gkatsogr
Members-
Δημοσιεύσεις
131 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by gkatsogr
-
Απλά για εμένα είναι η πρώτη και τελευταία φορά που πήρα AMD τόσα χρόνια χρησιμοποιώ INTEL και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Ευτυχώς που είναι το τρίτο PC που έχω και μπορώ να κάνω δουλειά στα άλλα.
-
Τι riping τι burn τι να τον εχω να κάθεται.Κάνει restart όποτε του την βαρέσει.Κι εγώ απότι ψιλιάζομαι η μητρική πρέπει να την κάνει όλη την δουλειά.Με βλέπω να τα σκάω. :(
-
Επειδή το παρατήρησα αυτό του έχω αγοράσει άλλο κουλεράκι και εχω βάλει και 4 ανεμιστηράκια στην μονάδα.Θα τρέξω και το προγραμματάκι και θα σου στείλω τα αποτελέσματα.
-
Πριν μια εβδομάδα αναβάθμισα ενα υπολογιστή που είχα και του έβαλα τα εξής : Athlon XP2600+ / Elite N2U400A / 512 RAM / ATI RADEON 9200 / PLEXTOR 712A / Pioneer 116 / Win XP PRO EN SP1. To πρόβλημα που έχω είναι ότι οταν πάω να "κόψω" κάποια ταινία στον σκληρό μου κάνει restart το μηχάνημα.Έκανα μέχρι και format αλλά τα ίδια.Στην αρχή όταν τον είχα πρωτοφτιάξει δεν είχα κανένα πρόβλημα.
-
Φυσικά και έχει wheel και με το tilt ακόμη καλύτερα!!!
-
AVON ZV1 195/60/15 σε Almera N16
-
Εγω χρησιμοποιω το Audio MP3 Converter και ειναι παρα πολυ καλο. Κανει μετατροπες σε αρκετα format wma,mp3,ogg,wav!
-
Φιλε σε ευχαριστω πολυ!!! :D
-
Αν θελεις δοκιμασε το Spy Sweeper!
-
Aπο τοτε που εκανα εγκατασταση το Norton Antivirus 2004 οταν μου στελνουν e-mail με συννημενο μου βγαζει το παρακατω μυνημα : "oe has removed unsafe attachments". Ο μονος τροπος για να δω το αρχειο ειναι να κανω forward το μυνημα κι ετσι το αρχειο φαινεται.Καπου ειχα διαβασει το πως μπορεις να κατεβασεις το security level του outlook express, ελα ομως που τωρα δεν το βρισκω....(το ειχα δει απο την Microsoft)
-
Εγω εχω 2 PC το ενα το λεω Fantastic και το αλλο Amazing.
-
Για δικιμασε αυτο-> κανε copy ολα τα κελια και paste σε ενα καινουριο αρχειο.Μετα θα πρέπει να μπορείς να το δουλεψεις.
-
Παιδιά εγω απο τότε που έκανα αναβάθμιση μία στο τόσο μου κολλάει το κινητό. Τι ήθελα και έκανα, λες και είχα πρόβλημα!!! :mad:
-
Φίλε τα Windows που εχεις είναι αυθεντικά? Αν οχι μάλλον η κόπια σου είναι προβληματική. Εγω τα εχω original και δεν εχω κανενα προβλημα.
-
Sergio - UOMO Davidoff - ECHO
-
Εγω φίλε εχω αγοράσει απο το PC-Store. http://www.pc-store.gr
-
Οταν κανεις upgrade κραταει το codepage 737. Πηγαινε στα regional settings και στο advanced αφησε τσεκαρισμενα μονο οτι εχει σχεση με ελληνικα,λατινικα και αγγλικα. Αυτα που ειναι γκριζαρισμενα μην σε απασχολουν.
-
Eγω χρησιμοποιω NTFS γιατι οταν θελω να περασω βιντεο απο καμερα δεν μου εχει περιορισμο στο μεγεθος του αρχειου ενω αν ειναι FAT32 με περιοριζει στα 4GB. Οσο αφορα την ασφαλεια ναι ειναι καλυτερο αλλα οχι ομως πως οταν ειχα τους σκληρους σε FAT32 ειχα προβλημα.
-
Μαλλον κατι επαιξε με την SIM.
-
RAW+SUB? Tι ειναι αυτα? :o
-
Οντως μερικες φορες ειναι απαραδεκτοι!
-
Πιο πολυ παιζω πορτες και πλακωτο! Αλλα συνηθως το καλοκαιρι που ειναι απολαυση με καλη παρεα και παγωμενη φραπεδουμπα!!! :cool:
-
Aπλα λεω ποιον επεξεργαστη εβαλα.
-
Pioneer οσο αφορα το Video extraction. Asus οσο αφορα το Audio extraction.
-
3 ΦΟΡΕΣ? Μα καλα ποσα χρονια το εχεις το PC?
