Jump to content

Forthnet: Εξυπηρέτηση πελατών.


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ζήτα να σου ανεβάσουν το snr και δεν θα έχεις αποσυνδέσεις
Στο 6 ειναι το δικο μου

αν το ανεβασουν θα συγχρονισω ποιο κατω ?

Link to comment
Share on other sites

Είμαι εδώ και ένα μήνα και πάλι συνδρομητής της Forthnet γιατί ας είναι καλά η συνδυαστική με NOVA

Ένας από τους πολλούς λόγους που είχα φύγει αρχικά (τέλος του 2010) ήταν και η εξυπηρέτηση πελατών : Πολύωρες αναμονές, άσχετες τηλεφωνήτριες κτλ. Η HOL ήταν απείρως καλύτερη σε αυτά. Δε ξέρω γιατί υπολείπεται έτσι η forthnet. Δεν έχει οργάνωση μάλλον. Οι υπηρεσίες μέσω site δε λειτουργούν, τα καταστήματα σου λένε άλλα και άλλα η εξυπηρέτηση στο τηλ. τι να πω.

Ας τους οργανώσει κάποιος

Link to comment
Share on other sites

Είμαι εδώ και ένα μήνα και πάλι συνδρομητής της Forthnet γιατί ας είναι καλά η συνδυαστική με NOVA

Ένας από τους πολλούς λόγους που είχα φύγει αρχικά (τέλος του 2010) ήταν και η εξυπηρέτηση πελατών : Πολύωρες αναμονές, άσχετες τηλεφωνήτριες κτλ. Η HOL ήταν απείρως καλύτερη σε αυτά. Δε ξέρω γιατί υπολείπεται έτσι η forthnet. Δεν έχει οργάνωση μάλλον. Οι υπηρεσίες μέσω site δε λειτουργούν, τα καταστήματα σου λένε άλλα και άλλα η εξυπηρέτηση στο τηλ. τι να πω.

Ας τους οργανώσει κάποιος

Δεν έχω δει να έχει αναμονές στη forthnet και πιστεύω ότι έχει πολύ καλή οργάνωση η forthnet .

Link to comment
Share on other sites

Πάντως παιδιά εγώ θα πω ένα παράπονο που ανήκει στο εμπορικό κομμάτι της εταιρίας Φοιτητής Μεταπτυχιακού Επιπέδου ζήτησα για της εργασίες μου επειδή έχω nova3play να μου αυξήσουν την χωρητικότητα στο Ψηφιακό Γραμματοκιβώτιο Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου, όσον αφορά την Εξερχόμενη αλληλογραφία και ας πλήρωνα και εξτρά χρήματα για αυτό, η Forthnet μου αρνήθηκε αυτό το αίτημα. Αυτό δεν πουλάνε βρε παιδιά ζήτησα κατή δύσκολο? Edited by gkamared
Μην αλλάζουμε εταιρίες σαν τα πουκάμισα να αλλάζουμε πακέτα σαν τα πουκάμισα
Link to comment
Share on other sites

Πάντως παιδιά εγώ θα πω ένα παράπονο που ανήκει στο εμπορικό κομμάτι της εταιρίας Φοιτητής Μεταπτυχιακού Επιπέδου ζήτησα για της εργασίες μου επειδή έχω nova3play να μου αυξήσουν την χωρητικότητα στο Ψηφιακό Γραμματοκιβώτιο Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου, όσον αφορά την Εξερχόμενη αλληλογραφία και ας πλήρωνα και εξτρά χρήματα για αυτό, η Forthnet μου αρνήθηκε αυτό το αίτημα. Αυτό δεν πουλάνε βρε παιδιά ζήτησα κατή δύσκολο?

 

στείλε τους τότε ένα μήνυμα στο https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799 με αυτό που ζητάς και πες μας τι απάντηση σου έδωσαν γιατί τα λες λίγο μπερδεμένα

Link to comment
Share on other sites

Ενα εχω να πω εγω ΕΧΟΥΝ ΤΣΑΚΩΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ και το κακο ειναι οτι δεν λενε τα ιδια ψεμματα και γινονται ρεζιλι.
SONY EXPERIA NEOV. THL T200. LeTv X900+. Xiaomi Mi Max 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τελειως για τα μπαζα, ολη μερα αποσυνδεσεις και απαντηση καμμια. Επαιρνα στην εξυπηρετηση πελατων και με εκαναν ¨μπαλακι''

Cyta μετά και ειμαι ικανοποιημενος, 16 ευρω πάγιο

Link to comment
Share on other sites

Ενα εχω να πω εγω ΕΧΟΥΝ ΤΣΑΚΩΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ και το κακο ειναι οτι δεν λενε τα ιδια ψεμματα και γινονται ρεζιλι.
Με το εμπορικό τα χαλιά που έχει λογικό μου φαίνεται εδώ μου έστειλαν λάθος λογαριασμό και στο κα τάστημα παραδέχτηκαν ότι είναι για forthnet2play ενώ έχω nova3play και στο ebill ακόμα να το βάλουν.
Μην αλλάζουμε εταιρίες σαν τα πουκάμισα να αλλάζουμε πακέτα σαν τα πουκάμισα
Link to comment
Share on other sites

εγω ειχα για 5 μηνες θεμα με τους λογαριασμους...αλλα μου εστελνα και οταν πηγαινα ταμειο μου λεγανε αλλα ποσα

προβλημα με τα router του κιλου που δινουν,μεχρι και το technicolor tg788 μου δωσανε το οποιο δε κανει ουτε για σκουπιδια

τελικα εβαλα ενα netfaster wlan3 της HOL που μου ειχε μεινει εδω και βρηκα την υγεια μου

εδω και 15 μερες δουλευει ρολοι χωρις αποσυνδεσεις του wifi και συγχρονιζει και παραπανω απο της forthnet

μολις τελειωσει το 12 μηνο θα παρουν το λοπου και θα ξαναγυρισω στη HOL που την ειχα 7 χρονια

Link to comment
Share on other sites

Τελειως για τα μπαζα, ολη μερα αποσυνδεσεις και απαντηση καμμια. Επαιρνα στην εξυπηρετηση πελατων και με εκαναν ¨μπαλακι''

Cyta μετά και ειμαι ικανοποιημενος, 16 ευρω πάγιο

 

αποσυνδέσεις μπορεί να είχες λόγω χαμηλού snr που έχει η forthnet και έχοντας και υψηλές ταχύτητες ταυτόχρονα . Ζήταν από τους τεχνικούς να σου ανεβάσουν το snr και δεν θα έχεις αποσυνδέσεις

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Οι τεχνικοι οταν σε επισκεπτονται πρεπει να πληρωσεις μεσω του επομενου λογαριασμου ακομα κ αν το προβλημα ειναι δικο τους;Γνωριζει καποιος/α τί ισχυει;
http://i43.tinypic.com/21lj1jd.jpgαθάνατο 'Στρογγυλό'
Link to comment
Share on other sites

Οι τεχνικοι οταν σε επισκεπτονται πρεπει να πληρώσεις μεσώ του επόμενου λογαριασμού ακομα κ αν το προβλημα ειναι δικο τους;Γνωριζει καποιος/α τί ισχυει;
Όχι δεν πρέπει να το πληρώσεις μεσώ του επόμενου λογαριασμού.
Μην αλλάζουμε εταιρίες σαν τα πουκάμισα να αλλάζουμε πακέτα σαν τα πουκάμισα
Link to comment
Share on other sites

ρωταω γιατι γραφει εφαπαξ χρεωση 35ευρω για επισκεψη τεχνικου
http://i43.tinypic.com/21lj1jd.jpgαθάνατο 'Στρογγυλό'
Link to comment
Share on other sites

ρωταω γιατι γραφει εφαπαξ χρεωση 35ευρω για επισκεψη τεχνικου
3 φόρες έχει έρθει για την nova ο τεχνικός και 1 για το internet και δεν έχω δώσει λεφτά, εγώ προσωπικά.
Μην αλλάζουμε εταιρίες σαν τα πουκάμισα να αλλάζουμε πακέτα σαν τα πουκάμισα
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ρωταω γιατι γραφει εφαπαξ χρεωση 35ευρω για επισκεψη τεχνικου

 

Αν αφορά καθαρά δικό σου θέμα και ζητήσεις εσύ να έρθουν για κάτι χρεώνεσαι. Αν υπάρχει βλάβη με δική τους υπαιτιότητα δεν σε χρεώνουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Δύο χρόνια συνδρομητής στη forthnet-nova (στο συνδυαστικό) , κυρίως λόγω των αθλητικών μεταδόσεων.

 

Η γνώμη μου , για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τους ... είναι μέτρια πρός κακή.

Κυρίως λόγο μεγάλου χρόνου αναμονής (... και δέν μιλάω για ένα συμβάν).

 

Θα ήθελα , άν κάποιος έχει άποψη ή πείρα , σε θέμα απάντησης εκ μέρους τους σε συγκεκριμένο ερώτημα που αφορά χρέωση λογαριασμού.

Θέλω να καταλάβω , άν μόνο εμένα , με έχουν συνδέσει με Κάιρο ή έχει συμβεί και σε άλλους.

 

Περιμένω απάντηση τους , πάνω από 1 μήνα.

-------------------

ZTE Blade Vec 4g

-------------------

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στους λογαριασμούς κάνουν πολλά λάθη εμένα σήμερα μου έστειλαν λογαριασμό που ανήκε στον ξάδελφό μου και τον δικό στον ξάδελφό μου, το εμπορικό τα έχει λίγο χαμένα.
Μην αλλάζουμε εταιρίες σαν τα πουκάμισα να αλλάζουμε πακέτα σαν τα πουκάμισα
Link to comment
Share on other sites

Δύο χρόνια συνδρομητής στη forthnet-nova (στο συνδυαστικό) , κυρίως λόγω των αθλητικών μεταδόσεων.

 

Η γνώμη μου , για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τους ... είναι μέτρια πρός κακή.

Κυρίως λόγο μεγάλου χρόνου αναμονής (... και δέν μιλάω για ένα συμβάν).

 

Θα ήθελα , άν κάποιος έχει άποψη ή πείρα , σε θέμα απάντησης εκ μέρους τους σε συγκεκριμένο ερώτημα που αφορά χρέωση λογαριασμού.

Θέλω να καταλάβω , άν μόνο εμένα , με έχουν συνδέσει με Κάιρο ή έχει συμβεί και σε άλλους.

 

Περιμένω απάντηση τους , πάνω από 1 μήνα.

 

Είσαι επιεικώς μαζί τους. Εγώ απλώς θα την χαρακτήριζα κάκιστη.

Φιλικά Γιώργος
Link to comment
Share on other sites

Δύο χρόνια συνδρομητής στη forthnet-nova (στο συνδυαστικό) , κυρίως λόγω των αθλητικών μεταδόσεων.

 

Η γνώμη μου , για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τους ... είναι μέτρια πρός κακή.

Κυρίως λόγο μεγάλου χρόνου αναμονής (... και δέν μιλάω για ένα συμβάν).

 

Θα ήθελα , άν κάποιος έχει άποψη ή πείρα , σε θέμα απάντησης εκ μέρους τους σε συγκεκριμένο ερώτημα που αφορά χρέωση λογαριασμού.

Θέλω να καταλάβω , άν μόνο εμένα , με έχουν συνδέσει με Κάιρο ή έχει συμβεί και σε άλλους.

 

Περιμένω απάντηση τους , πάνω από 1 μήνα.

 

Αν στείλεις μήνυμα στην εξυπηρέτηση πελατών forthnet https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799 σε παίρνουν αυτοί τηλέφωνο αμέσως και σε εξυπηρετούν. Στα τηλέφωνα σε όλες τις εταιρείες έχει αναμονές .

Link to comment
Share on other sites

Αν στείλεις μήνυμα στην εξυπηρέτηση πελατών forthnet https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799 σε παίρνουν αυτοί τηλέφωνο αμέσως και σε εξυπηρετούν. Στα τηλέφωνα σε όλες τις εταιρείες έχει αναμονές .

 

Αναμονές έχει, αλλά όταν καλείς και σου λέει μέσος χρόνος αναμονής 30 λεπτά, κάτι πρέπει να γίνει. Τι, ας το βρουν μόνοι τους.

Φιλικά Γιώργος
Link to comment
Share on other sites

Αναμονές έχει, αλλά όταν καλείς και σου λέει μέσος χρόνος αναμονής 30 λεπτά, κάτι πρέπει να γίνει. Τι, ας το βρουν μόνοι τους.

 

Όσες φορές χρειάστηκα την εξυπηρέτηση πελατών στην forthnet με εξυπηρετούσαν χωρίς αναμονές και αμέσως .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
εχω απίστευτα παραπονα από φορθνετ αλλα πρεπει να παραδεχτω ότι όταν αρχισαν να χρεωνουν κλησεις σερβισ, τους ειπα ότι παιρνω από κινητο και χρεωνομαι, αμεσωσ μου το εκλεισαν και με πηραν αυτοι.. Το δικαιο/σωστο ν α λεγεται
Link to comment
Share on other sites

εχω απίστευτα παραπονα από φορθνετ αλλα πρεπει να παραδεχτω ότι όταν αρχισαν να χρεωνουν κλησεις σερβισ, τους ειπα ότι παιρνω από κινητο και χρεωνομαι, αμεσωσ μου το εκλεισαν και με πηραν αυτοι.. Το δικαιο/σωστο ν α λεγεται

 

Εμενα μια φορά χρειάστηκε να δουν κάτι στη γραμμή μου και με το πηρα και δήλωσα το πρόβλημα, μου ζήτησε να περιμένω πέντε λεπτά, μου το έκλεισε και με ξανακάλεσαν να δουν αν ολα ειναι οκ κτλ. Επίσης, αυτο που μου κάνει εντύπωση είναι οτι δεν ειχα ποτε μεγαλη αναμονη (πανω από 2 λεπτα)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...