GeoGlx
Members-
Δημοσιεύσεις
235 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
100%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by GeoGlx
-
Των Wmp(mobile) δεν έχει... Βάζεις άλλους players Κ κάνεις την δουλειά σου :)
-
Το έχω παρατηρήσει κ εγώ.. Εν συγκρήση 1GB pro με 1GB duo pro, κ η duo, είναι ποιο αργή!! Εκεί που το στέλνει αδιάβαστο.. είναι να στείλεις πολλά μικρά αρχεία.. πέρνει περισσότερη ώρα
-
Ποια είναι η καλύτερη ατάκα που έχετε πει/ακούσει ποτέ;
GeoGlx replied to Ilias1908's topic in Chat and Fun
Πόπο!! Τα καλύτερα ανέγδοτα, από την ζωή βγαίνουν... Άντε να βρει το δίκιο της τώρα η πωλήτρια.. κ ας είναι "σχήμα λόγου" -
Επίσης ελέυθερες λογικά εκείνες οι μέρες.. τώρα κ για το που.. Επίσης λέω προς Νότια.. μιας κ ο χειμώνας προτίνεται για βοριότερα ;)
-
Μεγιές πάντως κ καλως ήρθες!
-
Χαλαρά.. μου το λέγαν κ δεν το πίστευα... Πέρνει πόρους, όπως κ να το κάνεις.. κ για καμία βαρβάτη αναπαραγωγή ενός βίντεο Πχ, κολάει, κ ας έχει τις δυνατότητες.
-
Τα άπαντα για καφέ/τσάι (είδη, χαρμάνια, συμβουλές, απορίες)
GeoGlx replied to Arky's topic in Chat and Fun
Τελευταία freddo cappucino χωρίς πάγο! Μπορώ να πω πως με ικανοποιεί περισσότερο από το με τα παγάκια που βάζουν (αυτό ξεκίνησε ύστερα από την εκπομπή του ευαγγελάτου :p) -
χεχε, αυτά είναι :P
-
Εδώ και καιρό, ξεχασμένο ένα edited "Deep Dish - Say Hello" Εκτός κ από το κάθε contact που έχει αυτό που του ταιριάζει :P K για μηνύματος: Click :P (Πάντως δύσκολα αλλάζω ringtone)
-
Για το ps θα βρεις ΕΔΏ
-
Όμορφα ;)
-
όσο για αυτά τα mails.. ένα από τα ίδια.. 3-5 ίδιες απαντήσεις από 3-5 ξεχωριστά άτομα.. με Θέμα: είτε σβήστηκε κ δεν διαβάστηκε κλπ.
-
Ωραία :) Εαν όλα πάνε καλά, cya there :)
-
thanks, επίσης Και Χρόνια καλά
-
Τα άπαντα για καφέ/τσάι (είδη, χαρμάνια, συμβουλές, απορίες)
GeoGlx replied to Arky's topic in Chat and Fun
Αν τύχει Starbucks, χαλαρά Frapuccino Caramel Μεσαίο. Για τα rest στέκια, ό,τι κάτσει εκτός του μικρού espresso. -
Στο σταθερό από γνωστό ένα "παρακαλώ" νομίζω πως it's ok, κ τώρα για κάποιο άκυρο νούμερο (Ύστερα από Αλλαγή σε ISDN είναι πολύ συχνά τα λάθη) ένα σκέτο ΝΑΙ η το απαντώ κ το κλείνω.. κ αν είναι ξανατηλεφωνούν :P Όσο για Κινητό, ως στάνταρ το "Παρακαλώ" η "ορίστε" (Αλλά τώρα έχετε πει κ κάποιες καλές ιδέες στα προηγούμενα posts, οπότε το ξανασκέφτομαι ;))
-
Αυτές τις μέρες στο Best 92.6 έχει ένα "intro" με τα λόγια "close your eyes and dream" και το τραγουδάει μια female singer Any ideas, για το ποιό είναι?
-
Πρώην - πρώην Lava Rose Πρώην Belle Epoque Kαι νην Gold Cafe [south] (Και από μουσική, ότι παίζει το Radio Gold {και ήταν έντονη επίσης μετά τις 21:00}) Tώρα για το σκοπό που αναφερόμαστε.. πιστεύω το Matrix θα ταίριαζε καλύτερα...
-
Μεγιές :) Όσο για να ακούς τον ήχο κλήσης κ από το handsfree και από το μεγαφωνάκι δεν είναι εφυκτό...
-
χεχε.. στην κατάσταση που είναι τώρα το Matrix στην Γλυφάδα.. Χαλαρά θα μας χώραγε... Και από parking.. είναι στο άκρο της αγοράς.. κ όλο και κάτι βρίσκεις.. Και από συγκοινωνία έχει λεωφορεία κ Τραμ. http://www.disabled.gr/portal/modules/Forums/images/smiles/uhh.gif
-
ok, με το καλό η όποια απόφαση.. Λογικά εδώ θα είμαι, ώστε να παρεβρεθώ επίσης :)
-
Δεν ξέρω αν σας έχει συμβεί κ εσάς... Αλλά έχει υπάρξη στιγμή, εκεί που φωτίζονται όλα, η οθόνη να μην έχει backlight..
-
Το ΜΤ της cobra που χρησιμοποιώ.. Μια χαρά έχει βγει.. Με 4xΑΑΑ .. και απο αυτονομία μια χαρά επίσης ;) Κ από ποιότητα στα ακουστικά επίσης καθαρή κ δυνατή :)
-
Εχτες παρατήρησα πως αντέχει το handsfree του σε υψηλές θερμοκρασίες.. μιας κ έκατσε πάνω σε εξάτμιση για μερικά δευτερόλεπτα.. κ εκεί που είχε γίνει πολύ εύκαμπτο σήμερα ήταν μια χαρά χωρίς κάποια παραμόρφωση... ΥΓ: Που θα βρούμε ΗPM-70? από 2βδόμαδο σε 2βδόμαδο με πάνε!!
-
Δεν είναι βέβαια για μεγάλα κείμενα (τουλάχιστον για ένα των 180Kb που προσπάθησα).. Αλλά από το τίποτα, μια χαρά είναι ;) Thanks
