Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τόσο δύσκολο να μάθεις; 1269 η μέσω της εφαρμογής θα δεις τι γίνεται. Αν βαριέσαι βέβαια κανε μεταφορά σε άλλη εταιρία, πιο εύκολο.

 

μεταφορα η καλυτερη λυση και πιο ωραια πακετα

να σαι καλα

Link to comment
Share on other sites

μεταφορα η καλυτερη λυση και πιο ωραια πακετα

να σαι καλα

Και αν εκεί δεις κάτι περίεργο τρέξε στην κοσμοτε . Μετά όμως τι θα κάνεις;

Link to comment
Share on other sites

Και αν εκεί δεις κάτι περίεργο τρέξε στην κοσμοτε . Μετά όμως τι θα κάνεις;

Θα πάει στην Q.... :p

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Θα πάει στην Q.... :p

θα πηγαινοερχομαι :p δε μπορει να ειναι ολοι το ιδιο

Link to comment
Share on other sites

υπάρχουν πολλά πακέτα καρτοκινητής για φορητότητες...χαχαχαχα

αλλά το θέμα είναι ότι αν έχεις ενεργοποιήσει 4ψηφια/5ψηφια τότε δυστυχώς αυτά θα σε ακολουθούν παντού!

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά νομίζω ότι με ένα απλό τηλεφώνημα στη Wind λύνεται το θέμα και όλα οκ.

Δεν είναι και για μήνυση. Εμένα η προσφορά μου φαίνεται πολύ καλή και δε θα με χάλαγε να μου την έκαναν έστω και έτσι, με το ζόρι. Αλλά δεκτόν, όποιος δε τη θέλει ας επικοινωνήσει με τα κεντρικά :)

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς, δεν έχεις περιέργεια να μάθεις τί ακριβώς συμβαίνει; Τόσους τρόπους σου πρότειναν τα παιδιά εδώ για να βγάλεις άκρη και τουλάχιστον να γνωρίζεις τί ακριβώς πληρώνεις και γιατί! Στην τελική, σκέφτηκες ποτέ ότι μπορεί και να αφαιρούνται δικαίως; Δεν λέω ότι έτσι είναι αλλά ότι έτσι ΜΠΟΡΕΙ να είναι.

Να προσθέσω ότι δεν είναι λογικό να μιλάς για αυτό το θέμα σε ένα forum και να μην επικοινωνείς με την εταιρεία. Δεν κερδίζεις κάτι έτσι.

Επίσης, θέλω να σου πω πως σε καμία άλλη εταιρεία δεν θα βρεις τα πακέτα που σου προσφέρει το f2g. Κάνε μια έρευνα αγοράς μόνος σου και θα δεις τί γίνεται. Και αυτό, σου το υπογράφω.

Τέλος, αν πας Q - που είναι περίπου το ίδιο πράγμα με το f2g- είσαι Θεός και σ' αγαπάμε όλοι.

Link to comment
Share on other sites

Κσλησπερα στα παιδια του φορουμ σας παραθετω την εμπειρια μ με την εν λογο εταιρεια οι οποια ακουλουθεια απαραδεκτες τακτικες

24/11/14 εγινε η υπογραφη συμβολαιου για adsl internet

27/11 λαμβανουμε μην οτι η προγραμματισμενη συνδεση ειναι στις 12/12

12/12 φυσικα και δεν εγινε η συνδεση χωρις καμια ενημερωση και απο το τηλεφωνικο κεντρο ενημερωθηκαμε οτι ουτε καν εχει κατασκευαστει ο τοπικος βρογχος

15/12 υστερα απο ανεπαλληλα τηλεφωνηματα στειλαμε αιτημα υπαναχωρησης εφοσον και παλι πληροφορηθηκαμε οτο δεν εχει γινει καμια ενεργεια σε οτι αφορα την κατασκευη τις γραμμης

16/11 λαμβανω τηλ για να με μεταπεισουν στο οποιο ενημερωνω οτι δεν θελω να γινει καποια ενεργοποιηση η αλλη ενεργεια σε οτι αφορα την γραμμη η απαντηση τους ητανε "καλως"

17/11 μου στελνουν μην καλως ηρθατε στο δικτυο τις win κτλ χωρις φυσικα να εχει γινει καν επισκεψη απο τεχνικο και ουτε καν να εχει κατασκευαστει ο τοπικο βρογχος.Σε τηλ επικοινωνια μου λενε οτι υπαρχει τεχνικο θεμα και οτι το αιτημα υπαναχωρησης δεν εγινε δεκτο(ενω 2 ωρες πριν ειχα δεχθει τηλ οτι το αιτημα προχωραει καλλως και παγωνει η κατασκευη του τοπικου βρογχου)

Το θεμα το αφησα ετσι και και ενω ηδη εχω τηλ και ιντενετ cyta μ στελνουν λογαριασμους σαν να μην τρεχει τιποτα και μ λενε οτι πρεπει να γινει διακοπη τις γραμμης!Φυσικα και θα κανω καταγγελια στην επιτροπη τηλεπ.

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ WIND

Link to comment
Share on other sites

Το πιο πιθανό σενάριο είναι να έχει ενεργοποιημένα πακέτα τα οποία να ενεργοποιούνται αυτόματα με κάθε ανανέωση, τίποτα άλλο.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Είμαι κάτοχος κουπονιού Ψηφιακής Αλληλεγγύης και έκανα σύνδεση Wind MobileBroadband 5GB . Μπορώ να κάνω διακοπή της σύνδεσης αυτής οποιαδήποτε στιγμή εάν θέλω και πόσα χρήματα θα πληρώσω;

Εάν ξέρετε απαντήστε μου παρακαλώ.

Ευχαριστώ...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Είμαι κάτοχος κουπονιού Ψηφιακής Αλληλεγγύης και έκανα σύνδεση Wind MobileBroadband 5GB . Μπορώ να κάνω διακοπή της σύνδεσης αυτής οποιαδήποτε στιγμή εάν θέλω και πόσα χρήματα θα πληρώσω;

Εάν ξέρετε απαντήστε μου παρακαλώ.

Ευχαριστώ...

Υπάρχει αναλυτικά το θέμα στις ειδήσεις, απόότι διαβάζω μπορείς χωρίς επιβάρυνση

Link to comment
Share on other sites

Η ενημέρωση λέει χωρίς επιβάρυνση, αφού δεν επιδοτησε ουσιαστικά από τη WIND
Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος που σας εξιστορώ την μικρή μου επώδυνη ιστορία είναι για να σκεφτείτε καλά πριν έχετε κάποια δοσοληψία μαζί τους.

Όσοι έχετε, εύχομαι να μη χρειαστείτε ποτέ customer support (εδώ γελάμε).

 

 

Μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος WIND.GR λοιπόν παράγγειλα στις 19/12/2014 μια ΛΕΥΚΗ συσκευή NOKIA LUMIA 930 με πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας. Η συσκευή ήταν διαθέσιμη όπως με πληροφόρησαν και κλείσαμε ραντεβού για την παραλαβή του μετά από 3 εργάσιμες ημέρες. Στις 3 ημέρες με ειδοποίησαν ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα κ θα με καλούσαν την επόμενη εκ νέου. Δυστυχώς κανείς δε με κάλεσε ξανά κ μετά από 2-3 ημέρες κάλεσα εγώ όπου με ενημέρωσαν ότι δεν υπήρχαν συσκευές και θα έπρεπε να περιμένω τέλη Γενάρη!!!!!. Παρόλαυτά φίλος μου εκείνες τις ημέρες προμηθεύτηκε ΚΑΝΟΝΙΚΑ συσκευή από κάποιο κατάστημα δίχως να το είχε παραγγείλει...

 

Εν τέλει χρονιάρες ημέρες είπα να κάνω υπομονή κ να μη δώσω σημασία, η συσκευή λοιπόν παραδόθηκε με κούριερ στις 12/1/2015 ημέρα Δευτέρα (τιμολόγιο 09/1). Δυστυχώς ήταν ΜΑΥΡΗ η συσκευή κι όχι λευκή αλλά δεν διαμαρτυρήθηκα για μια ακόμη φορά (κακώς). Μετά τον ενθουσιασμό όμως ανακάλυψα ότι έχει ελάττωμα στην κάμερα και απευθύνθηκα σε κοντινό μου υποκατάστημα της WIND στις 15/1. Όπως με διαβεβαίωσαν εκεί, τα DOA εξυπηρετούνται γρήγορα. Όμως μετά από αναμονή λίγων ημερών και μετά απο αλλεπάλληλες τηλεφωνικές επικοινωνίες στις 24/1 μου είπαν να περάσω για παραλαβή. όπου διαπίστωσα ότι η συσκευή είχε επιστρέψει ίδια! Η απάντηση απο τα κεντρικά ήταν ότι ήταν εκτός ημερών DOA!!!!! 
Οι υπάλληλοι του καταστήματος αντιλήφθηκαν την δυσαρέσκεια μου για το όλο ζήτημα καθώς και το λάθος που είχε γίνει έστειλαν απ’ ότι με ενημέρωσαν κάποιο email για την επίλυση του ζητήματος.

 

Μέχρι τις 2/2/2015 έγιναν πολλά τηλεφωνήματα με το κατάστημα κ δυστυχώς δεν είχαν νεώτερα, οπότε θεώρησα καλό να στείλω και μια γραπτή επιστολή με τα παραπάνω (καθώς κι οτι θα δημοσιεύσω την ιστορία μου σε διάφορα fora) και την απέστειλα μέσω φόρμας τους site τους. Την επόμενη ημέρα μου απάντησαν, απλά να τους στείλω το IMEI της συσκευής, το οποίο και έκανα φυσικά αλλά δυστυχώς εκεί τελείωσε η επικοινωνία μας μέσω email. Δεν είχα νεώτερα ξανά.

 

Στις 5/2/2015 εκνευρισμένος πλέον προσπαθώ να βγάλω άκρη μέσω της εξυπηρέτησης πελατών ( δε θα αναφερθώ στην 20λεπτη αναμονή και ότι δυστυχώς είχα καλέσει από κινητό -από άλλο πάροχο). Η εξυπηρέτηση δε μπορούσε να εντοπίσει το κινητό με γυρνά στο κατάστημα κι αυτοί ξανά πίσω στην εξυπηρέτηση με κάποιο δικό τους εσωτερικό κωδικό κίνησης, με τα πολλά πολλά φτάνω σε μια αγενέστατη κυρία να επιμένει οτι η συσκευή βρίσκεται στο σέρβις οτι παραδόθηκε στις 4/2!! σε αυτούς, εκτός DOA και δεν αναγνωρίζει τίποτα πλέον. Για οποιαδήποτε διαφωνία φταίει το υποκατάστημα μου είπε. Ξανά επικοινωνία με το κατάστημα, εκνευρισμένος ο υπάλληλος με τους "πάνω", μου λέει άστο πάνω μου θα μιλήσω κι εγώ μαζί τους, αύριο (Παρασκευή) θα έχω νεώτερα.

 

Xθες Τρίτη 10/2 δεν είχα λάβει καμιά ενημέρωση, καλώ το υποκατάστημα, κι ο υπάλληλος μου λέει πάλι ότι περιμένει email και να κάνω υπομονή!

 

Έχουν περάσει περίπου 50 ημέρες από την παραγγελία σε «προσφορά» από το κατάστημα με τιμή 299€ όταν τότε το έβρισκε κανείς στα σκρουτζομάγαζα γύρω στα 500E, το κινητό πλέον το βρίσκει στην αγορά σε απόθεμα ΣΗΜΕΡΑ έναντι περίπου 316€ τελική τιμή και στο χρώμα που επιθυμεί κανείς. Δεν έχω επωφεληθεί λοιπόν καμία προσφορά τους δεδομένου ότι δεν έχω λάβει καμιά συσκευή ακόμα, συν της ψυχικής μου φθοράς, της οικονομικής μου επιβάρυνσης με τόσα τηλεφωνήματα κλπ κλπ

 

Έχω απλά αγανακτήσει απλά με την ανύπαρκτη εξυπηρέτηση τους και δε σκοπεύω ποτέ ξανά να πατήσω το πόδι μου αφού τελειώσει η ιστορία, αλλά και θα αποτρέψω οποιοδήποτε με ρωτήσει να ασχοληθεί μαζί τους.

 

Αν έχει κανείς καμιά ιδέα τι άλλο μπορώ να κάνω, ευπρόσδεκτος! Δε μου έχει ξανατύχει τέτοια κοροϊδία.

Edited by pentraks
Imagination is more important than knowledge
Link to comment
Share on other sites

Κάνε ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση ή στείλε τους ένα email, θα το δουν και θα σου απαντήσουν, βέβαια μπορεί να είναι και σποραδικό κάποια δυσλειτουργία του δικτύου. Δεν είναι κάτι ανησυχητικό.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλε μου. Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο. Θα σου πρότεινα να στείλεις μήνυμα στην επίσημη σελίδα της Wind στο Facebook, αναφέροντας το ζήτημα - απαντούν αμέσως. Προσωπικά όποτε χρειάστηκα με βοήθησαν, χωρίς κανένα θέμα.
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά, μα το έκανα αυτο ήδη, μου ζητησαν το IMEI κ αφαντοι μια εβδομάδα τωρα!
Imagination is more important than knowledge
Link to comment
Share on other sites

Πάντως και εγώ με μια συσκευή που είχα αγοράσει παλιότερα τους είχα στείλει μήνυμα στο facebook και μου είχαν λύσει το πρόβλημα μέσα σε μια περίπου εβδομάδα..
Link to comment
Share on other sites

Δυστηχως παρομοια εμπειρια ειχα σε αναλογη κατασταση και απο την vodafone πριν χρονια φιλε μου και ειναι αυτο που λενε "οπου λαλουν πολλα κοκορια αργει να ξημερωσει"

Γιαυτο και εχω ριξει Χ σε φυσικα καταστηματα εχω βρει καποια σκρουτζομαγαζα που οι ανθρωποι ειναι επαγγελματιες και σοβαροι γιαυτο και αλλωστε μπορει ο καθενας να διαβασει κριτικες απο αγοραστες σε καλες και κακες περιπτωσεις αγορων....

Ευτιχως ξυπνησε ο κοσμος γιαυτο και κλεινουν πλεον σταθερα τα μαγαζια τους ολες οι εταιρειες κινητης.

Link to comment
Share on other sites

Ωχ ο νόμος του μέρφι ξαναχτύπησε :p Πέρα από την πλάκα, όντως σου έκατσε άσχημη φάση. Μου κάνει εντύπωση γιατί τους είχα για πιο σοβαρούς. Γιατί δεν ξαναδοκιμάζεις όμως να τους στείλεις στο FB, μου φαίνεται ότι το παίρνουν στα σοβαρά (αν μη τι άλλο γιατί το βλέπουν όλοι ;))
Link to comment
Share on other sites

Προλαβαίνεις μέχρι 19/2 (2 μήνες) από την ημερομηνία πληρωμής, να κανεις αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζά σου την αγοραπωλησία με πλήρη αιτιολογία (όλα αυτά με φυσική σου παρουσία στην τράπεζά σου) και λογικά θα δικαιωθεί και θα πάρεις πίσω τα χρήματα σου
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...