Jump to content

Αγορές από Aliexpress


villasg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

πως?οι μοναδικες μου επιλογες ειναι Extend Processing Time και Request Order Cancellation.δεν εχω επιλογη dispute.

υποτιθεται ειμαστε στη κατασταση The supplier is processing your order

Τότε να επιμείνεις στην δική σου εκδοχή. Mου το έκανε και εμένα κάποτε ένας πονηρός Κινέζος γιά να φανεί ότι φταίω εγώ, ότι εγώ έκανα λάθος.

Μόλις λήξει η προθεσμία που έχει γιά "προετοιμασία" θα μπορείς να κάνεις και "dispute".

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τότε να επιμείνεις στην δική σου εκδοχή. Mου το έκανε και εμένα κάποτε ένας πονηρός Κινέζος γιά να φανεί ότι φταίω εγώ, ότι εγώ έκανα λάθος.

Μόλις λήξει η προθεσμία που έχει γιά "προετοιμασία" θα μπορείς να κάνεις και "dispute".

σε ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια.

ο πωλητης

http://www.aliexpress.com/store/714776

iphone 6s plus 64,xiaomi A1M1

teclast t10,Cube iWork10

COOLEME MB3,KII PRO

Link to comment
Share on other sites

Δεν γράφω καμμία ανακρίβεια, το ALI δίνει 60 ημέρες προθεσμία γιά την παράδωση των δεμάτων, το πότε θα το στείλει ο πωλητής και το πόσο θα κάνει το ταχυδρομείο είναι εντελώς άλλο ζήτημα.

Το «από Ali μπορεί να κάνει και 60 ημέρες» με το «το ALI δίνει 60 ημέρες προθεσμία γιά την παράδωση των δεμάτων» έχουν διαφορετικό νόημα όμως. Επίσης 60 μέρες είναι το μέγιστο, καποιοι (ελάχιστοι) έμποροι δίνουν λιγότερες μέρες, πάντα πρέπει να το προσέχουμε (στέλνει και προειδοποιητικά email το aliexpress 4 και 2 μέρες πριν τη λήξη). Τα λέω για να μην μπερδευτεί κανείς.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα

εχω κανει dispute στο aliexpress και μου ηρθε μειλ απο aliexpress οτι ο πωλητης το δεχτηκε

ποια ειναι η επομενη κινηση που πρεπει να κανω για να παρω πισω τα λεφτα μου

ευχαριστω

 

edit τα χρηματα μπηκαν στη προπληρωμενη

Edited by soullis
Link to comment
Share on other sites

Για όσους ψωνίζουν από το OQKI Store του aliexpress, παραθέτω την ακόλουθη εικόνα για να ενημερώσω τους επιδοξους αγοραστές να τονίσουν στους υπαλλήλους να μην ακολουθήσουν την ίδια μέθοδο

http://www.myphone.gr/forum/attachment.php?attachmentid=53230&stc=1&d=1417042698

Link to comment
Share on other sites

Για όσους ψωνίζουν από το OQKI Store του aliexpress, παραθέτω την ακόλουθη εικόνα για να ενημερώσω τους επιδοξους αγοραστές να τονίσουν στους υπαλλήλους να μην ακολουθήσουν την ίδια μέθοδο

http://www.myphone.gr/forum/attachment.php?attachmentid=53230&stc=1&d=1417042698

 

Δεν βλεπω καμια εικονα! :ninja:

Link to comment
Share on other sites

ειμαι στη φαση του request cancel order επειδη δεν εχει στοκ ενα προιον που ειχα αγορασει.ο πωλητης μου ζητησε να αλλαξω το λογο της ακυρωσης της παραγγελιας απο out of stock σε other reason.φυσικα ολα εχουν καταγραφει στη σελιδα του προιοντος.ποια ειναι η επομενη μου κινηση?απλα περιμενω το refund στη καρτα μου?

συνεχιζει η αντιπαραθεση με το κινεζο.εγω κανω cancel order επιλεγοντας λογο out of stock και ο κινεζος μου το ακυρωνει συνεχεια λεγοντας οτι θα του κανουν μειωση στο μισθο και κατι τετοια και οτι να επιλεξω οτι ακυρωνω επειδη εγω το θελω?τι με συμφερει να κανω?σε 3 μερες τελειωνει ο χρονος/να συνεχιζω να κανω cancel order και να ακουω τα κλαμματα του κινεζου η να το αφησω ετσι ?

iphone 6s plus 64,xiaomi A1M1

teclast t10,Cube iWork10

COOLEME MB3,KII PRO

Link to comment
Share on other sites

Πες του να σταματήσει να σου λέει μπούρδες και ότι αν τον απωλησουν τον προσλαμβανω εγώ
No root->No problem
Link to comment
Share on other sites

Πες του να σταματήσει να σου λέει μπούρδες και ότι αν τον απωλησουν τον προσλαμβανω εγώ

xaxaxaax..καλο .εχει καταντησει γελοιος.

απλα δεν ξερω τι ειναι καλυτερο για τον αγοραστη στη προκειμενη περιπτωση.λογικα μολις τελειωσει και ο χρονος ανοιγει και το dispute

iphone 6s plus 64,xiaomi A1M1

teclast t10,Cube iWork10

COOLEME MB3,KII PRO

Link to comment
Share on other sites

Στο EBAY αν γράψω ότι το αντικείμενο που πούλησα δεν είναι διαθέσιμο , Η βαθμολογία μου μειώνεται και αυτό είναι κακό γιατί δεν βγαίνουν πρώτα τα αντικέιμενα μου στην αναζήτηση .

Πιστεύω ότι απλά πρέπει να δεχτείς να γράψεις έναν άλλο λόγο ακύρωσης π.χ ότι δεν το θελεις

Δεν έχεις να χάσεις κάτι , ενώ αυτός μάλλον θα εκτεθεί αν πουλησε κάτι που δεν το έχει.

Link to comment
Share on other sites

Στο EBAY αν γράψω ότι το αντικείμενο που πούλησα δεν είναι διαθέσιμο , Η βαθμολογία μου μειώνεται και αυτό είναι κακό γιατί δεν βγαίνουν πρώτα τα αντικέιμενα μου στην αναζήτηση .

Πιστεύω ότι απλά πρέπει να δεχτείς να γράψεις έναν άλλο λόγο ακύρωσης π.χ ότι δεν το θελεις

Δεν έχεις να χάσεις κάτι , ενώ αυτός μάλλον θα εκτεθεί αν πουλησε κάτι που δεν το έχει.

Ακριβώς .

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω να ειναι ετσι.γιατι να βαλω οτι φταιω εγω ?δικο του ειναι το προβλημα .νομιζω οτι η αποψη του evansarmor κολλαει καλυτερα στο θεμα

 

 

Τότε να επιμείνεις στην δική σου εκδοχή. Mου το έκανε και εμένα κάποτε ένας πονηρός Κινέζος γιά να φανεί ότι φταίω εγώ, ότι εγώ έκανα λάθος.

Μόλις λήξει η προθεσμία που έχει γιά "προετοιμασία" θα μπορείς να κάνεις και "dispute".

iphone 6s plus 64,xiaomi A1M1

teclast t10,Cube iWork10

COOLEME MB3,KII PRO

Link to comment
Share on other sites

Το νέο κόλπο που μου έκαναν δυο πωλητές του ali με πολύ καλό feedback σε διαστημα 40 ημερών είναι το εξής

 

Πριν 40 μέρες λοιπόν μου έδωσε κάποιος πωλητης tracking number το οποίο το έβρισκα κανονικά στο 17track μάλιστα έρχοταν και πολύ γρήγορα και έλεγα όλα καλά.

Έλα σου όμως που το δέμα παραδόθηκε μετά από 22 μέρες σε κάποιον άλλο στη Νίκαια και αμέσως εγώ ρώτησα τα ΕΛΤΑ και πήρα απάντηση ότι παραδόθηκε κανονικά στον παραλήπτη του

Έτσι μετά από dispute που έκανα ανακάλυψα ότι ό τύπος έδινε σε όλους τους Έλληνες πελάτες του αυτής της περιόδου το ίδιο νούμερο και προφανώς έστελνε τα υπόλοιπα χωρίς tracking ή δεν τα έστελνε καθόλου αφού εγώ 40 μέρες σήμερα δεν έχω παραλάβει κάτι

 

Ο δεύτερος τώρα πωλητής τώρα μου έδωσε tracking number σήμερα 21/11 για κάτι που αγόρασα στις 18/11 και το οποίο στο 17track δείχνει ότι έχει φύγει για Ελλάδα στις 16/11. Ε αυτός πρέπει να είχε διαβάσει τη σκέψη μου αφού το σκεφτόμουν μέρες για να προχωρήσω στην αγορά και το στειλε πριν το παραγγείλω για να μου κάνει έκπληξη:lol:

Πληροφοριακά και μόνο να σας πω ότι Μετά από dispute και στις δύο περιπτώσεις πήρα τα λεφτά μου πίσω

Μανώλης
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια..

Εχω παραγγειλει ενα τηλεφωνο απο aliexpress..εχει φτασει ολλανδια 27-11 οπως φενετε στο ελτα..Σε ποσες μερες θα ειναι ελλαδα και στο ταχυδρομειο μ;;θα το εχω παραλαβει αυτην την εβδομαδα;;το στελνουν απο τοτε που το παραγγειλα με NL..

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα .

Ψάχνοντας ανακάλυψα αυτό το νήμα και ειπα να προσθέσω την εμπειρία μου .

Χρησιμοποιώ το Aliexpress απο το Φεβρουάριο του 2011 .

http://i.imgur.com/kwCQvWr.png

Πάντα με την χρήση της πιστωτικής μου κάρτας visa ( οχι προπληρωμένη ) και ποτε δεν ειχα πρόβλημα με τις χρεώσεις ή τα refunds .

Άψογη η οικονομική πλευρά της συνναλαγης .

Υπόψιν οτι τα λεφτά τα παίρνει ο έμπορος όταν επιβεβαιώσετε οτι παραλάβατε το προϊόν και είστε ικανοποιημένος .

Εαν επιλέξετε να βλέπετε - αγοράζετε σε ευρώ € τότε η κάρτα σας χρεώνετε σε ευρώ € .

Ακριβώς το ποσό που θα δείτε στο checkout .

Εαν το κανετε σε $$ θα κανει την αλλαγη η τραπεζα σας σε € με την δικη της ισοτιμία .

Πχ σημερα τα US $99.99 τα χρεωνει το aliexpress € 82,40 ( ( 1 EUR = 1.2134708 USD ).

To xe.com δινει 99.99 USD = 81.2188 EUR ( 1 EUR = 1.23112 USD )

Η Eurobank σημερα δινει USD ΔΟΛΛΑΡΙΟ Η.Π.Α. Τιμή Αγοράς :1,260200 Τιμή Πώλησης : 1,198600

Η συναλλαγή εμφανίζετε στο λογαριασμό σας ως "WWW.ALIEXPRESS.COM"

Σε αυτό το διάστημα έχω κάνει πολλές αγορές από πολύ φτηνά εως και πολυ ακριβά πράγματα .

 

Θα σας πω τι κάνω όταν θέλω να πάρω κάτι .

1. Γράφω στο Search το προϊόν που θέλω .

2. Αφού βγουν τα αποτελέσματα κάνω "refine" από την αριστερή στήλη το τι ακριβώς θέλω .

Δηλαδή εάν έκανα αναζήτηση για "Teclast X98 Air 3G" παω αριστερά και καθορίζω οτι θέλω tablet και οχι θηκη .

http://i.imgur.com/qmSs3ON.png

3. Επόμενο βήμα κάνω "refine" από την αριστερή στήλη πιο πολλά στοιχειά που ξέρω για το προϊόν ( πολλές φορές δεν το κάνω αυτό το βήμα αλλά θεωρώ οτι ο σωστός πωλητής "βαζει" τα σωστα στοιχεία προϊόντος )

ΠΧ Brand Name --->Teclast , Network Communiction -->Built-in 3G , Processor Manufacture --->Intel

4. Μετά επιλέγω να τα βλέπω στοιχισμένα ανα ενα , επιλέγω οτι θέλω μόνο ενα κομμάτι και να μπουν σε σειρα αναλογα με τα κομματια που έχει πουλήσει ο κάθε πωλητής ( τα πιο πολλά πάνω πάνω )

http://i.imgur.com/7UBFuzC.png

5. Τώρα έχω μπροστά μου πωλητή - κομμάτια που έδωσε - τιμή και μεταφορικά .

6. Ανοιγω σε αλλο Tab το 1ο που βλεπω ( εαν η τιμη δεν ειναι πολυ φευγα )

Εκει ελεγχω τα εξης :

Πόσο γρήγορα το στέλνει , οσο πιο γρήγορα τοσο πιο καλα (το εχει στοκ και θα τρεξει να το βρει μολις παραγγείλεις ) σε μερικούς θα δειτε ship out within 30 business days , αποφύγετε τις πολλές μέρες αν και από εμπειρία στις αρχές που δεν το πρόσεχα είχα παραγγείλει από τέτοιους και το έστειλαν μεσα σε 1 βδομάδα .

Με τι στέλνει και πόσο χρεώνει την αποστολή .

Προτιμώ SG / HK Post για απλα πραγματάκια μικρά φακελα κλπ καλό ειναι και το CN .

Πράγματα πιο ακριβά καλό είναι να στέλνονται με Netherland / Sweden / Swiss .

Ποτε δεν επιλέγουμε εταιρίες ταχυμεταφοράς και εάν είναι απόλυτη ανάγκη ΜΟΝΟ EMS

7. Επόμενο βασικό βήμα είναι να δούμε τις αξιολογήσεις πρώτα του προϊόντος και μετά του πωλητή.

Δεν πατάμε πάνω στα votes για να δούμε τις αξιολογήσεις αλλά πιο καλό είναι να πάμε κάτω κάτω στην σελίδα του προϊόντος εκεί που λέει "Transaction History & Feedback".

http://i.imgur.com/LGsCsEC.png

Οπλιζόμαστε με υπομονή και διαβάζουμε όσες πιο πολλές αξιολογήσεις με έμφαση στις αρνητικές .

Έτσι ώστε να ξεκαθαρίσουμε γιατί πήρε αρνητική το προϊόν θα δείτε πολλούς να δίνουν αρνητικές γιατί πλήρωσαν τελωνείο - γιατι δεν τους άρεσε το android 4.4 γιατί η ταμπλέτα ειχε κινέζικες εφαρμογές κλπ κουλά ( ίσως χρειαστείτε και το goοgle translate για τους ρωσους ) .

Από εκεί κρατάμε τα σοβαρά προβλήματα εάν υπάρχουν .

Πχ εδω βλέπουμε αρνητική αξιολόγηση για γνωστό πρόβλημα στην ταμπλέτα που υπάρχει λύση άρα άκυρη για μένα .

http://i.imgur.com/r4ETwul.png .

Επισης παταμε δεξια εκει που ειναι τα αστερακια του πωλητη

http://i.imgur.com/2yMjduW.png

και στην σελιδα που ανοιγει τσεκάρουμε με την ιδια λογική τις Negative (1-2 Stars) και Neutral (3 Stars) αξιολογήσεις στο Feedback History πατώντας πανω στα αντίστοιχα νούμερα .

http://i.imgur.com/G3NUoNq.png

 

Όλα αυτά θα σας βοηθήσουν στην απόφαση αγοράς πιστεύω .

Από εκεί και μετά θέλει υπομονή .

Τα T/N ανιχνεύονται συνήθως μετά από 5-6 ημέρες , εσείς περιμένετε 10 και μετά στείλτε ερώτηση στην σελίδα της παραγγελιάς σας [Leave a message for the seller] ωστε να τσεκάρει και να σας επιβεβαιωσει το tracking number o seller .

Βολικό site για tracking ειναι το 17track.net και το trackitonline.ru

Για οποίο πρόβλημα υπάρχει το dispute .

Εγω σε 20 που έχω κάνει έχω δικαιωθεί σε ολα .

Απλα μην επιβεβαιώσετε την παραλαβή εάν δεν ελενξετε τσεκάρετε πολύ καλά το προϊόν .

Εαν το πατήσετε ο πωλητής παίρνει τα χρήματα του και δεν μπορείτε να απαιτήσετε τίποτα ( dispute ) .

http://i.imgur.com/UBBKs10.png

 

Πιστευω να βοηθησα καποιον στην αγορα του .

Edited by villasg

Οδηγός για αγορές από Aliexpress

Xiaomi Mi Max 2 , Xiaomi redmi note 4 pro , Xiaomi redmi note 5 , Teclast T98 4G MT8735P ,

Xiaomi Mibox S , Mecool M8s Pro , Roku express

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίος και εμπεριστατωμένος ο οδηγός, ελπίζω να τον διαβάσουν όσοι ενδιαφέρονται, αλλά δεν το βλέπω ... :X
Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα .

Ψάχνοντας ανακάλυψα αυτό το νήμα και ειπα να προσθέσω την εμπειρία μου .

Χρησιμοποιώ το Aliexpress απο το Φεβρουάριο του 2011 .

http://i.imgur.com/kwCQvWr.png

Σε αυτό το διάστημα έχω κάνει πολλές αγορές από πολύ φτηνά εως και πολυ ακριβά πράγματα .

Θα σας πω τι κάνω όταν θέλω να πάρω κάτι .

1. Γράφω στο Search το προϊόν που θέλω .

2. Αφού βγουν τα αποτελέσματα κάνω "refine" από την αριστερή στήλη το τι ακριβώς θέλω .

Δηλαδή εάν έκανα αναζήτηση για "Teclast X98 Air 3G" παω αριστερά και καθορίζω οτι θέλω tablet και οχι θηκη .

http://i.imgur.com/qmSs3ON.png

3. Επόμενο βήμα κάνω "refine" από την αριστερή στήλη πιο πολλά στοιχειά που ξέρω για το προϊόν ( πολλές φορές δεν το κάνω αυτό το βήμα αλλά θεωρώ οτι ο σωστός πωλητής "βαζει" τα σωστα στοιχεία προϊόντος )

ΠΧ Brand Name --->Teclast , Network Communiction -->Built-in 3G , Processor Manufacture --->Intel

4. Μετά επιλέγω να τα βλέπω στοιχισμένα ανα ενα , επιλέγω οτι θέλω μόνο ενα κομμάτι και να μπουν σε σειρα αναλογα με τα κομματια που έχει πουλήσει ο κάθε πωλητής ( τα πιο πολλά πάνω πάνω )

http://i.imgur.com/7UBFuzC.png

5. Τώρα έχω μπροστά μου πωλητή - κομμάτια που έδωσε - τιμή και μεταφορικά .

6. Ανοιγω σε αλλο Tab το 1ο που βλεπω ( εαν η τιμη δεν ειναι πολυ φευγα )

Εκει ελεγχω τα εξης :

Πόσο γρήγορα το στέλνει , οσο πιο γρήγορα τοσο πιο καλα (το εχει στοκ και θα τρεξει να το βρει μολις παραγγείλεις ) σε μερικούς θα δειτε ship out within 30 business days , αποφύγετε τις πολλές μέρες αν και από εμπειρία στις αρχές που δεν το πρόσεχα είχα παραγγείλει από τέτοιους και το έστειλαν μεσα σε 1 βδομάδα .

Με τι στέλνει και πόσο χρεώνει την αποστολή .

Προτιμώ SG / HK Post για απλα πραγματάκια μικρά φακελα κλπ καλό ειναι και το CN .

Πράγματα πιο ακριβά καλό είναι να στέλνονται με Netherland / Sweden / Swiss .

Ποτε δεν επιλέγουμε εταιρίες ταχυμεταφοράς και εάν είναι απόλυτη ανάγκη ΜΟΝΟ EMS

7. Επόμενο βασικό βήμα είναι να δούμε τις αξιολογήσεις πρώτα του προϊόντος και μετά του πωλητή.

Πατάμε πάνω στα votes η πάμε κάτω κάτω στην σελίδα του προϊόντος .

http://i.imgur.com/YFGEPX3.png

Οπλιζόμαστε με υπομονή και διαβάζουμε όσες πιο πολλές αξιολογήσεις με έμφαση στις αρνητικές .

Έτσι ώστε να ξεκαθαρίσουμε γιατί πήρε αρνητική το προϊόν θα δείτε πολλούς να δίνουν αρνητικές γιατί πλήρωσαν τελωνείο - γιατι δεν τους άρεσε το android 4.4 γιατί η ταμπλέτα ειχε κινέζικες εφαρμογές κλπ κουλά ( ίσως χρειαστείτε και το goοgle translate για τους ρωσους ) .

Από εκεί κρατάμε τα σοβαρά προβλήματα εάν υπάρχουν .

Πχ εδω βλέπουμε αρνητική αξιολόγηση για γνωστό πρόβλημα στην ταμπλέτα που υπάρχει λύση άρα άκυρη για μένα .

http://i.imgur.com/r4ETwul.png .

Επισης παταμε δεξια εκει που ειναι τα αστερακια του πωλητη

http://i.imgur.com/2yMjduW.png

και στην σελιδα που ανοιγει τσεκάρουμε με την ιδια λογική τις Negative (1-2 Stars) και Neutral (3 Stars) αξιολογήσεις στο Feedback History πατώντας πανω στα αντίστοιχα νούμερα .

http://i.imgur.com/G3NUoNq.png

 

Όλα αυτά θα σας βοηθήσουν στην απόφαση αγοράς πιστεύω .

Από εκεί και μετά θέλει υπομονή .

Τα T/N ανιχνεύονται συνήθως μετά από 5-6 ημέρες , εσείς περιμένετε 10 και μετά στείλτε ερώτηση στην σελίδα της παραγγελιάς σας [Leave a message for the seller] ωστε να τσεκάρει και να σας επιβεβαιωσει το Τ/Ν o seller .

Για οποίο πρόβλημα υπάρχει το dispute .

Εγω σε 20 που έχω κάνει έχω δικαιωθεί σε ολα .

Απλα μην επιβεβαιώσετε την παραλαβή εάν δεν ελενξετε τσεκάρετε πολύ καλά το προϊόν .

Εαν το πατήσετε ο πωλητής παίρνει τα χρήματα του και δεν μπορείτε να απαιτήσετε τίποτα .

http://i.imgur.com/UBBKs10.png

 

Πιστευω να βοηθησα καποιον στην αγορα του .

 

καλο ειναι να μπει και στη πρωτη σελιδα.εδω θα χαθει....

iphone 6s plus 64,xiaomi A1M1

teclast t10,Cube iWork10

COOLEME MB3,KII PRO

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο για τον κοπο να γραψεις το οδηγο! Σε ευχαριστουμε!

 

Να σου πω την αληθεια το εκανα γιατι με ρωταγαν φιλοι τι και πως και απο το να το εξηγω καθε φορα θα τους στελνω σε αυτο το ποστ :D

Οδηγός για αγορές από Aliexpress

Xiaomi Mi Max 2 , Xiaomi redmi note 4 pro , Xiaomi redmi note 5 , Teclast T98 4G MT8735P ,

Xiaomi Mibox S , Mecool M8s Pro , Roku express

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα .

Ψάχνοντας ανακάλυψα αυτό το νήμα και ειπα να προσθέσω την εμπειρία μου .

Χρησιμοποιώ το Aliexpress απο το Φεβρουάριο του 2011 .

http://i.imgur.com/kwCQvWr.png

Πάντα με την χρήση της πιστωτικής μου κάρτας visa ( οχι προπληρωμένη ) και ποτε δεν ειχα πρόβλημα με τις χρεώσεις ή τα refunds .

Άψογη η οικονομική πλευρά της συνναλαγης .

Υπόψιν οτι τα λεφτά τα παίρνει ο έμπορος όταν επιβεβαιώσετε οτι παραλάβατε το προϊόν και είστε ικανοποιημένος .

Εαν επιλέξετε να βλέπετε - αγοράζετε σε ευρώ € τότε η κάρτα σας χρεώνετε σε ευρώ € .

Ακριβώς το ποσό που θα δείτε στο checkout .

Εαν το κανετε σε $$ θα κανει την αλλαγη η τραπεζα σας σε € με την δικη της ισοτιμία .

Πχ σημερα τα US $99.99 τα χρεωνει το aliexpress € 82,40 ( ( 1 EUR = 1.2134708 USD ).

To xe.com δινει 99.99 USD = 81.2188 EUR ( 1 EUR = 1.23112 USD )

Η Eurobank σημερα δινει USD ΔΟΛΛΑΡΙΟ Η.Π.Α. Τιμή Αγοράς :1,260200 Τιμή Πώλησης : 1,198600

Η συναλλαγή εμφανίζετε στο λογαριασμό σας ως "WWW.ALIEXPRESS.COM"

Σε αυτό το διάστημα έχω κάνει πολλές αγορές από πολύ φτηνά εως και πολυ ακριβά πράγματα .

 

Θα σας πω τι κάνω όταν θέλω να πάρω κάτι .

1. Γράφω στο Search το προϊόν που θέλω .

2. Αφού βγουν τα αποτελέσματα κάνω "refine" από την αριστερή στήλη το τι ακριβώς θέλω .

Δηλαδή εάν έκανα αναζήτηση για "Teclast X98 Air 3G" παω αριστερά και καθορίζω οτι θέλω tablet και οχι θηκη .

http://i.imgur.com/qmSs3ON.png

3. Επόμενο βήμα κάνω "refine" από την αριστερή στήλη πιο πολλά στοιχειά που ξέρω για το προϊόν ( πολλές φορές δεν το κάνω αυτό το βήμα αλλά θεωρώ οτι ο σωστός πωλητής "βαζει" τα σωστα στοιχεία προϊόντος )

ΠΧ Brand Name --->Teclast , Network Communiction -->Built-in 3G , Processor Manufacture --->Intel

4. Μετά επιλέγω να τα βλέπω στοιχισμένα ανα ενα , επιλέγω οτι θέλω μόνο ενα κομμάτι και να μπουν σε σειρα αναλογα με τα κομματια που έχει πουλήσει ο κάθε πωλητής ( τα πιο πολλά πάνω πάνω )

http://i.imgur.com/7UBFuzC.png

5. Τώρα έχω μπροστά μου πωλητή - κομμάτια που έδωσε - τιμή και μεταφορικά .

6. Ανοιγω σε αλλο Tab το 1ο που βλεπω ( εαν η τιμη δεν ειναι πολυ φευγα )

Εκει ελεγχω τα εξης :

Πόσο γρήγορα το στέλνει , οσο πιο γρήγορα τοσο πιο καλα (το εχει στοκ και θα τρεξει να το βρει μολις παραγγείλεις ) σε μερικούς θα δειτε ship out within 30 business days , αποφύγετε τις πολλές μέρες αν και από εμπειρία στις αρχές που δεν το πρόσεχα είχα παραγγείλει από τέτοιους και το έστειλαν μεσα σε 1 βδομάδα .

Με τι στέλνει και πόσο χρεώνει την αποστολή .

Προτιμώ SG / HK Post για απλα πραγματάκια μικρά φακελα κλπ καλό ειναι και το CN .

Πράγματα πιο ακριβά καλό είναι να στέλνονται με Netherland / Sweden / Swiss .

Ποτε δεν επιλέγουμε εταιρίες ταχυμεταφοράς και εάν είναι απόλυτη ανάγκη ΜΟΝΟ EMS

7. Επόμενο βασικό βήμα είναι να δούμε τις αξιολογήσεις πρώτα του προϊόντος και μετά του πωλητή.

Δεν πατάμε πάνω στα votes για να δούμε τις αξιολογήσεις αλλά πιο καλό είναι να πάμε κάτω κάτω στην σελίδα του προϊόντος εκεί που λέει "Transaction History & Feedback".

http://i.imgur.com/LGsCsEC.png

Οπλιζόμαστε με υπομονή και διαβάζουμε όσες πιο πολλές αξιολογήσεις με έμφαση στις αρνητικές .

Έτσι ώστε να ξεκαθαρίσουμε γιατί πήρε αρνητική το προϊόν θα δείτε πολλούς να δίνουν αρνητικές γιατί πλήρωσαν τελωνείο - γιατι δεν τους άρεσε το android 4.4 γιατί η ταμπλέτα ειχε κινέζικες εφαρμογές κλπ κουλά ( ίσως χρειαστείτε και το goοgle translate για τους ρωσους ) .

Από εκεί κρατάμε τα σοβαρά προβλήματα εάν υπάρχουν .

Πχ εδω βλέπουμε αρνητική αξιολόγηση για γνωστό πρόβλημα στην ταμπλέτα που υπάρχει λύση άρα άκυρη για μένα .

http://i.imgur.com/r4ETwul.png .

Επισης παταμε δεξια εκει που ειναι τα αστερακια του πωλητη

http://i.imgur.com/2yMjduW.png

και στην σελιδα που ανοιγει τσεκάρουμε με την ιδια λογική τις Negative (1-2 Stars) και Neutral (3 Stars) αξιολογήσεις στο Feedback History πατώντας πανω στα αντίστοιχα νούμερα .

http://i.imgur.com/G3NUoNq.png

 

Όλα αυτά θα σας βοηθήσουν στην απόφαση αγοράς πιστεύω .

Από εκεί και μετά θέλει υπομονή .

Τα T/N ανιχνεύονται συνήθως μετά από 5-6 ημέρες , εσείς περιμένετε 10 και μετά στείλτε ερώτηση στην σελίδα της παραγγελιάς σας [Leave a message for the seller] ωστε να τσεκάρει και να σας επιβεβαιωσει το tracking number o seller .

Βολικό site για tracking ειναι το 17track.net και το trackitonline.ru

Για οποίο πρόβλημα υπάρχει το dispute .

Εγω σε 20 που έχω κάνει έχω δικαιωθεί σε ολα .

Απλα μην επιβεβαιώσετε την παραλαβή εάν δεν ελενξετε τσεκάρετε πολύ καλά το προϊόν .

Εαν το πατήσετε ο πωλητής παίρνει τα χρήματα του και δεν μπορείτε να απαιτήσετε τίποτα ( dispute ) .

http://i.imgur.com/UBBKs10.png

 

Πιστευω να βοηθησα καποιον στην αγορα του .

 

Μπραβο σου!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο και ένα μεγάλο ευχαριστώ για τον αναλυτικό οδηγό.

Θα πρέπει να μπει στη πρώτη σελίδα.

Αν δεν μπει, μετά από μερικές σελίδες δεν θα τον διαβάσει κανείς άλλος

Link to comment
Share on other sites

να κανω και εγω μια ερωτηση.ολοι λετε πληρωμη με πιστωτικη καρτα....με απλη χρεωστικη που εχει μεσα λεφτα δεν μπορει καποιος να κανει την αγορα?
Link to comment
Share on other sites

να κανω και εγω μια ερωτηση.ολοι λετε πληρωμη με πιστωτικη καρτα....με απλη χρεωστικη που εχει μεσα λεφτα δεν μπορει καποιος να κανει την αγορα?

 

Αυτες ειναι οι επιλογες που εχεις για πληρωμη :

 

http://i.imgur.com/ZNjhcso.jpg

Οδηγός για αγορές από Aliexpress

Xiaomi Mi Max 2 , Xiaomi redmi note 4 pro , Xiaomi redmi note 5 , Teclast T98 4G MT8735P ,

Xiaomi Mibox S , Mecool M8s Pro , Roku express

Link to comment
Share on other sites

να κανω και εγω μια ερωτηση.ολοι λετε πληρωμη με πιστωτικη καρτα....με απλη χρεωστικη που εχει μεσα λεφτα δεν μπορει καποιος να κανει την αγορα?

Εάν η χρεωστική σου είναι visa μπορείς να αγοράσεις.

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Αλιως φτιαχνεις Alipay το γεμιζεις απο εκει και πληρωνεις με αυτο

Οδηγός για αγορές από Aliexpress

Xiaomi Mi Max 2 , Xiaomi redmi note 4 pro , Xiaomi redmi note 5 , Teclast T98 4G MT8735P ,

Xiaomi Mibox S , Mecool M8s Pro , Roku express

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...