Καλησπέρα. Μακάρι να υπάρχει κάποιος να μου πει την άποψη του και πως να κινηθώ. Μόλις τσακώθηκα, πολιτισμενα, τηλεφωνικα με ένα υπαλληλο της nova για τη διακοπή του συμβολαίου μου η οποία έχει παρέλθει προ πολλού. Στα πλαίσια της ανανέωσης ή μη του συμβολαίου μου προγενέστερα της ημερομηνίας διακοπης, σε ηχογραφημένες κλησεις, είπα πως δεν θα συνεχίσουμε και πως θέλω την τάδε ημερομηνία που ολοκληρώνεται το συμβόλαιο να γίνει διακοπή. Ο ένας υπάλληλος μου απάντησε, προφανώς λανθασμένα, πως ουτοσιαλως αυτό γίνεται αυτόματα. 2 μήνες μετά έρχονταν λογαριασμοί και κάπου κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά όπου και πήρα σήμερα τηλέφωνο ώστε τελικά να μου πουν ότι δεν γίνεται τίποτα και ότι θα πρέπει να πάω σε κατάστημα για να διακόψω κ να πληρώσω το ποσό. Όταν της έλεγα ότι υπάρχουν ηχογραφημένες κλησεις που αιτουμαι τη διακοπή κ ότι ο τότε συνάδελφος δεν μου είπε κάτι ανάλογο με αυτό που λέτε εσείς έβαλε τη κασσετα να παίζει λέγοντας μου απλα δεν γίνεται τπτ.
Καταγγελία μπορώ να κάνω και που/πώς?
Ευχαριστώ και συγχωρέστε την άγνοια μου.