stroubi
Members-
Δημοσιεύσεις
108 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by stroubi
-
Γειά σας παιδιά Μήπως έχει κανείς τις απαντήσεις για τις εξής ειδικότητες? Νοσηλευτική Τραυματιολογία Νοσηλευτική Χειρουργείου Νοσηλευτική ΜΕΘ Όποιος έχει κάποια από αυτές τις ειδικότητες θα το εκτιμούσα πάρα πολύ να μου τις στείλει. Μπορείτε να στείλετε pm. Σας ευχαριστώ πολύ
-
καλημέρα ποιοί έλεγχοι? ποιά καταγγελία? έχω πάει στην επιθεώρηση εργασίας, παρέθεσα το πρόβλημα μου και ο υπάλληλος έχει μπει στη διαδικασία και προσπαθεί να με μεταπείσει να μην προχωρήσω... άλλο περιστατικό ...έρχεται για έλεγχο η επιθεώρηση εργασίας και βλέπει τα χαρτιά και ρωτά : δουλεύετε και σάββατο? (με δηλωμένη εργασία Δευτέρα ως Παρασκευή). Με το αφεντικό μπροστά τι να απαντήσουμε? Έλα το σάββατο να δεις. Το πρόβλημα είναι πολυσυνθετο. Έλλειψη προσωπικού στις υπηρεσίες και ωχαδερφισμός κάποιων εκεί, έλλειψη ελέγχων, μεγάλο το κόστος εργασίας, μεγάλη η ανάγκη του εργαζόμενου κ.λ.π. Και δεν ξέρω κατά πόσο στην ελλαδίτσα μας είναι δυνατόν να προχωρήσουμε στην επίλυση του. Πάντως αν υπήρχαν περισσότεροι έλεγχοι και κίνητρα για τους εργοδότες πραγματικά και όχι μπαρούφες θα άλλαζε κάτι, πιστεύω οτι εκεί είναι η λύση.
-
υπάρχουν και επιχειρήσεις που πληρώνουν και το δοκιμαστικό. προσωπικά έχω πάει δοκιμαστικά και άλλες φορές έχω πληρωθεί και άλλες όχι. το θέμα είναι οτι δεν δοκιμάζεις ούτε καν αν σου αρέσει κάτι. δυστυχώς για μένα το εργασιακό περιβάλλον (άνθρωποι) στις περισσότερες δουλειές μου δεν ήταν καλό. Πήγα σε μια επιχείρηση στην οποία το περιβάλλον εργασίας ήταν ανθυγιεινό, ήταν κουραστική δουλειά, πολύωρη και έφτανα σε σημείο να μην ορίζω τα πόδια ή τα χέρια μου μετά από 8 ή 10 ώρες χειρωνακτικής παραγωγικής εργασίας. Και ναι, και εγώ έχω σπουδάσει αλλά από το να κάθομαι πήγα δοκιμαστικά στην δουλειά αυτή. Σας πληροφορώ ήταν η καλύτερη δουλειά από θέμα συναδέλφων και αφεντικού (αν μπορώ να τον πω αφεντικό). Συμπερασματικά, ναι μεν πήγα δοκιμαστικά και προσωρινά, αλλά θα έμενα παρόλες τις δυσκολίες της δουλειάς γιατί με κάλυπτε σε άλλα θέματα. Από εκεί που δεν το περιμένεις μπορεί να έρθει κάτι καλό.
-
και καλά να χάσεις τη ζωή σου.... για φαντάσου να μείνεις παράλυτος, να βασανίζεσαι και να βασανίζεις... για το τίποτα...
-
καλησπέρα, η απάντηση που πήρα είναι η εξής Thank you for contacting PayPal. I have reviewed your PayPal account and can confirm that the transaction you are referring to has been stopped by our internal security system. To provide one of the safest online payment methods PayPal reviews every transaction before it's approved. Occasionally, we must block a certain funding source. It means that there may be a higher-than-normal level of risk associated with the transaction (e.g. transaction being challenged to be unauthorised). Unfortunately, I can neither give you detailed information as to why our security system has blocked your transaction nor am I able to override or manually change the security settings. Please be assured that this is a standard procedure for all transactions going through PayPal and it's carried out in accordance with our User Agreement. We regret any inconvenience this may have caused and would like to ask you to initiate the payment at a later date or use another funding source. We also advise that you contact your seller and inform them why the payment has not been completed yet. If the seller accepts payments through PayPal they will be familiar with your situation. To review our User Agreement please click the Legal Agreements at the bottom of the page. τι θέλει να πει ο ποιητής? τις πταίει? εκεί που είναι υπογραμμισμένο εννοεί την τράπεζα? ή γενικά τη χρήση κάρτας? όποιος μπορεί να βοηθήσει και του έχει ξανατύχει ας βοηθήσει ευχαριστώ
-
καλημέρα ναι έχει γίνει η διαδικασία αυτή. το ποσό είναι 1,5 ευρώ και πήρα και τον κωδικό και η κάρτα είναι verified. χρειάζεται κατι άλλο? έχω αγανακτήσει.... έχω επικοινωνήσει και με την paypal αλλά περιμένω. ευχαριστώ
-
καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω το εξής πήρα μια προπληρωμένη κάρτα της Κύπρου, έβαλα χρήματα, είναι ενεργοποιημένη έφτιαξα το λογαριασμό στο paypal, καταχώρησα την κάρτα, είναι verified. προσπάθησα να κάνω συναλλαγή και βγάζει μήνυμα οτι payment not accepted by PayPal. πρέπει να κάνω και κάτι άλλο? έχω κάνει κάτι λάθος? ευχαριστώ
-
καλησπέρα και καλη χρονιά έχω ένα λενοβο Ν200 και κανα δύο φορές έχει παρουσιάσει το εξής.. ενώ δουλεύει η οθονη χάνει τελείως το φωτισμό και φαίνεται μια μαυρίλα. αν γυρίσεις τον υπολογιστή προς το φώς βλέπεις αχνά αυτά που διάβαζες σε μια ιστοσελίδα π.χ. Δεν αντιδρά καθόλου. οπότε για να μη χάσω την εργασία που έκανα κλείνω την οθόνη για να αδρανοποιηθεί ο υπολογιστής και την ξανανοίγω και η οθόνη λειτουργεί. επίσης μια ερώτηση που αφορά δίκτυα. όπως ημουν συνδεδεμένη στο ιντερνετ εμφανίστηκε ένα μήνυμα που έλεγε κάτι σε στυλ 'ο υπολογιστής Χ ζητά την κοινή χρήση πολυμέσων και βιβλιοθήκης". νομίζω οτι αφορούσε τον windows media player αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. έχω απενεργοποιήσει την κοινή χρήση, τον εντοπισμό δικτύου . πρέπει να κάνω κάτι άλλο? πώς μπορεί να είδε τον υπολογιστή κάποιος και τι παίζει? δεν το θυμάμαι ακριβώς αλλά αν μπορεί να με βοηθήσει κάποιος θα το εκτιμουσα ευχαριστώ
-
Τα άπαντα για καφέ/τσάι (είδη, χαρμάνια, συμβουλές, απορίες)
stroubi replied to Arky's topic in Chat and Fun
καλημερα, εχει δοκιμασει κανενας το λουμιδης frio? αυτον τον κρυο ελληνικό καφέ που διαφήμιζαν? -
Αυτοκίνητα που έχετε δει στο δρόμο (Supercars κ.α.)
stroubi replied to omikrone3's topic in My Cars and Bikes
καλησπερα παιδιά Είμαι λίγο άσχετη από τέτοια αυτοκίνητα, αλλά όποιος είναι από αθήνα και κάνει περατζάδα στο θησείο ας κοιτάξει Ερμού και Ασωμάτων. Σχεδόν κάθε μέρα είναι παρκαρισμένα φεράρι, λαμποργκίνι και τέτοιου τύπου. Δουλεύω στην περιοχή και περνάω το απογευματάκι κατά τις 4, και είναι σχεδον πάντα παρκαρισμένα στην γωνία. Μάλιστα, πολλοί που έρχονται από Ασωμάτων στρίβοντας στην ερμού χαζέυουν τα αυτοκίνητα!!! Απορώ πως δεν έχει γίνει και ατύχημα!! Αν αυτό έχει αναφερθεί σε παλαιότερα ποστ ζητώ συγγνώμη. -
Καλησπερα, δεν εχω παρακολουθησει στον ερυθρο σταυρο, αλλα μπορω να σου προτεινω σεμιναρια για πολιτες στην καρδιοαναπνευστικη αναζωογοννηση και αυτοματη εξωτερικη απινιδωση. Ειναι ακρως ενδιαφεροντα κ μπορεις κ να παρεις κ χαρτι απο το ευρωπαικο συμβουλιο αναζωογονησης. Μπορεις να απευθυνθεις στο ΕΚΑΒ της περιοχης σου, στην ΕΕΚΑΑ, στο ερρικος ντυναν. Αν θες παραπανω πληροφοριες στη διαθεση σου.
-
Χρονια πολλα σε ολες τις μητερες του κοσμου, και να τις προσεχετε. μαμα θα ηθελα να σε ειχα για 5 λεπτα μονο ακομα...
-
καλησπέρα, Έχω συνδεση ADSL στην εταιρεία αυτή για περίπου 5 μήνες. Είμαι ευχαριστημένη γενικά, προβλήματα ιδιαίτερα δεν είχα. Το μόνο πρόβλημα είναι οτι ενώ πρώτα έπιανες γραμμή στην εξυπηρέτηση πελατών σε 3 λεπτά το πολύ, πριν κανα 1,5 μήνα έκανα πολύ ώρα να συνδεθώ, κανα 45αρι λεπτά. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει ακόμα αυτό το πρόβλημα.
-
είμαι και εγώ μέσα για το meeting, αρκεί να είναι σαββατοκύριακο
-
καλησπέρα, το τσέκαρα αυτό αλλά δεν υπάρχουν διπλές εγγραφές. Επίσης όταν καλώ το νούμερο δεν βγάζει το όνομα της επαφής και παραμένει το νούμερο σαν να μην υπάρχει επαφή.
-
καλησπέρα σε όλους Κατ'αρχήν είμαι κοριτσάκι.... Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Τελικά αυτό που έκανα είναι να καλέσω την εξυπηρέτηση πελατών και ζήτησα να μου στείλουν τις ρυθμίσεις όσο και να λένε οτι δεν καλύπτεται το τηλέφωνο. Το ωραίο είναι οτι αυτά που είχα φτιάξει εγώ είναι ακριβώς τα ίδια με το σημείο πρόσβασης που δημιουργήθηκε αφού αποθήκευσα τις ρυθμίσεις της WIND. Tι κόλλημα έφαγε δεν ξέρω. Πάντως αυτη την κάρτα SIM την είχα στο Ε50 (το οποίο έχω ακόμα σαν δεύτερο τηλέφωνο) και δουλεύει κανονικότατα. Γενικά πάντως η πρόσβαση με το Ε50 ήταν πιό ομαλή. Με πετάει κάποιες φορές τώρα και ας έχω σήμα. Αλλά από το να μην έχω καθόλου πρόσβαση δεν με νοιάζει καθόλου. Να ρωτήσω και κάτι άλλο? Έκανα μεταφορά των επαφών από το Ε50 στο Ε61 και παρατηρώ οτι ενώ μέσα στις επαφές είναι κανονικά τα τηλέφωνα με τα ονόματα δεν μου βγάζει το όνομα αλλά μόνο το νούμερο όταν με καλούν. Επίσης υπάρχει περίπτωση να μπερδευτούν τα τηλέφωνα με τις επαφές? Ευχαριστώ
-
Καλημέρες πολλές σε όλους. Τις ρυθμίσεις τις περνάω όλες μια προς μια από το ένα κινητό στο άλλο. Το σημείο πρόσβασης το έχω φτιάξει και σβήσει πολλές φορές. Και έχω περάσει και τις προχωρημένες ρυθμίσεις. Τις ρυθμίσεις τις έχω περάσει μαζί και με άλλο άτομο γιατί αρχίζω να ανησυχώ για την ψυχική μου ηρεμία!! Πήγα και σε άλλο κατάστημα WIND αλλά εκεί η κοπελιά δεν το είδε το μοντέλο στον υπολογιστή της και μου είπε οτι ή δεν υποστηρίζεται και αφού δεν έχει περαιτέρω ενημέρωση δεν μπορεί να κάνει κάτι. Τέλος πάντων. Σας ευχαριστώ.
-
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Αυτό το έκανα μόλις πήρα το κινητό για να το δουλέψω και αφού είδα οτι δεν... τότε μίλησα με την ΤΙΜ και μου έστειλαν τις ρυθμίσεις. Αν έχει κάποιος άλλος κάποια ιδέα θα το εκτιμούσα. Το έχω καμιά βδομάδα. Σε λίγο θα το κάνω σουβέρ... Μέσω ΤΙΜ internet πάντως συνδέεται.
-
καλημέρα παιδιά, Πήρα το Ε61i και θα ήθελα τη βοήθεια σας. Έχω το Ε50 και χρησιμοποιούσα το TIM PLUS και δεν είχα αντιμετωπίσει κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα. Μου έστειλαν με μαιλ τις ρυθμίσεις για το Ε61i και τις πέρασα. Έχω βάλει τον όπερα μίνι και στα δύο κινητά. Όταν πάω να φορτώσω μια σελίδα με ρωτάει να επιλέξω το σημείο πρόσβασης, επιλέγω το ΤΙΜ PLUS, προσπαθεί να συνδεθεί και δεν συνδέεται ποτέ. Κάποιες φορές με ρωτάει και ξαναρωτάει να επιλέξω σημείο πρόσβασης και κάποιες άλλες φορές βγάζει κατευθείαν το εξής μήνυμα: There was a problem connecting. Please go to Tools-Settings and perform the connection test. error 3.0.6. Σημειωτέον οτι η συνδρομή Plus ειναι ενεργοποιημένη για το μήνα. Ποιό είναι το connection test? Μήπως το τηλέφωνο δεν είναι συμβατό? (μου το είπαν σε κατάστημα WIND αυτό). Σας παρακαλώ αν ξέρει κάποιος βοηθήστε γιατί ένας από τους λόγους που πήρα αυτό το κινητό είναι για να μπαίνω σε σελίδες που με το Ε50 μπαίνω κανονικότατα. Ευχαριστώ
-
πολλές καλησπέρες σε όλους γιατί όλοι οι άντρες με το που βλέπετε γυναίκα στο τιμόνι του διπλανού αυτοκινήτου πρέπει σώνει και καλά να πάτε πιό γρήγορα-να την κλείσετε-να κάνετε την βλακεία σας και να βγείτε κι από πάνω? Είμαι αρκετές ώρες την ημέρα στο δρόμο, καθότι τώρα οδηγώ ταξί και παλιότερα φορτηγάκι (θα βγάζω ανακοινωθέν όταν δουλεύω, μην ανησυχείτε!!) αλλά τις βλακείες στο δρόμο τις κάνουν εξίσου και τα δύο φύλα. Μόνο που όταν μιλάω (πάντα ευγενικά) σε γυναίκα δεν μιλά άσχημα (τις περισσότερες φορές) αλλά όταν λές κάτι σε αντρα είναι λες και τον έβρισες με τα χειρότερα λόγια. Τι παθαίνετε όταν βλέπετε γυναίκα στο τιμόνι, έχετε άδικο αλλά παρόλα αυτά κάνετε τσαμπουκά? Προσωπικά και με κόκκινο έχουν περάσει και στοπ, και παραλίγο να φιληθούμε με τους άλλους αλλά δεν έχω κάνει τίποτα (εφόσον δεν υπάρχει ζημιά ή τραυματισμός) αρκεί ο άλλος να παραδεχθεί την απροσεξία του και να μην μου το παίξει κάπως. Όλοι μπορεί να κάνουμε λάθος αλλά δεν έχουμε δικαίωμα να φερόμαστε άσχημα. υ.γ. το χειρότερο παρκάρισμα το έχω δει να το κάνει άντρας με xsara σε χώρο που χώραγαν 2 αυτοκίνητα. Φιλιά
-
Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Μόλις χθες κατάφερα να ασχοληθώ με το κινητό. Όλα ΟΚ. Έχω ακόμα μια ερωτησούλα. Τι ρυθμίσεις και ποιές πρέπει να κάνω για να μπορέσω να λάβω και να στείλω e-mail? Συγκεκριμένα θέλω για hotmail. Ξέρετε που μπορώ να κοιτάξω? Εάν γίνεται η αποστολή και η λήψη mail μέσω Wind Plus θα έχει κάποια χρέωση έξτρα? Σας ευχαριστώ και πάλι
-
Γειά σας. Εχω το Ε-50. Το αγόρασα 9-2-07 και από τον Ιούνιο είχε χαλάσει το joystick. Το πήγα στο σέρβις της Νοκια αρχές Σεπτέμβρη και τους είπα τι πρόβλημα έχει (χαλασμένο joystick, κακή επαφή στα ακουστικά, και αν έχει βγει αναβάθμιση να την περάσουν). Το παραλαμβάνω και όλα καλά και ωραία με το joystick. Η οθόνη όμως από μέσα είναι γεμάτη σκόνη και στον ήλιο δεν φαίνονται κάτω τα γράμματα και όταν έχω μπει σε κάποια σελίδα με ανοιχτό φόντο φαίνονται μαύρα στίγματα. Θα είμαι πολύ ψείρας αν τους το πάω πάλι πίσω? Ακόμη δεν κάνει καλή επαφή στα ακουστικά, και ενώ το είχα αναφέρει στην κοπέλα και το είχε γράψει στο χαρτί παραλαβής, στο χαρτί που μου το παρέδωσαν δεν ανέφερε τίποτα επί του θέματος. Το κυριότερο πρόβλημα είναι με την κάρτα μνήμης. Οτιδηποτε έβαζα μέσα στο κινητό το πέρναγα στην κάρτα. Τώρα όταν ανοίγω το κινητό βγάζει την μπαρα οτι κάνει εγκατασταση και μετα βγάζει μηνυμα οτι είναι αδυνατη η εγκατασταση από την κάρτα μνήμης και να την κάνω από τη διαχείριση εφαρμογών. Μήπως κάνω κάτι λάθος? κάποια προγράμματα που είχα εγκατεστημένα στην κάρτα μνήμης δούλευαν κανονικά πριν. Μήπως έχει σχέση με την αναβάθμιση? Μην μου πείτε να πάρω τηλέφωνο στη νόκια γιατί έχω ήδη πάρει. Εγώ η άσχετη ήξερα πιό πολλά από την τηλεφωνήτρια. Θα το εκτιμούσα αν έχει κάποιος κάποια ιδέα Σας ευχαριστώ πολύ
-
Το μηχανημα που κανει την αναμιξη λεγεται post-mix.αν θυμαμαι καλα τραβαει νερο,το αναψυκτικο κ διοξειδιο.γιαυτο οταν τελειωνει το δοχειο του αναψυκτικου το αποτελεσμα ειναι σαν σοδα.αυτα
-
Help Desk: Προβλήματα και λύσεις για software+hardware
stroubi replied to Alexkass's topic in Windows Mobile
γειά σας, έχω ένα PDA hp hx2410 περίπου 1 χρόνο. Το πρόβλημα που έχω είναι οτι δεν φορτίζει. Από την hp μου είπαν ότι έχει σπάσει ο μηχανισμός που φορτίζει (το μέρος που είναι πάνω στο PDA, όχι ο φορτιστής). Τα χρήματα που ζητάνε είναι εξωφρενικά, 310 ευρώ. Εννοείται οτι δεν προχώρησα στην επισκευή. Σκέφτηκα να αγόραζα ένα φορτιστή μπαταρίας (δυστυχώς τον πουλάνε μόνο μαζί με μπαταρία) και να τη φορτίζω ξεχωριστά. Μήπως γνωρίζει κανείς εάν μπορώ να κάνω συγχρονισμό μέσω bluetooth? Επίσης η εγγύηση λήγει σε μερικές ημέρες, μήπως γνωρίζει κανείς στην Πάτρα ή στην Αθήνα κάποιο κατάστημα που θα μπορούσαν να το κοιτάξουν? Δεν είμαι διατεθειμένη ούτε να προβώ τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή σε αγορά άλλου αλλά ούτε και να σκάσω τόσα χρήματα! Κάθε βοήθεια και γνώμη ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ -
Καλησπέρα σε όλους, Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το πρόβλημα μου λύθηκε τελικά. Άλλαξα αυτό που είχα πάρει με το Fortuna Slim. Το ωραίο είναι οτι το πρωί έκανα ένα σωρό δοκιμές στη δουλειά μου με το πρώτο. Μόνο στην ταράτσα έπιασε 6-7 δορυφόρους και στίγμα. Ακριβώς έξω από τη δουλειά μου τίποτα (μπροστά 4 λουρίδες δρόμου και απέναντι αααρκετααά μεγάλο οικόπεδο) και πηγαίνοντας με αμάξι στο μαγαζί να το αλλάξω πάλι μια φορά στίγμα. Φυσικά χάθηκε μετά από 3 λεπτά. Και όταν φθάνω στο κατάστημα στη γωνία του έπιανε 7 δορυφόρους! Θα με περάσανε για τρελή! Αυτή τη στιγμή το καινούριο το έχω ανοιχτό, κάθομαι στο μπαλκόνι μου και πιάνει γύρω στους 8 δορυφόρους. Και σχεδόν μόλις το πρωτοανάβω πιάνει στίγμα. Ακόμα και μέσα στο τσεπάκι της τσάντας μου το δοκίμασα και έπιανε. Μια ερωτησούλα ακόμη. Γνωρίζω οτι στο υψόμετρο δεν έχουν πολύ ακρίβεια, αλλά με δείχνει στα 60 μέτρα. Υπάρχει περίπτωση να έχει τόση μεγάλη απόκλιση και στο γ. μήκος και πλάτος? Σας ευχαριστώ
