Παραθετω απλά τα γεγονότα χωρις να κανω εγω σχόλια
06/01 Απώλεια χρεωστικής κάρτας
06/01 Δηλωση της απώλειας, μπλοκάρισμα κάρτας και αίτημα για επανεκδοση στην εφαρμογή στο κινητό
07/01 Εμφανιση νέας κάρτας στην εφαρμογη στο κινητό με την ένδειξη Απεστάλη
07/01 Χρέωση του λογαριασμού μου με 3€ (είχε έκπτωση τότε) για επανεκδοση χρεωστικής κάρτας
25/01 Τηλεφώνημα στην Εξυπηρέτηση πελατών της Eurobank να δηλωσω ότι δεν εχω παραλάβει ακομη τη νεα κάρτα. Απάντηση "χρειαζονται 23 !!! εργάσιμες !!! μέρες !!! Περιμένετε ,,,,"
10/02 Τηλεφώνημα στην Εξυπηρέτηση πελατών της Eurobank να δηλωσω ότι δεν εχω παραλάβει ακομη τη νεα κάρτα. Απάντηση "Φταίει το ταχυδρομείο. Την ακυρωνουμε τωρα, και σας κλεινω ραντεβου σε καταστημα να παραλαβετε αμεσα νεα κάρτα"
14/02 Κατάστημα. Εκδιδεται αμεσα η νέα καρτα. Χρέωση του λογαριασμού μου με 6€ για επανεκδοση χρεωστικής κάρτας Η νεα χρεωση εγινε γιατι ειπαν δεν φταιει η Τραπεζα αλλα το ταχυδρομειο. Αυτοι εκτυπωσαν πλαστική καρτα, και η χρεωση ειναι για το πλαστικό