Τα φώτα σας (πριν χάσω εγώ τα δικά μου)!
Έχω συμβόλαιο κινητής στην Wind (Wind 2GB με 28€ το μήνα). Έχω εδώ και 1 μήνα που τους καλώ, με σκοπό να κάνω αναβάθμιση προγράμματος στο Wind 5GB, αλλά ζητάω πιο πριν να ενημερωθώ πόσο θα κοστίζει το μηνιαίο πάγιο.
6 φορές κάλεσα έως τώρα, κάθε φορά η απάντηση που δέχομαι είναι «μπορείτε να κάνετε αναβάθμιση στο Wind Unlimited με 44€ το μήνα». Τους λέω ότι δεν θέλω να κάνω αναβάθμιση στο Unlimited, αλλά στο 5GB. Η απάντηση είναι «έχουμε δρομολογήσει το αίτημα σας και θα σας καλέσουμε πίσω για να σας ενημερώσουμε».
ΠΟΤΕ δεν με κάλεσαν!
Μου κάνουν 2 πράγματα εντύπωση:
1. Είμαι ένας πελάτης που είναι ευχαριστημένος από το δίκτυο, αλλά προφανώς το δίκτυο με έχει γραμμένο. Αν δεν με είχε, με 6 κλήσεις σε 1 μήνα κάποιος θα καλούσε έστω να με ενημερώσει ότι δεν μπορώ να κάνω αναβάθμιση, εξηγώντας μου σαφώς και τον λόγο
2. Άντε εμένα με έχουν γραμμένο... οι ίδιοι τους δεν ενδιαφέρονται να βγάλουν κέρδος; Αναβάθμιση προγράμματος ζητάω, που σημαίνει υψηλότερο πάγιο!
Πραγματικά δεν τους καταλαβαίνω...
Tι λέτε ότι συμβαίνει;