Jump to content

didimas

Members
  • Δημοσιεύσεις

    138
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

didimas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Φήμη

  1. Επανήλθαν και τα δύο. Με απενεργοποίηση και άνοιγμα. Δύο ώρες κράτησε περίπου.
  2. Έχω κι εγώ πρόβλημα. Σε δύο γραμμές.
  3. αφού μίλησα άλλη μια ώρα με το 13888 με διαβεβαίωσε ο τελευταίος εκπρόσωπος πως ισχύει κανονικά η φορητότητα και να μην ανησυχώ. κάθε επικοινωνία και μια διαφορετική ερμηνεία, εξήγηση, απάντηση.
  4. έκανα στις 30 Μαρτίου αίτηση φορητότητας από την Q σε whatsup. με κούριερ ήρθε η κάρτα υπέγραψα όλα τα έγγραφα και έστειλα και την ταυτότητα μου. στις 16 Απριλίου μου ζητήθηκε ξανά η ταυτότητα την οποία και έστειλα ξανά. στις 20/4 μου είπαν πως θα ενεργοποιηθεί στις 23 μέσα στην ημέρα. στις 24 μου είπαν πως θα ενεργοποιηθεί στις 30 του μηνός καθώς περιμένουν τις ημέρες υπαναχώρησης (ΣΕ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ) σήμερα έλαβα μήνυμα πως η αίτηση ακύρωσης της φορητότητας ολοκληρώθηκε. στην προσπάθεια επικοινωνίας μου μαζί τους, 13888, και μετά από αναμονή 28 λεπτών, έκλεισε η γραμμή δίχως να προλάβω να μάθω ποιος έδωσε εντολή για ακύρωση της φορητότητας καθώς δεν το έκανα εγώ. έχουν περάσει άλλα τριάντα λεπτά χωρίς να προσπαθήσει κάποιος από το 13888 να επικοινωνήσει μαζί μου. τι μπορεί να έχει γίνει;
  5. εμένα ακόμα να μου την ξαναβγάλει τη δεκάρα. τι έγινε τελευταίος έμεινα;
  6. βρήκες κάτι; έκανα και επανεκκίνηση αλλά δεν την βλέπει την 10. έχει κανένας άλλος το ίδιο θέμα:
  7. τι μπορεί να συμβαίνει; Την πήρανε πίσω;
  8. Μέχρι χτες το απόγευμα μου την έβγαζε κι εμένα, eu δηλωμένη χώρα Ελβετία, αλλά περίμενα εντυπώσεις για να προχωρήσω. Σήμερα που το αποφάσισα δεν μου την βγάζει. Περίεργο;
  9. να πω πως το θέμα με το κλείδωμα της οθόνης κατά την κλήση λύθηκε με ένα restart. είχα πολύ καιρό να κάνω.
  10. στο πληκτρολόγιο κλήσεων. το θέμα με τις κλήσεις και το viber το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος;
  11. Global είναι, αλλά να δούμε αν το έχει και κανένας άλλος το θέμα. μήπως είναι κάποια ρύθμιση;
  12. δύο θέματα που έχω εγώ. όταν μιλάω και το έχω στο αυτί όταν τελειώσει η συνομιλία και το βγάλω από το αυτί θέλει ξεκλείδωμα με το δακτυλικό για να ανοίξει η οθόνη και να κλείσω την κλήση. χτες δέχτηκα κλήση ενώ μιλούσα στο viber και δεν έκλεισε το viber απάντησα στην κλήση. άκουγα και τους δύο αλλά με άκουγε μόνο αυτός από την κλήση. κι ένα ακόμα. πότε θα δούμε επιτέλους ελληνικούς χαρακτήρες στο πληκτρολόγιο του τηλεφώνου;
  13. έβγαλες άκρη με κανένα μείλ ή τσατ; έχω αρχίσει και πιστεύω πως οι υπάλληλοι έχουν μια επιλογή από 15 το πολύ απαντήσεις και επιλέγουν τυχαία όποια να 'ναι, άσχετα με την ερώτηση ή το παράπονο. μπορεί και να μην μιλάνε καν ελληνικά.
  14. Για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες ενώ είχα κάνει ανανέωση ονλάιν και είχα προχωρήσει σε "πάρε μοίρασε" και "reloadit" κανονικότατα, τη στιγμή που πάτησα το εικονίδιο του προγράμματος μας μου βγήκε το μήνυμα "ουπς κάτι πήγε στραβά, προσπάθησε ξανά". Χρειάστηκε να βγω και να μπω στην εφαρμογή δύο φορές, στις οποίες ζήτησε το 4ψήφιο κωδικό που άργησε να έρθει τελικά, με αποτέλεσμα να χάσω για λίγα δευτερόλεπτα τα GB που μπορούσα να μεταφέρω στον επόμενο μήνα. άφησα αμέσως κριτική και βαθμολογία στο play και η απάντηση που πήρα ήταν να μπαίνω από τα data που είναι και δωρεάν. έχει συμβεί σε κανέναν άλλον;
  15. εγώ από εδώ δεν μπορώ να καλέσω όλη την Ευρώπη τζάμπα (με τα λεπτά του προγράμματος);
×
×
  • Create New...