yiannism01
Members-
Δημοσιεύσεις
183 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by yiannism01
-
Τόσα κινητά έχουμε αγοράσει. Δεν στέλνουμε ένα email στους κινέζους να το φτιάξουν;
-
Είναι πιο γρηγορη. Δεν εχω προσέξει κάτι. Ρουτάρεται κατά την εγκατάσταση. Ναι. Δεν εχω τραβήξει βίντεο. Φωτό και φλας μια χαρά. Οδηγοί σε προηγούμενες αναρτήσεις. Το έχουν εξαντλήσει τα παιδιά το θέμα..
-
Το S650 είναι πολύ αξιοπρεπές και θα έλεγα ότι για τα λεφτά που ζητάει είναι MVP όχι απλά VFM. Δοκίμασα ότι ρομ κυκλοφορεί και μπορώ να πώ ότι η τελευταία kitkat είναι γρήγορη και πολύ αξιόπιστη. Περιέχει εργαλεία που αξίζουν να τα έχει κανείς και άλλα τα οποία έβγαλα πριν την εγκαταστήσω ακολουθώντας τις οδηγίες που αναφέρει ο bluerichblue στο http://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-Phones/Lenovo-S650-Vibe-1-5-KitKat-Dev-Ver/m-p/1518256/highlight/true#M5233 Η έλλειψη ελληνικών στο μενού ισοφαρίζεται και με το παραπάνω από την πληρότητα και την αξιοπιστία της ρομ. Το εργαλείο secureit! που περιλαμβάνει αντικαθιστά από μόνο του 3-4 εφαρμογές που είχα στο προηγούμενο κινητό μου. Η αναβάθμιση της εφαρμογής contacts μπορεί να απενεργοποιηθεί την πρώτη φορά που εμφανίζεται τσεκάροντας το σχετικό box. Μηνύματα δεν παίρνω πολλά ώστε να με ενοχλεί το θέμα με το +30 άλλωστε μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς μια ανεξάρτητη εφαρμογή και να την ορίσει ως default. H AOSP είναι καθαρή, καλή, με ελληνικά αλλά είναι 4.2.2 και δεν ανάβει το notification led. Όταν την εγκατέστησα μου κόλλαγε το AOSP keyboard και εγκατέστησα το Google. H VIBEROM 1.0, 4.2.2 stable έχει τόση κινεζούρα μέσα που χρειάζεσαι καμια βδομάδα για να την καθαρίσεις. Κρατάω λοιπόν την ΚιτΚατ 1417 και σας την συνιστώ ανεπιφύλακτα!
-
Αυτό δεν το ξέρω.. Χρησιμοποιώ κινέζικη ρομ..
-
Κερδίστε ένα Samsung Galaxy S5 από το CitisShop.com!
yiannism01 replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Καλή μας τύχη! -
:yahoo::yahoo::clap:
-
Το vroot δεν χρειάζεται καθόλου.. http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=52151422&postcount=19 Όταν εγκαταστήσεις το TWRP τρέχεις μέσα από αυτό το ζιπ του σουπερ σου και ξεμπερδεύεις.. http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5356295#post5356295
-
Έλα τώρα τυφλοσούρτης είναι.. Τα έγραψα χτες. Τι δεν δουλεύει;
-
Δουλεύουν όλα στην AOSP;
-
Εκείνο που έθεσε είναι η χρήση του επιρρήματος με παρελθοντικό χρόνο, πιθανόν να έχει δίκιο, αλλά όπως και να το δει κανείς ο καφές βλάπτει...
-
και "αμέσως" "εντός ολίγου" κλπ κλπ Βέβαια για να του φύγει ο καφές από τη μύτη το έγραψα έτσι αλλά πάει...
-
Να πατήσεις το άλλο κουμπί! Αφού εγκαταστήσεις πρώτα το recovery.. ----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- http://el.wiktionary.org/wiki/%CE%BF%CF%83%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%80%CF%89 Μάλλον τα ελληνικά σου είναι λίγο αδύναμα.. :D:D:D
-
Τζάμι (κυριολεκτικά!) η ζελατίνα. Θέλει λίγο προσοχή στην τοποθέτηση. Είναι αυτή που λέει ο αρχηγός http://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-Phones/Lenovo-S650-Vibe-1-5-KitKat-Dev-Ver/m-p/1518256/highlight/true#M5233, και χρειάζεται gapps και root
-
Δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Γιατί δεν βάζεις την S119; Έχουν οδηγίες τα παιδιά σε προηγούμενα posts. ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=51861833 Όλες οι χρήσιμες λήψεις είναι εδώ
-
Πρέπει να χρησιμοποιήσεις τα αντίστοιχα row αρχεία. Στο lenovo-forums.ru θα τα βρείς όλα. Κάνε ένα λογαριασμό για να τα κατεβάσεις. Ο javum έχει μια modified rom που έχει rocovery και είναι root, γιατί δεν χρησιμοποιείς αυτή; http://lenovo-forums.ru/topic/3902-custom-rom-s650-row-s112-131128-mod-by-javum/ Χρησιμοποίησε google translate, τα έχει όλα εκεί..
-
Η λύσις ευρέθη προ ολίγου και είναι η εξής απλή! Αγνόησε τα πάντα δοκιμές κτλ. Τρέχεις πρώτα LenovoUsbDriver_autorun_1.0.10.exe Κάποιος το έχει δημοσιεύσει πρίν αν δεν το βρείς πές μου να στο ανεβάσω στο dropbox. Αντιγράφεις στην κάρτα SD του κινητού σου (εσωτερική ή εξωτερική) το αρχείο UPDATE-SuperSU-v1.94.zip για να το έχεις έτοιμο. Αποσυμπιέζεις το TWRP_v2.6.3.0_S650_CN.7z στον υπολογιστή σου κατα προτίμηση στο Desktop (εγώ εκεί τα κάνω όλα). Έχεις κάνει enable usb debugging και όλα τα σχετικά. Σβήνεις το εργαλείο και βγάζεις την μπαταρία. Τρέχεις ως διαχειριστής το Flashtool.exe (Εγώ χρησιμοποιώ την έκδοση S650_UpgradeTool_CN). Αναζήτησέ την ομοίως. Στο scatter file πας εκεί που έχεις αποσυμπιέσει το TWRP και επιλέγεις MT6582_Android_scatter.txt Όταν το φορτώσει πρόσεξε ότι πρέπει να σε οδηγεί στο recovery.img που έχεις στον ίδιο φάκελο. Τσεκάρισε Download all και πάτα Download (F9). Κάνει κάτι τρελά και σε περιμένει.. Συνδέεις καλώδιο USB και συνεχίζει τα τρελά του λέγοντάς σου ότι τελείωσε. Αποσυνδέεις - βάζεις μπαταρία - Δεν ανοίγεις το τηλέφωνο. Πατάς VolUP+VolDown+Power, βλέπεις lenovo, αφήνεις δαχτυλάκια, μπαίνεις TWRP. Τώρα πατάς install βρίσκεις το UPDATE-SuperSU-v1.94.zip και τραβάς δεξιά το βελάκι Όταν τελειώσει κάνε ένα καθαρισμα cache και dalvik (στο έχει αριστερά) πάλι τραβάς δεξιά το βελάκι. Reboot και είσαι root με όλα τα καλά έτοιμα! :lol::lol::D
-
Λοιπόν.. Το τηλεφωνάκι για $140 (103 και κάτι ψιλά ευρώπουλα) είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ! Ήρθε στις 24 ημέρες από την παραγγελιά στο to2c.com, πλήρες, με μια αξιοπρεπέστατη θηκούλα, φορτιστή αυτοκινήτου, 2 έξτρα προστασίες οθόνης (εκτός από αυτή που φορούσε και 8gb microSDHC SanDisk card (γιατί με έπιασαν οι τσιγκουνιές την ημέρα της παραγγελίας). Βέβαια είχαν φτάσει πριν από κανα δυο μέρες τα υπόλοιπα καλούδια δηλ. http://www.ebay.com/itm/251456480056?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 http://www.ebay.com/itm/151226030996?var=450264903131&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 http://www.ebay.com/itm/390794052291?var=660219830525&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 τα οποία και τοποθετήθηκαν οσονούπω! Ήρθε με την κινέζικη ρόμ S119 η οποία είναι η καλύτερη 4.2.2, όχι γιατί έχει ελληνικά (άλλωστε δεν τα χρησιμοποιώ) αλλά γιατί είναι λιτή χωρίς κινεζιές και άλλα απαράδεκτα. Και το λέω αυτό γιατί αμέσως μετά εγκατέστησα την VIBEROM 1.0 stable και παρόλο που έβαλα αγγλικά νόμισα ότι βρίσκομαι στο Χονγκ Κόνγκ για να μην πώ στο Σεντζέν κι ακόμα παρά μέσα. Εγκαταστάθηκε αμέσως με FlashTool (στην S119) το TWRP 2.6.3.0 του javum από το lenovo-forums.ru και έγινε ρούτ με το UPDATE-SuperSU-v1.94.zip χωρίς το παραμικρό πρόβλημα (όχι με mobileuncle, με τον χαιρετισμό των τριών δακτύλων - VolUp + VolDown + Power για να μην ξεχνιόμαστε). Η συσκευή έχει ένα θέμα με τους drivers, δεν έχω καταφέρει ακόμα να την δεί το MTKDroid Tools, αλλά δεν έψαξα ιδιαίτερα, ένας driver δεν βρίσκεται στα WIN7x64 ultimate που χρησιμοποιώ! Αφού έφαγα την κρύα μου με την viberom 1.0 αμέσως εγκαταστάθηκε η stripped έκδοιση της 1.5 V.1417 DEV μαζί με μινιμαλ 4.4.2 GAPPS και UPDATE-SuperSU-v1.94.zip και Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ! Συμπαγής, ΚΙΤΚΑΤ, λιτή χωρίς περιττά, χωρίς κινεζιές, AOSP multilingual πληκτρολόγιο, δουλεύουν ΟΛΑ και ANTUTU 17767! O Launcher της Lenovo κατά την ταπεινή μου άποψη (έστω και αν αρέσει σε μερικούς) είναι για κλωτσιές οπότε εγκαταστάθηκε NOVA και ευρήκαμε την υγεία και την ηρεμία μας! Αυτά τα ολίγα και αν είναι κάτι άλλο θα σας ενημερώσω! :D Και για τα παιδάκια που βαριούνται να σβήνουν ορίστε και το σχετικό link: https://dl.dropboxusercontent.com/u/62215589/VIBEUI_V1.5_1417_2_DEV_S650_NK_W_B215.zip (by yiannism01)
-
Την έγδυσες ή την έβαλες ατόφια; Gapps την μινι ή την ολόκληρη; (Συγγνώμη που ρωτάω τόσα πολλά αλλά με περιμένει στις 7 στο ταχυδρομείο :D :D :D).
-
http://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-Phones/Lenovo-S650-Vibe-1-5-KitKat-Dev-Ver/td-p/1518256/highlight/true/page/2 Φούλ για kitkat 1417! έδωσε το OK ο αρχηγός.. :lol::p:D Βέβαια προτείνει και λίγο στριπτήζ (στην προηγούμενη σελίδα) :D:D:D
-
Χρόνια πολλά και καλή τύχη!
-
Υπάρχει και αυτό http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2526667
-
To υποτιθέμενο πρόβλημα στις επαφές παρουσιάζεται στις αποθηκευμένες στο τηλέφωνο ή και σε αυτές που έχουμε στον λσμό google; Το ρωτάω γιατί υποτίθεται ότι οι επαφές του google έχουν ενσωματωμένο country code, είναι το σημαιάκι δίπλα στις επαφές στο gmail.
