Jump to content

Τα παράπονα των Θεσσαλονικιών


lewton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μαρέσει Οβελίξ που μπαίνεις στον κόπο να διαψεύσεις την παραπληροφόρηση...

Δεν είπες την πόλη που μεγάλωσα εγώ, τη Νυρεμβέργη με 400.000 κατοίκους που έχει 2 γραμμές μετρό από 25 σταθμούς η κάθε γραμμή. 10 γραμμές τραμ και άπειρες λεωφορειακές γραμμές... Φίλε marvin επιμένεις στο ΚΑΜΙΑ; :wacko:

 

Να είμαστε πιο προσεκτικοί σε αυτά που εκσφενδονίζουμε... :!:

 

Υ.Γ. Αδικίες για τον ΑΡΗ ναι υπάρχουν. Ένα γήπεδο μπάσκετ δε μας φτιάξαν. :p :mad: Και φτιάξαν στον Μπάογκ. Δεν είναι άδικο αυτό; :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 286
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δηλαδη αν περασει τραμ στην νεα παραλια ή μονορειλ πανω απο τη νεα εγνατια, τι προβλημα θα δημιουργηθει;

Θα κολλάει συνεχώς από τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα των τύπων που κατεβαίνουν "ελα μωρε, πέντε λεπτά το άφησα, για ένα καφέ" και εκείνων που νιώθουν πολύ σημαντικοί (σχεδόν όλοι δηλαδή) για να μπουν (Θεός φυλάξοι!) σε ΜΜΜ.

Δυστυχως, τα εργα που εξαγγελονται αποσκοπουν να ανεβασουν δημοτικοτητες και οχι να λυσουν προβληματα. Ετσι μιλαμε για υπογεια παραλια (ΤΟ εγκλημα, θα οδηγησει ολα τα αυτοκινητα στο κεντρο αντι να τα διωξει) και απο την αλλη δημιουργουμε κολοβη περιφερειακη, που εχει φαναρια στο δυτικο (και πιο επιβαρημενο) τμημα της. Μη χειροτερα δηλαδη.

Σωστά τα λες αλλά ποιός ακούει. Το κύριο πρόβλημα της Θεσσαλονίκης είναι οι άνθρωποί της.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πάντως πως επειδή η ΤΑ άνηκε σε άλλο κόμμα από αυτό που κυβερνούσε μέχρι τον Μάρτιο, ο ένας προσπαθούσε να χαντακώσει τον άλλο για "μικροκομματικές σκοπιμότητες". Λογικά, με μια κυβέρνηση που συμπνέει ιδεολογικά αν θέλεις με την ΤΑ, τα πράγματα θα βελτιωθούν (θέλω να πιστεύω), είτε αν βελτιωθούν για τα μάτια του κόσμου (ή αλλιώς ψηφοθηρία), είτε επειδή θέλουν τον κόσμο να ευημερεί... είδωμεν!

Όπως βλέπεις, πλησιάζουν οι δημοτικές και οι τοπικοί "άρχοντες" ασχολούνται περισσότερο με το τι θα κάνει ο Καρατζαφέρης παρά με τα προβλήματα των πολιτών τους. Η πιο επαναστατική ιδέα που άκουσα από το "μέτωπο" είναι ΠΨ και ΒΠ να "ανταλλάξουν" αξιώματα (Δημαρχία και Νομαρχία δλδ). Ως τότε η σαλονικιώτικη παστή σαρδέλα θα αφθονεί στα λεωφορεία και η "πρώτη-δευτέρα στην Τσιμισκή" θα έχει αντικαταστήσει το μπάσκετ ως το τοπικό σας άθλημα. :lol:

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Πολύ απλά η Αθήνα έχει τετραπλάσιο πληθυσμό και έτσι παρότι το εισιτήριο είναι φθηνό το Μετρό είναι λειτουργικά κερδοφόρο. Στη Θεσσαλονίκη πώς θα αποπληρωθεί το έργο; Αυτό ονομάζεται οικονομία κλίμακας....

Δεν είμαι κατά του να επιδοτεί το κράτος τις συγκοινωνίες, αλλά μην φτάνουμε και σε παραλογισμούς. Δεν υπάρχει άλλη πολή στην Ευρώπη, μάλιστα σε χώρες με πολύ ισχυρότερη οικονομία, με το μέγεθος και τον πληθυσμό της Θεσσαλονίκης που να έχει Μετρό. ΚΑΜΙΑ.

Οπότε αν θέλετε Μετρό να είστε προετοιμασμένοι να το πληρώσετε κιόλας. Αλλιώς οι διαγωνισμοί θα κηρύσσονται πάντα άγονοι.

 

Ζητήστε κάτι χρήσιμο (π.χ. υπολογιστές για τα σχολεία, χρήματα για την έρευνα των πανεπιστημίων της Θεσσαλονίκης κλπ.) και εγώ θα είμαι μαζί σας, όσο απαιτείτε παράλογα πράγματα θα μένετε με τη γκρίνια και το παράπονο.

Θεωρεις οτι απαντησες στην ερωτηση μου?

Link to comment
Share on other sites

Aπό σχετικό άρθρο της Ελευθεροτυπίας

 

Από την επεξεργασία των 5.214.068 δηλώσεων του οικονομικού έτους 2004 έναντι 5.126.512 του 2003 προκύπτουν 16 σημαντικά συμπεράσματα:

Το 2004 πληρώσαμε 1,79% περισσότερους φόρους, ήτοι 5.613,57 εκατ. ευρώ από 5.514,93 εκατ. ευρώ το 2003.

Στην Αττική εδρεύει η πλειονότητα των φορολογουμένων, που φθάνουν τα 2.072.212 και οι οποίοι πλήρωσαν συνολικό φόρο 3.344,29 εκατ. ευρώ. Επεται η Κεντρική Μακεδονία με 877.363 φορολογούμενους, που κατέβαλαν συνολικό φόρο 676,17 εκατ. ευρώ.

 

Όλο το άρθρο http://www.enet.gr/online/online_text?c=114&id=78915304

 

Με μια απλή στατιστική επεξερφασία διαπιστώνουμε ότι οι ....ευνοημένοι Αθηναίοι αν και αποτελούν το 36% των φορολογουμένων καταβάλουν το 60% των φόρων. Αντίθετα κάτοικοι της κεντρικής μακεδονίας αποτελούν το 15% των φορολογουμένων καταβάλοντας το 12% των φόρων. Κατά κεφαλήν οι Αθηναίοι πληρώνουν υπερδιπλάσιο φρόρο σε σχέση με τους κατοίκους της κεντρικήε μακεδονίας.

 

Το ποιός είναι "αδικημένος" και "ευνοημένος" λοιπόν είναι σχετικό. Γιατί θα μπορούσε κάποιος άνετα να υποστηρίξει ότι η μεγάλη αδικημένη στην κατανομή των πόρων των δημοσίων επενδύσεων είναι η Αθήνα που λαμβάνει αρκετά λιγότερα από το 60% που συνεισφέρει σε φόρους.

Open your Windows to Freedom!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

http://www.reactos.org

Link to comment
Share on other sites

Με μια απλή στατιστική επεξερφασία διαπιστώνουμε ότι οι ....ευνοημένοι Αθηναίοι αν και αποτελούν το 36% των φορολογουμένων καταβάλουν το 60% των φόρων. Αντίθετα κάτοικοι της κεντρικής μακεδονίας αποτελούν το 15% των φορολογουμένων καταβάλοντας το 12% των φόρων. Κατά κεφαλήν οι Αθηναίοι πληρώνουν υπερδιπλάσιο φρόρο σε σχέση με τους κατοίκους της κεντρικήε μακεδονίας.

 

Το ποιός είναι "αδικημένος" και "ευνοημένος" λοιπόν είναι σχετικό. Γιατί θα μπορούσε κάποιος άνετα να υποστηρίξει ότι η μεγάλη αδικημένη στην κατανομή των πόρων των δημοσίων επενδύσεων είναι η Αθήνα που λαμβάνει αρκετά λιγότερα από το 60% που συνεισφέρει σε φόρους.

Το ότι πλήρωσαν περισσότερους φόρους οι Αθηναίοι πρέπει κατανάγκην να σημαίνει ότι θα πρέπει και να επενδυθούν στο λεκανοπέδιο τα χρήματα αυτά; :wacko:

 

Λογικό δεν είναι να πληρώνονται περισσότεροι φόροι στην Αττική αφού οι περισσότερες εταιρείες είναι εδώ; Χαίρω πολύ. Δεν προσθέτεις κάτι νεότερο στα παράπονα των Θεσσαλονικέων. Ίσα-ίσα το ενδυναμώνεις το επιχείρημα...

 

Εγώ θα σταθώ στο πληθυσμιακό που είπες. 2 εκατομ. στην Αττική και 900.000 στην Κεντρική Μακεδονία. Άρα 2πλάσιος μόνο είναι ο πληθυσμός των φορολογουμένων στην Αττική. Άρα γυρνάει ανάποδα το συμπέρασμά σου...

Link to comment
Share on other sites

Το ότι πλήρωσαν περισσότερους φόρους οι Αθηναίοι πρέπει κατανάγκην να σημαίνει ότι θα πρέπει και να επενδυθούν στο λεκανοπέδιο τα χρήματα αυτά; :wacko

 

Δεν λέω απαραίτητα αυτό. Αυτό που λέω είναι ότι το ποιός είναι "αδικημένος" και ποιός "ευνοημένος" σηκώνει μεγάλη συζήτηση...

 

Λογικό δεν είναι να πληρώνονται περισσότεροι φόροι στην Αττική αφού οι περισσότερες εταιρείες είναι εδώ; Χαίρω πολύ. Δεν προσθέτεις κάτι νεότερο στα παράπονα των Θεσσαλονικέων. Ίσα-ίσα το ενδυναμώνεις το επιχείρημα...

 

Τα στοιχεία αφορούν φυσικά και όχι νομικά πρόσωπα. Στα νομικά πρόσωπα το πσοσοστό της αττικής ξεπερνάει το 75% (λογικό). Πάντως δεν καταλαβαίνω πως αυτό ενισχύει τα "παράπονα των Θεσσαλονικέων". Μάλλον το αντίθετο δείχνει, ότι οι επενδύσεις στην αθήνα είναι πιο παραγωγικές....

 

 

 

Εγώ θα σταθώ στο πληθυσμιακό που είπες. 2 εκατομ. στην Αττική και 900.000 στην Κεντρική Μακεδονία. Άρα 2πλάσιος μόνο είναι ο πληθυσμός των φορολογουμένων στην Αττική. Άρα γυρνάει ανάποδα το συμπέρασμά σου...

 

 

Δεν νομίζω. Διπλάσιος πλυθησμός ΑΛΛΑ πενταπλάσιοι

Open your Windows to Freedom!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

http://www.reactos.org

Link to comment
Share on other sites

Λογικό δεν είναι να πληρώνονται περισσότεροι φόροι στην Αττική αφού οι περισσότερες εταιρείες είναι εδώ; Χαίρω πολύ. Δεν προσθέτεις κάτι νεότερο στα παράπονα των Θεσσαλονικών. Ίσα-ίσα το ενδυναμώνεις το επιχείρημα...

 

Εγώ θα σταθώ στο πληθυσμιακό που είπες. 2 εκατομ. στην Αττική και 900.000 στην Κεντρική Μακεδονία. Άρα 2πλάσιος μόνο είναι ο πληθυσμός των φορολογουμένων στην Αττική. Άρα γυρνάει ανάποδα το συμπέρασμά σου...

 

Μιλάει για φορολογικές δηλώσεις, άρα για ιδιώτες σαν εμένα και εσένα, και έχει δίκιο ο φίλος και για τα μαθηματικά: Τα 2.072.212 πληρώνουν 3,3 δίσ, η κεντρική Μακεδόνια με 877.363 πληρώνει 676 εκατ. Όσο και να θέλεις "τούμπα" δεν έρχονται...

Link to comment
Share on other sites

Μιλάει για φορολογικές δηλώσεις, άρα για ιδιώτες σαν εμένα και εσένα, και έχει δίκιο ο φίλος και για τα μαθηματικά: Τα 2.072.212 πληρώνουν 3,3 δίσ, η κεντρική Μακεδόνια με 877.363 πληρώνει 676 εκατ. Όσο και να θέλεις "τούμπα" δεν έρχονται...

Καλά θα μας τρελάνετε; Πληρώνουν περισσότερα επειδή βγάζουν και περισσότερα! Σε μια ευνομούμενη δημοκρατία αυτό συμβαίνει. Και τα κέρδη των φόρων απονέμονται με βάση τον πληθυσμό, όχι με βάση ποιος πληρώνει περισσότερα. :!:

Link to comment
Share on other sites

Εσύ μας είπες ότι γυρνάνε τούμπα τα δεδομένα... μην το γυρνάς τώρα και μας λες για δημοκρατίες. Τόσα χρόνια φωνάζουν εκεί στα βόρεια ότι πληρώνουν χρήματα και δεν βλέπουν έργα... ε κοίτα να δείς τελικά άλλοι τα πληρώνουν τα χρήματα και εσείς βλέπετε έργα, απλώς ο καθένας σε αυτή την χώρα θέλει της παναγιάς τα μάτια για τον τόπο του.
Link to comment
Share on other sites

Καλά θα μας τρελάνετε; Πληρώνουν περισσότερα επειδή βγάζουν και περισσότερα! Σε μια ευνομούμενη δημοκρατία αυτό συμβαίνει. Και τα κέρδη των φόρων απονέμονται με βάση τον πληθυσμό, όχι με βάση ποιος πληρώνει περισσότερα. :!:

 

Oχι απαραίτητα. Ο νομός ατιικής παράγει το 45% (ίσως και λίγο παραπάνω) του ελληνικού ΑΕΠ, πληρώνει όμως το 60% των φόρων. Αυτό πως λέγεται σε μια ευνομούμενη δημοκρατία?

Open your Windows to Freedom!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

http://www.reactos.org

Link to comment
Share on other sites

Εσύ μας είπες ότι γυρνάνε τούμπα τα δεδομένα... μην το γυρνάς τώρα και μας λες για δημοκρατίες. Τόσα χρόνια φωνάζουν εκεί στα βόρεια ότι πληρώνουν χρήματα και δεν βλέπουν έργα... ε κοίτα να δείς τελικά άλλοι τα πληρώνουν τα χρήματα και εσείς βλέπετε έργα, απλώς ο καθένας σε αυτή την χώρα θέλει της παναγιάς τα μάτια για τον τόπο του.

 

Για τη ταμπακερα. Εαν εχεις ερθει ποτε προς τα πανω και δεν πας μονο εκει χαμου :p θεωρεις οτι δεν υπαρχει κυκλοφοριακο προβλημα στη Θεσ/νικη, και οτι το ΜΜΜ της πολης αρκει?

 

Oχι απαραίτητα. Ο νομός ατιικής παράγει το 45% του ελληνικού ΑΕΠ, πληρώνει όμως το 60% των φόρων. Αυτό πως λέγεται σε μια ευνομούμενη δημοκρατία?

 

Λεγεται "δεν καταλαβα τι θελεις να πεις" . Απο τη στιγμη που οι περισσοτερες βιομηχανιες ειναι εκει, λογικο να παραγεται το 45% του ΑΕΠ εκει, μηπως και γι'αυτο φταινε οι πολιτικοι μας? :lol: Δεν μπορω να καταλαβω ομως το συσχετισμο του ΑΕΠ με τους φορους που πληρωνουν οι πολιτες στην Αθηνα.

 

Δηλαδη επειδη στην Αθηνα παραγεται το 45% του ΑΕΠ, πρεπει να υπαρχουν φοροελαφρυνσεις για τους πολιτες? Δεν σε καταλαβαινω πραγματικα.

Link to comment
Share on other sites

Κάνε search το τόπικ να δεις τη έχω πει για την ταμπακιέρα. Και φυσικά υπάρχει κυκλοφοριακό και όχι δεν αρκούν. Εγώ πρότεινα το τραμ πάντως... Τώρα αν θες εσύ απάντα στην ερώτηση γιατί εκεί πάνω αντί να ζητάνε εφικτά πράγματα απλώς γκρινιάζουν;

 

Το φαίνομενο των Θεσσαλονικιών είναι γνωστό στην ψυχολογία. Λέγεται το φαινόμενο του δεύτερου. Η για χαβαλέ θέλω να γίνω βεζύρης στην θέση τους βεζύρη. Έφτιαξε μετρό η Αθήνα; Θέλω και εγώ μετρό... Έφτιαξε Αττική Οδό η Αθήνα θέλω και εγώ Θεσσαλονικιά Οδό... Έφτιαξε προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων το λιμάνι του Πειραιά , θέλω και εγώ και ας παραμένει άδεια εδώ και 5 χρόνια...

 

Το κυκλοφοριακό της πόλης θα λυθεί όταν αρχίζετε να συμπεριφέρεστε σαν τους μισητούς κάτοικους της Αθήνας. Δηλαδή να μην πηγαίνεται με αμάξι στο κέντρο...

Link to comment
Share on other sites

Κάνε search το τόπικ να δεις τη έχω πει για την ταμπακιέρα. Και φυσικά υπάρχει κυκλοφοριακό και όχι δεν αρκούν. Εγώ πρότεινα το τραμ πάντως... Τώρα αν θες εσύ απάντα στην ερώτηση γιατί εκεί πάνω αντί να ζητάνε εφικτά πράγματα απλώς γκρινιάζουν;

 

Το φαίνομενο των Θεσσαλονικιών είναι γνωστό στην ψυχολογία. Λέγεται το φαινόμενο του δεύτερου. Η για χαβαλέ θέλω να γίνω βεζύρης στην θέση τους βεζύρη. Έφτιαξε μετρό η Αθήνα; Θέλω και εγώ μετρό... Έφτιαξε Αττική Οδό η Αθήνα θέλω και εγώ Θεσσαλονικιά Οδό... Έφτιαξε προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων το λιμάνι του Πειραιά , θέλω και εγώ και ας παραμένει άδεια εδώ και 5 χρόνια...

 

Το κυκλοφοριακό της πόλης θα λυθεί όταν αρχίζετε να συμπεριφέρεστε σαν τους μισητούς κάτοικους της Αθήνας. Δηλαδή να μην πηγαίνεται με αμάξι στο κέντρο...

Κανείς δεν κάνει τέτοιου είδους παράπονα. Απλά οι υποσχέσεις των πολιτικών να γίνονται πραγματικότητα. Και εφόσον πολλά από αυτά τα έχουν τάξει, λογικό είναι αν δε γίνονται να υπάρχουν παράπονα. Μη κάνουμε τη συζήτηση γραφική, να παραμείνει ουσιώδης.

Link to comment
Share on other sites

Το μισο κυκλοφοριακο στο κεντρο προκαλειται πλεον απ'τα λεωφορεια. Αν δεν ξερετε μην μιλατε...Περισσοτερα (αθλια) λεωφορεια δεν προκειται να βοηθησουν την κατασταση. Τραμ ουτε για πλακα, δεν υπαρχει χωρος. Η πολη εχει μεγαλωσει πληθυσμιακα δυσαναλογα τα τελευταια χρονια. Η επιγεια συγκοινωνια δεν μπορει πλεον να ανταπεξελθει στις αναγκες της πολης. Εκτος αν γινουν αποκεντρωσεις [πχ να φυγει το Πανεπιστημιο εξω (οπως και το σκεφτονται), η ΔΕΘ κλπ]
http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

Λεγεται "δεν καταλαβα τι θελεις να πεις" . Απο τη στιγμη που οι περισσοτερες βιομηχανιες ειναι εκει, λογικο να παραγεται το 45% του ΑΕΠ εκει, μηπως και γι'αυτο φταινε οι πολιτικοι μας? :lol: Δεν μπορω να καταλαβω ομως το συσχετισμο του ΑΕΠ με τους φορους που πληρωνουν οι πολιτες στην Αθηνα.

 

Δηλαδη επειδη στην Αθηνα παραγεται το 45% του ΑΕΠ, πρεπει να υπαρχουν φοροελαφρυνσεις για τους πολιτες? Δεν σε καταλαβαινω πραγματικα.

 

Πολύ απλά σημαίνει οτι η συνεισφορά σε φόρους θα έπρεπε θεωρητικά να είναι αντίστοιχη της συνεισφοράς στο ΑΕΠ, ιδίως αφού μιλάμε για φυσικά πρόσωπα και όχι επιχειρήσεις. Το ότι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει σημαίνει όχι ότι οι Αθηναίοι πληρώνουν παραπάνω φόρους (πιθανόν να πληρώνουν και λιγότεραους από όσο θα έπρεπε λόγω φοροδιαφυγής ;) ) αλλά ότι κάποιοι άλλοι έλληνες ενώ έχουν αναγάγει την φοροδιαφυγή σε επιστήμη, την ίδια ώρα διαμαρτύρονται γιατί το "άτιμο κράτος" δεν κάνει έργα στον τόπο τους....

Open your Windows to Freedom!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

http://www.reactos.org

Link to comment
Share on other sites

Κάνε search το τόπικ να δεις τη έχω πει για την ταμπακιέρα. Και φυσικά υπάρχει κυκλοφοριακό και όχι δεν αρκούν. Εγώ πρότεινα το τραμ πάντως... Τώρα αν θες εσύ απάντα στην ερώτηση γιατί εκεί πάνω αντί να ζητάνε εφικτά πράγματα απλώς γκρινιάζουν;

 

Το φαίνομενο των Θεσσαλονικιών είναι γνωστό στην ψυχολογία. Λέγεται το φαινόμενο του δεύτερου. Η για χαβαλέ θέλω να γίνω βεζύρης στην θέση τους βεζύρη. Έφτιαξε μετρό η Αθήνα; Θέλω και εγώ μετρό... Έφτιαξε Αττική Οδό η Αθήνα θέλω και εγώ Θεσσαλονικιά Οδό... Έφτιαξε προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων το λιμάνι του Πειραιά , θέλω και εγώ και ας παραμένει άδεια εδώ και 5 χρόνια...

 

Το κυκλοφοριακό της πόλης θα λυθεί όταν αρχίζετε να συμπεριφέρεστε σαν τους μισητούς κάτοικους της Αθήνας. Δηλαδή να μην πηγαίνεται με αμάξι στο κέντρο...

 

Βασικα η ιδεα του μετρο της Θεσσαλονικης ξεκινησε πολυ πριν ξεκινησει το Αττικο μετρο, οποτε η Αθηνα ζηλεψε την πασιγνωστη τρυπα του Κουβελα.

 

Για Θεσσαλονικη οδο δεν εχω ακουσει κατι, εχω ακουσει ομως να βγουν τα φαναρια απο τον περιφερειακο, δεν ξερω ποσο ζηλιαρικο το λες και αυτο.

 

Το οτι οι κατοικοι της Αθηνας δεν μπαινουν με το αμαξι στο κεντρο να το παρω σαν ανεκδοτο? Ελεος, μη λεμε και οτι θελουμε :blink: Γελανε και οι ραγες του Αττικο μετρο με αυτο το τελευταιο...

 

Το ότι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει σημαίνει όχι ότι οι Αθηναίοι πληρώνουν παραπάνω φόρους (πιθανόν να πληρώνουν και λιγότεραους από όσο θα έπρεπε λόγω φοφροδιαφυγής ) αλλά ότι κάποιοι άλλοι έλληνες ενώ έχουν αναγάγει την φοροδιαφυγή σε επιστήμη, την ίδια ώρα διαμαρτύρονται γιατί το "άτιμο κράτος" δεν κάνει έργα στον τόπο τους....

 

Μπα τελικα αυτο ειναι το καλυτερο που ακουστηκε. Ειμαστε και περισσοτερο φοροφυγαδες εμεις οι Βορειοι :P

 

Μα πως να ειναι αντιστοιχο το ΑΕΠ με τους φορους , οταν σε μια πολη υπαρχουν οι μισοι κατοικοι ολης της χωρας?

Link to comment
Share on other sites

Oχι απαραίτητα. Ο νομός ατιικής παράγει το 45% (ίσως και λίγο παραπάνω) του ελληνικού ΑΕΠ, πληρώνει όμως το 60% των φόρων. Αυτό πως λέγεται σε μια ευνομούμενη δημοκρατία?

 

ΩΠΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗΜΕΝΗ Η ΑΘΗΝΑ ?

και εγω που ειμαι απο Πτολεμαιδα και η Δ.Ε.Η εδω παραγει τα 2/3 της

ηλεκτρικης ενεργειας της Ελλαδας ......

Απαιτω εντοπιοτητα στις προσληψεις για να καταπολεμηθει η ανεργεια

και εγω που υποφερω απο την μολυνση λογω Δ.Ε.Η τουλαχιστον να

εχω δουλεια....

Απαιτω βαση της προσφορας μου στην οικονομια της χωρας ανταποδοση

απο το κρατος........

Γινεται τιποτα απο αυτα οχι βεβαια ..............εχουμε ενα υδροκεφαλο

κρατος και ολα αρχιζουν και τελειωνουν στην Αθηνα......

μας παραμυθιασαν οτι μετα την ολυμπιαδα θα ερθει η σειρα της περιφερειας

αμφιβαλει κανεις οτι η σειρα της περιφερειας δεν θα ερθει ποτε.......?

Link to comment
Share on other sites

ΩΠΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗΜΕΝΗ Η ΑΘΗΝΑ ?

και εγω που ειμαι απο Πτολεμαιδα και η Δ.Ε.Η εδω παραγει τα 2/3 της

ηλεκτρικης ενεργειας της Ελλαδας ......

Απαιτω εντοπιοτητα στις προσληψεις για να καταπολεμηθει η ανεργεια

και εγω που υποφερω απο την μολυνση λογω Δ.Ε.Η τουλαχιστον να

εχω δουλεια....

Απαιτω βαση της προσφορας μου στην οικονομια της χωρας ανταποδοση

απο το κρατος........

Γινεται τιποτα απο αυτα οχι βεβαια ..............εχουμε ενα υδροκεφαλο

κρατος και ολα αρχιζουν και τελειωνουν στην Αθηνα......

μας παραμυθιασαν οτι μετα την ολυμπιαδα θα ερθει η σειρα της περιφερειας

αμφιβαλει κανεις οτι η σειρα της περιφερειας δεν θα ερθει ποτε.......?

΄

Ενώ κάτι πας να πεις στη συνέχεια το χαλάς..

 

Εγώ το μόνο που έχω να σου πω είναι να δεις τι έγινε στη Βρετανία τη δεκαετία του 80 σε αντίστοιχες περιοχές παραγωγής άνθρακα/ηλεκτηρικής ενέργειας...

Open your Windows to Freedom!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

http://www.reactos.org

Link to comment
Share on other sites

Τα έχετε μπλέξει βαρέως. Το βραβείο της ημέρας παίρνει ο φίλος που έγραψε ότι τα λεωφορεία προκαλούν...κυκλοφοριακό. Φυσικά. Ένα λεωφορείο με 50 επιβάτες πιάνει περισσότερο χώρο από όσο πενήντα αυτοκίνητα με έναν επιβάτη.

 

Δεκάδες πόλεις στην Ευρώπη με δυσκολότερη μορφολογία έχουν βρει τις λύσεις για τη μετακίνηση εδώ και χρόνια. Αλλά η Θεσσαλονίκη περιμένει από την Αθήνα να της λύσει το πρόβλημα.

 

Η συζήτηση περί φόρων και ΑΕΠ έχει μία βάση αλλά το ζήτημα έχει πολλές παραμέτρους. Δεν είναι δλδ ενός επιπέδου σκέψη. Και σίγουρα δεν μπορούμε να την λύσουμε στο φόρουμ.

 

Η Θεσσαλονίκη (γνωρίζοντας τα δεδομένα και τις ανάγκες της) θα έπρεπε να εργαστεί προς την κατεύθυνση να λύσει τα προβλήματά της και όχι να κατηγορεί με κάθε ευκαιρία την Αθήνα, τακτική που (όπως σωστά ειπώθηκε) εγκαινιάστηκε και υποδαυλίστηκε από σκάρτους πολιτικάντηδες εκείνου του είδους που δυστυχώς συνεχίζει να εκλέγεται.

 

Στο Ηράκλειο που γίνεται χαμός από κίνηση δεν είδα κανέναν να γκρινιάζει στην Αθήνα να του φτιάξει μετρό. Γιατί άραγε??

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Τα έχετε μπλέξει βαρέως. Το βραβείο της ημέρας παίρνει ο φίλος που έγραψε ότι τα λεωφορεία προκαλούν...κυκλοφοριακό. Φυσικά. Ένα λεωφορείο με 50 επιβάτες πιάνει περισσότερο χώρο από όσο πενήντα αυτοκίνητα με έναν επιβάτη.

 

Οταν δεις μια σειρα απο λεωφορεια απο τον ΝΣΣ μεχρι την Καμαρα να κλεινει καθε διασταυρωση θα αλλαξεις γνωμη. Φυσικα και ειμαι υπερ των ΜΜΜ (αλλωστε τα η μαλλον το χρησιμοποιω καθημερινα) και περναω ατελειωτες ωρες στριμωγμενος. Αν μπουνε και αλλα λεωφορεια ομως, θα ειμαι ακομα περισσοτερες ωρες κολλημενος στην κινηση αλλα...πιο ανετα. Γι'αυτο θελω να τονισω την αναγκαιοτητα του μετρο (εστω μιας γραμμης απο ΝΣΣ μεχρι Νεα Ελβετια οπως και προγραμματιστηκε) καθως οι κεντρικες οδικες αρτηριες πηζουν. Αυτα

http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

Τα έχετε μπλέξει βαρέως. Το βραβείο της ημέρας παίρνει ο φίλος που έγραψε ότι τα λεωφορεία προκαλούν...κυκλοφοριακό. Φυσικά. Ένα λεωφορείο με 50 επιβάτες πιάνει περισσότερο χώρο από όσο πενήντα αυτοκίνητα με έναν επιβάτη.

 

Δεκάδες πόλεις στην Ευρώπη με δυσκολότερη μορφολογία έχουν βρει τις λύσεις για τη μετακίνηση εδώ και χρόνια. Αλλά η Θεσσαλονίκη περιμένει από την Αθήνα να της λύσει το πρόβλημα.

 

Η συζήτηση περί φόρων και ΑΕΠ έχει μία βάση αλλά το ζήτημα έχει πολλές παραμέτρους. Δεν είναι δλδ ενός επιπέδου σκέψη. Και σίγουρα δεν μπορούμε να την λύσουμε στο φόρουμ.

 

Η Θεσσαλονίκη (γνωρίζοντας τα δεδομένα και τις ανάγκες της) θα έπρεπε να εργαστεί προς την κατεύθυνση να λύσει τα προβλήματά της και όχι να κατηγορεί με κάθε ευκαιρία την Αθήνα, τακτική που (όπως σωστά ειπώθηκε) εγκαινιάστηκε και υποδαυλίστηκε από σκάρτους πολιτικάντηδες εκείνου του είδους που δυστυχώς συνεχίζει να εκλέγεται.

 

Στο Ηράκλειο που γίνεται χαμός από κίνηση δεν είδα κανέναν να γκρινιάζει στην Αθήνα να του φτιάξει μετρό. Γιατί άραγε??

 

 

Επειδη το εχεις παρει πολυ πατριωτικα το θεμα, οταν λεμε " Αθηνα " δεν εννοουμε το χωρο που συμπεριλαμβανει και το σπιτι του Οβελιξ. Οταν ο Θεσσαλονικιος κλπ λεει Αθηνα εννοει το κρατος, που δυστυχως για σενα (επειδη συνεχεια αναφερουμε τη πολη σου) ειναι εκει, στην Αθηνα! Εαν ηταν στην Καρδιτσα, στη Καρδιτσα θα φωναζαμε, τι κολλημα ειναι αυτο? :blink:

 

Τα φραγκα θα τα δωσεις εσυ προσωπικα? Η ο καθε Δημαρχος και Νομαρχης? Η μηπως η "Αθηνα" πρεπει να τα δωσει?

Link to comment
Share on other sites

Nrg, μπαίνουν με αμάξι στο κέντρο, αλλά όχι με την συχνότητα που γίνεται από τους Θεσσαλονικείς. Μερικοί θέλουν μετρό στην Θεσσαλονίκη, που δεν πρόκειται να φτιαχτεί για τον ίδιο λόγο που δεν έχει φτιαχτεί μέχρι τώρα. Ένα τραμ είναι πολύ ποιο εύκολο, πολύ ποιο οικονομικό και μπορεί να κατασκευαστεί μέσα σε μια 2ετία.Και έτσι άμεσα η πόλη θα έχει ένα σύγχρονο μέσο για να αποσυμφορηθεί το κέντρο της πόλης από τα πολλά λεωφορεία και αμάξια. Η λύση δεν είναι να φτιαχτούν νέοι δρόμοι, όσο να μην πέρνουν το αμάξι τους στο κέντρο.
Link to comment
Share on other sites

Nrg, μπαίνουν με αμάξι στο κέντρο, αλλά όχι με την συχνότητα που γίνεται από τους Θεσσαλονικείς. Μερικοί θέλουν μετρό στην Θεσσαλονίκη, που δεν πρόκειται να φτιαχτεί για τον ίδιο λόγο που δεν έχει φτιαχτεί μέχρι τώρα. Ένα τραμ είναι πολύ ποιο εύκολο, πολύ ποιο οικονομικό και μπορεί να κατασκευαστεί μέσα σε μια 2ετία.Και έτσι άμεσα η πόλη θα έχει ένα σύγχρονο μέσο για να αποσυμφορηθεί το κέντρο της πόλης από τα πολλά λεωφορεία και αμάξια. Η λύση δεν είναι να φτιαχτούν νέοι δρόμοι, όσο να μην πέρνουν το αμάξι τους στο κέντρο.

 

Στην Αθηνα δεν θα επρεπε καθολου να μπαινουν στο κεντρο με το αμαξι με τοσα ΜΜΜ! Στην Θεσ/νικη εχουν και μια δικαιολογια οι βλαχοι, αλλα δε μπορει ολοι οι βλαχοι να μαζευτηκανε σε αυτη τη πολη! Ποσο μαλλον οταν υπαρχουν τοσα ΜΜΜ στην Αττικη και συνεχιζεται το κυκλοφοριακο. Οπως πολυ σωστα ειχε πει και ενας φιλος μερικες σελιδες πιο πριν, απο τη Κρητη μεχρι το Διδυμοτειχο ειναι θεμα νοοτροποιας το κυκλοφορω=αυτοκινητο, η οποια δυσκολα θα αλλαξει. Εδω στην Αθηνα απ'οτι διαβαζω δεν εχει αλλαξει που δεν εχουν καμια δικαιολογια τα εκει βλαχαδερα, εδω που εχουν και δικαιολογια "σιγα μη παστονομαι στα λεωφορεια" ...

 

Επειδη δεν ειμαι συγκοινωνιολογος, ουτε γνωσεις εχω, δεν ξερω ΤΙ πρεπει να γινει. Το θεμα ειναι οτι κατι πρεπει να γινει.

Link to comment
Share on other sites

Νρτζ, χαλάρωσε ρε φιλαράκι.

 

Να που με είπανε και τοπικιστή :p Οχι, δεν έχω κανένα κόλλημα με την Αθήνα. Άλλωστε και εγώ αλλού γεννήθηκα αλλά μετακόμισα στην πρωτεύουσα επειδή η άθλια χώρα μας δεν έχει ευκαιρίες στην περιφέρεια. Αλλά η Θεσσαλονίκη δεν είναι ακριβώς περιφερεια.

 

Συμφωνώ απολύτως με τη λογική που λέει ότι η κεντρική κυβέρνηση πρέπει να διαθέτει κονδύλια στην περιφέρεια έτσι ώστε να φτιαχτεί η υποδομή και η οικονομία να κινείται και ο κόσμος να μην μεταναστεύει κλπ κλπ. Θα ήθελα όμως η Θεσσαλονίκη να παρουσιάσει έστω και μία φορά έναν σωστό σχεδιασμό για το τι θελει να κάνει. Και όταν λέω "Η Θεσσαλονίκη" εννοώ τόσο τους εκλεγμένους εκπροσώπους της όσο και τον επιχειρηματικό της κόσμο.

 

Οι φίλοι που νιώθουν αδικημένοι θα έπρεπε να αναρωτηθούν τι διάολο συμβαίνει στην πόλη τους που έχει 1,5 εκατομ κόσμο αλλά υποδομή μηδέν. Δεν μπορεί να αγνοείται τόσος κόσμος, κάτι άλλο συμβαίνει. Η εξήγηση που πιθανολογώ ότι δίνει μια πειστική απάντηση είναι ότι οι πολιτες δεν δίνουν δεκάρα για την πόλη τους. Ψηφίζουν κάτι απίθανους πολιτικάντηδες που ξέρουν μόνο κλάψα και υπερπατριωτισμό. Οι επιχειρηματίες δεν έχουν καμία όρεξη να συνδιαλλαγούν με πολιτικούς τύπου ΠΨ (αναξιοπιστία γαρ) και έτσι δεν προχωρά τίποτε.

 

Οι ιδιώτες στη Θεσσαλονίκη έχουν λεφτά (απόδειξη τα εμπορικά και ψυχαγωγικά κέντρα που κατασκευάζουν). Γιατί να μην φτιάξουν πχ ένα ελαφρύ μετρό ή ένα τραμ ή κάτι άλλο?? Γιατί ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ από τους αρμόδιους δεν έδωσε ένα σαφές σχέδιο για το τι διάολο θέλει να κάνει αυτή η πόλη. Γιατί οι βουλευτές Θεσσαλονίκης τρέχουν πίσω από το παπαδαριό και τους κοντοπίθαρους στρατηλάτες της δεκάρας. Γιατί οι πολίτες δεν έχουν καμια όρεξη να κάνουν κάτι ουσιαστικό πέρα από τη γκρίνια.

 

Εδώ σε πόλη 1,5 εκατομ δεν έχει φτιαχτεί ένα τηλεοπτικό κανάλι της προκοπής. Όλοι βλέπουν τα "αθηναϊκά" μόνο και μόνο για να γκρινιάζουν μετά για "την εγκατάλειψη της περιφέρειας". Συνεχίστε έτσι και άμα δείτε μετρό έρχομαι να το καθαρίζω από τις γόπες σας.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...