το θεμα ειναι οτι βρηκα πολους drivers ομως κανενας δεν επανεφερε το προβλημμα του ζουμ...
αν ειναι ευκολο να μου στειλεις κατι θα με σωσεις ενω γουσταρω σαν w800 το οτι δεν κανει ζουμ με ξενερωνει...
αν δεν υπαρχει κατι θα σε παρακαλουσα να μου στειλεις το flash για να το ξανακανω Κ750
sorry αν σε βαζω σε κοπο αλα ειναι η πρωτη φορα π ασχολουμε με τετια και δεν ξερω που να ψαξω..