Jump to content

rizla7

Members
  • Δημοσιεύσεις

    969
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by rizla7

  1. σωστό αυτό, απλά ρωτάω εσάς που το έχετε αν έχει χρειαστεί μέχρι στιγμής η εγγύηση και γενικότερα αν έχουν παρουσιαστεί προβλήματα σαν συσκευή που να χρειαζόταν αντικατάσταση η κάποια αλλαγή... φυσικά όταν αναφέρομαι σε πολύ καλή τιμή δεν εννοώ π.χ 100 ευρω λιγότερα, είναι γελοίο να μην έχεις εγγύηση για να γλιτώσεις τέτοια ποσά, αλλά αν το βρείς στη μισή τιμή?(πάντα για καινούργιο λέω)
  2. παίδες, να ρωτήσω...πόσο αναγκαία είναι η εγγύηση στο συγκεκριμένο κινητό και γενικότερα σε wm? εννοώ, αξίζει να το πάρεις σε πολύ καλή τιμή αλλά χωρίς εγγύηση ή είναι απαραίτητη? αναφέρομαι κανοντας του σωστή και καλή χρήση...
  3. δλδ, είτε είναι πρώτος χρόνος του συμβολαίου σου έιτε 2ος-3ος-... για να κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή πρέπει να ολοκληρωθεί το 12μηνο του κάθε χρόνου; σε μένα πχ τελείωνει τώρα 3ος χρόνος και έχω πάρει τις επιδοτήσεις που είχα στις 2 ανανεώσεις που έκανα.
  4. ισχύει για όλα..... η διαφήμιση αναφέρει μέχρι και 300 ευρώ κινητο δωρεάν γιατί 300 ευρώ δίνει...από εκει και πάνω πληρώνεις τη διαφορά
  5. όταν ρώτησα στη vodafone αν γίνεται να κάνω νέα σύνδεση με τον ίδιο αριθμό 2 μήνες πριν λήξει αυτή που έχω τώρα, μου είπαν οτι πρέπει να κλείσω το 12μηνο...δεν τους είπα όμως οτι η σύνδεση που έχω τώρα είναι 3ος χρόνος..εννοώ μήπως νόμιζαν οτι η σύνδεση μου είναι πρώτος χρόνος και δεν έχει κλείσει 12μηνο και γι αυτο είπαν οτι δεν γίνεται... ξέρει κανείς αν μετά τον πρώτο χρόνο, μπορείς να αλλάξεις το πρόγραμμα σου όποτε θέλεις με τον ίδιο όμως αριθμό;
  6. βασικά τη σύνδεση δεν την χρησιμοποιώ εγώ και γι΄αυτο υπάρχει το πρόβλημα με την αλλαγή του αριθμού. nevermind...θα παλέψω να πείσω το άτομο που χρησιμοποιεί τη συνδεση να αλλάξει νούμερο..έχω λίγες μέρες ακόμα:) ευχαριστώ για τις απαντησεις..
  7. σορρυ κάπου μπερδεύτηκε το πράγμα...είμαι ήδη στη vodafone και η σύνδεση μου ΄ληγει σε 2 μηνες...αυτο που θέλω να κάνω είναι να διακόψω την συνδεση αυτη τώρα, να πληρώσω αυτά που απαιτεί η διακοπή... και να κάνω καινούργια σύνδεση με τον ιδιο αριθμό για να πάρω την προσφορά της vodafone δεν είμαι στη wind, απλά αναφέρθηκε ο φιλος στο πίνακα της wind με τα ποσοστά πληρωμής για διακοπή
  8. απλά το βλέπω χλώμο να προλάβει να γίνει μέχρι το σάββατο η διακοπή της σύνδεσης που έχω..
  9. εγω θέλω να προλάβω την προσφορά της vodafone μέχρι το σάββατο, απλά δεν θέλω να αλλάξω νούμερο...ρώτησα και μου είπαν οτι πρέπει να περιμένω να λήξει η σύνδεση που έχω για να κάνω καινούργια εφόσον θέλω το ίδιο νούμερο. γι' αυτό την ψάχνω με διακοπή μπας και προλάβω να κάνω νέα με το ίδιο νούμερο αλλά χλωμό το κόβω...
  10. ναι το ίδιο πρέπει να είναι και στη vodafone... απλά δεν βρίσκω το συμβόλαιο μου για να το δω. η διακοπή γίνεται άμεσα ή πρέπει να περάσει κάποιο χρονικό διάστημα;
  11. απορία :...για διακοπή συμβολαίου 2 μήνες πριν ολοκληρωθεί το 12μηνο πόσο πρέπει να πληρώσω; επίσης, ξέρει κανένας αν σε νέα σύνδεση μετά απο 3 μήνες έχεις τη δυνατότητα να αλλάξεις το πρόγραμμα σου προς τα κάτω; δλδ πχ από το 30 να πας στο 20... ή η αλλαγή γίνεται μόνο προς τα πάνω;
×
×
  • Create New...