Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service Samsung


gdeme
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εχει ένα service στα Α. Πατήσια αν σε ενδιαφέρει.

 

ευχαριστω.ναι τελικα καπου εκει το πηγα.πατησιων και σπαρτης,το εχει και στο site της samsung.

HTC Desire s

Sonyericsson Neo V

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 733
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Παιδιά καλησπέρα, επειδή δεν γνωρίζω και πολλά πράγματα θα ήθελα να με βοηθήσει καποιος. :worry::worry:

Χθες μου έκαναν δώρο το S 5620. Το προβλημα μου είναι οτι είναι Vodafone Live και θέλω αν γίνεται να το ξεκλειδώσω και να το μετατρέψω σε κανονική συσκευή. Πρέπει να το πάω στην αντιπροσωπία το αναλαμβάνουν; Έχει στο Ηράκλειο Κρήτης Service Samsung ;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αγορασα πριν 3 εβδομαδες περιπου το Οmnia II I8000

αλλα μου γρατζουνιστηκε η οθόνη..ξερει κανενας που να το παω?η εγγυηση ισχυει ακομα αρα λογικα δεν θα μ παρει κ χρηματα..

ευχαριστω

[KOSK
Link to comment
Share on other sites

Αγορασα πριν 3 εβδομαδες περιπου το Οmnia II I8000

αλλα μου γρατζουνιστηκε η οθόνη..ξερει κανενας που να το παω?η εγγυηση ισχυει ακομα αρα λογικα δεν θα μ παρει κ χρηματα..

ευχαριστω

 

Οι γρατζουνισμένες οθόνες, δεν νομίζω να καλύπτονται από την εγγύηση. είναι δικό σου λάθος, όχι της συσκευής.

http://farm3.static.flickr.com/2691/4355497255_7c56e0d919_m.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αντιμετωπιζω προβλημα με το κινητο μου κι εχει φυγει για service απο τις 24/11. Δεν ειχα μπει αλλη φορα στο thread και τωρα που την πατησα μπηκα κι εγω και διαβασα ολες τις σελιδες. Παιδια ομολογω οτι εχω τρομαξει και συναμα απογοητευτει απο ολα αυτα που διαβαζω...Ειμαι πεπεισμενος μετα απο οσα διαβασα για 3 πραγματα:

 

- Το κινητο παρολο που τους το εστειλα με αποδειξη αγορας και παρολο που μιλησα και με την επισημη samsung και μου ειπαν οτι ειναι μεσα στην εγγυηση, θα το βγαλουν εκτος εγγυησης με καποιο δικο τους τροπο.

 

-Θα καθυστερησει πολυ περισσοτερο απο τις 10 ημρες που μου ειπε ο τυπος στο καταστημα.

 

-Θα μου το βγαλουν με προβληματικη πλακετα αν και υπαρχει οντως περιπτωση να ειναι αυτο το προβλημα. Με αυτα που διαβαζω ομως εδω μεσα για τιποτα δεν μπορω να ειμαι σιγουρος. Πραγματικα η κατασταση φαινεται τραγικη. Αλοιμονο τι εχω να περασω δηλαδη...

Παναγιώτης

Samsung Galaxy S7 Edge

Link to comment
Share on other sites

Δηστυχώς φίλε @red_herring χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω, η samsung αν και βγάζει πολύ δυνατές συσκευές, με πραγματικά αξιοζήλευτα χαρακτηριστικά, αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα με την εξυπηρέτηση στο Service και ήταν ένας λόγος να μην ξαναπάρω άλλη ακριβή συσκευή της συγκεκριμένης εταιρίας.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δηστυχώς φίλε @red_herring χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω, η samsung αν και βγάζει πολύ δυνατές συσκευές, με πραγματικά αξιοζήλευτα χαρακτηριστικά, αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα με την εξυπηρέτηση στο Service και ήταν ένας λόγος να μην ξαναπάρω άλλη ακριβή συσκευή της συγκεκριμένης εταιρίας.

 

Ειναι η πρωτη φορα που αγοραζω κινητο απο samsung και δεν εχω προηγουμενη εμπειρια φιλε. Ελπιζω να μην δειξουν και σε μενα το ιδιο προσωπο. Προς το παρον οπως βλεπω το μονο που μπορω να κανω ειναι να τους αρχισω στα τηλεφωνα για να δω σε τι κατασταση βρισκεται το κινητο μου μπας και γλιτωσω λιγο χρονο τουλαιχστον.

Παναγιώτης

Samsung Galaxy S7 Edge

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κατ'αρχας γεια σε ολους.

ενημερωνομαι συστηματικα διαβαζοντας θεματα που με ενδιαφερουν αλλα νομιζω πως ειναι η πρωτη φορα που γραφω εδω.

το παρακατω κειμενο ειναι αντιγραφη της καταγγελιας που εκανα στη γενικη γραμματεια καταναλωτη, ιν.κα, συνηγορο του καταναλωτη, samsung europe και samsung hellas για την συμπεριφορα της samsung μετα την πωληση στην ελλαδα.

 

καθε σχολιο δεκτο

 

 

''αγορασα μεσω ebay απο γερμανικο καταστημα το κινητο samsung wave στις 14/7/2010.

το καταστημα δεν μου εστειλε αποδειξη αγορας παρα μονο το transaction detail στο οποιο αναγραφεται το μοντελο του κινητου και οχι το ιmei.

το κινητο χαλασε και το πηγα στο εξουσιοδοτημενο service center της samsung στην Θεσσαλονικη ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ Ε.Π.Ε. στις 29/11/2010.

σημειωνω πως ενω μου ειπαν πως θα με ενημερωνουν για για την διαδικασια με γραπτα μηνυματα, δεν το εχουν κανει ποτε. αναγκαζομαι και τους ενοχλω

συνεχεια εγω.

μετα απο δυο βδομαδες τους τηλεφωνω και μου λενε πως η επισκευη κοστιζει 135ευρω και χρειαζονται αποδειξη αγορας του κινητου στην οποια να αναγραφεται

ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟΣ ο αριθμος ιmei του κινητου για να το βαλουν στην εγγυηση ενω μου αναφερανε πως η ζημια δεν ωφειλεται σε δικη μου κακη χρηση.

εγω τους λεω οτι εχω μονο το χαρτι απο την paypol αγορα και τους το στελνω με email.

επειδη ομως περναει ο καιρος επικοινωνω με τα κεντρικα της samsung 801117267864 οπου μου λενε πως εαν μαζι με το κινητο ηρθε και το βιβλιο εγγυησης στα Ελληνικα τοτε εχω εγγυηση, οτι και να μου λενε απο την ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ. σημειωνω πως το βιβλιο εγγυησης ηταν μεσα στην συσκευασια και στα Ελληνικα.

ξανατηλεφωνω στην ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ Ε.Π.Ε και τους λεω ολα οσα μου ειπανε απο τα κεντρικα της samsung. η απαντηση τους ηταν αρνητικη, πως αυτοι εχουν δικιο

και πως δεν ξερουν ακομα εαν ειναι εντος εγγυησης γιατι στο επισκευαστικο κεντρο δεν τους εχει ενημερωσει ακομα....

τοτε ζητησα να μου δωσουν τα στοιχεια του επισκευαστικου κεντρου οπου το στειλανε για να επικοινωνησω εγω μαζι τους. σημειωνω πως μου τα δωσανε με το ζορι.

η εταιρια ειναι η SMARTEC.

πηρα τηλεφωνο και αρνηθηκαν να μου δωσουν οποιαδηποτε πληροφορια για το κινητο μου και πως χρειαζομαι αποδειξη με τον αριθμο ιmei για να μπει στην εγγυηση.

εκει εβγαλα το συμπερασμα πως η ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ και η SMARTEC με δουλευουνε κανονικα.

θελω να σημειωσω και το εξης σοβαρο στοιχειο.

το κινητο που εχω αγορασει (samsung GT-S8500/WAVE) κυκλοφορησε παγκοσμιως τον Ιουνιο του 2010. αρα ολες οι συσκευες που κυκλοφορουν στην παγκοσμια αγορα ειναι χρονικα εντος εγγυησης βλ.2 ετη.

το μονο που μου ερχεται στο μυαλο πως οι 2 εταιριες ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ-SMARTEC σε συνεργασια προσπαθουν να με χρεωσουν 135ευρω καθυστερωντας την διαδικασια επισκευης του κινητου μου για να μου σπασουν τα νευρα και να δωσω τα λεφτα. αυτο ειναι απαραδεκτο.''

 

υγ. τελικα δεν ειναι η πρωτη φορα που γραφω εδω :)

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχας γεια σε ολους.

ενημερωνομαι συστηματικα διαβαζοντας θεματα που με ενδιαφερουν αλλα νομιζω πως ειναι η πρωτη φορα που γραφω εδω.

το παρακατω κειμενο ειναι αντιγραφη της καταγγελιας που εκανα στη γενικη γραμματεια καταναλωτη, ιν.κα, συνηγορο του καταναλωτη, samsung europe και samsung hellas για την συμπεριφορα της samsung μετα την πωληση στην ελλαδα.

 

καθε σχολιο δεκτο

 

 

''αγορασα μεσω ebay απο γερμανικο καταστημα το κινητο samsung wave στις 14/7/2010.

το καταστημα δεν μου εστειλε αποδειξη αγορας παρα μονο το transaction detail στο οποιο αναγραφεται το μοντελο του κινητου και οχι το ιmei.

το κινητο χαλασε και το πηγα στο εξουσιοδοτημενο service center της samsung στην Θεσσαλονικη ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ Ε.Π.Ε. στις 29/11/2010.

σημειωνω πως ενω μου ειπαν πως θα με ενημερωνουν για για την διαδικασια με γραπτα μηνυματα, δεν το εχουν κανει ποτε. αναγκαζομαι και τους ενοχλω

συνεχεια εγω.

μετα απο δυο βδομαδες τους τηλεφωνω και μου λενε πως η επισκευη κοστιζει 135ευρω και χρειαζονται αποδειξη αγορας του κινητου στην οποια να αναγραφεται

ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟΣ ο αριθμος ιmei του κινητου για να το βαλουν στην εγγυηση ενω μου αναφερανε πως η ζημια δεν ωφειλεται σε δικη μου κακη χρηση.

εγω τους λεω οτι εχω μονο το χαρτι απο την paypol αγορα και τους το στελνω με email.

επειδη ομως περναει ο καιρος επικοινωνω με τα κεντρικα της samsung 801117267864 οπου μου λενε πως εαν μαζι με το κινητο ηρθε και το βιβλιο εγγυησης στα Ελληνικα τοτε εχω εγγυηση, οτι και να μου λενε απο την ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ. σημειωνω πως το βιβλιο εγγυησης ηταν μεσα στην συσκευασια και στα Ελληνικα.

ξανατηλεφωνω στην ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ Ε.Π.Ε και τους λεω ολα οσα μου ειπανε απο τα κεντρικα της samsung. η απαντηση τους ηταν αρνητικη, πως αυτοι εχουν δικιο

και πως δεν ξερουν ακομα εαν ειναι εντος εγγυησης γιατι στο επισκευαστικο κεντρο δεν τους εχει ενημερωσει ακομα....

τοτε ζητησα να μου δωσουν τα στοιχεια του επισκευαστικου κεντρου οπου το στειλανε για να επικοινωνησω εγω μαζι τους. σημειωνω πως μου τα δωσανε με το ζορι.

η εταιρια ειναι η SMARTEC.

πηρα τηλεφωνο και αρνηθηκαν να μου δωσουν οποιαδηποτε πληροφορια για το κινητο μου και πως χρειαζομαι αποδειξη με τον αριθμο ιmei για να μπει στην εγγυηση.

εκει εβγαλα το συμπερασμα πως η ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ και η SMARTEC με δουλευουνε κανονικα.

θελω να σημειωσω και το εξης σοβαρο στοιχειο.

το κινητο που εχω αγορασει (samsung GT-S8500/WAVE) κυκλοφορησε παγκοσμιως τον Ιουνιο του 2010. αρα ολες οι συσκευες που κυκλοφορουν στην παγκοσμια αγορα ειναι χρονικα εντος εγγυησης βλ.2 ετη.

το μονο που μου ερχεται στο μυαλο πως οι 2 εταιριες ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ-SMARTEC σε συνεργασια προσπαθουν να με χρεωσουν 135ευρω καθυστερωντας την διαδικασια επισκευης του κινητου μου για να μου σπασουν τα νευρα και να δωσω τα λεφτα. αυτο ειναι απαραδεκτο.''

 

υγ. τελικα δεν ειναι η πρωτη φορα που γραφω εδω :)

 

Στη Θεσσαλονίκη υπάρχει και άλλο Επίσημο Service Samsung ;)

 

Φιλικά

Unlock All Mobile Phones , Modem .

Repair Boot HTC , Samsung , LG ...

Ανάκτηση επαφών από νεκρά τηλέφωνα .

Info msn : e-gsmshop@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

Στη Θεσσαλονίκη υπάρχει και άλλο Επίσημο Service Samsung ;)

 

Φιλικά

 

 

το ξερω φιλε, αλλα ηταν πιο κοντα στο σπιτι μου.

να το ζητησω πισω οπως ειναι και να το παω αλλου εννοεις? δεν το κανω.

στην συγκεκριμενη φαση δεν θα κανω τιποτα απολυτως, παρα μονο θα περιμενω να δω ποτε θα με ειδοποιησουνε... να δω ποσο αναισθητοι ειναι.

Link to comment
Share on other sites

ηρθε μηνυμα οτι το κινητο ειναι ετοιμο.

εστειλα την κοπελα μου, γιατι θα εκανα φασαρια.

ολη η καθυστερηση ειπανε πως ωφειλεται στην παραλαβη του mail απο την smartec.(κοινως 10 μερες δεν στειλανε το mail με το transaction detail του paypal).

επιπλεον δεν ζητησανε καμια αποδειξη αγορας ουτε εγγυηση:),μου κανανε αλλαγη γλωσσας:) (ηταν απο γερμανια) και ειπανε πως κανανε αλλαγη πλακετας :worry: .

τελος, το κινητο δουλευει κανονικα αλλα λιγο πιο αργα απο πριν και πλεον μου κανει κατι κολληματα με την μνημη και κλεινει widgets οταν ζοριστει. ολα αυτα πιθανοτατα απο το firmware. βεβαια για να το δοκιμασω το ζορισα πιο πολυ απο οτι συνηθως οποτε δεν αγχωνομαι και περιμενω την 1.2

αυτο που καταλαβα ειναι πως αμα πιεσεις τις καταστασεις δεν εχουν επιλογη παρα να ακολουθησουν τους κανονες. βεβαια ισως να παρει πιο πολυ χρονο..

στην περιπτωση μου καλυτερα χρονος παρα χρημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Εχει χαλάσει μια συσκευή Samsung που έχω και έχω χάσει την απόδειξη αγοράς. Ξέρω πότε αγοράστηκε. Μπορώ να κάνω κάτι;
Link to comment
Share on other sites

Έχω στην κατοχή μου ένα Samsung S5620 από 07/09/2010. Ένα μήνα μετά την αγορά, ξαφνικά, κάποιες φορές όταν καλούσα κάποιον αριθμό δεν μπορούσα να ακούσω τον συνομιλητή μου, ούτε αυτός εμένα και έπρεπε να επανεκινήσω την συσκευή για να λειτουργήσει σωστά. Λίγες μέρες μετά το πρόβλημα έγινε εντονότερο οπότε απευθύνθηκα στην Samsung Hellas η οποία με προέτρεψε να το δώσω στον εξουσιοδοτημένο της εκπρόσωπο στο Αγρίνιο κ. Θεόδωρο Μπλίτσα. Αυτός με την σειρά του το έστειλε στην OMNITEC.

Έπειτα από σχεδόν 1,5 μήνα και αφού είχε αλλαχθεί (όπως ισχυρίζονται στην OMNITEC) μικρόφωνο και οθόνη το πήρα στα χέρια μου. Δύο ημέρες μετά εμφανίστηκε το ίδιο πρόβλημα που περιγράφω παραπάνω. Στην αρχή ήπιο (μια φορά ανά δεύτερη ημέρα) μέχρι τις τελευταίες ημέρες όπου συμβαίνει δύο ή και τρεις φορές την ημέρα.

Επικοινώνησα με την Samsung Hellas και μου είπε να το στείλω στην Smartec. Το έστειλα σήμερα. Περιμένουμε.....

Link to comment
Share on other sites

Εχει χαλάσει μια συσκευή Samsung που έχω και έχω χάσει την απόδειξη αγοράς. Ξέρω πότε αγοράστηκε. Μπορώ να κάνω κάτι;

Χωρίς απόδειξη κανείς δεν θα σου την περάσει σε εγγύηση .

 

Φιλικά

Unlock All Mobile Phones , Modem .

Repair Boot HTC , Samsung , LG ...

Ανάκτηση επαφών από νεκρά τηλέφωνα .

Info msn : e-gsmshop@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Φίλε μου το ίδιο μου είπαν και μένα σήμερα από το σέρβισ της samsung οτί ξεκόλλησαν οι πίστες της φόρτησης και θέλει καινούργια πλακέτα και για να το επισκευάσουν θέλουν 80 ευρώ και όχι μόνο αυτό για να μου το δώσουν πίσω θέλουν 17 ευρώ για τον έλεγχο... αυτό και αν είναι κλεψιά..........

Δεν ξέρω τι να κάνω να το επισκευάσω...αλλά δεν θέλω να τους το αφήσω για ανταλλακτικά..

το βλέπω να το πέρνω πίσω και να αγοράσω ένα φορτιστή και μία δεύτερη μπαταρία

Link to comment
Share on other sites

με το imei δεν γινεται τιποτα?πηγαινε απο εκει που το πηρες και με βαση την ημερομηνια που το πηρες να βρουν την συναλλαγη και να σου βγαλουν αντιγραφο.αν εχουν μηχανογραφημενο συστημα σιγουρα θα μπορεσουν να το κανουν.το εχω κανει παλαιοτερα με εγγυηση φορητου (μιλαμε για χρονια πριν)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
έγραψα και στο φορουμ του galaxy s, αλλά εδώ είναι το σωστό! Προσπαθώντας να κάνουμε το κινητό να το δει το kies για αναβάθμιση μια κ είχε πάνω 2.1 αλλάξαμε το product code. Aπό τότε το κινητό δεν έχει σήμα. Το πρόβλημα ξέρω ότι λύνεται με αναβάθμιση του firmare γιατί διάβασα ότι και άλλοι αντιμετώπισαν αυτό το πρόβλημα και τη λύση έδωσε το φλασάρισμα. Αλλά προτίμησα την εγγύηση της ελληνικής αντιπροσωπείας. Το κινητό στάλθηκε στο service samsung στη Θεσσαλονίκη και από εκεί στο στείλανε Αθήνα. Σήμερα την πήρανε από Θεσσαλονίκη και της είπανε ότι από την Αθήνα θέλουν για να επισκευαστεί τηλέφωνο 166 ευρώ!!! Έβγαλαν το κινητό εκτός εγγύησης και άρχισαν τα κόλπα τους....μια της είπαν υγρασία,μια έχει πέσει, μια αλλαγή πλακέτας, τα ανακάτεψαν όλα (το κινητό είναι ενός μήνα,άθικτο... Οι άνθρωποι είναι πέρα από απατεώνες είναι ανίδεοι, ούτε ασχοληθηκαν με το κινητό να δουν τι έχει....Απλά είδαν δεν έχει σήμα κ έβγαλαν αμέσως πόρισμα κεραία. Ζήτησα στο service της Θεσσαλονίκης το τηλέφωνο της Αθήνας, μου το δώσανε αλλά στο τηλέφωνο αρνήθηκαν να δώσουν οποιαδήποτε πληροφορία για το κινητό σε ιδιώτη...Τα σχόλια δικά σας...
Link to comment
Share on other sites

έγραψα και στο φορουμ του galaxy s, αλλά εδώ είναι το σωστό! Προσπαθώντας να κάνουμε το κινητό να το δει το kies για αναβάθμιση μια κ είχε πάνω 2.1 αλλάξαμε το product code. Aπό τότε το κινητό δεν έχει σήμα. Το πρόβλημα ξέρω ότι λύνεται με αναβάθμιση του firmare γιατί διάβασα ότι και άλλοι αντιμετώπισαν αυτό το πρόβλημα και τη λύση έδωσε το φλασάρισμα. Αλλά προτίμησα την εγγύηση της ελληνικής αντιπροσωπείας. Το κινητό στάλθηκε στο service samsung στη Θεσσαλονίκη και από εκεί στο στείλανε Αθήνα. Σήμερα την πήρανε από Θεσσαλονίκη και της είπανε ότι από την Αθήνα θέλουν για να επισκευαστεί τηλέφωνο 166 ευρώ!!! Έβγαλαν το κινητό εκτός εγγύησης και άρχισαν τα κόλπα τους....μια της είπαν υγρασία,μια έχει πέσει, μια αλλαγή πλακέτας, τα ανακάτεψαν όλα (το κινητό είναι ενός μήνα,άθικτο... Οι άνθρωποι είναι πέρα από απατεώνες είναι ανίδεοι, ούτε ασχοληθηκαν με το κινητό να δουν τι έχει....Απλά είδαν δεν έχει σήμα κ έβγαλαν αμέσως πόρισμα κεραία. Ζήτησα στο service της Θεσσαλονίκης το τηλέφωνο της Αθήνας, μου το δώσανε αλλά στο τηλέφωνο αρνήθηκαν να δώσουν οποιαδήποτε πληροφορία για το κινητό σε ιδιώτη...Τα σχόλια δικά σας...

άκυρη η υγρασία.... δεν είχαν δει την απόδειξη κ σκέφτηκαν πως θα βγάλουν λεφτά...νόμιζαν δεν έχει εγγύηση...περιμένω νεότερα πάλι..

Χάλασε το ηχείο σε ένα Samsung U900 το οποίο είναι εκτός εγγύησης. Αξίζει να το επιδιορθώσω;

μόνο αν το διορθώσεις μόνος σου, πάρεις το ανταλλακτικό από ebay, βρεις το service manual και βάλεις το μεράκι σου.. στον γερμανό θα σου πάρουν 60 ευρώ (το έκανε ένας φίλος μου)....εκείνη η σειρά με τα κινητά που ανοίγουν με τον ίδιο τρόπο έβγαλε όλη προβλήματα, ξέρω 4 περιπτώσεις μονο μέσα στην παρέα μου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

μόνο αν το διορθώσεις μόνος σου, πάρεις το ανταλλακτικό από ebay, βρεις το service manual και βάλεις το μεράκι σου.. στον γερμανό θα σου πάρουν 60 ευρώ (το έκανε ένας φίλος μου)....εκείνη η σειρά με τα κινητά που ανοίγουν με τον ίδιο τρόπο έβγαλε όλη προβλήματα, ξέρω 4 περιπτώσεις μονο μέσα στην παρέα μου.

Ο Γερμανός είναι γνωστό ότι είναι Φαρμακείο. Κάποιο άλλο service που θα μου πάρει λίγα χρήματα έχουμε υπ' όψην;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΟ SAMSUNG WAVE S8500O DEKEMBRIO ΤΟΥ 10(31\12\10) ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΣΒΕΙΣΕ Η ΟΘΟΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΕΙΓΕ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΤΕ ΣΤΟ ΜΑΙΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΜΕΡΕΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΥΓΡΑΣΙΑ ΛΕΕΙ Η ΠΛΑΚΕΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ 180 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ! (ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΤΗΛΕΦ\ΤΑ ΜΟΥ ) ΕΙΝΑΙ ΛΕΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ .380 ΤΟ ΤΗΛ ΓΙΑ 6 ΜΗΝΩΝ, ,ΤΩΡΑ ΠΕΡΗΜΕΝΩ ΠΙΣΩ ΤΟ ΤΗΛ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΠΑΩ ΣΤΟ ΙΝΚΑ

ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΕΛΟΣ Η SAMSUNG

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

 

:!: Από Ομάδα Διαχείρισης

Θα σε παρακαλούσα θερμά να αποφεύγεις τα κεφαλαία και να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες, διότι είναι σαν να φωνάζεις και απαγορεύεται από τους Ο.Π.Χ.

Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...