Jump to content

FrankyGR

Members
  • Δημοσιεύσεις

    130
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by FrankyGR

  1. Αν επιλέξω για πaράδειγμα English (United States) μου το γυρνάει στα Αγγλικά αλλά μετά θα νομίζει ότι είμαι USA ?
  2. Καλησπέρα παιδιά σαν καινούργιος κάτοχος και γω μια από τις ερωτήσεις που έχω είναι αν γίνεται να αλλάξω σε Αγγλικά τo τηλεφωνο (δεν αντέχω τις μεταφράσεις ρε παιδιά είναι πολύ χάλια σε σημείο να μην καταλαβαίνω τι εννοεί:D) αλλά να φαίνεται ότι είμαι στην Ελλάδα.
  3. Παιδιά καλησπέρα σαν νέος κάτοχος (φανατικός ios και apple τα τελευταία 5 χρόνια) έχω κάποιες απορίες. 1. Υπάρχει κάποιος οδηγός για μετάβαση από ios σε android? 2. Προτεινόμενες εφαρμογές (ή σε τοπικ) 3. Αν μπορεί κανείς σε pm να μου στείλει πως κατεβάζω εφαρμογές απο τον θείο..... Πιστεύω θα βοηθήσουν πολλούς νέους χρήστες όλα αυτά. Ευχαριστώ.
  4. Παιδιά καλημέρα. Έχω ένα SG3 32gb αγορασμένο από πλαίσιο την προηγούμενη εβδομάδα με την προσφορά και χτες το έκανα root και έβαλα την Pulse. Θυμάμαι πριν ότι μου έβγαζε ένα widget της vodafone αλλά πιστεύω ότι δεν ήταν branded. Κλασικά δεν ξέρω τι rom φορούσε πριν :( . Ξέρει κανείς να μου πει ποιά rom πρέπει να του βάλω για να μην έχω πρόβλημα με την εγγύηση ? Αυτή τη στιγμή μου βγάζει τα εξής : AP : I9300XXDLJ4 CP : I9300XXDLID CSC : I9300OXFDLJ2 Λέω να του βάλω την EUR 4.1.1 από SamMobile.
  5. Έχεις δίκιο :lol: πως δεν το είδα :lol: Αν ποτέ θέλω να βάλω το official θα μπορέσω ?
  6. Ευχαριστώ όλα καλά μόλις μπήκα. Μια χαρά όλα. Στο power off menu δεν μου έχει την επιλογή restart se recovery mode
  7. Ευχαριστώ πολύ παιδιά την βάζω τώρα. Φαντάζομαι μετά το τέλος σβήνω το αρχείο από την μνήμη ε?
  8. Ευχαριστώ αλλά που έτσι χύμα ?
  9. Καλησπέρα παιδιά. Χτες το παρέλαβα (SG3 32gb) και σήμερα προσπαθώ να βάλω την rom. Έχω φτάσει στο να την βάλω. Χωρίς sdcard υπάρχει πιθανότητα να καταφέρει να την περάσω ή πρέπει να τρέχω να αγοράζω και sdcard ?
  10. Ευχαριστώ για την απάντηση. Για τις πρώτες φορτίσεις (που λένε ότι είναι σημαντικές) τι είναι καλύτερο να κάνω ?
  11. Παιδιά καλημέρα. Σε κάνα δύο μέρες το περιμένω (από πλαίσιο με την προσφορά 32gb). Μπορεί κανείς να μου πει πως να ξεκινήσω με τις φορτίσεις και τι να προσέξω στην αρχή μιας και είμαι νέος χρήστης με android ? (Παλιός ios). Θα με συμβουλεύατε να περάσω custom rom ? Γενικά θέλω το τηλέφωνο να είναι γρήγορο και λιτό όχι πολλά trash. Ευχαριστώ πολύ !
  12. Το χτύπησα χτες το βράδυ !!!! To blue !!!!!!! Δεν ξέρω καλά έκανα ? Περίμενα περίπου τρεις μήνες για να πάρω ένα πολύ καλο smartphone. Αλλά δεν άντεξα άλλο να περιμένω το Nexus 4 ή το HTC One X+ ή το Xperia T. Η νεκροψία δα δείξει :)
  13. FrankyGR

    Sony Xperia T

    Έχουμε καμια ειδοποίηση για το πότε θα βγει ?
  14. FrankyGR

    Sony Xperia T

    Είμαι έτοιμος να πατήσω το κουμπί :D. Έβαλα και εταιρικό ΑΦΜ κανονικά με μεταφορικά 413€ μου βγαίνει. Δεν ξέρω να περιμένω ............ Φοβάμαι τις πρώτες παρτίδες.....
  15. Απλώς υπάρχουν αρκετά προβλήματα από τα εδώ μαγαζιά (καμμένα πίξελς, ανοιχτές συσκευασίες). Απλώς ρωτάω αν το πάρω από έξω αν θα είμαι καλυμένος. Για 20 ευρώ πιο πάνω δεν χάθηκε και ο κόσμος.........
  16. Ρε παιδιά αν το πάρω από amazon.de θα είμαι καλυμένος ? 474 το metallic-blue 16gb μια χαρά το βλέπω.......
  17. Καλησπέρα παιδιά. Να το πάρω:D ή να περιμένω το HTC One X+ να κυκλοφορήσει μπας και πέσει λίγο ακόμα. Στο epxansys έχει φτάσει 480 τώρα. Το μόνο που με απασχολεί είναι η μπαταρία αλλά λένε ότι με jb 4.1 θα έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση. Ευχαριστώ.
  18. FrankyGR

    Sony Xperia S

    Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Άυριο θα πάω για μικροσιμ και μετά θα το παραγγείλω μάλλον την Δευτέρα.
  19. FrankyGR

    Sony Xperia S

    Κάπου διάβασα στο forum ότι από τα σκρουτζομάγαζα δεν ισχύει η εγγύηση στην ελληνική αντιπροσωπεία ενώ από το expansys ισχύει κανονικά. Η τιμή του είναι 30 Ευρώ παραπάνω και πιστεύω αν ισχύει αξίζει. Έχει πάρει κανείς από expansys ? Ισχύει κάτι τέτοιο ?
  20. FrankyGR

    Sony Xperia S

    Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Με βλέπω να το παραγγέλνω σήμερα. Btw είσα ευχαριστημένος με το κινητό ? Από αυτονομία πως πάει ?
  21. FrankyGR

    Sony Xperia S

    Έχω δει πολλά κινητά αυτές τις ημέρες αλλά μάλλον εδώ θα καταλήξω....... Να το πάρω από το πουλί ? θα έχω πρόβλημα ? Τι λέτε ? Έχεις κανείς εμπειρία από αυτό το μαγαζί ? Διαβάζω καλά σχόλια. Λέω να το παραγγείλω αύριο.
  22. Ρε παιδιά να πάρω το S , το Χ ή το Χ+ από εξωτερικό πάντα ? Αν περιμένω λιγάκι μήπως πέσει η τιμή στο Χ ?
  23. FrankyGR

    Sony Xperia S

    Δηλαδή αν το πάρω από παραεισαγωγή θα έχω πρόβλημα ? Είναι κρίμα να δίνεις 120 Ευρώ παραπάνω για το ίδιο πράγμα. Η εγγύηση δεν ισχύει δηλαδή ? Το κατάστημα birdphone πως το βλέπετε ?
  24. FrankyGR

    Sony Xperia S

    Καλησπέρα παιδια μια ερώτηση : Είμαι σχεδόν έτοιμος να το πάρω αλλά γιατί έχουν τόση μεγάλη διαφορά τα skroutzoμάγαζα ? Ξεκινάει με 361 και φτάνει στο πλαίσιο 450. Γιατί τέτοια διαφορά ? Θα έχω πρόβλημα αν το πάρω από τα πιο φθηνά μαγαζιά ?
×
×
  • Create New...