σωστό αυτό, απλά ρωτάω εσάς που το έχετε αν έχει χρειαστεί μέχρι στιγμής η εγγύηση και γενικότερα αν έχουν παρουσιαστεί προβλήματα σαν συσκευή που να
χρειαζόταν αντικατάσταση η κάποια αλλαγή...
φυσικά όταν αναφέρομαι σε πολύ καλή τιμή δεν εννοώ π.χ 100 ευρω λιγότερα, είναι γελοίο να μην έχεις εγγύηση για να γλιτώσεις τέτοια ποσά, αλλά αν το βρείς στη μισή τιμή?(πάντα για καινούργιο λέω)