Steleon
Members-
Δημοσιεύσεις
151 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by Steleon
-
Γνωρίζει κανείς ποια είναι η χρέωση για να καλέσω από εδώ (Ελλάδα) σε κινητό και σταθερό εντός ΕΕ (συγκεκριμένα Πορτογαλία και Κύπρο) από το κινητό μου? (Το οποίο είναι liquid) Είδα στον τιμοκατάλογο 0,24/λεπτό για Ευρώπη αλλά δεν ξέρω αν ισχύει ή ισχύει η χρέωση του liquid. Όταν ήμουν στο εξωτερικό καλούσα οπουδήποτε (όχι μόνο Ελλάδα) στην Ευρώπη με χρέωση liquid. Δεν ισχύει το ίδιο όταν κάνεις κλήση από την Ελλάδα?
-
Αυτό το είδατε ή σας έχουν πάρει τα μυαλά οι οπαδοί και οι πολέμιοι του liquid...???? Δεν έχω καταλάβει, αν ενεργοποιήσουμε αύριο θα πάει μέχρι τις 11/2 ή απλώς χάνουμε τη σημερινή μέρα?
-
Τι εννοείς με το ενδιαφερον προφίλ...;
-
Δηλαδή είχες καταλάβει ότι μπορείς να πάρεις σουβλάκια και μετά τον πρώτο μήνα χωρίς να βάλεις επιπλέον χρήματα αλλά μας τονίζεις ότι οι προϋποθέσεις λένε ότι δεν μπορείς!!! Όπως λένε οι προϋποθέσεις ότι η υπηρεσία σου τραβάει χρήματα από την κάρτα σου κάθε μήνα. Κλπ... Οκ, συγνώμη τότε.
-
Vip το γράφεις και το ξαναγράφεις... Όμως, η υπηρεσία που αγοράζεις είναι χρόνος χρήσης κινητής τηλεφωνίας. Ομιλία data και SMS. Δεν αγοράζεις σουβλάκια. Σου δίνει ΚΑΙ την δυνατότητα να αγοράσεις σουβλακια. Αν θες, μέσα στο μήνα. Σου δίνει την δυνατότητα να αγοράσεις και 20 μέρες (περίπου, δεν θυμάμαι ακριβώς) ΜΕΤΑ τον μήνα ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΧΡΗΜΑΤΑ. Αν θες κι ΑΝ έχεις εκδόσει κουπόνια πριν τελειωσει ο μήνας που έβαλες χρήματα. Σου δίνει τη δυνατότητα να μη βάζεις χρήματα κάθε μηνα. Αν θες. Σου δίνει τη δυνατότητα να βάζεις χρήματα κάθε 2 μηνες. Αν θες. Σου δίνει τη δυνατοτητα να μη βάλεις χρήματα ΠΟΤΕ, πέρα από τα πρώτα πχ 13. (Εγώ σε κάρτα που ήταν συμβόλαιο Vodafone και την μετέτρεψα σε CU και μετά σε liquid δεν έχω βάλει ΠΟΤΕ ούτε 1 ευρώ. Ενεργοποιήθηκε η ίδια sim που είχα). Και σου δίνει και καμμία 10αρια ακόμη δυνατότητες. Είναι όλες γραμμένες εδώ μέσα στα δύο topic, εδώ και στο Liquid. Τέλος δεν είναι απαραίτητο ΟΛΕΣ οι δυνατότητες να εξυπηρετούν τις ανάγκες ΟΛΩΝ. Εγώ έχω συνδέσεις που τα 15 ευρώ δεν μου αρκούν πάντα για 30 ημέρες και σύνδεσεις που βάζω χρήματα κάθε 6 μήνες κι αν, συν αυτή που δε βάζω ποτέ 😁 Δεν νομίζω ότι έχεις κατανοησει όλες τις δυνατότητες. Μελέτησε λίγο αν σε ενδιαφέρει να μάθεις κι ότι απορία έχει μείνει θα στην απαντήσουμε. Φιλικά
-
Το είχα πάθει κι εγώ αυτό τον Νοέμβριο. Έμεινε έτσι για περίπου 3 εβδομάδες, κι επειδή σε αυτή τη σύνδεση κάνουμε περίπου 600-700 λεπτά ομιλίας το μήνα ζήτησα από το chat και μου ενεργοποίησαν το πακέτο με τα 10,90 (νομίζω) Γιατί αλλιώς θα έτρωγε όλο το υπόλοιπο στα πρώτα 10 λεπτά... Δεν είμαι σίγουρος, αλλά νομίζω ότι μου το ενεργοποίησαν χωρίς να χρεωθώ. Για δες μήπως σε βολεύουν κι εσένα έτσι
-
Θα σου πρότεινα να κάνεις αυτό που είπες στην αρχή του μηνύματος. Να ελέγξεις αν σε καλύπτει το δίκτυο για τις ανάγκες σου. Αν σε καλύπτει λοιπόν με τη χρήση, αν ο στόχος σου είναι η οικονομία, με τις σημερινές συνθήκες θα κάνεις απίστευτη οικονομία . Αρκεί να διαβάσεις όσα αναφέρονται εδώ και να ρωτάς όπου έχεις απορίες. Στο λέω γιατί απογοητεύτικες από κάποια πράγματα για τα οποία γνώριζες ότι θα γίνουν έτσι, κι αν δεν γνώριζες θα έπρεπε να το μελετήσεις λίγο καλύτερα. Πλήρωσες 13€ για να δεις αν σου κάνει η υπηρεσία, δεν χάθηκε ο κόσμος, αν σου κάνει, και ειδικά αν μεταφέρεις κι άλλες 5 συνδέσεις η εξοικονόμηση θα είναι τεράστια. Και το chat καλό είναι γενικά, προσπαθούν να βοηθήσουν, δεν το καταφέρνουν πάντα αλλά γενικά είναι θετικοί. Σκέψου μόνο πόσα διαφορετικά θέματα και παρανοήσεις και δυστροπίες (και πονηριές) προσπαθούν να εξυπηρετήσουν. Πήρες και 13€ efood 😉 θα απολαύσεις κι ένα δείπνο κάνοντας τις δοκιμές σου, για να το ελαφρύνουμε λιγάκι. Εντελώς φιλικά
-
Έχω χρησιμοποιήσει το 2023 το BB data medium που δίνει 8 GB, 3 φορές (Ολλανδία, Πορτογαλία και Ιταλία) σε συνδιασμό με Liquid. Κανένας περιορισμός. Λειτούργησαν όλα κανονικα. Και τα 8 GB χωρίς περιορισμό, και οι ελληνικές χρεώσεις του Liquid κανονικά και το 1,5€ απεριόριστα. Σαν να ήμουν στην Ελλάδα. Δεν έχω χρησιμοποιήσει το 200GB αλλά βλέπω ότι οι όροι είναι ίδιοι οπότε λογικά δεν θα έχει πολιτική ορθής χρήσης ούτε αυτό.
-
Καλησπέρα, Βάζεις 15€ μέσα στο liquid και παίρνεις 30 μέρες απεριόριστη ομιλια. Τα 15€ έχουν διάρκεια 60 ημέρες. Άρα τις πρώτες 30 μέρες δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα. Την τελευταία μερα ή θα μετακινήσεις την μπάρα ή θα κλειδώσεις την κάρτα σου και δεν θα χρεωθείς τίποτα. Έχεις πλέον 15€ (ή όσα σου έχουν μείνει, γιατί μπορεί να είχες ξόδεψες από αυτά σε data, sms, big bang, efood) τα οποία έχουν διάρκεια άλλες 30 μέρες. Τα κάνεις ότι θες από ομιλία, data, sms, big bang. Πριν τελειωσουν οι (δεύτερες) 30 μέρες βγαίνεις, δεν χάνεις τπτ, καταχωρείς μια απόδειξη, ξαναμπαίνεις, σε 2-3 μέρες ξαναβγαίνεις, κάνεις cashback και ανανεώνεις τα χρήματα που έχεις για άλλες 60 μέρες. Και ξαναμπαίνεις στο liquid. Για να μην μπαινοβγαίνεις 2 φορές όταν θα βγαίνεις για να κάνεις cashback να έχεις έτοιμη και μια απόδειξη για να την καταχωρήσεις. Οπότε θα βγαίνεις μόνο μια φορά το διμηνο. Ελπιζω να έλυσα την απορία σου😉
-
Καλησπέρα φίλε @sycorpios, η γνώμη μου είναι να αναθέσεις το cashback σε κάποιον δικό σου που βρίσκεται σε κάποια πόλη που θα έχει πρόσβαση σε συνεργαζόμενο σούπερ μάρκετ. Θα σου βάζει κάθε δύο μήνες μια αποδείξουλα cashback στο λογαριασμό σου κι εσύ θα βάζεις 13€ ή όσα χρειάζεσαι όποτε τα χρειάζεσαι. Ούτε πετάμενα χρήματα, ούτε efood, ούτε άγχος. Κι αν ισχύει το 300 € επιπλέον το 15θημερο κόστος σούπερ μάρκετ, σε συμβουλεύω να πετάγεται μέχρι τη Λευκάδα (ή και μέχρι τη Πρέβεζα που λέει ο λόγος) μια φορά το μήνα και να κάνεις τις προμήθειες σου γιατί με τόσο υψηλό κόστος σίγουρα αξίζει! Κι έτσι θα απολαμβάνεις τις ντοματούλες σου, τις ψαρούκλες και την ηρεμία σου, θα έχεις το liquid ετοιμοπόλεμο και θα ξέρεις ότι όλοι εμείς σε ζηλεύουμε για την ποιότητα ζωής που κερδίζεις όταν εμείς λιώνουμε όλη μέρα στους δρόμους και στο τρέξιμο...!!! Ελπίζω να βοήθησα 😉
-
Ευχαριστώ! Το έχουμε υπεραναλυσει! Λοιπόν: Ξεκινάμε: έχω βγει και κάνω εξαργύρωση cashback. Ξαναμπαινω. Βάζω τη μπάρα όσο πιο μακρυά με αφήνει. Δηλαδή ένα μήνα μετά. Τρεις μέρες πριν τελειωσει ο μήνας μετακινω την μπάρα ένα μήνα μετά. Τώρα το τέλος του μήνα και το τέλος όσων χρημάτων υπάρχουν συμπίπτουν (μια δυο μέρες μετά διάφορα). Βγαίνω, κάνω εξαργύρωση, ξαναμπαινω. Και ο κύκλος ξαναρχίζει. Μια κίνηση τον μήνα. Απλό. Ούτε ψάχνει για κάρτες ούτε σε πετάει έξω.😉
-
Μια δυο μέρες πριν λήξουν τα χρήματα (στο τέλος του διμήνου) έχεις έτοιμη απόδειξη, βγαίνεις, εξαργυρωνεις πρώτα το cashback που έχεις ήδη, σκαναρεις την απόδειξη για το επόμενο δίμηνο και ξαναμπαίνεις liquid. Εγώ χρησιμοποιώ παλιά εφαρμογή οπότε το σκαναρισμα το κάνω οποιαδήποτε στιγμή και την εξαργύρωση στο δίμηνο. Και απλώς μπαινοβγαίνω μια φορά στο δίμηνο για να μην προσπαθεί να χρεώσει την (μονίμως κλειδωμένη) κάρτα. Μόλις μου έστειλαν μήνυμα ότι μια κάρτα από αυτές που ελεγα πριν πήρε τους 12 μήνες απεριόριστα data και ομιλία! Ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί προφανώς η ενημέρωση ολων των νικητών.
-
Η γνώμη μου είναι ότι το μόνο που σε συμφέρει και βολεύει είναι το liquid. Θα βάλεις μέσα είτε 8 είτε 13 ευρώ αρχικά και μετά θα το ταιζεις με cashback. Ουσιαστικά δωρεαν. Θα μετακινεις τη μπάρα μια φορά το μήνα και θα βγαίνεις μια φορά το διμηνο. Δες πως δουλεύει το cashback, είναι απλό. Εγώ διατηρώ 5 νούμερα ετσι χωρίς κανένα κοστος (παιδιά και γονείς). Όλα μπορούν να κάνουν κλήσεις, να στείλουν SMS και να χρησιμοποιούν λίγα δεδομένα. Κυριολεκτικά δωρεάν. Θα ασχολείσαι μόνο μια φορά το μήνα. Όταν μάθεις να το χρησιμοποιείς θα δεις ότι είναι απλό. Μετά οι επιλογές που έχεις (smart pocket, σουβλάκια, μεταφορά χρημάτων κλπ) είναι αρκετές, κέφι να έχεις να ψαχνεσαι. Αν δε θες να ψαχνεσαι μείνε στα πάνω που σου είπα τα απλά. Μέρυ κρίστμας!
-
Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει πως μπαίνουμε για να ενεργοποιήσουμε την προσφορά? Έχω πολύ καιρό να το χρησιμοποιήσω και το link που είχα για ενεργοποίηση πακέτων δεν μου δουλεύει, κάτι έχει αλλάξει. Δεν έχω κάνει κωδικούς για vodafone app, χρειαζονται?
-
Χρειάζομαι μια βοήθεια, Θυμάμαι στις αρχές που πρωτοβγήκε το liquid κάποιος είχε πει ότι κατέβασε από κάπου μια παλιότερη έκδοση του vodafone app και μπορούσε να μπαίνει στο λογαριασμό του ενώ ήταν liquid. Είχα στο κινητό μου την έκδοση 4 του vodafone app κι έμπαινα κανονικά, έκανα cashback κλπ. χωρίς να μπαινοβγαίνω Αλλά δυστυχώς το κινητό χάλασε και δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω πλέον. Ήταν μεγάλη βοήθεια. Ψάχνω εδώ μέσα αλλά δεν το βρισκω. Μήπως ξέρει καποιος που να ψάξω για να κατεβάσω μια παλιά έκδοση του vodafone app που να δουλεύει αντίστοιχα ενώ είσαι liqud?
-
Φαντάζομαι εννοείς στο CU app. Δεν το βρίσκω πουθενά.
-
Τώρα παρατήρησα ότι χάθηκε το banner του διαγωνισμού και μαζί και ο κωδικός του vodafone TV που δεν είχα πάρει... Ξέρει κανείς τι κάνω? Εκτός από το προφανές (chat)
-
Μιλά μαζί τους στο live chat και θα στο φτιάξουν 😉
-
Ενημερώνω ότι οι δύο συνδέσεις μου που είχαν κολλήσει με παύλες στα ποτηράκια επανήλθαν. Για την πρώτη που την είχα δηλώσει μέσω του chat με πήραν τηλ το πρωί να με ενημερώσουν. Τους είπα και για τη δεύτερη (δεν είχα πει πιο πριν γι αυτη) και το βράδυ έφτιαξε. Τώρα είναι και οι δύο απλό CU αφού και στις δύο είχα ενεργοποιήσει πακέτα (απ ολα 11,5 στη μια, και big bang combo στη δεύτερη) όταν τελειώσουν τα πακέτα θα τις ξανακάνω liquid, ελπίζω χωρίς άλλες δυσάρεστες εκπλήξεις
-
Επικοινωνία με το chat πριν μερικά λεπτά, παραθέτω screenshots. Συνοπτικά, το πρόβλημα παραμένει, μέχρι το τελος της εβδομάδας η επίλυση του. Η γνώμη μου είναι να μην το ...σκαλίζεται γιατί θα μπλέξετε όπως έμπλεξα κι εγώ σε 2 συνδέσεις. (Οι υπόλοιπες λειτουργούν μια χαρά.)
-
Δεν με βολεύει γιατί τα παιδια τα βολεύω με τα "Πάρε να χεις" (παίρνουν από 600MB κάθε μηνα) και τους μεταφέρω και κανενα 5ευρω από τα υπόλοιπα τηλεφωνα, που πάντα έχουν χρήματα, για να μιλανε. Το ίδιο θα κάνω και με τον παππού (94) και τη γιαγιά (92) αν χρειαστεί να μιλήσουν (δεν έχει χρειαστεί ως τώρα, από το 2019 που τα διατηρώ) Έτσι με 4 κουτάκια σάλτσα το δίμηνο είναι όλοι ευχαριστημένοι! Και κυρίως εγώ!
-
Ξέχασα να πω ότι η ανανέωση απο 4/11 πηγε 4/12 Χωρίς να γίνει χρέωση. Δεν ζήτησα τπτ και δεν γκρινιαξα διότι έχω 10 συνδέσεις liquid που οι μισές είναι εταιρικές και οι υπόλοιπες "εξυπηρετούν" παιδιά και παππούδες (για τραπεζες, συνταξεις κλπ) αποκλειστικά με cashback. Οπότε φαίνεται ότι δεν έχουν πληρωθεί ποτέ... Οι δύο συνδέσεις που είναι τώρα σε εκκρεμότητα είναι μια και μια και δεν ήθελα να "καρφωθω". Τις υπολοιπες δεν τις πειραζω μεχρι να περασει η μπορα... Παντως ακόμα με παύλες είμαστε...
-
Καλησπέρα, σας παραθέτω τη δική μου εμπειρία: σε δύο αριθμούς liquid, στον πρώτο προσπάθησα αρχικά να μετακινησω την μπάρα και δεν γινόταν (Την προηγούμενη Τετάρτη και Πέμπτη) και μετά προσπάθησα να βγω εντελώς. Πήρα σαν αποτέλεσμα παύλες κάτω από τα ποτηράκια... Το νουμερο αυτο ανανεωνε στο liquid 4/11, δεν έγινε τπτ. Δεν χρέωσε. Στο δεύτερο προσπαθησα κατ' ευθείαν να βγω, πάλι παύλες... Αποτέλεσμα ήταν να μην έχω τπτ (Ομιλία, data, sms) και να τρώγονται τα χρήματα του υπολοίπου. Επειδή δεν είχα τα τηλέφωνο κοντά μου δεν μπορούσα να ενεργοποιήσω και κάποιο πακέτο bigbang ούτε φυσικά κανενα άλλο πακέτο... Στην εξυπηρέτηση (Την Πέμπτη) μου είπαν ότι είναι γενικό το πρόβλημα με το liquid και θα με ενημερώσουν. Ακόμα με παύλες είμαι και στα δύο. Έχω ενεργοποιήσει από ένα πακέτο bigbang και περιμένω...
-
Καλησπέρα, νωρίτερα εκανα ανανέωση σε ένα cu combo M και μου έδειχνε αλλά αντ άλλων. Σας παραθέτω την απάντηση του chat: "Λοιπόν, σήμερα 18/5 , έχει ξεκινήσει σταδιακά, η αλλαγή εμπορικής πολιτικής στα πακέτα από την εταιρία. Γι’αυτό υπάρχει και αυτή η σύγχυση με το σύστημα, επειδή τρέχει ήδη από το πρωί. Ξεκάθαρη εικόνα θα υπάρξει μέχρι αύριο 19 του Μάη, που θα σταλεί σε όλους τους συνδρομητές καρτοκινητής τα νέα με τις αλλαγές. Το bonus cu shake, είναι με τη νέα μορφή του, γι’αυτό και είδατε αλλαγή. Επιπλέον, δε μπορούσατε να βγάλετε κλήση προσωρινά καθώς αλλάζει &το πακέτο σας cu combo M, θα παραμείνει ίδια τιμή αλλά αυξημένες παροχές. 😊" Και η εικόνα από το shake που κατάλαβα αρχικά ότι κάτι δεν πάει καλα
-
Σίγουρα έχω παλιά έκδοση cu app. Θα κατεβασω την τελευταια, θα καθαρισω και βλεππυμε... Σας ευχαριστώ!
