Jump to content

JOHN_ONLY

Members
  • Δημοσιεύσεις

    201
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About JOHN_ONLY

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 11

JOHN_ONLY's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

13

Φήμη

  1. Η χρέωση 0.40 ευρω υπάρχει και στην πάγια εντολή και στην πληρωμή μέσω ιστοσελίδας της ΔΕΗ;
  2. Α συγγνώμη άμα δεν το διευκρίνισα. Εννοούσα αν γίνεται να είναι το νούμερο στο όνομα του πατέρα μου και να ενεργοποιηθούν φοιτητικές παροχές από δικό μου φοιτητικό πάσο χωρίς να έχω ενεργοποιήσει φοιτητικές παροχές με το πάσο αυτό σε άλλο νούμερο. Οπότε μου λέτε δεν γίνεται να είναι το νούμερο στον πατέρα μου και να τους δώσω το δικό μου φοιτητικό πάσο για τις παροχές
  3. Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση! Σε κατάστημα πρέπει να πάμε μαζί; ( Ο κάτοχος γραμμής και ο κάτοχος του φοιτητικού πασου)
  4. Καλησπέρα! Μπορεί σε νούμερο whatsup του πατέρα μου να ενεργοποιηθούν φοιτητικές παροχές αν στείλω φοιτητικό πάσο που είναι όμως στο όνομα μου; Επίσης υπάρχει κάποιο email/chat για να τους κάνω μια ερώτηση για τα φοιτητικά; Ευχαριστώ
  5. Χρόνια πολλά, Χρίστος Ανέστη! Αν μεταβιβάσω ένα φοιτητικό νούμερο χάνονται οι φοιτητικές παροχές; Το έχει κάνει κανείς; Ευχαριστώ
  6. Σας ευχαριστω πολύ όλους. Μόλις έκανα αίτημα στην cu. Αν τυχόν με πάρουν από την κοσμοτε (που δεν το βλέπω) και κάνουν όντως κάποια προσφορά με το αίτημα στο cu τι γίνεται;
  7. Το είπε με απόλυτη βεβαιότητα και χαρακτηριστικά είπε έστω και για μια μέρα θα πληρώσετε ολόκληρο πάγιο. Το αρχικό χωρίς εκπτώσεις του λέω; Ναι απάντησε. Γενικά έχω αρνητική εντύπωση μάλλον θα κάνω αίτημα σε cu αν δεν λάβω κλήση την επόμενη ώρα.
  8. Τι να πω, νόμιζα ήταν απλό η ίδια η κοσμοτε από ένα καρτοσυμβολαιο της να το κάνει whatsup. Έκανα λάθος Συγγνώμη αν σας μπέρδεψα. Αυτή τη στιγμή είναι καρτοσυμβολαιο κοσμοτε το οποίο λήγει σήμερα. Δεν θέλουμε να χρεωθουμε κάτι επιπλέον και ζητήσαμε σε κατάστημα διακοπή και να γίνει whatsup αλλά μόνο αίτημα για να μας καλέσουν μπορούν να κάνουν μας είπανε. Και σκέφτομαι αν με αίτημα μεταφοράς σε άλλη εταιρεία θα γίνει αυτόματα διακοπή στο συμβόλαιο και να μην πληρώσουμε 30€ έστω και για μια μέρα όπως ακριβώς μας είπε ο υπάλληλος.
  9. Διακοπή συμβολαίου και μεταφορά σε whatsup θέλουμε, όχι να χαθεί ο αριθμός; Άρα μεταφορά πρέπει να ζητήσω
  10. Πήγαμε σήμερα σε ένα κατάστημα Γερμανός για να διακόψουμε το καρτοσυμβολαιο cosmote ( σήμερα λήγει) αλλά το μόνο που μπορούν να κάνουν είπαν είναι να στείλουν αίτημα στο τμήμα διακοπών να μας καλέσουν για την διακοπή και ότι μπορεί να μην μας καλέσουν σήμερα....και επίσης θα χρεωθουμε και ολόκληρο πάγιο με τιμή χωρίς έκπτωση έστω και για μια μέρα! Σε τσατ μετά που βρήκα να επικοινωνήσω μου είπαν θα με πάρουν σε 2-3 μέρες και ότι διακοπή δεν θα γίνει σήμερα! Αν κάνω αίτημα φορητότητας σε cu θα πιαστεί σαν αίτημα διακοπής η σημερινή μέρα για να μην μου εκδώσουν ολόκληρο σε αρχική τιμή χωρίς έκπτωση πάγιο για μια μέρα; Υπάρχει κόστος μεταφοράς σε άλλον πάροχο και πόσες μέρες παίρνει; Ευχαριστώ
  11. Καλησπέρα, στο cu εχω ένα νούμερο στον πατέρα μου και μέσω app από το δικό μου κινητό μπορώ και του βάζω χρήματα και του ενεργοποιω πακετα χωρίς πρόβλημα. Άντε τώρα τελευταία να μου ζητήσει κάποιο έξτρα κωδικό που πάει στο κινητό του και μου τον λέει. Στην μητέρα μου αύριο λήγει ένα πρόγραμμα καρτοσυμβολαιου κοσμοτε που της έχουν κάνει. Σε κατάστημα αν πάμε θα μας το κάνουν απλό whatsup? Και μετά μπορώ από κάποια εφαρμογή της κοσμοτε να αναλάβω να της βάζω χρήματα και να της ενεργοποιω τα πακέτα από το δικό μου κινητό όπως στο cu? Ευχαριστώ
  12. JOHN_ONLY

    Moto G32

    Με συγγενή μου μιλούσα που έχει αυτήν την συσκευή και σε αρκετές φάσεις δεν με άκουγε καθόλου ενώ εγώ τον άκουγα κανονικα Vodafone cu έχει, από ρυθμίσεις δεν γνωρίζω τι έχει ακριβώς.
  13. JOHN_ONLY

    Moto G32

    Αντιμετωπίζει κανένας το πρόβλημα που ο κάτοχος σταματάει να ακούει τον συνομιλητή του;
  14. Στην εφαρμογη εμενα δεν μου εμφανιζει διπλασιασμο...
×
×
  • Create New...