Jump to content

yiannism01

Members
  • Δημοσιεύσεις

    183
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by yiannism01

  1. Με TWRP περνάει..
  2. http://lenovo-forums.ru/topic/12049-lenovo-s650-slim-fresh-442-row/?hl=s650 Μια εξαιρετική ROW ROM, χωρίς τα προβλήματα ένδειξης της μπαταρίας, μοιάζει με CM την χρησιμοποιώ πάνω από μήνα.. Όποιος έχει κέφια... Μόνο θέμα που θέλει λίγο προσοχή ο installer που είναι στα ρώσικα...
  3. Πολύ ωραία όλα αυτά.. εξακολουθώ να προτείνω την ROW S305 με μπαταρία από 2-4 μέρες με λίγο προσεκτική διαχείριση των εφαρμογών..
  4. Καλή μου επιτυχία, αυτή τη φορά θα κερδίσω! :rotfl::w00t::angry:
  5. Γιατί βασανίζεστε; Βάλτε την S305 και ξεχάστε ideafriend και ideaenemy. Το μόνο που ΔΕΝ έχει είναι ελληνικά στα μενού.
  6. http://lenovo-forums.ru/topic/8032-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%88%D0%B8%D0%B2%D0%BA%D0%B0-android-44-kitkat-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-lenovo-s650-s650-row-s305-140820/
  7. Μια χαρά είναι. Αυτή χρησιμοποιώ. Μόνο πρόβλημα ότι κολλάει το proximity sensor όταν απομακρύνεται το τηλ. από το αυτί.
  8. Και το KingUser μια χαρά είναι..
  9. Ότι υπάρχει είναι στο needrom.com και στο 4pda.ru
  10. http://lenovo-forums.ru/topic/7179-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%88%D0%B8%D0%B2%D0%BA%D0%B0-android-44-kitkat-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-lenovo-s650-s650-row-s215-140714/ Επίσημη δεν ξέρω αν είναι, αυτή είναι.. Ελπίζω τα ρωσικά σου να είναι καλύτερα από τα κινέζικα..
  11. Μου το έκανε και μένα μία φορά αλλά το απέδωσα στην εφαρμογή του F2G που είχε κολλήσει στην ανανέωση. Για να το δούμε.. Η ROW είναι πολύ πιο εύχρηστη για μας αλλά είναι λίγο πίσω σε εξέλιξη. Έχουν ανακοινώσει αναβαθμίσεις στο επόμενο διάστημα. Ας περιμένουμε λίγο..
  12. Έχει απ' όλα, ίσως και περισσότερα από όσα πρέπει :D
  13. Δεν χρειάζεται. Κατεβάζεις την S116 από εδώ: http://lenovo-forums.ru/files/go/97df6998f676b6254d31d5500ed606ee/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%88%D0%B8%D0%B2%D0%BA%D0%B0-s650-row-s116-140423-%D0%BF%D0%BA Την εγκαθιστάς με αυτό: https://cloud.mail.ru/public/b9f43f63f403/SP_Flash_Tool_v5.1352.01.rar Κατεβάζεις αυτό: https://cloud.mail.ru/public/9fbdfe15467e/S650-from_116_140423_to_s215_140714.rar και αφού το αποσυμπιέσεις το τοποθετείς στην κάρτα sd ή στο αρχικό φάκελλο του τηλεφώνου. Για να μπείς στο μαμίσιο recovery πατάς Vol UP + Vol Down + Power μέχρι να φορτώσει. Ξεκινάει αυτόματη εγκατάσταση μέχρι να τελειώσει, επανεκκινεί μόνο του. Κάνεις FactoryReset πατώντας ####7777# στον Dialer. Και είσαι έτοιμος! ROOT-TWRP: Απενεργοποιείς τα Αυτόματα Updates του Google Play γιατι θα σου χαλάσει το SuperSu. Κατεβάζεις TWRP 2.6.3.0 ROW από εδώ: http://lenovo-forums.ru/topic/3499-%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%88%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5-recovery-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-lenovo-vibe-x-mini-s650/ Εγκαθιστάς με το SP Flashtool που λέγαμε παραπάνω. Επανεκκινείς σε TWRP με Vol UP + Vol Down + Power μέχρι να φορτώσει. Εγκαθιστάς SuperSU 1.94 και Voila!!
  14. Κυκλοφόρησε η ROW S215, kitkat 4.4.2 και VIBEUI 1.5. Όχι τόσο φαντεζί όσο η κινέζικη 2.0 αλλά πιστεύω ότι έχει πολλά καλούδια εύχρηστα για μας τους ευρωπαίους. Ο Dialer είναι πολύ καλός και δεν τραβάει ζόρια με το +30 τα βλέπει μια χαρά. Η εγκατάσταση γίνεται πάνω σε s116 stock με το recovery της μαμάς. Θα την βρείτε εδώ: http://lenovo-forums.ru/topic/7179-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%88%D0%B8%D0%B2%D0%BA%D0%B0-android-44-kitkat-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-lenovo-s650-s650-row-s215-140714/ Εγκατάσταση TWRP και ρουτ με το SuperSU 1.94 πρέπει να γίνουν μετά και όπως λένε οι φίλοι μας οι ρώσοι μόνο με S650_ROW_UpgradeTool_v5.1352.01. Οι εφαρμογές της Lenovo δεν είναι τελευταία μοντέλα αλλά την κάνουν την δουλειά τους. Την έστησα και δουλεύει μια χαρά!
  15. yiannism01

    Lenovo S660

    Έχει αντιμετωπίσει κανείς προβλήματα με το δίκτυο, συνεχείς αποσυνδέσεις η να μην μπορεί να συνδεθεί καθόλου;
  16. Έχει ανέβει τελευταία dev, η 4, στο vibeui.com. Εγώ κατέβασα από εκεί (πρωί μόνο γιατι τις άλλες ώρες γμται) :X
  17. Το ξελάφρωμα είναι προβληματικό στο 2.0. Εγώ τα έστησα με τη σειρά, πάντα με TWRP 2.7.0. Πρώτα την rom, πέρασμα λσμου Lenovo, ρυθμίσεις. Μετά reboot to recovery και πέρασμά Gapps, στήσιμο Google, απενεργοποίηση ενημερώσεων, και μετά πέρασμά στο recovery και εγκατάσταση supersu 1.94. Καθάρισμα με root uninstaller και τέλος..
  18. Δεν καταλαβαίνω πως τα κατάφερες.. Η εγκατάσταση δεν επηρεάζει το recovery. Αφού έχεις την οριτζιναλ 1427 κανε αναβάθμιση ΟΤΑ. Μετά περνάς TWRP, gapps και ρουταρισμα.. Gapps κάπου διάβασα ότι θέλει τα 4.4.3. Εγκαταστάθηκαν κανονικά..
  19. Αντί να ταυτίζει τον αριθμό με την επαφή στα 11 ψηφία τον ταυτίζει στα 7 δηλαδή χωρίς το +30 (με το 0 εν προκειμένω αφού ο υπόλοιπος αριθμός έχει 10 ψηφία). Βέβαια το καλύτερο για μας θα ήταν να ταυτίζει τα 10. Αλλά και με τα 7 γίνεται η δουλειά. Το δοκίμασα και δουλεύει.
  20. Είδες η Lenovo; ;)
  21. More features and settings -- more display features -- match bits Δεν χρειάζεται απαραίτητα VibeUI 2.0 αρκεί να έχεις αναβαθμίσει τις επαφές στο τελευταίο μοντέλο.. (από την 1.5 εννοείται).
  22. Περιμένω να ανέβει..
  23. Πάρτε και μια ROW kitkat να έχετε, επίσημη αλλά με VibeUI 1.5 http://lenovo-forums.ru/topic/7179-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%88%D0%B8%D0%B2%D0%BA%D0%B0-android-44-kitkat-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-lenovo-s650-s650-row-s212-140708/
×
×
  • Create New...