-
Δημοσιεύσεις
900 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by geotrvs
-
Νομίζω 2€ τον μήνα για 100gb είναι μια χαρά. Εγώ έχω και στο onedrive και στο Google drive αλλά έχω πολύ υλικό! Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πριν 8h12m το έβγαλε απο τον φορτιστή και τροφοδοτείτε απο την μπαταρία. 2h19 είναι με ανοιχτή οθόνη. 5h53m με την οθόνη σβηστή. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Βάλε το power button με διπλό πατημα να ανάβει ο φακός! Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η επιλογή που σου δείχνω είναι η αντίστοιχη με αυτή που ψάχνεις, γιατί κάθε επιλογή σου βγάζει και άλλο μέγεθος φωτογραφίας. Αν δεις τις λεπτομέρειες σε φωτογραφίες απο κάθε επιλογή θα καταλάβεις την διαφορά. Μπορείς όμως να βγάλεις σε 12mp που είναι και το μεγαλύτερο μέγεθος [3/4] (εκτός τον 108mp αισθητήρα) Αν θέλεις να την κάνεις μικρότερη για email (άσε που οι εφαρμογές email οταν κάνεις προσθήκη φωτογραφιών σε ρωτάει σε τι μέγεθος να τις στείλεις) να πας στην επεξεργασία της φωτογραφίας (το μολυβάκι) να πατήσεις τέρμα δεξιά τις τρεις τελείες, και σου έχει την επιλογή αλλαγή μεγέθους σε [%] ώστε να της μειώσεις το μέγεθος. Μπορείς να την αποθηκεύσεις ως αντίγραφο ή να σου αλλάξει την πρωτότυπη. Ελπίζω να σε βοήθησα! Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
"Δεν" περιλαμβάνονται φορτιστής /ακουστικά. Σου πρότεινω να πάρεις τον γνήσιο 25w της samsung εφόσον με τον 45w δεν έχει διαφορά στον χρόνο φόρτισης, μόνο 5 λεπτά γρηγορότερα φορτίζει ο 45w οπότε δεν αξίζει τα παραπάνω χρήματα και μεγαλύτερο μέγεθος που έχει. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Βασικά η ίδια είναι, απλά μου κάνει εντύπωση που είναι τριπλάσια σε μέγεθος και οτι εμείς την πήραμε πρώτοι... Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτό που πήραμε είναι 400+ mb και με άλλο κωδικό. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πάντως εδώ βλέπω πως βγήκε νεο update 1258mb με αναβάθμιση σε cpu και gpu. Λογικά σε καμιά εβδομάδα θα μας έρθει! Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλορίζικο! Στο αποτύπωμα να προσθέσεις υπο διαφορετικές γωνίες το δάχτυλο που θέλεις. Να το βάλεις 2 φορές τουλάχιστον και θα ανοίγει αστραπιαία. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Απο εδώ το κάνεις. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μετά την "αναβάθμιση" έκανε factory reset και πολυ σωστά το έκανε!! Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στο baterry tracker εκεί που γράφει "baterry usage" πάτα το να δεις και την επιλογή "active time". Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το lag το κάνει "μόνο" όταν σταματήσεις το βίντεο βγεις απο την εφαρμογή και ξαναμπείς να το ξεκινήσεις... Και αυτό για τα πρώτα 3-4 δευτερόλεπτα, μετά το youtube κάνει σαν ενα πηδημα (οπως οταν χάναμε τον βηματισμό στην παρέλαση) και συγχρονίζει ξανά. Τουλάχιστον σε εμένα ετσι συνέβαινε και όταν είχα το note 10+ με τα buds και τώρα με το s22 και τα buds pro. Σήμερα τα παρέλαβα κι εγώ!! Σαφώς καλύτερη εμπειρία προς το παρόν, απο τα buds 1ης γενιάς. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ναι το δουλεύω και βλέπω πόση μπαταρία και ποιο ξυπνάει την οθόνη. Βάλε το battery tracker και το battery guardian. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μήπως να βάλεις το Good Guardians να τσεκάρεις απο εκεί; Σου παραθέτω το link. https://apps.samsung.com/appquery/appDetail.as?appId=com.android.samsung.utilityapp&cId=000004665763 Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στο galaxy store μόλις είδα και έχει αναβάθμιση το περιβόητο "gos" είχα την εντύπωση πως έγινε μέσω του τελευταίου update... Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έχω αυτη την έκδοση και το έχει... Μόλις είδα ότι έχει ενημέρωση. Εσύ ποια έκδοση έχεις; Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Και η ενημέρωση δείχνει αυτό...
-
Πάτα για επεξεργασία μια φωτογραφία και μετά τέρμα δεξιά τις 3 τελειες και θα το δεις. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν αναφέρεσαι σε εμένα, Όχι έχω βάλει την Spigen Air liquid. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλορίζικο!! Νωρίς είναι ακόμα... Δεν θέλω να σε αποθαρρύνω αλλά κανείς δεν είχε πρόβλημα τις πρώτες μέρες. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μάλλον το δικό σου δεν ξέρει να χορεύει [emoji23][emoji23] Εμένα πάει πάνω κάτω και όποτε το ανοίξω γράφει ακρίβεια χαμηλή,κάνω calibration (χωρίς ομως να σταματάει να κουνιέται) και μετά απο λίγο πάλι γράφει ακρίβεια χαμηλή. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για το gps βγες έξω πάτα το να βρει την θέση σου και "αν στο κάνει" θα δεις την μπλε κουκίδα να κάνει βόλτες στον χάρτη χωρίς εσύ να κουνιέσαι φυσικά. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν τα θέματα που έχουμε (όποια κι αν είναι αυτά) λένε στην samsung πως θα λυθούν με update, τότε είναι άκρως περίεργο να μην έχουμε όλοι (εφόσον 1 λειτουργικό έχουμε όλοι) τα προβλήματα αυτά, αλλά μόνο λίγοι. Εγω πάντως αν στο επόμενο update δεν λυθεί το θέμα με το πάγωμα και το gps που κουνιέται πιο πολύ απο τους σεισμούς που κάνει, θα πάω στο service. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
3-4 το λέμε.... Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το έχω αφαιρέσει απο εχθές... Και σταμάτησε να το κάνει, μεχρι σήμερα στις 19.00 το έκανε, κόλλησε και δεν ξεκολλουσε. Του έκανα χειροκίνητη επανεκκίνηση με power+volume down. Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
