yiannism01
Members-
Δημοσιεύσεις
183 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by yiannism01
-
Κερδίστε το Samsung Galaxy S5, προσφορά της Cosmote!
yiannism01 replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Καλή μου τύχη αν και είναι η σειρά μου να κερδίσω -
Χρησιμοποίησε τις πίσω θύρες USB (Θού κύριε..) :D:D:D
-
Δεν είναι θέμα ηωισμού.. την άλλη εβδομάδα λογικά θα παραλάβω, το αρχείο κατεβαίνει, TWRP, drivers κλπ έχουν συγκεντρωθεί, οπότε...
-
Κατά την ταπεινή μου άποψη είναι 1407 με μετατροπή από το μαγαζί. Μια χαρά είναι! ;)
-
Ναι, αλλά το 50ρικάκι στην τσέπη δίνει άλλη αίσθηση.. :lol: :lol: :D
-
Apps and media πάει το γιγάμπιτο.. Για να δω όταν έρθει το δικό μου μήπως έχει τη vibe που λένε ότι το βλέπει όλο ένα..
-
Tην πρώτη.. ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Η S123 βλέπει τον εσωτερικό αποθηκευτικό χώρο ενιαίο ή έχει 1γίγα εφαρμογές και το υπόλοιπο ξεχωριστά;
-
Οι τιμές "τσιμπάνε". Όσοι προλάβαμε, προλάβαμε...
-
Την αγόρασα χτες.. Άν έχεις υπομονή 20 μέρες.. :D
-
:up: Σωστός αλλά είναι πολύ.. μπάνικη! ;) Εγώ βέβαια προτιμώ τη σκέτη.. http://www.ebay.com/itm/151226030996?var=450264903131&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
-
Κερδίστε το Moto G της Motorola, από το myphone.gr και την Wind!
yiannism01 replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Καλή μου τύχη για άλλη μία φορά! :lol::D:cool:- 3.216 replies
-
- motorola moto g
- myphone contest
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
http://lenovo-forums.ru/topic/3508-lenovo-s650-%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%88%D0%B8%D0%B2%D0%BA%D0%B8/ Η 123 δεν έχει ελληνικά αλλά έχει multilanguage πληκτρολόγιο.. Θα ψάξω και την 126 αν έχει.. ----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- http://translate.google.com/translate?hl=el&sl=hu&tl=en&u=http%3A%2F%2Fitcafe.hu%2Ftema%2Flenovo_s650_vibe%2Fhsz_1-1.html&sandbox=1 Εδώ ο ούγγρος έχει μαζέψει όλες τις rom εκτός από τις VIBE για τις οποίες κοιτάξτε στο http://www.vibeui.com/xiazai_s650_nk.html
-
http://www.lenovosj.com/rom/s650/470.html Αυτή είναι;
-
Το VIBE αναφέρεται στο UI. Και μετά οι κινέζοι φίλοι μας τις έκαναν rom και περιμένουμε όλοι το VIBE 1.5 που είναι kitkat και που θεού θέλοντος θα κυκλοφορήσει και για το S650. Πρός το παρόν υπάρχει νομίζω για S960, S939 και VIBE X. http://www.vibeui.com/ (χρησιμοποιείστε γούγλη μετάφραση). Aν πάλι δεν κάνω λάθος οι προηγούμενες εκδόσεις Lenovo roms χρησιμοποιούσαν APEX.
-
Αν είναι να πληρώσουμε κάτι παραπάνω, τότε Α850+! :eek:
-
myphone VERSUS: HTC One (M8) vs Samsung Galaxy S5 vs Sony Xperia Z2
yiannism01 replied to gnt's topic in Απόψεις
Πάρα πολύ ακριβά και τα τρία! Αν μου το χάριζαν.. το SONY! :lol::lol::lol:- 310 replies
-
- htc one m8
- myphone poll
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Μόλις το παραλάβεις να μας πείς εντυπώσεις...
-
Σας παρακολουθώ όλους και με έχετε σκάσει.. 100 Ευρώπουλα έχει.. Τελικά να το αγοράσω ή να μην το αγοράσω; :cry::blink::O
-
Το βιντεο δειχνει το πραγματικο. Στα σαιτ δεν εχουν ενημερωσει τις φωτο, μας δειχνουν το Α850! :D:D
-
Ένα οκταπήρυνο τερατάκι στα 180$ (130,50 Ευρώ!) http://www.to2c.com/lenovo-a850-basic-octa-core-smartphone.html Προβλέπω μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ελλάδα από το S650! :D:lol:
-
http://www.to2c.com/lenovo-s660-basic-smart-phone.html 50 ευρώ ακριβότερο μόνο για την μπαταρία! Δεν θα μπορέσω! :lol::wacko:
-
http://www.to2c.com/lenovo-s860-basic-smartphone.html Ότι και να είναι.. Πανάκριβο!
-
Με 100 ευρώ σκάρτα, πως να μην πάθουν πλάκα και εμείς και αυτοί; :lol:
-
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vladlee.easyblacklist
