Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

καλήμερα , έχω μια απορια και θελω να μου την λυση καποιος πριν κανω καταγγελία στην γραμμή καταναλωτών. Παίρνω αρκετά συχνά το 1260 και θέλω να μιλήσω με εκπρόσωπο της εταιρίας για διάφορα θέματα και για οποιον γνωρίζει πατάω το 8 για να συνδεθώ. Πολλές φορές μου βγαίνει ενα μήνυμα οτι δεν ειναι δυνατη η εξυπηρέτηση μου γιατι μάλλον εχουν πολυ φόρτο εργασίας και τα λοιπά και κλείνει η γραμμη, σημερα που ειδα online τα 0,25 λεπτα εχουν αφαιρεθεί απο το υπολοιπο μου (εχω καρτο συνδεση), θελω να ρωτησω αυτο ειναι νόμιμο ή απο την στιγμη που δεν έγινε αυτο για το οποίο κάλεσα δεν πρέπει να χρεώνομαι ?
Link to comment
Share on other sites

μου είχε τύχει κι εμένα 4 φορές συγκεκριμένα στις αρχές που είχα βάλει τον αριθμό (Νοέμβριο 2012). από την στιγμή που δέχεσαι την χρέωση, χρεώνεσαι ότι κι αν γίνει. το θέμα είναι βέβαια αν το κάνουν εσκεμμένα ή αν όντως υπάρχει φόρτος-έλλειψη προσωπικού. εικάζω και θέλω να πιστεύω πως είναι το δεύτερο. αλλά 100% δεν ξέρω.

 

παρεπιπτόντως τι θα τους ρωτούσες? μήπως μπορεί κάποιος από εδώ να σε βοηθήσει.

Link to comment
Share on other sites

κατι για τον λογαριασμο μου ως συνήθως πάλι βάλανε οτι να νε , αν γνωριζει καποιος αν ειναι νομιμο η οχι ας μου πει γιατι θελω να κανω καταγγελια, δεν ειναι τα 0,25 λεπτα αλλα η κοροιδια που μας ριχνουν
Link to comment
Share on other sites

Και στο 1277 που έχουμε λόγω εταιρικού και είναι δωρεάν συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. Μάλλον δεν έχουν διαθέσιμο προσωπικό εκείνη την ώρα, αλλά φυσικά το χρησιμοποιούν και προς όφελος τους για να σε χρεώνουν. Δεν νομίζω πάντως να γίνεται συστηματικά για τον λόγο αυτό.
Link to comment
Share on other sites

  Tallyhawk said:
το μόνο που μπορώ να πω είναι πως τηλεφωνικώς δεν έχω συμφωνήσει ποτέ σε κάτι. πάντα πηγαίνω από το αντίστοιχο κατάστημα (εννοείτε ενημερωμένος) και ότι χαρτιά είναι να υπογράψω , πάντα εκεί. ποτέ κούριερ, ποτέ τηλεφωνικώς. κι όταν έχω στα χέρια μου συμβόλαιο το διαβάζω από την αρχή ως το τέλος και πάντα αντίγραφο. ΠΑΝΤΑ. δεν δίνεις αντίγραφο? δεν σου υπογράφω.

 

την υπογραφή σου και το π***ι σου πρόσεχε που τα βάζεις λέει ο λαός.

 

κι επίσης κάτι ακόμα. σιγά μην "τρέξουν" οι εταιρείες για γραφειοκρατικά ζητήματα.

 

Συμφωνω απλα ειναι τραγικο για ενεργοποιηση να ξεμπερδευεις σε 5 λεπτακια απο το τηλεφωνο και για ακυρωση να θες ολοκληρη διαδιακασια και να μη σε ενημερωνει και κανενας :confused:

Link to comment
Share on other sites

  Tallyhawk said:
από την στιγμή που δέχεσαι την χρέωση, χρεώνεσαι ότι κι αν γίνει.

 

Δεν ξέρω αν είναι όντως νόμιμο, αλλά ηθικό και σύμφωνο με τα συναλλακτικά ήθη ΔΕΝ είναι. Τι ακριβώς σου προσέφερε για να σε χρεώσει?

Όταν μου έτυχε εμένα πάντως, έκανα αίτηση για να αντιλογιστεί η χρέωση, και έγινε δεκτή.

Link to comment
Share on other sites

ειναι τοσο άχρηστοι που δεν εχουν βγαλει ακομα εφαρμογη για smartphones για οσους εχουν συμβολαιο, τοσα λεφτα που εχουν ξοδέψει για ηλίθιες διαφημίσεις θα ειχαν φτιαξει το δικτυο τους και θα ειχαν και 4G
Link to comment
Share on other sites

Εγώ συμφωνώ με το ότι αρχικά δέχεσαι την χρέωση κ μόνο για την κλήση. Μου έτυχε σε μια μέρα 5 φορές αυτό, αλλά δε νομίζωμιζω ότι γίνεται μάτι. Θα έπρεπε να γίνεται η χρέωση μόλις συνομιλήσει σμε υπάλληλο.
Link to comment
Share on other sites

  fotini22285 said:
Καλησπερα!!!! Θέλω τη βοήθειά σας αν κάποιος γνωρίζει τι παίζει.... Ημουν συνδρομήτρια της Vodafone κ λόγω πολύ χαμηλής επιδότησης (25 ευρώ) κ πολυ ακριβού παγιου στη hol (37 ευρώ) αποφάσισα μαζί με το φίλο μου να μεταφέρουμε κ οι δύο τα κινητά μας κ το σταθερό με το internet στη wind. Εμένα η φορητότητα έγινε το Σάββατο, το άλλο κινητο κ το σταθερο παραμένουν ακόμη στη vodafone. Το θέμα είναι οτι χθες με πήραν απο vodafone κ μου κάναν αντιπροσφορά προκειμένου να παραμείνουν όλες οι γραμμές στο δίκτιο τουςς (640 ευρώ επιδότηση.... πολύ καλά). Aπλά λέει ακυρώνω την αίτηση για το ένα κινητό κ το σταθερό κ ζητάω να επιστρέψει η δική μου γραμμή στη voafone εφόσον δεν εχουν περάσει 15 μερες από τη μέρα της ενεργοποίησης (υπάρχει λέει τέτοιος όρος στο συμβόλαιο). Ξέρει κανείς αν ισχύει κάτι τέτοιο? Γιατί όταν πήρα τη wind για να τους ενημερώσω μου είπαν οτι πρεπει να περάσουν 2 μήνες. Please help.....

 

Σε καθε συμβολαιο εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης 14 ημερες.Πρεπει να στειλεις αιτημα ακυρωσης φορητοτητας με φαξ στη wind για να εισαι σιγουρη οτι θα βρεις ακρη.Βεβαια καλο ειναι να σιγουρεψεις με τη βονταφον οτι αν υπαναχωρησεις θα εχεις την επιδοτηση που σου προτειναν και δε θα τη θεωρησουν νεα συνδεση.

Link to comment
Share on other sites

Αναθεωρώ ότι έγραψα παραπάνω. Μόλις διαπίστωσα πως μας έβγαλαν από το 1277 χωρίς καμιά ειδοποίηση και προειδοποίηση και μας έβαλαν στο 1250 όπου έχει χρέωση 0.25€/λεπτό με χρέωση ανά λεπτό. Μιλάμε για απατεώνες ολκής ... :lol:
Link to comment
Share on other sites

Εταιρικό νούμερο το 1250;;; Πρώτη φορα το ακούω! Κάτι καινούριο;;!!
Link to comment
Share on other sites

:protest: ελεος ποια με αυτες τις εταιριες, βρισκουν που ειμαστε τριτοκοσμική χωρα και κανουν οτι τους γουσταρει
Link to comment
Share on other sites

  sofikar said:
Αυτα ισχυουν μονο για συμβολαια; για καρτοκινητο μπορεις να διαχειριστεις το λογαριασμο σου μονο απο το myf2g?

 

Σωστός....

Link to comment
Share on other sites

ισχυει για ολα τα προγραμματα συμβολαιου wind ή θα πρεπει να εχεις ενεργοποιησει την συγκεκριμενη υπηρεσια με επιπλεον κοστος κλπ κλπ?
Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι καταλαβα οτι ολες οι κεραιες τουλαχιστον στην επαρχια θα γινουν colocation.....δε νομιζω οτι θα χρειαστει το εσωτερικο roaming θα χουν ιδια καλυψη και οι δυο....
Link to comment
Share on other sites

Πάντως παιδιά σε εμένα έχει τύχει και έχω καλέσει τρεις φορές τώρα τελευταία και το σήκωσαν αμέσως. Τώρα για τις κλήσεις που δεν καταφέρνεις να μιλάς μαζί τους λογικά μπορούν να σου επιστραφούν πίσω αν στείλεις ένα mail και το αναφέρεις.
Link to comment
Share on other sites

αν τηλεφωνικα πουμε οκ συμφωνω με το συμβολαιο , αλλα την επομενη ημερα μετα θελω να το ακυρωσω (χωρις να εχουμε υπογραψει τιποτα) αλλα αυτοι εχουν καταγραψει την συνομιλια μπορουν να συνεχισουν την αιτηση?

αυτο δηλαδη που καταγραφουν την συνομιλια? τι μπορει να γινει ? μπορει να την ...χασουν και να σου πουνε ε ειχαμε πει για 30 παγιο και οχι για 20 :P, η αν εγω πω αλαξα γνωμη δεν θελω , θα μου πουν "α τωρα το ειπεσ το καταγραψαμε και πληρωσε ενα ελαχιστι ποσο για εξοδα"

Edited by Darkorigin
Link to comment
Share on other sites

  Darkorigin said:
αν τηλεφωνικα πουμε οκ συμφωνω με το συμβολαιο , αλλα την επομενη ημερα μετα θελω να το ακυρωσω (χωρις να εχουμε υπογραψει τιποτα) αλλα αυτοι εχουν καταγραψει την συνομιλια μπορουν να συνεχισουν την αιτηση?

αυτο δηλαδη που καταγραφουν την συνομιλια? τι μπορει να γινει ? μπορει να την ...χασουν και να σου πουνε ε ειχαμε πει για 30 παγιο και οχι για 20 :P, η αν εγω πω αλαξα γνωμη δεν θελω , θα μου πουν "α τωρα το ειπεσ το καταγραψαμε και πληρωσε ενα ελαχιστι ποσο για εξοδα"

 

Σε καμμία περίπτωση. Αν δεν έχουνε μπει υπογραφές, δεν υφίσταται συμβόλαιο - δέσμευση με την εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

  Darkorigin said:
αν τηλεφωνικα πουμε οκ συμφωνω με το συμβολαιο , αλλα την επομενη ημερα μετα θελω να το ακυρωσω (χωρις να εχουμε υπογραψει τιποτα) αλλα αυτοι εχουν καταγραψει την συνομιλια μπορουν να συνεχισουν την αιτηση?

αυτο δηλαδη που καταγραφουν την συνομιλια? τι μπορει να γινει ? μπορει να την ...χασουν και να σου πουνε ε ειχαμε πει για 30 παγιο και οχι για 20 :P, η αν εγω πω αλαξα γνωμη δεν θελω , θα μου πουν "α τωρα το ειπεσ το καταγραψαμε και πληρωσε ενα ελαχιστι ποσο για εξοδα"

 

Χωρις να εχεις υπογραψει δε μπορουν να κανουν κατι αν μιλας για φορητοτητα.Αν ειναι για να παραμεινεις στην ιδια εταιρεια παλι μπορεις να ακυρωσεις οτιδηποτε ισχυριστουν και δε χρεωνεσαι κατι.

Link to comment
Share on other sites

το currier που στελνουν ειναι δικο τους η (απον την εταιρια) η καποιο αλλο γενικα? ελτα, ταχυδρομικη? η κατι τετοιο?

 

η καταγραφη κλησης τοτε που εξυπηρετει? η ποιον εξυπηρετει?

πχ δικαστικος στεκει? σαν προφορικο συμβολαιο? αν οχι για πιο λογο τοτε καταγραφονται?

Link to comment
Share on other sites

  vrs5 said:
Αφου δεν μιλαει κανεις καλα κανουν εχουν βρει το κολπο.

Τα ιδια δεν κανει και η κυβερνηση; :p

 

Τι εννοείς δε μιλάει; μίλησα με υποτιθέμενη γραμμή παραπόνων κ με έγραψαν πήγα σε κατάστημα κ με έγραψαν ζήτησα να μιλήσω με το διευθυντή κ μου λεν ότι θες θα τα πεις στη γραμμή παραπόνων. Και που τα είπα...

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...