Jump to content

druides

Members
  • Δημοσιεύσεις

    1.340
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

Everything posted by druides

  1. Είπε με τον νόμιμο τρόπο. Απ' οτι καταλαβαίνω έτσι όπως τα λέει, δεν έχει αγορασμένα xp. Άρα αυτό που λες psycoclan1 δεν γίνεται. Αυτό που μπορείς να κάνεις ALEX_IS είναι να επικοινωνήσεις με την acer και να δείς αν παρέχουν vista to xp downgrade. Αν γίνεται, θα σου πούν εκείνοι τι και πώς. Αν δεν...
  2. Η να φτιάξεις ενα ad-hoc μεταξύ του laptop και του κινητού σου.
  3. Bootareis απο cd ε;; :) Κατεβάσε το ultimate boot cd, ψήστο, ξεκίνα το. Στην κατηγορία cmos utils θα βρείς αυτό που θές. (Η κατηγορία αυτή υπάρχει στο version 2.3 που έχω εγώ, που είναι αρκετά παλιά. Αν αποφάσισαν να την καταργήσουν, πές μου να σου ανεβάσω κάπου ένα iso)
  4. Στην επαναφορά συστήματος, υπάρχει επιλογή να σου δείχνει τα restore points που είναι > 5 ημερών. Αν και δεν νομίζω ότι έχει καμια σχέση η επαναφορά συστήματος με αυτό. Κατέβασε το hiren's boot cd. Θα βρείς και εργαλεία για να ελένξεις τον δίσκο και για να αντιγράψεις τα αρχεία σου.
  5. Έχω έναν pavilion dv6520ea. Έχει καταφέρει κανείς να κάνει τα hp quick play keys να δουλέψουν; Έχω δοκιμάσει να κάνω map τα sequences αυτών με τα actions που θέλω στον X, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Με αρκετό ψάξιμο στο google δεν έχω βρεί τίποτα που να με βοηθάει. Φαντάζομαι ότι είναι τα ίδια multimedia keys που έχουν όλα (ή τα περισσότερα) pavilion dv. Εμφανισιακά είναι τουλάχιστον. Καμιά βοήθεια;
  6. Einai twn windows. De xreizetai/mporeis/prepei na tous diagrapseis. astous ekei. perases kana service pack prosfata?
  7. http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/productdetails.aspx?pid=065 Αν τρέχεις και linux μπορείς να χρησιμοποιήσεις και το μπαστούνι του wii :p
  8. Μπές στο bios, και πές μας τι volt βγάζουν οι usb σου. Δοκίμασες να συνδέσεις 1 εξωτερικό μόνο; Μου φαίνεται λογικό ότι θα το έχεις δοκιμάσει απλώς δεν αναφέρεται πουθενά.. Αν δεν βαριέσαι βάλε και ένα usb monitor μπάς και μάθουμε τίποτα παραπάνω για το τί ακριβώς γίνεται :)
  9. Primary είναι διαφορετικό από master. Οι σκληροί είναι master/slave. Τα partition είναι primary/extended/logical/κλπ. Σωστά τα δείχνει.
  10. Δεν έχω παραθύρια μπροστά μου οπότε στα τυφλά: γιουρ κομπιουτερ -> δεκσί κλικ -> μάνατζ -> ντίσκ μάνατζερ -> και από εκεί θα κάνεις άκτιβ τον δίσκου που θές.
  11. http://www.onlinestatus.org/ Το πιο δωρεάν που βρήκα :O
  12. Καλώς ήλθες στην online κοινότητα :) Υπάρχει ήδη σχετικό θέμα για φορητούς υπολογιστές εδώ: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=61610&page=309 Για δές και την δική μου πρόταση.. http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=1&category=69975842&product=963496&tab=specs Λέω να το πάρω και εγώ.. και αρκετή ram υποστηρίζει και από κάρτα γραφικών μια χαρά τα πάει :)
  13. Αν έχει πρόβλημα η μνήμη, μην προσπαθείς να δείς πότε το κάνει.. Όποτε τύχει και γράψει σε "χαλασμένη" μνήμη. Θεωρώ ότι αν έφταιγε οδηγός θα είχες και ανάλογη ενημέρωση από τον event viewer. Απ' την στιγμή που δεν βλέπεις κάτι σχετικό εκεί.. Μου είχε τύχει και εμένα αυτό με τις μνήμες.. Μόλις τις άλλαξα θέση, δουλέψανε..... και ξαναχάλασαν μετά από λίγο :p Πήρα καινούργιες. Ήλπιζε να έφταιγε αυτό και να φτιάξουν μια και καλή. :) Αυτό ποιό; :p Σόρρυ αλλά δεν το έπιασα.. Με βάρεσε η ζέστη :O
  14. Σε κάποιες μητρικές (ιδίως αυτές που παίζουν με dual channel), έχει σημασία. Λογικά όμως αφού δεν ήταν εξ αρχής, και δεν άλλαξες θέση, δεν φταίει αυτό.
  15. http://freedomain.co.nr/
  16. Όταν κάνουνε restart είτε από cpu_fan_fail signal είτε από cpu_temperature υπάρχει ηχητική ηδοποίηση απ' το bios. Το ότι σου βγάζει ότι δεν τρέχουν οι ανεμιστήρες κλπ μπορεί να οφείλεται σε ασυμβατότητα της εφαρμογής με το winbond της μητρικής σου (αν και λογικά δεν θα έπρεπε)... Κατεβάζεις το ultimate boot cd, και το βάζεις να κάνει memory check. Άστο 1-2 μέρες.. Αν σου βγάλει πρόβλημα (το βρείς rebooted, γράφει σφάλμα στην οθόνη κλπ), happy memory upgrade :P Αλλιώς... Δεν ξέρω.. :)
  17. druides

    Engraving

    Ξέρει κανείς εταιρεία που να κάνει engraving σε laptop; Βρήκα μία, την lasermark -> http://www.around-athens.com/athens-results-gr.php?cat_id=2&sub_cat_id=19&page=0&limit=5 αλλά δεν ξέρω.. απο αξιοπιστία τι λέει; θα κλαίω το macbook αν πάω τελικά ή όχι; από λευτά τι λέει;
  18. Αν έβαλες ίδιο επεξεργαστή αλλά διαφορετικά χρονισμένο είσαι μια χαρά δεν χρειάζεται format. :)
  19. Κάτι άλλο; Θα το δοκιμάσω πάντως... Thanks :)
  20. Είδες για τις ρυθμίσεις του proxy;
  21. Οκ. Μια χαρά μέχρι εδώ :) Έχει κάποια ελάχιστη διάρκεια το συμβόλαιο; Η μπορείς να το διακόψεις στον ένα μήνα;
  22. Έχει ασχοληθεί κανείς με clusterization? :p Έχω κάμποσα gentoo x86 μηχανήματα και σκέφτομαι να τα βάλω όλα μαζί με openmosix.. Το θέμα είναι ότι ψάχνω για σοβαρό εναλλακτικό software γιατί είναι κάπως outdated το openmosix για 2.6.x... :(
  23. Για δοκίμασε: gwap.b-online.gr AP wap USER κενό PASS 192.168.200.10 PROXY ADDRESS 9401 PROXY PORT σε μένα παίζουν σωστά :)
  24. Γειααα σας :p Έχω μια απορία.. Διάβασα στο site της wind ότι με κάθε νέα σύνδεση σε data προγράμματα, παίρνω δώρο τo pcmcia/usb hsdpa μόδεμ. Η απορία μου: Μπορώ να χρησιμοποιήσω με αυτό το μοδεμ τον δικό μου αριθμό (την δικιά μου σιμ δηλαδή) ; Το λέω αυτό γιατί θέλω το non stop plus. (Ξέρω φυσικά ότι θα έχω μόνο wap κλπ, και όχι κανονικό internet).
  25. Αααααααααααααα :p 2gb ram θα βάλω ούτως ή άλλως, μόνο που θα τα αξιοποιεί το freebsd. Τα vista θα τα βάλω στο pc του σαλονιού που παίζει μόνο ταινίες :) Δε θέλω hdmi έξοδο. Θέλω όταν δεν είμαι σπίτι να μπαίνω σπίτι και να κάνω την δουλειά μου. Μια χαρά είναι δηλαδή :) btw, έχω φάει όλα τα μαγαζιά κλπ, santa rosa υπάρχει μόνο ενα custom του multirama, αλλά όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω :p
×
×
  • Create New...