Jump to content

crond

Members
  • Δημοσιεύσεις

    297
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by crond

  1. για πιο λογο να το στηλω? δεν μπορω μονος μου?
  2. παρε ενα σπρει λαδιου για επαφες w4 νομιζω ειναι η μαρκα τα πουλανε σε ολα τα ηλεκτρονικα μηχανηματα και ψεκασε τις επαφες μεσα στεγνωσετο με το πιστολακι αν βρεις τροπο να το ανοιξεις να ψεκασεις και μεσα ακομα καλητερα. αν δεν ηταν πολυ φορτησμενο ισως το γλυτωσεις (το ρευμα τραβαει το νερο)
  3. διαβασα καπου στην 50+ σελιδα οτι βγαινει το wind menu και μπενει το κανονικο της se. επιδη ειναι πολλες οι σελιδες και ψυλοβαρεθηκα καπιο λινκ με οδιγιες? παιρνει updates μετα?
  4. παιδια ψαχνω το destinator 7 που τρεχει στο miomoov 200 ΚΑΙΓΟΜΑΙ πραγματικα το εχει καπιος? αν ναι ας το ανεβασει καπου η να κανει τον κοπο να μου το στηλει στο kostas@kirikou.gr καιγομαι παιδια αν μπορειτε βοηθηστε με
  5. το θεμα ειναι οτι βρηκα πολους drivers ομως κανενας δεν επανεφερε το προβλημμα του ζουμ... αν ειναι ευκολο να μου στειλεις κατι θα με σωσεις ενω γουσταρω σαν w800 το οτι δεν κανει ζουμ με ξενερωνει... αν δεν υπαρχει κατι θα σε παρακαλουσα να μου στειλεις το flash για να το ξανακανω Κ750 sorry αν σε βαζω σε κοπο αλα ειναι η πρωτη φορα π ασχολουμε με τετια και δεν ξερω που να ψαξω..
  6. καλημερα ειμαι νεος χρηστης στο forum οπως βλεπετε δεν ξερω αν ποσταρω στο σωστο thread εχω κ750 με cid 36 1 εκανα την αλαγη απο κ750 σε w800 μεσω FAR ολα οκ το μονο προβλημα που εχω δει ειναι οτι ενω τραβας φωτο με ζουμ η φωτο βγενει χωρις ζουμ 2 εκανα backup πριν την αλαγη και το εχω κρατισει μπορω να περασω το backup αν σε περιπτωση δεν μου αρεσει σαν w800? 3 καλο θα ηταν να γινοταν καινουρια ποστς με οδηγους ανανεωμενους ξεχωριστα για cid 36 και cid 49 και να κλειδωθουν για να μην γινετε χαμος απο ερωτησεις και διαφορα τετια οσο αφορα την αλαγη απο κ750 σε w800 και αντιστροφα οσο αφορα το προβλημα με την καμερα περιμενο καπια απαντηση φιλικα Κωστας :D
  7. καλημερα ειμαι νεος χρηστης στο forum οπως βλεπετε δεν ξερω αν ποσταρω στο σωστο thread εχω κ750 με cid 36 1 εκανα την αλαγη απο κ750 σε w800 μεσω FAR ολα οκ το μονο προβλημα που εχω δει ειναι οτι ενω τραβας φωτο με ζουμ η φωτο βγενει χωρις ζουμ 2 εκανα backup πριν την αλαγη και το εχω κρατισει μπορω να περασω το backup αν σε περιπτωση δεν μου αρεσει σαν w800? 3 καλο θα ηταν να γινοταν καινουρια ποστς με οδηγους ανανεωμενους ξεχωριστα για cid 36 και cid 49 και να κλειδωθουν για να μην γινετε χαμος απο ερωτησεις και διαφορα τετια οσο αφορα την αλαγη απο κ750 σε w800 και αντιστροφα οσο αφορα το προβλημα με την καμερα περιμενο καπια απαντηση φιλικα Κωστας:)
×
×
  • Create New...