Super 3 Δημ. July 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2013 καλήμερα , έχω μια απορια και θελω να μου την λυση καποιος πριν κανω καταγγελία στην γραμμή καταναλωτών. Παίρνω αρκετά συχνά το 1260 και θέλω να μιλήσω με εκπρόσωπο της εταιρίας για διάφορα θέματα και για οποιον γνωρίζει πατάω το 8 για να συνδεθώ. Πολλές φορές μου βγαίνει ενα μήνυμα οτι δεν ειναι δυνατη η εξυπηρέτηση μου γιατι μάλλον εχουν πολυ φόρτο εργασίας και τα λοιπά και κλείνει η γραμμη, σημερα που ειδα online τα 0,25 λεπτα εχουν αφαιρεθεί απο το υπολοιπο μου (εχω καρτο συνδεση), θελω να ρωτησω αυτο ειναι νόμιμο ή απο την στιγμη που δεν έγινε αυτο για το οποίο κάλεσα δεν πρέπει να χρεώνομαι ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tallyhawk Δημ. July 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2013 μου είχε τύχει κι εμένα 4 φορές συγκεκριμένα στις αρχές που είχα βάλει τον αριθμό (Νοέμβριο 2012). από την στιγμή που δέχεσαι την χρέωση, χρεώνεσαι ότι κι αν γίνει. το θέμα είναι βέβαια αν το κάνουν εσκεμμένα ή αν όντως υπάρχει φόρτος-έλλειψη προσωπικού. εικάζω και θέλω να πιστεύω πως είναι το δεύτερο. αλλά 100% δεν ξέρω. παρεπιπτόντως τι θα τους ρωτούσες? μήπως μπορεί κάποιος από εδώ να σε βοηθήσει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Super 3 Δημ. July 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2013 κατι για τον λογαριασμο μου ως συνήθως πάλι βάλανε οτι να νε , αν γνωριζει καποιος αν ειναι νομιμο η οχι ας μου πει γιατι θελω να κανω καταγγελια, δεν ειναι τα 0,25 λεπτα αλλα η κοροιδια που μας ριχνουν Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jlian Δημ. July 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2013 Και στο 1277 που έχουμε λόγω εταιρικού και είναι δωρεάν συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. Μάλλον δεν έχουν διαθέσιμο προσωπικό εκείνη την ώρα, αλλά φυσικά το χρησιμοποιούν και προς όφελος τους για να σε χρεώνουν. Δεν νομίζω πάντως να γίνεται συστηματικά για τον λόγο αυτό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
strange_thomas Δημ. July 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2013 Tallyhawk said: το μόνο που μπορώ να πω είναι πως τηλεφωνικώς δεν έχω συμφωνήσει ποτέ σε κάτι. πάντα πηγαίνω από το αντίστοιχο κατάστημα (εννοείτε ενημερωμένος) και ότι χαρτιά είναι να υπογράψω , πάντα εκεί. ποτέ κούριερ, ποτέ τηλεφωνικώς. κι όταν έχω στα χέρια μου συμβόλαιο το διαβάζω από την αρχή ως το τέλος και πάντα αντίγραφο. ΠΑΝΤΑ. δεν δίνεις αντίγραφο? δεν σου υπογράφω. την υπογραφή σου και το π***ι σου πρόσεχε που τα βάζεις λέει ο λαός. κι επίσης κάτι ακόμα. σιγά μην "τρέξουν" οι εταιρείες για γραφειοκρατικά ζητήματα. Συμφωνω απλα ειναι τραγικο για ενεργοποιηση να ξεμπερδευεις σε 5 λεπτακια απο το τηλεφωνο και για ακυρωση να θες ολοκληρη διαδιακασια και να μη σε ενημερωνει και κανενας :confused: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
l3ft3r1s Δημ. July 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2013 Tallyhawk said: από την στιγμή που δέχεσαι την χρέωση, χρεώνεσαι ότι κι αν γίνει. Δεν ξέρω αν είναι όντως νόμιμο, αλλά ηθικό και σύμφωνο με τα συναλλακτικά ήθη ΔΕΝ είναι. Τι ακριβώς σου προσέφερε για να σε χρεώσει? Όταν μου έτυχε εμένα πάντως, έκανα αίτηση για να αντιλογιστεί η χρέωση, και έγινε δεκτή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sofikar Δημ. July 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2013 Αυτα ισχυουν μονο για συμβολαια; για καρτοκινητο μπορεις να διαχειριστεις το λογαριασμο σου μονο απο το myf2g? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Super 3 Δημ. July 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2013 ειναι τοσο άχρηστοι που δεν εχουν βγαλει ακομα εφαρμογη για smartphones για οσους εχουν συμβολαιο, τοσα λεφτα που εχουν ξοδέψει για ηλίθιες διαφημίσεις θα ειχαν φτιαξει το δικτυο τους και θα ειχαν και 4G Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bayern7 Δημ. July 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2013 Νόμιμο είναι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris_21k Δημ. July 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2013 Εγώ συμφωνώ με το ότι αρχικά δέχεσαι την χρέωση κ μόνο για την κλήση. Μου έτυχε σε μια μέρα 5 φορές αυτό, αλλά δε νομίζωμιζω ότι γίνεται μάτι. Θα έπρεπε να γίνεται η χρέωση μόλις συνομιλήσει σμε υπάλληλο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
boban3 Δημ. July 28, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2013 fotini22285 said: Καλησπερα!!!! Θέλω τη βοήθειά σας αν κάποιος γνωρίζει τι παίζει.... Ημουν συνδρομήτρια της Vodafone κ λόγω πολύ χαμηλής επιδότησης (25 ευρώ) κ πολυ ακριβού παγιου στη hol (37 ευρώ) αποφάσισα μαζί με το φίλο μου να μεταφέρουμε κ οι δύο τα κινητά μας κ το σταθερό με το internet στη wind. Εμένα η φορητότητα έγινε το Σάββατο, το άλλο κινητο κ το σταθερο παραμένουν ακόμη στη vodafone. Το θέμα είναι οτι χθες με πήραν απο vodafone κ μου κάναν αντιπροσφορά προκειμένου να παραμείνουν όλες οι γραμμές στο δίκτιο τουςς (640 ευρώ επιδότηση.... πολύ καλά). Aπλά λέει ακυρώνω την αίτηση για το ένα κινητό κ το σταθερό κ ζητάω να επιστρέψει η δική μου γραμμή στη voafone εφόσον δεν εχουν περάσει 15 μερες από τη μέρα της ενεργοποίησης (υπάρχει λέει τέτοιος όρος στο συμβόλαιο). Ξέρει κανείς αν ισχύει κάτι τέτοιο? Γιατί όταν πήρα τη wind για να τους ενημερώσω μου είπαν οτι πρεπει να περάσουν 2 μήνες. Please help..... Σε καθε συμβολαιο εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης 14 ημερες.Πρεπει να στειλεις αιτημα ακυρωσης φορητοτητας με φαξ στη wind για να εισαι σιγουρη οτι θα βρεις ακρη.Βεβαια καλο ειναι να σιγουρεψεις με τη βονταφον οτι αν υπαναχωρησεις θα εχεις την επιδοτηση που σου προτειναν και δε θα τη θεωρησουν νεα συνδεση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jlian Δημ. July 28, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2013 Αναθεωρώ ότι έγραψα παραπάνω. Μόλις διαπίστωσα πως μας έβγαλαν από το 1277 χωρίς καμιά ειδοποίηση και προειδοποίηση και μας έβαλαν στο 1250 όπου έχει χρέωση 0.25€/λεπτό με χρέωση ανά λεπτό. Μιλάμε για απατεώνες ολκής ... :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. July 28, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2013 Εταιρικό νούμερο το 1250;;; Πρώτη φορα το ακούω! Κάτι καινούριο;;!! Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Super 3 Δημ. July 28, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2013 :protest: ελεος ποια με αυτες τις εταιριες, βρισκουν που ειμαστε τριτοκοσμική χωρα και κανουν οτι τους γουσταρει Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vrs5 Δημ. July 28, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2013 Αφου δεν μιλαει κανεις καλα κανουν εχουν βρει το κολπο. Τα ιδια δεν κανει και η κυβερνηση; :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
IOCTL Δημ. July 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2013 sofikar said: Αυτα ισχυουν μονο για συμβολαια; για καρτοκινητο μπορεις να διαχειριστεις το λογαριασμο σου μονο απο το myf2g? Σωστός.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kousanos Δημ. July 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2013 ισχυει για ολα τα προγραμματα συμβολαιου wind ή θα πρεπει να εχεις ενεργοποιησει την συγκεκριμενη υπηρεσια με επιπλεον κοστος κλπ κλπ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kousanos Δημ. July 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2013 ξερουμε απο ποτε θα ισχυσει αυτη η συνεργασια? εχετε δει βελτιωση του σηματος γενικα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Picard Δημ. July 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2013 Εγω παλι καταλαβα οτι ολες οι κεραιες τουλαχιστον στην επαρχια θα γινουν colocation.....δε νομιζω οτι θα χρειαστει το εσωτερικο roaming θα χουν ιδια καλυψη και οι δυο.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
morp Δημ. July 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2013 Πάντως παιδιά σε εμένα έχει τύχει και έχω καλέσει τρεις φορές τώρα τελευταία και το σήκωσαν αμέσως. Τώρα για τις κλήσεις που δεν καταφέρνεις να μιλάς μαζί τους λογικά μπορούν να σου επιστραφούν πίσω αν στείλεις ένα mail και το αναφέρεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Darkorigin Δημ. July 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2013 (edited) αν τηλεφωνικα πουμε οκ συμφωνω με το συμβολαιο , αλλα την επομενη ημερα μετα θελω να το ακυρωσω (χωρις να εχουμε υπογραψει τιποτα) αλλα αυτοι εχουν καταγραψει την συνομιλια μπορουν να συνεχισουν την αιτηση? αυτο δηλαδη που καταγραφουν την συνομιλια? τι μπορει να γινει ? μπορει να την ...χασουν και να σου πουνε ε ειχαμε πει για 30 παγιο και οχι για 20 :P, η αν εγω πω αλαξα γνωμη δεν θελω , θα μου πουν "α τωρα το ειπεσ το καταγραψαμε και πληρωσε ενα ελαχιστι ποσο για εξοδα" Edited July 30, 2013 by Darkorigin Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DonJuan Δημ. July 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2013 Darkorigin said: αν τηλεφωνικα πουμε οκ συμφωνω με το συμβολαιο , αλλα την επομενη ημερα μετα θελω να το ακυρωσω (χωρις να εχουμε υπογραψει τιποτα) αλλα αυτοι εχουν καταγραψει την συνομιλια μπορουν να συνεχισουν την αιτηση? αυτο δηλαδη που καταγραφουν την συνομιλια? τι μπορει να γινει ? μπορει να την ...χασουν και να σου πουνε ε ειχαμε πει για 30 παγιο και οχι για 20 :P, η αν εγω πω αλαξα γνωμη δεν θελω , θα μου πουν "α τωρα το ειπεσ το καταγραψαμε και πληρωσε ενα ελαχιστι ποσο για εξοδα" Σε καμμία περίπτωση. Αν δεν έχουνε μπει υπογραφές, δεν υφίσταται συμβόλαιο - δέσμευση με την εταιρεία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
boban3 Δημ. July 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2013 Darkorigin said: αν τηλεφωνικα πουμε οκ συμφωνω με το συμβολαιο , αλλα την επομενη ημερα μετα θελω να το ακυρωσω (χωρις να εχουμε υπογραψει τιποτα) αλλα αυτοι εχουν καταγραψει την συνομιλια μπορουν να συνεχισουν την αιτηση? αυτο δηλαδη που καταγραφουν την συνομιλια? τι μπορει να γινει ? μπορει να την ...χασουν και να σου πουνε ε ειχαμε πει για 30 παγιο και οχι για 20 :P, η αν εγω πω αλαξα γνωμη δεν θελω , θα μου πουν "α τωρα το ειπεσ το καταγραψαμε και πληρωσε ενα ελαχιστι ποσο για εξοδα" Χωρις να εχεις υπογραψει δε μπορουν να κανουν κατι αν μιλας για φορητοτητα.Αν ειναι για να παραμεινεις στην ιδια εταιρεια παλι μπορεις να ακυρωσεις οτιδηποτε ισχυριστουν και δε χρεωνεσαι κατι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Darkorigin Δημ. July 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2013 το currier που στελνουν ειναι δικο τους η (απον την εταιρια) η καποιο αλλο γενικα? ελτα, ταχυδρομικη? η κατι τετοιο? η καταγραφη κλησης τοτε που εξυπηρετει? η ποιον εξυπηρετει? πχ δικαστικος στεκει? σαν προφορικο συμβολαιο? αν οχι για πιο λογο τοτε καταγραφονται? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris_21k Δημ. July 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2013 vrs5 said: Αφου δεν μιλαει κανεις καλα κανουν εχουν βρει το κολπο. Τα ιδια δεν κανει και η κυβερνηση; :p Τι εννοείς δε μιλάει; μίλησα με υποτιθέμενη γραμμή παραπόνων κ με έγραψαν πήγα σε κατάστημα κ με έγραψαν ζήτησα να μιλήσω με το διευθυντή κ μου λεν ότι θες θα τα πεις στη γραμμή παραπόνων. Και που τα είπα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.