Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Επιτέλους βγήκε ο έλεγχος διαθεσιμότητας, λογικά επειδή τρέχει και το voucher από πίσω είπαν να βάλουν Επιτέλους αντί να παίρνουμε τηλέφωνα 

Βιάστηκα,που είναι ;

https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/ksekinontas-sti-nova/ti-diathesimotita-internet-echo-stin-periochi-mou

Edit το βρήκα βάζω στοιχεία με βάζει σε φόρμα επικοινωνίας να με καλέσουν, πρόχειρη δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, sonakiasfun said:

Στα καλά νέα της ημέρας,έκανε την εμφάνιση του δειλά δειλά στο site της Nova ο "έλεγχος διαθεσιμότητας".

Επίσης σήμερα έμαθα ότι ξεκίνησαν εδώ και λίγες ημέρες να περνάνε οπτικές ίνες από την United Fiber εδώ στην περιοχή της Σίνδου.

Υπάρχει βέβαια δίκτυο οπτικών ινών εδώ και 4 χρόνια περίπου από την COSMOTE.

Τσίμπα γραμμή FTTH τώρα με το κουπόνι! 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, elkons said:

Επιτέλους βγήκε ο έλεγχος διαθεσιμότητας, λογικά επειδή τρέχει και το voucher από πίσω είπαν να βάλουν Επιτέλους αντί να παίρνουμε τηλέφωνα 

Βιάστηκα,που είναι ;

https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/ksekinontas-sti-nova/ti-diathesimotita-internet-echo-stin-periochi-mou

Edit το βρήκα βάζω στοιχεία με βάζει σε φόρμα επικοινωνίας να με καλέσουν, πρόχειρη δουλειά.

Έλεγχος διαθεσιμότητας, ο οποίος σε παραπέμπει σε φόρμα επικοινωνίας; ΓΤΠ ΤΡ! Εκεί στην United δεν ξέρουν από βάσεις δεδομένων και καμιά σωστή υλοποίηση;

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, memoriesradio said:

Έλεγχος διαθεσιμότητας, ο οποίος σε παραπέμπει σε φόρμα επικοινωνίας; ΓΤΠ ΤΡ! Εκεί στην United δεν ξέρουν από βάσεις δεδομένων και καμιά σωστή υλοποίηση;

Μια χαρά έλεγχος διαθεσιμότητας είναι!

Έλεγχος διαθεσιμότητας βάσεων δεδομένων.

Edited by Bas
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, memoriesradio said:

Έλεγχος διαθεσιμότητας, ο οποίος σε παραπέμπει σε φόρμα επικοινωνίας; ΓΤΠ ΤΡ! Εκεί στην United δεν ξέρουν από βάσεις δεδομένων και καμιά σωστή υλοποίηση;

Και η Cosmote και η Vodafone έχουν καλή υλοποίηση στη σελίδα τους για έλεγχο διαθεσιμότητας συμπληρώνεις και σε λέει αναλυτικά μέχρι τι ταχύτητα έχουν στη περιοχή σου επίσης η Cosmote δείχνει και εκτινόμενες ταχύτητες !

Το χάος και μετά τη Q συνεχίζεται βλέπω 

Τσεκαρετε τι έπαθε ο άνθρωπος..τεράστια ταλαιπωρία 

https://techmaniacs.gr/nova-kai-eon-tv-ena-aperanto-mpachalo/#comment-79970

Link to comment
Share on other sites

Αν πάει και βάζει τον προσωρινό κωδικό που του έρχεται με μήνυμα για να συνδεθεί στο account, στην τηλεόραση δεν του φταίει ο πάροχος.  

Link to comment
Share on other sites

22 ώρες πριν, alteisei said:

Καθολου ευκολο να το βρεις με nova.

Εχω "κατι" σε Wind για φορμα επικοινωνιας, κι αμα "πιασει, επιασε.

https://apps.wind.gr/gr/epikoinonia/forma-epikoinonias/

Προλαβε να τους γραψεις πριν αφαιρεσουν τελειως σε λιγους μηνες/χρονια αυτο τον τροπο για να παρεις εγκυρη απαντηση και οχι ο,τι ναναι chatαρισματα

Σε ευχαριστώ.
Να ενημερώσω πως το λινκ λειτουργεί.
Με το που συμπλήρωσα την φόρμα επικοινωνίας, μου ήρθε απαντητικό mail από τη Nova με "αρ. πρωτοκόλλου" του αιτήματός μου και οτι θα απαντήσουν γραπτώς εντός 20 εργάσιμων ημερών.

Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος

Link to comment
Share on other sites

On 18/11/2024 at 7:46 ΜΜ, elkons said:

Και αν τη πάρει Fund ποια είναι τα σενάρια; 

Πρώτα βλέπω να ανοίγει το μετρό Θεσσαλονίκης και μετά θα μάθουμε τη μοίρα της Nova αφού ούτε για αυτό δεν είναι ικανοί να πουν από αρχές του μήνα. 

Αχ μάντης βγήκα 😀

Link to comment
Share on other sites

Μουφα διαθεσιμότητα μόνο εκεί που υπάρχει οπτική ίνα λέει ,εκεί που δεν έχει δε σε λέει καν τι διαθεσιμότητα υπάρχει σε ADSL, VDSL τουλάχιστον, ενώ οι άλλοι πάροχοι το λένε. 

Πολύ προχειροδουλειά

Link to comment
Share on other sites

https://nova.gr/padu

Αν είσαι Nova πελάτης, ιδιώτης ή επαγγελματίας, με ενεργή υπηρεσία σταθερής ή/και κινητής ή/και τηλεόρασης, καθώς και καρτοκινητής FREE2GO και Q, μπορείς να απολαμβάνεις exclusive Nova deals και αμέτρητες προσφορές σε top brands σε περισσότερα από 1.000

Link to comment
Share on other sites

Δίνει κάποια έξτρα. Δεν την χρησιμοποιώ εγώ, αλλά από γνωστούς που έχω δε ξέρω κανέναν που κατάφερε να μαζέψει πόντους για εξαργύρωση σε καλή δωροεπιταγή. Τα μικρά δωράκια είναι καλά, πλησιάζει τις άλλες δύο σε αυτά που δίνουν 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, elkons said:

Nova buds το έχεις ανακαλύψει;

Ελλάδα 25€, Βουλγαρία 15€

Μάλλον ο ΦΠΑ φταίει 😂

https://www.vivacom.bg/online/en/shop/devices/product-category-smart-accessories/vivacom-buds?offer=epc_und241119110507130781_so_pak241125172500654166

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, elkons said:

https://nova.gr/padu

Αν είσαι Nova πελάτης, ιδιώτης ή επαγγελματίας, με ενεργή υπηρεσία σταθερής ή/και κινητής ή/και τηλεόρασης, καθώς και καρτοκινητής FREE2GO και Q, μπορείς να απολαμβάνεις exclusive Nova deals και αμέτρητες προσφορές σε top brands σε περισσότερα από 1.000

Όποιος εχει χρησιμοποιησει το Padu ας μας πει τι παίζει. 

Link to comment
Share on other sites

nova_limnos-rodos_1147_20241202_095828_1147x604.thumb.jpg.92b8c7367d3a7a6cfcd64c12b143947e.jpg

Προσφέρει δωρεάν, στους συνδρομητές  της στα εν λόγω νησιά, 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλους (εθνικά κινητά και σταθερά) και 20GB, στο κινητό τους.

H παροχή ισχύει από 02/12/2024 έως και 16/12/2024 και αφορά συνδρομητές κινητής, συμβολαίου και καρτοκινητής, ιδιώτες και επαγγελματίες. Οι συνδρομητές ενημερώνονται με SMS στο κινητό τους, για την ενεργοποίηση των παροχών.

Επιπλέον, η Nova αναστέλλει τις εισπρακτικές ενέργειες φραγής για τους κατοίκους που διαμένουν στις εν λόγω περιοχές.

Ενημερώνει επίσης ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έθεσε υπό 24ωρη παρακολούθηση τις περιοχές για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων.  Οι τεχνικοί της Nova σε αυτές τις περιοχές συνεργάζονται στενά με τις τοπικές αρχές και την Πολιτική Προστασία επεμβαίνοντας, όπου είναι εφικτό, ώστε να αποκατασταθούν άμεσα οι λειτουργίες των δικτύων.

Link to comment
Share on other sites

Τι στο καλό μόνο στις καταστροφές δίνει η νοντ κάτι τζάμπα;..

Πέρα από τους παρόχους 

Εύχομαι από καρδιάς δύναμη και αντοχή στους πληγέντες από τις πλημμύρες στη Ρόδο και στη Λήμνο. Μακάρι να βρουν γρήγορα στήριξη και αποκατάσταση, και οι κοινότητές τους να ξανασταθούν στα πόδια τους σύντομα

Link to comment
Share on other sites

On 2/12/2024 at 2:03 ΜΜ, VIPdriver said:

Όποιος εχει χρησιμοποιησει το Padu ας μας πει τι παίζει. 

Μου το πρότεινε άλλος πριν από ένα χρόνο. Θέλει να προσθέτεις αποδείξεις για να παίρνεις προσφορές. Είναι της εφημερίδας real κλπ.. Το παράτησα γιατί οι προσφορές που έδινε μου ήταν αδιάφορες. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, hercoulis said:

Μου το πρότεινε άλλος πριν από ένα χρόνο. Θέλει να προσθέτεις αποδείξεις για να παίρνεις προσφορές. Είναι της εφημερίδας real κλπ.. Το παράτησα γιατί οι προσφορές που έδινε μου ήταν αδιάφορες. 

Δες τι ανεβασα στο τοπικ του f2g πριν λιγη ωρα.

Link to comment
Share on other sites

Ακολουθεί διάλογος με τη συνομιλία με τη nova για ένα απλό καρτοκινητο.

Εγώ: Καλησπέρα. Έχω φραγή στο νούμερό μου και πρέπει να γίνει άρση, γιατί περιμένω μια επείγουσα κλήση. Επίσης, έχω χάσει όλες τις προσωπικές μου προσφορές και το δίκτυό σας δεν με εξυπηρετεί καθόλου πια.

Υπάλληλος Nova: Α, μπράβο, και περιμένεις να κάνω θαύματα τώρα, ε; Αν δεν έχεις βάλει υπόλοιπο, τι ακριβώς περιμένεις; Θες να ενεργοποιήσουμε και τις προσφορές που "έχασες" από τη μια μέρα στην άλλη; Όλα αυτά δεν γίνονται έτσι, φίλε μου, για να το πω ορθά.

(Ωχ λέω δε θα τα πάμε καλά έπεσα σε παλαβή και όντως αυτό έγινε..)

Εγώ: Μα δεν καταλαβαίνετε; Αν είχα τις προσφορές, θα έκανα ανανέωση αλλά τα πακέτα είναι άθλια και η φραγή μου ήταν εντελώς άδικη δεν έλαβα sms ποτέ για αυτό δεν είμαι όλη μέρα στο app.

Υπάλληλος Nova: Άκου να δεις, εγώ δεν έχω να πω τίποτα για όλα αυτά. Αν δεν ανανεώσεις, να το ξεχάσεις το θέμα. Άμα έχεις πρόβλημα με το σύστημα, μήπως να το κοιτάξεις καλύτερα; Και να περιμένεις κλήση, και εμείς να ασχολούμαστε με εσένα, ενώ δεν έχεις πληρώσει; Τρελάθηκες τελείως; βρες τα μονος σου.

Εγώ: Δεν φταίω εγώ που το σύστημα είναι προβληματικό και δεν μου δίνει τίποτα. Τι να κάνω με την εξυπηρέτηση σας; Δεν μπορώ να λύσω τίποτα χωρίς να πέσω πάνω σας για να βρω μια λύση.

Υπάλληλος Nova: Μη παίρνεις φόρα ,Δεν είναι θέμα εξυπηρέτησης, είναι θέμα ότι αν δεν ανανεώσεις και δεν ακολουθήσεις τις διαδικασίες, απλά δεν γίνεται τίποτα. Εμείς δεν κάνουμε εξαιρέσεις. Τώρα περιμένεις να κάνουμε ειδική εξαίρεση για σένα; Είσαι σοβαρός;

Εγώ: Σας λέω, έχω μια επείγουσα κλήση και περιμένω λύση για να την παραλάβω! Ειλικρινά δεν μπορώ να πιστέψω την αδιαφορία σας,ο τρόπος που μου μιλάτε είναι απαράδεκτος αρχικά επιπλέον σε αντίστοιχες περιπτώσεις στους άλλους 2 παρόχους με βοήθησαν και με το παραπάνω. 

Υπάλληλος Nova: Αν σου λέω "όχι", το εννοώ. Δεν γίνεται να σου κάνω εξαίρεση γιατί το θες εσύ! Τρέλα είναι αυτή που λέτε; Άμα θέλεις, δοκίμασε και αλλού να δεις αν είναι καλύτερα! Εγώ εδώ, δεν έχω χρόνο για το κάθε "έχω επείγουσα κλήση". Αποφάσισε τι θες να κάνεις, και μην το κουράζεις άλλο.

Εγώ: Ειλικρινά, δεν ξέρω αν είστε σοβαροί με αυτά που λέτε ειδικά με το ύφος αυτό αν έχετε τόσο κακή εξυπηρέτηση ,πραγματικά λυπάμαι δεν αξίζει να παραμείνω. Εν έτει 2024, να αντιμετωπίζω τέτοια συμπεριφορά; ακόμα να κλείσει το μαγαζάκι;

(Δεν είπα μαγαζάκι,καταλαβαίνετε τι είπα σίγουρα)

Υπάλληλος Nova: Ε, άμα δεν σου αρέσει, μπορείς να φύγεις! Ούτε θα μείνουμε χωρίς εσένα, ούτε θα κλάψουμε. Εδώ δουλεύουμε με οργάνωση, όχι με τα παράπονα των πελατών.

Εγω: Έχετε και χιούμορ..

(Της το έκλεισα μετά δεν είχαμε κάτι άλλο να πούμε)

Αν δεν θέλετε να περάσετε τα ίδια, καλύτερα να το σκεφτείτε σοβαρά πριν τους επιλέξετε.

Η υπάλληλος ονομαζόταν Δήμητρα, απλώς το λέω να το έχετε στο νου σας ,μιλούσε κάπως σπαστά και τσιριχτά. Απλώς προειδοποιώ μη πέσετε σε αυτή τη τρελή και μπλέξετε. 

Χίλια συγνώμη για όλο αυτό το κείμενο αλλά έπρεπε να μοιραστώ την εμπειρία μου με εσάς 😀

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, elkons said:

Ακολουθεί διάλογος με τη συνομιλία με τη nova για ένα απλό καρτοκινητο.

Εγώ: Καλησπέρα. Έχω φραγή στο νούμερό μου και πρέπει να γίνει άρση, γιατί περιμένω μια επείγουσα κλήση. Επίσης, έχω χάσει όλες τις προσωπικές μου προσφορές και το δίκτυό σας δεν με εξυπηρετεί καθόλου πια.

Υπάλληλος Nova: Α, μπράβο, και περιμένεις να κάνω θαύματα τώρα, ε; Αν δεν έχεις βάλει υπόλοιπο, τι ακριβώς περιμένεις; Θες να ενεργοποιήσουμε και τις προσφορές που "έχασες" από τη μια μέρα στην άλλη; Όλα αυτά δεν γίνονται έτσι, φίλε μου, για να το πω ορθά.

(Ωχ λέω δε θα τα πάμε καλά έπεσα σε παλαβή και όντως αυτό έγινε..)

Εγώ: Μα δεν καταλαβαίνετε; Αν είχα τις προσφορές, θα έκανα ανανέωση αλλά τα πακέτα είναι άθλια και η φραγή μου ήταν εντελώς άδικη δεν έλαβα sms ποτέ για αυτό δεν είμαι όλη μέρα στο app.

Υπάλληλος Nova: Άκου να δεις, εγώ δεν έχω να πω τίποτα για όλα αυτά. Αν δεν ανανεώσεις, να το ξεχάσεις το θέμα. Άμα έχεις πρόβλημα με το σύστημα, μήπως να το κοιτάξεις καλύτερα; Και να περιμένεις κλήση, και εμείς να ασχολούμαστε με εσένα, ενώ δεν έχεις πληρώσει; Τρελάθηκες τελείως; βρες τα μονος σου.

Εγώ: Δεν φταίω εγώ που το σύστημα είναι προβληματικό και δεν μου δίνει τίποτα. Τι να κάνω με την εξυπηρέτηση σας; Δεν μπορώ να λύσω τίποτα χωρίς να πέσω πάνω σας για να βρω μια λύση.

Υπάλληλος Nova: Μη παίρνεις φόρα ,Δεν είναι θέμα εξυπηρέτησης, είναι θέμα ότι αν δεν ανανεώσεις και δεν ακολουθήσεις τις διαδικασίες, απλά δεν γίνεται τίποτα. Εμείς δεν κάνουμε εξαιρέσεις. Τώρα περιμένεις να κάνουμε ειδική εξαίρεση για σένα; Είσαι σοβαρός;

Εγώ: Σας λέω, έχω μια επείγουσα κλήση και περιμένω λύση για να την παραλάβω! Ειλικρινά δεν μπορώ να πιστέψω την αδιαφορία σας,ο τρόπος που μου μιλάτε είναι απαράδεκτος αρχικά επιπλέον σε αντίστοιχες περιπτώσεις στους άλλους 2 παρόχους με βοήθησαν και με το παραπάνω. 

Υπάλληλος Nova: Αν σου λέω "όχι", το εννοώ. Δεν γίνεται να σου κάνω εξαίρεση γιατί το θες εσύ! Τρέλα είναι αυτή που λέτε; Άμα θέλεις, δοκίμασε και αλλού να δεις αν είναι καλύτερα! Εγώ εδώ, δεν έχω χρόνο για το κάθε "έχω επείγουσα κλήση". Αποφάσισε τι θες να κάνεις, και μην το κουράζεις άλλο.

Εγώ: Ειλικρινά, δεν ξέρω αν είστε σοβαροί με αυτά που λέτε ειδικά με το ύφος αυτό αν έχετε τόσο κακή εξυπηρέτηση ,πραγματικά λυπάμαι δεν αξίζει να παραμείνω. Εν έτει 2024, να αντιμετωπίζω τέτοια συμπεριφορά; ακόμα να κλείσει το μαγαζάκι;

(Δεν είπα μαγαζάκι,καταλαβαίνετε τι είπα σίγουρα)

Υπάλληλος Nova: Ε, άμα δεν σου αρέσει, μπορείς να φύγεις! Ούτε θα μείνουμε χωρίς εσένα, ούτε θα κλάψουμε. Εδώ δουλεύουμε με οργάνωση, όχι με τα παράπονα των πελατών.

Εγω: Έχετε και χιούμορ..

(Της το έκλεισα μετά δεν είχαμε κάτι άλλο να πούμε)

Αν δεν θέλετε να περάσετε τα ίδια, καλύτερα να το σκεφτείτε σοβαρά πριν τους επιλέξετε.

Η υπάλληλος ονομαζόταν Δήμητρα, απλώς το λέω να το έχετε στο νου σας ,μιλούσε κάπως σπαστά και τσιριχτά. Απλώς προειδοποιώ μη πέσετε σε αυτή τη τρελή και μπλέξετε. 

Χίλια συγνώμη για όλο αυτό το κείμενο αλλά έπρεπε να μοιραστώ την εμπειρία μου με εσάς 😀

Καλησπέρα σας. 

Καταρχάς έπρεπε να σας μιλήσουν στον πληθυντικό δεν είστε φίλοι ούτε γνωρίζεστε από χτες.

Αυτό το έχετε γραπτά; 

Δηλ μιλήσατε στο chat? 

Τo πιο αξιόπιστο δίκτυο κινητής στην Ελλάδα,Nova only Edge SA For Ever.. 

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, elkons said:

Ακολουθεί διάλογος με τη συνομιλία με τη nova για ένα απλό καρτοκινητο.

Εγώ: Καλησπέρα. Έχω φραγή στο νούμερό μου και πρέπει να γίνει άρση, γιατί περιμένω μια επείγουσα κλήση. Επίσης, έχω χάσει όλες τις προσωπικές μου προσφορές και το δίκτυό σας δεν με εξυπηρετεί καθόλου πια.

Υπάλληλος Nova: Α, μπράβο, και περιμένεις να κάνω θαύματα τώρα, ε; Αν δεν έχεις βάλει υπόλοιπο, τι ακριβώς περιμένεις; Θες να ενεργοποιήσουμε και τις προσφορές που "έχασες" από τη μια μέρα στην άλλη; Όλα αυτά δεν γίνονται έτσι, φίλε μου, για να το πω ορθά.

(Ωχ λέω δε θα τα πάμε καλά έπεσα σε παλαβή και όντως αυτό έγινε..)

Εγώ: Μα δεν καταλαβαίνετε; Αν είχα τις προσφορές, θα έκανα ανανέωση αλλά τα πακέτα είναι άθλια και η φραγή μου ήταν εντελώς άδικη δεν έλαβα sms ποτέ για αυτό δεν είμαι όλη μέρα στο app.

Υπάλληλος Nova: Άκου να δεις, εγώ δεν έχω να πω τίποτα για όλα αυτά. Αν δεν ανανεώσεις, να το ξεχάσεις το θέμα. Άμα έχεις πρόβλημα με το σύστημα, μήπως να το κοιτάξεις καλύτερα; Και να περιμένεις κλήση, και εμείς να ασχολούμαστε με εσένα, ενώ δεν έχεις πληρώσει; Τρελάθηκες τελείως; βρες τα μονος σου.

Εγώ: Δεν φταίω εγώ που το σύστημα είναι προβληματικό και δεν μου δίνει τίποτα. Τι να κάνω με την εξυπηρέτηση σας; Δεν μπορώ να λύσω τίποτα χωρίς να πέσω πάνω σας για να βρω μια λύση.

Υπάλληλος Nova: Μη παίρνεις φόρα ,Δεν είναι θέμα εξυπηρέτησης, είναι θέμα ότι αν δεν ανανεώσεις και δεν ακολουθήσεις τις διαδικασίες, απλά δεν γίνεται τίποτα. Εμείς δεν κάνουμε εξαιρέσεις. Τώρα περιμένεις να κάνουμε ειδική εξαίρεση για σένα; Είσαι σοβαρός;

Εγώ: Σας λέω, έχω μια επείγουσα κλήση και περιμένω λύση για να την παραλάβω! Ειλικρινά δεν μπορώ να πιστέψω την αδιαφορία σας,ο τρόπος που μου μιλάτε είναι απαράδεκτος αρχικά επιπλέον σε αντίστοιχες περιπτώσεις στους άλλους 2 παρόχους με βοήθησαν και με το παραπάνω. 

Υπάλληλος Nova: Αν σου λέω "όχι", το εννοώ. Δεν γίνεται να σου κάνω εξαίρεση γιατί το θες εσύ! Τρέλα είναι αυτή που λέτε; Άμα θέλεις, δοκίμασε και αλλού να δεις αν είναι καλύτερα! Εγώ εδώ, δεν έχω χρόνο για το κάθε "έχω επείγουσα κλήση". Αποφάσισε τι θες να κάνεις, και μην το κουράζεις άλλο.

Εγώ: Ειλικρινά, δεν ξέρω αν είστε σοβαροί με αυτά που λέτε ειδικά με το ύφος αυτό αν έχετε τόσο κακή εξυπηρέτηση ,πραγματικά λυπάμαι δεν αξίζει να παραμείνω. Εν έτει 2024, να αντιμετωπίζω τέτοια συμπεριφορά; ακόμα να κλείσει το μαγαζάκι;

(Δεν είπα μαγαζάκι,καταλαβαίνετε τι είπα σίγουρα)

Υπάλληλος Nova: Ε, άμα δεν σου αρέσει, μπορείς να φύγεις! Ούτε θα μείνουμε χωρίς εσένα, ούτε θα κλάψουμε. Εδώ δουλεύουμε με οργάνωση, όχι με τα παράπονα των πελατών.

Εγω: Έχετε και χιούμορ..

(Της το έκλεισα μετά δεν είχαμε κάτι άλλο να πούμε)

Αν δεν θέλετε να περάσετε τα ίδια, καλύτερα να το σκεφτείτε σοβαρά πριν τους επιλέξετε.

Η υπάλληλος ονομαζόταν Δήμητρα, απλώς το λέω να το έχετε στο νου σας ,μιλούσε κάπως σπαστά και τσιριχτά. Απλώς προειδοποιώ μη πέσετε σε αυτή τη τρελή και μπλέξετε. 

Χίλια συγνώμη για όλο αυτό το κείμενο αλλά έπρεπε να μοιραστώ την εμπειρία μου με εσάς 😀

Επίπεδο η νοντ μας όχι αστεία!!!🥳😜🤣🤫🤪

Νond Edge SA For Ever

Link to comment
Share on other sites

Ωστόσο αυτό που μου κάνει εντύπωση εμένα είναι ότι μας ενοχλεί κάτι που έχει γραφτεί στους όρους; Προφανώς και είναι περίεργο που από τη μια μέρα στην άλλη άλλαξε η πολιτική τους αλλά αυτά για το υπόλοιπο και τη φραγή τυπικά είναι γραμμένα. Άτυπα βασιζόμασταν όλοι στο παραθυράκι με την παράταση και από τις τόσες φορές που έχει αναφερθεί εδώ, δε μου κάνει τελικά εντύπωση που το έκοψαν. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...