο το προβλημα το ειχα συναντησει με κατι noname cd αλλα προσφατα πηρα CD-RW της Creation το οποιο λεει 10-24Χ και στο DVD-R της PLEXTOR μου το γραφει με 24Χ σε CD-Recorder της Yamaha μου το γραφει μονο με 10Χ. Πιστευω πως οντως μια αναβαθμιση στο firmware θα σε βοηθησει καθως και η αγορα λιγο ποιο επωνυμων CD-R.
-
Ειδες μηπως εχουν πειραχτει τα regional settings?
-
εχω ενα usb 2.0 kit και εχω βαλει μεσα ενα Plextor 48/24/48 τα windows (2000) το εντοπισαν ως usb mass storage device εκανα restart και μετα δεν μου το εμφανιζει πουθενα. :o ουτε στο my computer ουτε στο device manager.καμια λυση?
-
Ποιο είναι το επάγγελμά σας; Τι κάνετε στη δουλειά σας;
gkatsogr replied to jog's topic in Chat and Fun
Μηχανογραφηση - Τεχνικος Δικτυου στην Mercedes -
Kι εμενα μου εχει σπασει τα νευρα.Το μυνημα ειναι στην sim.Σε οποιο κινητο την εβαλα το ιδιο μου βγαζει.Το δοκιμασα και σε nokia μηπως ειναι εκει που εχει το μυνημα υποδοχης αλλα τιποτα :mad:
-
Γιατι δεν δοκιμαζεις και το kazaa?Πιστευω οτι θα υπαρχει!
-
Τι Λειτουργικο Εχεις?
-
ΠΑΡΩΝ!!! ΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΗΝΕΣ :blink:
-
Το θεμα DVD-R και DVD+R ειναι θεμα απ' οτι εχω μαθει των εταιριων οσο αφορα να μην πληρωνει η μια στην αλλη το θεμα του προτυπου. π.χ.: Να μην πληρωνει δικαιωματα η PHILIPS στην SONY. Βεβαια αυτο για καποιο χρονικο διαστημα συμβαινει(2 χρονια νομιζω) και μετα το ISO ειναι ελευθερο.
-
Οτι και να ειναι το θεμα ειναι να μην χρειαστει να βαλουμε παλι το χερι στην τσεπη(συντομα). :D
-
Εγω εχω αγορασει το PLEXTOR PX-708A μεχρι στιγμης καλο ειναι δεν εχω κανενα προβλημα και ειναι και αθορυβο τελειως στην λειτουργια του. Το μονο οτι ειναι 8x μονο στα DVD+R ενω στα DVD-R ειναι 4x.
-
Δεν ειμαι σιγουρος αλλα μηπως εννοεις μεσω DOS? Αν ναι τοτε οπως εισαι στο C:\md και το directory που θελεις να δημιουργησεις example : C:\md Georgekatz Και αν θελεις να τον διαγραψεις τοte βαζεις το rd. example C:\rd Georgekatz
