Jump to content

druides

Members
  • Δημοσιεύσεις

    1.340
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

Everything posted by druides

  1. Start > Run > γράψε netstat -a Για το SB S&D ψάξτο στο google, κατέβασε, scanαρε :)
  2. Τς τς τς.. Ο google είναι φίλος σου ;) Σχετικά με τα ΧΡ: http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=124523 Σχετικά με την αλλαγή γλώσσας: Βρές το mui των vista και ακολούθησε αυτό: http://technet2.microsoft.com/WindowsVista/en/library/85e289ca-9fd8-4963-b06a-5ecc457006c71033.mspx?mfr=true :-)
  3. Απ' την στιγμή που δεν είναι αναμενόμενο.. Όταν bootάρεις ubuntu, ακόμα και να crashάρει, θα σε πετάξει σε busybox, όχι σε τυπικό dos prompt. Άρα, για να τον βγάζει εκεί, υπάρχει κάποιο πρόβλημα, κατά πάσα πιθανότητα corruption.
  4. Άμεσα δεν βλέπω ούτε εγώ κάτι, αλλά έχω κάποιες ιδέες; 1) Ανάμεσα στους δυο servers υπάρχει διαφορά στην php; (4-5) 2) Δοκίμασε με PHP_AUTH_PW αντί για PHP_AUTH_USER 3) Δεν πρέπει να υπάρχει πρόβλημα, αλλά επειδή μου κάθεται στραβά στο μάτι θα το δοκίμαζα: στο κενό if βάλε ένα ;
  5. Αυτό που λέω στο προηγούμενο post μου σαν χαλασμένο.. Την υποδοχή για τα ακουστικά, που έχει και ένα διακοπτάκι για να καταλαβαίνει αν είναι συνδεδεμένα ή όχι και να (απ/)ενεργοποιεί το εξωτερικό ηχείο.
  6. Τελικά μετά απο μέρες έφτιαξε το ηχείο... μόνο του. Άρα πρέπει να τα 'χει παίξει το διακοπτάκι (πολύ άσχημα). Αυτό θα μου το αλλάζουν;
  7. druides

    MyCosmos e-mail

    Το διόρθωσαν γιατί πλέον μπαίνω κι εγώ! :)
  8. Έχω δύο απορίες, για την πρώτη έψαξα στο νήμα, έχει επαναδιατυπωθεί, αλλά χωρίς απάντηση. Για ήχο sms έχω έναν γύρω στα 20". Πώς θα κάνω τα wm6 να σταματάνε να "χτυπάνε" μόλις δώ το μήνυμα; Για την δεύτερη έψαξα στο google, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Αρκετές επαφές μου έχουν και ψευδόνυμα. Είναι δυνατόν όταν μου στέλνουν sms ή με καλούν να φαίνονται όπως και στον τηλεφωνικό κατάλογο (όνομα "ψευδώνυμο" επίθετο);
  9. druides

    MyCosmos e-mail

    Έχω το ίδιο πρόβλημα με τον jimpanourgia..
  10. druides

    MyCosmos e-mail

    Καλημέρα, θέλω να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το mycosmos web application. Από χθές το πρωί δεν μπορώ να μπώ στο web interface και γενικότερα δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα δωρεάν sms μου. Ξέρει κανείς τίποτα;
  11. Μια σημείωση για το remote control: Τα XP ουσιαστικά δεν αναγνωρίζουν τηλεχειριστήριο. Το τηλεχειριστήριο στενει τα ίδια key sequences με τα αντίστοιχα Fn* keys.
  12. Σ' ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση! Καμιά ιδεά που μπορώ να το επισκευάσω;
  13. Καλησπέρα. Έχω ένα xda neo, και μάλλον έχει καεί το εξωτερικό ηχείο (κοίταξα προηγούμενα posts μήπως έχει κολλήσει το διακοπτάκι, και δεν κατάφερα τίποτα, οπότε μάλλον έχει καεί). Ξέρετε πόσο θα μου πάρουν στην ace για να το αλλάξουν;
  14. Για τον αν χρειάζεται κάποια ρύθμιση δεν ξέρω. Εγώ το βάζω από shell, δεν γνωρίζω τι κάνει το ubuntu. Αν θές δοκίμασε και σύ: # grub-install --no-floppy /dev/sda (ή ότι /dev/ θεωρεί τον δίσκο) Όταν λές προσπαθείς να συνδεθείς, πώς το προσπαθείς;
  15. Άλλο ρωτάει άλλο απαντάς.. Δε ρώτησε από που να αγοράσει υπολογιστή, ρώτησε την καλύτερη από κάποιες συγκεκριμένες επιλογές. Εγώ θα σου πρότεινα αυτόν: http://www.kotsovolos.gr/site/product.jsp?catid=22401
  16. Γίνεται. Όπως θα εγκαταστήσεις τα ubuntu στον εξωτερικό δίσκο, εγκατέστησε και τον grub στον εξωτερικό δίσκο (στα μηχανήματα άφησε τον bootloader των vista). Ενεργοποίησε απ' το bios την επιλογή για να bootarei από usb δίσκο. Κάθε φορά που θα συνδέεις τον εξωτερικό δίσκο, θα ξεκινάει το grub που είναι εγκατεστημένο εκεί, και θα μπαίνεις σε ubuntu.
  17. Για να υπάρχει σε partition πρέπει να τον βάλεις σε active partition, δηλαδή να πειράξεις το partition scheme που έχουν φτιάξει τα vista. Λογικά τον έχεις βάλει στον MBR. Όχι δεν πειράζει τον bootloader των vista, γιατί πολύ απλά αυτόν χρησιμοποιεί για να σου φορτώσει τα vista. Γιατί θές να το κάνεις αυτό με το bios; Τι θες να κάνεις;
  18. OK, με ipw δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Δώσε ένα iwconfig στην αρχή και δές σε ποιό if έχει wireless extensions, και αυτό ρύθμισε με τις εντολές του προηγούμενου post μου.
  19. Με αυτή την λογική και το WPA-PSK είναι για τα μπάζα αφού μόλις sniffάρεις μερικά handshakes το έσπασες το κλειδί. Μήπως να χρησιμοποιούμε WPA-ENTERPRISE; Φιλικά.. @alex: Με τί εργαλείο προσπαθείς να ρυθμίσεις το ασύρματο; Δοκίμασε να το ρυθμίσεις κατευθείαν με το iwconfig. Άνοιξε ένα κέλυφος και δώσε: iwconfig IF_NAME key TO_KEY_SOU iwconfig IF_NAME essid TO_ESSID και δές αν σηκώνει link (δώσε iwconfig IF_NAME για να το δείς αυτό). Αν το κάνει είσαι σε καλό δρόμο. Φυσικά όπου IF_NAME βάλε το όνομα της κάρτας, πχ eth1. Και μια ερώτηση: είναι atheros; Για κάποιο λόγο τα ubuntu δε τα πάνε καλά με τις atheros.
  20. Τι θές να κάνεις; Τα gzip/bzip/2 είναι για να συμπιέζουν 1 αρχείο, όχι φακέλους.
  21. Επίσης: δεν ξέρω τι γίνεται με τα ubuntu, αλλά μια χαρά ανεβάζει ανάλυση και ο vesa (ο οποίος χρησιμοποιείται αν όντως δεν έχει τους κατάλληλους drivers). Πείραξε το /etc/X11/xorg.conf. 1) Γράψε ifconfig. Αν σου βγάζει ethX (νούμερο), βλέπει το δίκτυο σου. Ξεκίνησε τον dhcp client σε αυτό το if και έχεις δίκτυο. Αν δεν βλέπει την κάρτα σου, πές μας τι κάρτα έχεις. 2) Θές να ψάξεις πχ για office εφαρμογές. Δίνει apt-cache search office και σου βγάζει όλα τα σχετικά. Επιλέγεις αυτό που θές, και μετά δίνεις apt-get install AYTO_POY_DIALEKSES. Μπήκε.
  22. Δοκίμασε να μπεις σαν administrator και να βγάλεις τα χθεσινα updates. Εκεί που σου ζητάει κωδικό (στην welcome screen φαντάζομαι), πατάς δύο φορές ctrl+alt+del, username administrator password ότι έχεις (το πιο πιθανό είναι να μην έχεις).
  23. Το φορμάτ δεν είναι παράνομο, αλλά για να έχει φτιάξει αυτό το νήμα, προφανώς και έχει αγορασμένα xp. Κάνω λάθος;
  24. druides

    Destinator 6

    Να ρωτήσω κάτι και γώ. Υπάρχουν χάρτες για το destinator με τα ορειβατικά μονοπάτια (πχ Ολύμπου;):O
×
×
  • Create New...