Jump to content

geoka

Members
  • Δημοσιεύσεις

    181
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by geoka

  1. Καλημέρα και Χρόνια Πολλά. Είμαι νέος χρήστης του Satio (προέρχομαι από το iphone) και θα ήθελα να μάθω τί εννοείς "χακαρει" τι παίρνει να κάνουμε σε αυτό το κινητό. εφαρμογές όπως αυτές που αναφέρεις ημερολόγιο, εορτολόγιο που μπορώ να βρω.
  2. Ευχαριστώ φίλε. Το δοκίμασα και μετά από λίγο λειτούργησε κανονικά.
  3. Καλημέρα. Το όνομα μου είναι Γιώργος και θα ήθελα τη βοήθεια σας Έχω εγκαταστήσει το navigon στο iphone μου (IPHONE 3G, 3.2,1 JB) Όταν τρέχω το πρόγραμμα ανοίγει κανονικά αλλά το GPS είναι συνέχεια κόκκινο και δεν βρίσκει που είμαι. Πρέπει να κάνω κάτι πριν; ανοίγω από κάπου το GPS;:worry:
  4. Καλημέρα. Αγόρασα το Σάββατο ένα iPHONE 3G Vodafone το οποίο είχε τη 3.1. Επειδή έψαξα αρκετά για το jailbreak, το μόνο που βρήκα ήταν να γίνει με το blackra1n μόνο με firmware 3.1.2. έκανα λοιπόν μέσω itunes update στην 3.1.2 και ακολούθησα της οδηγίες. Ξεκινάει αλλά δεν πάει στο recovery mode με την φωτογραφία του GeoHot. Μπορεί να βοηθήσει κάποιος; πρέπει να το επαναφέρω στην 3.1. Τι μπορώ να κάνω?
  5. Καλησπέρα Συναγωνιστές!! Σήμερα πήρα το HTC MAGIC και δεν μπορώ να κάνω sync με τον υπολογιστή μου. Κατέβασα το HTC SYNC αλλά δεν το βλέπει. Ενώ ο Η/Υ το βλέπει σαν κάρτα μνήμης το HTC SYNC τίποτα. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει; Ελληνικά στην αναζήτηση επαφών υπάρχει;
  6. Καλησπέρα. Πρόκειται να αγοράσω το HTC MAGIC το ο οποίο έχει GPS. Επειδή δεν γνωρίζω το συγκεκριμένο λειτουργικό, εφαρμογές από WINDOWS MOBILE παίζουν; Εφαρμογη για πλοήγηση όπως το DESTINATOR, IGO8 και άλλες παίζουν;
  7. Καλημέρα, το πήρα εγω χθές από ηλεκτρονικό κατάστημα στα 235. Επανεκκίνηση χρειάζεται όταν αλλάζεις την πρωτεύων κάρτα. Το θέμα που έχω εγώ είναι ότι έχει ελληνικά αλλά δεν έχει τις ρυθμίσεις (mms, wap) από τους vendor. Πως λύνεται αυτό ? Έχει κανείς κάποια ιδέα?
  8. Καλημέρα, Αν μπορείτε να βοηθήσετε, είχα κανει καταχώρηση με το imei και μου έγεινε post ο κωδικός. Έκανα την διαδικασία κ προσπάθησα να βάλω κάποια themes αλλά τίποτα. Τι μπορεί να φταίει?:worry:
  9. ΚΑΛΗΜΈΡΑ, ΣΚΈΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΣΩ ΤΟ ΝΟΚΙΑ Ε65 ΜΕ F2GO ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ADSM. Η ΕΡΏΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΑΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΣΩ ΤΟ ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η WIND (WIND CONNECTION MANAGER) Ή ΤΟ PC SUITE ΤΗΣ ΝΟΚΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΏ.
  10. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ οποτε μπορεσετε ενα πιστοποιητικο για ΙΜΕΙ 353261010199777 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΠΗΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΈΝΑΝ ΓΝΩΣΤΟ ΜΟΥ ΕΝΑ SECTOR 255 CHRONO/ALARM. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΟ USER MANUAL?:cry:
  12. Το δικο μου το κανει 2 φορες την ημέρα!!
  13. Τελικα το καταφερα και μπηκε στο soft update. Το προβλημα που υπαρχει είναι ότι ήθελα να μπω γιατι κάποιες στιγμές μου "έχανε" τη καρτα μνήμης και έπρεπε να κανω restart για να την δει. Το κινητό έχει την 3,81. Στο soft update μου βγάζει ότι δεν υπάρχει πιο καινούργια version, ενώ στο 9volto λένε ότι έχουν την 3,90!!!!. ξανα πέρασα την 3.81 αλλα δεν διορθωθηκε κατι. Τι γνώμη έχετε ?
  14. ξερεις αν πρεπει να κανω off το pc suite kai μετα να τρεξω το update?
  15. nai. to dokimasa kai tora ksana alla tipota
  16. kalimera. mia erotisi thelo na sas kano. exo to 6270 kai einai sindedemeno me to pc kanonika kai to pc suite. otan trexo to soft update den vriski sindedemeno kinito ti mporei na ftaiei? plz help:worry:
  17. I HAVE A MOTO SLVR L6 I MAKE A FLASH WITH THIS FIRMWARE R3511_G_0A.52.26R_PDS00D_LP0004_DRM0201_JPJAVA_G_0A_L6_06_00_14R_SE5426AXXF10AC_1FF.sbf AND NOW I DONT HAVE THE GREEK LANGUAGE THE INFO FROM MY MOBILE IS : IMEI: 358018004540662 Technology: GSM 900/1800-1900 Software Version: R3511_G_0A.52.26R Flex Version: SE5426AXXF10AC - 2.0.1.R9.2.R9.P3.0.2.P3.22.41.P3.0.R9.R9.14.P3.P3.0 Bootloader Version: 08.DO DRM Version: 0201 WHERE I CAN FIND THE RIGHT LP WITH GREEK LANG ?
  18. Καλησπερα σε όλους. Ξερει μηπως κανεις αν η συνδεσμολογια του SLVR L7 είναι ίδια με το δικο μου το SLVR L6 ?
  19. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΧΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΤΟ Ρ910 ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΤΟ UPDATE SERVICE ΤΗΣ SONY ERICSSON. ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΒΑΣΗ (DSS-25). Η ΒΑΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΦΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΑΡΧΕΙΑ ΠΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ. ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ 3 ΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ DRIVERS ΕΚΑΝΑ UNINSTALL ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ? Email : geoka@altecnet.gr
×
×
  • Create New...