-
Δημοσιεύσεις
900 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by geotrvs
-
Του ανέφερα με το πάγωμα και τις κλήσεις και μου είπε πως είναι "γνωστό“ και θα έρθει μεγάλο update να τα επιλύσει όλα. Θα δείξει! Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μόλις είχα επικοινωνία με την samsung και μου είπαν ότι έχουν ενημέρωση μέσω email πως θα υπάρξει update για όλη την σειρά s22... Τώρα θα δούμε πότε θα βγει και τι θα επιλύσει. Ενημέρωσα τον συγκεκριμένο υπάλληλο πως το έχουμε οι 8 στους 10 το συγκεκριμένο πρόβλημα. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εννοείται ότι δεν το λέει για κακό φυσικά, απλά λέω πως είναι τα πράγματα... Και να παρακαλάμε που έχουμε τέτοιο service στην Ελλάδα . Αλλα δυστυχώς λόγω της κατάστασης με την διαθεσιμότητα, δεν είναι σώφρων να την δώσεις για το freeze. Αν είχες θέματα με κλήσεις (πρωτεύουσα λειτουργία) της συσκευής ναι να την έδινες και θα ήταν άκρως λογικό. Εγώ προσωπικά θα περιμένω μέχρι το επόμενο update και αν δεν λυθούν θα πάω στο service να το αφήσω (έχω άλλη συσκευή) και να δούμε τι θα συμβεί. Προσωπικά μου κολλάει τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα χωρίς όμως να κάνει επανεκκίνηση, απλά μετά από 30"-60" σβήνει η οθόνη και μπορώ να το ξεκλειδώσω κανονικά. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Κώστα με το συμπάθειο, όποιος είναι έξω απο τον χορό πολλά τραγούδια ξέρει. Δεν μπορούν όλοι να μένουν χωρίς συσκευή γιατί σε περίπτωση που ( δεν θα το έκαναν φυσικά ) έπαιρναν την συσκευή θα έμενε για μέρες χωρίς συσκευή με την κατάσταση της τροφοδοσία της αγοράς με το s22 ultra. Και να είσαι σίγουρος πως με αυτά τα "θέματα" δεν θα σου άλλαζε κανείς συσκευή και πίστεψε με ισχύει. Ο μόνος λόγος να σου επιστρέψουν συσκευή είναι να μην είναι λειτουργική πράγμα που στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν ισχύει. Ναι έχει πολλά μικροπροβλήματα η συσκευή (τα βλέπω καθημερινά) και όλοι ευελπιστούμε να λυθούν γρήγορα γιατί πρώτη φορά τα συναντώ και είμαι χρήστης "μόνο" samsung για τουλάχιστον 12 χρόνια. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σε όσους κολλάει στο ξεκλείδωμα... Μήπως έχετε μαζί με το αποτύπωμα και το πρόσωπο για ξεκλείδωμα; Εγώ απο την στιγμή που απενεργοποίησα το πρόσωπο δεν το έχει ξανακάνει. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Βιομετρικά δεδομένα και ασφάλεια / άλλες ρυθμίσεις ασφαλείας / ρύθμιση κλειδώματος κάρτας sim / αλλαγή pin κάρτας sim. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το κάνει και σε εμένα... Οχι μόνο σε βίντεο αλλά και φωτογραφία. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν θέλεις την καλύτερη φωτογραφική τότε να κοιτάς το s22 ultra και μόνο. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όταν απενεργοποιήσω την προσαρμοσιμη δεν το κάνει πλέον. Ούτε εμένα με αφήνει να αλλάξω φωτεινότητα ενώ παίζει το βίντεο. Την λειτουργία για ξεκούραστα μάτια δεν την έχω ενεργή (ποτέ βασικά). Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Γενικά η samsung θα υποστηρίζει τις συσκευές για 5 χρόνια. Φαντάσου το s9 παίρνει ακόμα αναβαθμίσεις ασφαλείας. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ναι υπερ του 21+ Τώρα που το κοίταξα αναφέρεται πως η samsung θα δίνει στις ναυαρχιδες της 3 μεγάλες αναβαθμίσεις. Η τελευταία του note 10+ ήταν η 12. Τουλάχιστον αυτό αναφέρεται στα άρθρα. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Παίξε το βίντεο και θα δεις να αλλάζει η φωτεινότητα απότομα σε κάποιες φάσεις. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όχι... Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στείλε στην samsung στο live chat και θα σε καθοδηγήσουν για σιγουριά. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μετά απο την αίτηση στις 2 Μαρτίου για τα galaxy buds pro, σήμερα μου έστειλαν το email πως σε 20 εργάσιμες θα τα παραλάβω. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στην κάμερα έχουν μεγάλη διαφορά πίστεψε με... Πουθενά αλλού όμως τόσο μεγάλη. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν πχ βλέπεις youtube/netflix σε wifi θα σου βγάλει κι εσένα τουλάχιστον 8 ώρες sot. Έχει να κάνει με πολλά. Η ουσία είναι να σε φτάνει μέχρι να γυρίσεις σπίτι απο μια γεμάτη μέρα. Με λίγα λόγια άλλη κατανάλωση ενέργειας θα σου κάνει σε μια ενεργητική μέρα και άλλη κατανάλωση όταν είσαι σπίτι και το πασπατευεις. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μια φορά note... Για πάντα note. Το τηλέφωνο (note 10+) το είχα μέχρι πριν λίγες μέρες και το άλλαξα μονάχα για το s22 ultra που αν εξαιρέσεις τις κάμερες/επεξεργαστή είναι κατα 80% το ίδιο πράγμα. Έχει πάρει πλέον android 12 και εχω την εντύπωση αν δεν κάνω λάθος οτι θα πάρει αλλη μια μεγάλη αναβάθμιση στο μελλοντικό Android 13. Απο εμένα αξίζει φυσικά! Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το πρότυπο με το ημερολόγιο είναι αυτό στην παρακάτω σελίδα : https://7calendar.com/gr/2022-2-d/p-0/ Είναι pdf οπότε με οποιοδήποτε πρόγραμμα που μπορείς να επεξεργαστείς pdf φυσικά και θα το κάνεις. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μπορείς να φτιάξεις δικά σου πρότυπα σελίδων οπως να προσθέσεις pdf δες ένα παράδειγμα... Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Με το samsung notes μπορείς να γράψεις χειρόγραφα και να τα μετατρέπει όπως με το πληκτρολόγιο... Οπότε μπορείς άνετα να δημιουργείς σημειώσεις και να γράφεις οτι θέλεις στο μέγεθος που το θέλεις. Αρκεί να εξοικειωθείς και ολα θα τα κάνεις γρήγορα! Δες το παρακάτω βίντεο και θα καταλάβεις. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγω περιμένω ακόμα απο τις 2/3 και δεν έχω ακόμα απάντηση. Σε επικοινωνία που είχα με την samsung μου είπαν πως χρειάζεται 7 εργάσιμες ημέρες,τις οποίες κλείνω σήμερα... Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όντως με samsung note δεν κάνει scroll στο στιγμιότυπο, αν το ανοίξεις με Google drive δουλεύει κανονικά. Οπότε έχει να κάνει με το Samsung note. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πως ανοίγεις το pdf? Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Κατέβασε το nicelock και μετά το baterry tracker να βλέπεις στατιστικά απο τις εφαρμογές. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
