Για να μην τρελαίνεστε με τις επίσημες εγγυήσεις, αναφέρω εν συντομία την εμπειρία μου με γνωστή εταιρία:
Οθόνη pc με ενσωματωμένο δέκτη DTV, στην εβδομάδα αρχίζει ένα πολύ ελαφρύ βουητό το οποίο ακουγόταν μόνο με τον ήχο στο μηδέν - δηλαδή με την βασική χρήση ως οθόνη. Τηλέφωνο στο κατάστημα, παραπομπή στην αντιπροσωπία. Τηλέφωνο, ζητάω αντικατάσταση φυσικά - "μάλιστα κύριε αλλά πρέπει να την ελέγξουμε". Έρχονται μετά από 2-3 μέρες, την παίρνουν. Τηλέφωνα στο εξουσιοδοτημένο* service - "θα ενημερωθείτε αρμοδίως". Μετά μια εβδομάδα έρχεται πίσω, με σημείωμα "η συσκευή λειτουργεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές". Πάλι τηλέφωνα, με τα χίλια ζόρια ξανάρχονται μια από τα ίδια. Αποτέλεσμα μου έμεινε μια καινούρια συσκευή ακατάλληλη για την βασική χρήση, κατέληξε σε κάποιο δωμάτιο ως TV...
Κινητό της ίδιας εταιρείας, στο εξάμηνο περίπου πέθανε. Το πάω μόνος μου στο εξουσιοδοτημένο* service γιατί βιαζόμουν, μετά από 2-3 μέρες με πληροφορούν ότι είχε κάψει πλακέτα, και να πάω την μεθεπόμενη να το πάρω. Πάω για παραλαβή, αλλά βλέπω ότι έχει ραγίσει/σπάσει το πλαίσιο. Τους το λέω "όχι, έτσι το παραλάβαμε, η ζημιά προϋπήρχε". Παίρνω επι τόπου την αντιπροσωπία, τρώω μισή ώρα - πάλι με χίλια ζόρια, τους λένε να αλλάξουν το πλαίσιο, αλλά επειδή δεν είχαν το ανταλλακτικό, φεύγω και ξαναπάω μετά από μια βδομάδα για παραλαβή...
*Για όποιους δεν το ξέρουν, στο συγκεκριμένο service σε στέλνουν πολλές αντιπροσωπίες.