και όταν το έχεις μόνο gsm και σε κατάσταση αναμονής δεν έχει καμία γραμμή και συν αυτού μου έρχονται μηνύματα για κλήσεις???να σημειωθεί ότι με το προηγούμενο κινητό μου s3mini δεν είχα τέτοια θέματα.σήμερα στο σπίτι μου μου έχουν έρθει 3 μηνύματα ότι μου κάνουν κλήσεις και δεν είχα σημα.
από το στόμα σου και στου θεού το αυτί.....ελπίζω να είναι θέμα vodafone γιατί όντως έχω κολλήσει.....αλλά τους πήρα και τους ζήτησα να ψάξουν αν στην περιοχή μου έχει γενικά κάποιο θέμα με το σημα...θα μου απαντήσουν σε 3-4 μέρες...
σε σχέση με το προηγούμενο τηλέφωνο και γενικά ότι στα ίδια μέρη ενώ στο προηγούμενο(s3 mini) είχα έστω μία γραμμή για να δουλέψει τώρα δεν έχω καθόλου...λέτε να έχει να κάνει ότι το έχω μία εβδομάδα και έχει συμπέσει να χαλάσει ο καιρός????
----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----
πήρα τηλ μου έκαναν επανεκκίνηση αλλά τίποτα....πάλι τα ίδια....
καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντηση.δεν νομίζω να έχω τέτοιο θέμα....δεν ξέρω και πως να το τσεκάρω να πω την αλήθεια.μήπως γενικά τα s4 δεν έχουν και τόσο καλό δέκτη?τι να πω?????
σήμερα πήγα σε κατάστημα vodafone και πήρα μία καινούρια micro sim αλλά το σημα παραμένει το ίδιο....μήπως έχετε καμία ιδέα τι συμβαίνει?έχει κάποιος άλλος ανάλογο θέμα?σημείωση ότι δεν είμαι root.
καλήμερα σε όλους...έχω το s4 μία εβδομάδα και έχω ένα θέμα με το σημα....πριν είχα s3 mini που είχε κανονική sim οπότε πήγα στην vodafone μου έκοψαν την κάρτα και την έβαλα στο κινητό.παρατηρώ όμως ότι στα ίδια σημεία πού ήμουν με το s3 mini τώρα με το s4 έχω πολύ λιγότερο σημα...προχθές στο μαγαζί ενός φίλου πήγα να κάνω μία κλήση και μου έβγαλε κάτι με "μη εγγεγραμμένη υπηρεσία"(αν θυμάμαι καλά) και δεν έκανε καθόλου κλήση....μήπως υπάρχει πρόβλημα με ότι "δεν" πήρα καινούρια micro sim αλλά εκοψα την παλιά(είναι ενός έτους από περσινή ανανέωση συμβολαίου).συγνώμη αν κούρασα...ευχαριστώ προκαταβολικά...όποιος είχε ανάλογο πρόβλημα ας βοηθήσει.
Καλησπέρα...έχω μερικές μέρες το mw600 και το έχω συνδέσει με το s3mini,μήπως γνωρίζει κάποιος πως γίνεται να εμφανίζει ώρα και όνομα αυτού που με καλείς(διότι δείχνει μόνο αριθμό).σας ευχαριστώ προκαταβολικά.
Πάνω δεξιά τέρμα γωνιά έχει ένα σημείο πού όταν έχεις τελειώσει την προσαρμοσμένη ρύθμιση το πατάς και το αποθηκεύει....δεν γράφει τίποτα απλά είναι ένα κενό ακριβώς δίπλα(δεξιά)από το κουμπί ακύρωση!!!!ελπίζω να βοήθησα.
Χαιρετώ την παρέα εδώ μέσα....κάτοχος και εγώ του s3 mini εδώ και 2 μέρες και αν μπορούσε να μου πει κάποιος πως γίνεται με την εφαρμογή no led να μην ακούγεται ο ήχος μετάβασης μεταξύ των οθονών!σας ευχαριστώ προκαταβολικά!