Είχα ένα θέμα αυτές τις μέρες με την εταιρεία αυτή και είμαι να το παραθέσω εδώ για να μου πείτε και εσείς την άποψη σας και να μην νομίζω ότι είμαι μάλλον εγώ κομπλεξικός.
Λοιπόν,
Περασμένο Σάββατο τηλεφωνώ στην εταιρία και της δίνω αίτημα για φραγή διεθνών κλήσεων στην γραμμή μου γιατί έχω παρατηρήσει ότι κάνουν πολλά άτομα εδώ στη δουλειά τηλεφωνήματα έξω και ο λογαριασμός ανεβαίνει!. Μιλάμε με τον υπάλληλο και μου λέει εντάξει όλα καλά η φραγή θα μπει το Αργότερο μέχρι την Τρίτη το πρωί και θα σας καλέσουμε να σας το επιβεβαιώσουμε ! Καλώς όλα μέχρι εδώ. Σήμερα λοιπόν περίμενω εγώ τηλέφωνο , περιμένω τίποτα . Μεσημέρι τώρα κάνω εγώ δοκιμή και παίρνω εξωτερικό και παρατηρώ ότι παίρνει κανονικά. Μες στα νεύρα λοιπόν εγώ παίρνω τηλέφωνο μιλάω με μια κοπελίτσα και μου αραδιάζει το εξής κουφό: ότι λόγω κάποιον τεχνικών προβλημάτων που έχει η εταιρεία αυτό τον καιρό δεν μπορεί να κάνει τη φραγή!!!!! Της λέω ότι ο υπάλληλος το Σάββατο μου είπε όλα εντάξει τι είναι αυτό τώρα ;;;
Επικρατεί μια σιγή και δεν μου απαντάει. Το παρακάμπτω αυτό και τη ρωτάω πότε δηλαδή υπολογίζεται λοιπόν να μπορείτε να μου κάνετε τη φραγή;; Και μου απαντάει απλά : Δεν ξέρουμε!!!! Τα παίρνω και εγώ λοιπόν και της λέω ότι λυπάμαι για την ασυννενόηση τους αλλά εγώ δεν ξέρω τι θα κάνουνε , θέλω φραγή οπωσδήποτε δεν με νοιάζει πως θα το κάνουν εξάλλου είναι μέσα στην προσφερόμενες υπηρεσίες τους και για τις υπηρεσίες τις την χρυσοπληρώνω μάλιστα. Ε να μην σας τα πολυλογώ στο τέλος της είπα αποσύνδεστε με από το δίκτυο σας και γυρίστε με πάλι στον ΟΤΕ, Το έκανε το σταμάτημα και χωρίς δεύτερη κουβέντα και άντε γεια!!
Πείτε μου ρε παδιά και εσείς τη γνώμη σας. Ήμουν παράλογος που ξεσηκώθηκα ??? Και τι στο καλό έχει μια εταιρεία και δεν μπορεί να βάλει η ίδια φραγή σε γραμμή της ιδιοκτησίας της και τι είναι αυτή η βλάβη που δεν ξέρουν κάν πότε θα φτιαχτεί???:blink: