Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Προχθές είχα πάει σε κατάστημα Vodafone και με ρωτούσαν αν έχω καρτοκινητό κλπ, τους λέω μπορείτε να μου δώσετε με 10 ευρώ, 600 mb internet, 300 λεπτά προς όλους και 600 λεπτά και μηνύματα προς το ίδιο δίκτυο; Μου λένε όχι, ευχαριστώ τους λέω θα μείνω στο F2G :)

 

:lol: και καλά εκανες!

Link to comment
Share on other sites

τέλος η εφαρμογή του Βαγγέλη?

 

Εμένα λειτουργεί κανονικά...

Link to comment
Share on other sites

Να ενημερώσω το τοπικ έστω και καθυστερημένα για την έκβαση της υπόθεσης μου.

Μετά από την αίτηση αμφισβήτησης που τους κατέθεσα και που κοινοποιησα επίσης στην ΕΕΤΤ δέχθηκα από την wind μυνημα που με ενημέρωνε πως η καταγγελία μου θα εξεταστεί σύντομα.

Πράγματι μετά το πέρας το σαββατοκύριακου μου τηλεφώνησαν και με ενημέρωσαν πως στα πλαίσια της εξυπηρέτησης των πελατών της wind θα μου πιστωθεί το επιπλέον ποσό της χρέωσης.

Λεπτομέρειες για το ακριβές ποσό της πίστωσης θα δεχόμουν με μυνημα οπως και έγινε μετά από δύο μέρες .

Το ποσό της πίστωσης όντως υπερκαλυπτε την επιπλέον χρέωση και άρα το θέμα έκλεισε ευχάριστα για την ταλαίπωρη τσέπη μου.

Μπράβο στην wind.

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά αφού σε κάλυψαν. Πραγματικά αφού πρόκειται για δικό σου "λάθος" ΜΠΡΑΒΟ τους που σε έφτιαξαν.

Απλά πρόσεχε λίγο περισσοτέρο... Κατέβασε ένα μετρητή δεδομένων για τη συσκευή σου!

Link to comment
Share on other sites

Εχει συμβει και σε μενα αλλα στη Voda και ολα εληξαν αισιως :)

Πρεπει να κοιταμε τα παντα πλεον για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο.

Μπραβο παντος τελος καλο ολα καλα ;)

Edited by vrs5
Διορθωση κειμενου
Link to comment
Share on other sites

Το αν είναι λάθος μου δικό μου η δικό τους δυστυχώς δεν αποδεικνύεται.

Αν υπήρχε λεπτομερή αναφορά των χρεώσεων όπως υπάρχει στις τηλεφωνικές κλήσεις ίσως να έβγαινε κάποια άκρη.

Το θέμα είναι πως για πάνω από δύο χρόνια και έχοντας ακριβώς το ίδιο πακέτο δεδομένων όπως και την ίδια χρήση ποτέ δεν εχω ξεπεράσει τα 150 mbps.

Απο τα 150 στα 480 δεν νομίζω να περνάς χωρίς να το καταλάβεις.

Link to comment
Share on other sites

Να ενημερώσω το τοπικ έστω και καθυστερημένα για την έκβαση της υπόθεσης μου.

Μετά από την αίτηση αμφισβήτησης που τους κατέθεσα και που κοινοποιησα επίσης στην ΕΕΤΤ δέχθηκα από την wind μυνημα που με ενημέρωνε πως η καταγγελία μου θα εξεταστεί σύντομα.

Πράγματι μετά το πέρας το σαββατοκύριακου μου τηλεφώνησαν και με ενημέρωσαν πως στα πλαίσια της εξυπηρέτησης των πελατών της wind θα μου πιστωθεί το επιπλέον ποσό της χρέωσης.

Λεπτομέρειες για το ακριβές ποσό της πίστωσης θα δεχόμουν με μυνημα οπως και έγινε μετά από δύο μέρες .

Το ποσό της πίστωσης όντως υπερκαλυπτε την επιπλέον χρέωση και άρα το θέμα έκλεισε ευχάριστα για την ταλαίπωρη τσέπη μου.

Μπράβο στην wind.

 

Μην αγχώνεσαι. Οι άνθρωποι είναι λογικοί και αν είσαι σωστός στις εξηγήσεις σου δεν υπήρχε περίπτωση να μη σε καλύψουν. Ένα μπράβο στη Wind και από εμένα!

Link to comment
Share on other sites

Προχθές είχα πάει σε κατάστημα Vodafone και με ρωτούσαν αν έχω καρτοκινητό κλπ, τους λέω μπορείτε να μου δώσετε με 10 ευρώ, 600 mb internet, 300 λεπτά προς όλους και 600 λεπτά και μηνύματα προς το ίδιο δίκτυο; Μου λένε όχι, ευχαριστώ τους λέω θα μείνω στο F2G :)

 

χαχαχαχαχα!

Εγώ δεν τα έχω πει ποτέ τόσο απλά και περιεκτικά....

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου αρέσει πολύ αυτή η συνεργασία και πιστεύω πως θα φέρει πολύ καλά αποτελέσματα για όλους μας - ειδικά στο θέμα σήμα αλλά και στις τιμές
Link to comment
Share on other sites

Η voda άραγε θα μειώσει και αυτή τις τιμές της τώρα?

Θα τις μειωσει η Voda η θα τις αυξησει η Wind; :lol:

Θελω να πιστευω οτι θα ''βγει'' κατι σωστο απο την συνεργασια.

Link to comment
Share on other sites

Θα τις μειωσει η Voda η θα τις αυξησει η Wind; :lol:

Θελω να πιστευω οτι θα ''βγει'' κατι σωστο απο την συνεργασια.

 

Όταν και οι δύο θα επωφελούνται ως προς το σήμα και την εξυπηρέτηση πελατών, νομίζω ότι πιο λογικό είναι να τις μειώσει η Voda σε επίπεδο Wind.

Link to comment
Share on other sites

Προχθές είχα πάει σε κατάστημα Vodafone και με ρωτούσαν αν έχω καρτοκινητό κλπ, τους λέω μπορείτε να μου δώσετε με 10 ευρώ, 600 mb internet, 300 λεπτά προς όλους και 600 λεπτά και μηνύματα προς το ίδιο δίκτυο; Μου λένε όχι, ευχαριστώ τους λέω θα μείνω στο F2G :)

 

Πολύ σωστός φίλε, αυτή η Wind είναι πραγματικά ασυναγώνιστη

Link to comment
Share on other sites

Αρχιζει και με πειθει η Wind :rolleyes:

 

Και γιατί όχι, αντικειμενικά είναι η οικονομικότερη από όλες και με προσεγμένα πακέτα και ποιότητα επικοινωνίας

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. Ζηταω την βοηθεια σας τις συμβουλες σας και τις παρατηρησεις σας γιατι απο εχθες εχω βγει απο τα ρουχα μου και αν παει κι αλλο ετσι μαλλον θα βγω και απο τα σωβρακα.

Παω λοιπον πριν 10 μερες περιπου στον Γερμανο για να ανανεωσω το συμβολαιο του κινητου μου. Aυτην την στιγμη ειμαι στο cosmote economy 30 ( http://www.cosmote.gr/cosmoportal/page/HCP/xml/Personal__contractplans__contractplan_Economy30/section/Postpaid_Economy_Prs# ) . Παω λοιπον με το σκεπτικο επειδη θα χρησιμοποιήσω το κιν, αρκετα απο εδω και περα και θα χρειαστω και παραπανω χρονο ομιλιας αλλα και ιντερνετ σε περιπτωση που δεν θα εχω προσβαση σε καποιο wifi (συνεχεια δηλαδι) να δω τι προσφορα εχει για τα μουτρα μου η cosmote. Το μονο καλο που ειχε ηταν το ιντερνετ 2gb με λιγοτερο χρονο ομιλιας 140' αν θυμαμαι καλα αλλα με μεγαλυτερο παγιο (45 ευρω). Λεω δεν μαμιεται θα δω μηπως αλλαξω εταιρια μετα απο 15+χρονια στην cosmote με την οποια να ανφερω δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα ουτε με εξυπηρετηση πελατων ουτε τιποτα αλλα ηθελα το κατι παραπανω απο εδω και περα. Πηγα vodafone και ρωτησα και μου κανανε την ιδια προσφορα οποτε και την απεριψα. Και εχθες ( 10/7/2013 )βρεθηκα στην wiiiiind εκει μου κανανε μια αρκετα καλη προσφορα ομολογουμενος στα 37 euro με 500' προς ολα τα δυκτια, 60 μυνηματα αν θυμαμαι καλα και 500mb internet, οποτε και τους ειπα να προωθησουν την αιτηση μεταφορας να σημειωσω πως " δεν εχω υπογραψει κανενα χαρτι η αιτηση στην wind " μου δωσανε καρτα sim καθως και καποιες πληροφοριες για το πως θα γινει ενεργοποιηση και τα χαρτια που θελανε (επισημο εγραφο αφμ και λογαριασμο cosmote) για να ολοκληρωθει η διαδικασια. Μετα απο 2 ωρες σκαει τηλεφωνο απο cosmote τα σχετικα ( για πιο λογο θελετε να αλλαξετε παροχο κτλ) αφου λοιπον τους λεω το παραπονω μου και τι προσφορα μου εχει κανει η wind μου κανουν μια σουπερ ομολογουμενος προσφορα την οποια και δεν μπορουσα να αρνηθω ενδεικτικα με 28.20 ευρω τελικη τιμη 1500' προς ολα τα δυκτια 1500 μυν προς ολα τα δυκτια και 1gb ιντερνετ (θα ισχυει για 10 μερες) τα οποια και μου υπερ αρκουν και καπου εδω αρχιζει ο χαβαλες... μου λεει η κοπελα στο τηλ οτι πρεπει να ακυρωσω την αιτηση μεταφορας που εχω κανει στην wind o ιδιος, οκ λεω κανενα προβλημα, παω στο καταστημα τους λεω ετσι και ετσι και μου λενε οτι θα προωθησουν το αιτημα ακυρωσης στα κεντρικα καθως δεν μπορουν να κανουν κατι παραπανω και μεχρι αυριο θα εχω απαντηση...οκ λεω θα περιμενω...σημερα ουτε φωνη ουτε ακροαση...παιρνω τηλ στο 1260 (0.25 ευρω ανα κληση) το σηκωνανε και το κλεινανε καμια 15αρια φορες. παιρνω στο κινητο που εχει και μετα απο κανα μισαωρο καταφερα να μιλησω με μια κοπελα, ακουστε συζητηση (συνοπτικα)...

-καλησπερα ονομαζομαι ταδε και εχθες εκανα μια αιτηση μεταφορας απο cosmote σε wind στο καταστημα της ταδε περιοχης...

- θα μου πειτε λιγο τον αριθμο σας παρακαλω

- βεβαιως 6546216546213246546

- τι θα θελατε?

- θελω να ακυρωσω την αιτηση μεταφορας που εχει γινει απο το καταστημα σας εχθες.

- μισο λεπτακι παρακαλω...δεν σας ηρθε γραπτη ειδοποιηση στο κινητο σας?

- οχι δεν εχω καμια ειδοποιηση-μυνημα-email-κληση, ειτε απο την εταιρια σας ειτε απο το καταστημα που εκανα την αιτηση.

- ωραια... τι ακριβως θα θελατε?

- ειπαμε να ακυρωσω την αιτηση μεταφορας που εχω κανει σε εσας, δεν θελω να ερθω στην wind γιατι μου κανανε καλυτερη προσφορα απο thn cosmote.

- θα πρεπει να πατε στο καταστημα που κανατε την αιτηση μεταφορας για να κανετε αιτηση ακυρωσης.

- εχω κανει αιτηση ακυρωσης χθες το μεσημερι στο καταστημα...δεν σας την εχουν στειλει?

- δεν βλεπω κατι.

- συγνωμη..πριν με ρωτησατε αν μου εχει ερθει ειδοποιηση στο κινητο μου...τι ακριβως εννωουσατε γιατι ισως να μην καταλαβα εγω κατι καλα.

- θα πρεπει να πατε στο καταστημα για να κανετε αιτηση ακυρωσης μεταφορας απο εδω δεν μπορω να κανω κατι.

- μαλιστα...δηλαδι απο το καταστημα δεν σας εχουν στειλει αιτημα ακυρωσεις?

- οχι δεν βλεπω κατι

- απλα προσπαθω να καταλαβω αν με δουλευετε εσεις η απο το υποκαταστημα για να ξερω και πιος θα την πληρωσει με ολο το σεβασμο..

- κοιταχτε ειναι σε πολυ πρωιμο σταδιο η αιτηση σας και δεν εχει προχωρησει ακομα θα χρειαστει λιγες μερες.

- ποια αιτηση γιατι με μπερδευεις τωρα

- η αιτηση μεταφορας που κανατε

-ωραια ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΑΙΤΗΣΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΚΥΡΩΣΗ.

-τοτε θα πρεπει να πατε στο καταστημα που κανατε την αιτηση

-κοπελα μου εχω παει και μου ειπαν οτι εχουν στειλει αιτηση ακυρωσης μεταφορας την βλεπεις στον υπολογιστη σου η οχι.

-λυπαμαι δεν βλεπω κατι.

-τηλεφωνικος δεν μπορω να κανω αιτηση ακυρωσης? νομιζω εχω το δικαιωμα βαση νομοθεσιας.

-θα πρεπει να πατε στο καταστημα που κανατε την αιτηση για να την ακυρωσουνε.

-μαλιστα...οκ θα παω αυριο πρωι πρωι αν δουμε τι γινεται.

 

 

τι ακρη βγαλατε και τι μπορω να κανω γιατι 1ον μου δινεται η εντυπωση οτι για να ακυρωθει η αιτηση θα περασουν 2-3 εβδομαδες οποτε και θα χασω την αλλη προσφορα και 2ον μου βρωμαει οτι πανε να κανουν μεταφορα νταβατζιλικι παροτι εχω κανει αιτηση υπαναχωριση η τουλαχιστον ετσι μου λενε. Να υπενθημησω οτι δεν εχω υπογραψει κανενα χαρτι στην wind αλλα εχουν Α/Τ και ΑΦΜ αφου τους τα ειπα προφορικα και μονο.

groove!
Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε στο κατάστημα όπου έκανες τη μεταφορά, πες τους ότι βάσει της εξυπηρέτησης πελατών δεν έχει σταλεί αίτηση ακύρωσης της φορητότητας και να την επαναλάβουνε, αλλιώς θα προβείς σε καταγγελία.
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου πηγα και αφου μου ειπαν οτι την εχουν προωθησει τους ειπα οτι και στο τμημα εξυπηρετησεις πελατων και στο τμημα φορητοτητας της wind δεν γνωριζουν τιποτα για αιτημα ακυρωσης...μπερδεμα
groove!
Link to comment
Share on other sites

Αν θέλουν να σε κρατήσουν, θα βρουν πολλές δικαιολογίες. Πήγαινε πες στον υπάλληλο του καταστήματος ότι αν δεν υπάρξει αίτηση ακύρωσης θα προβείς σε καταγγελία και αν δεν στην ακυρώσουν, κατάγγειλέ τους κανονικά στην ΕΕΤΤ.
Link to comment
Share on other sites

Μην τρελλαινεσαι φιλέ. το ίδιο μου έκαναν και μένα αφού μετα από αίτηση στην γουιντ , δεκτηκα καλύτερη προσφορά απο αλλο πάροχο και ζήτησα ακύρωση. Πας στο καταστημα που έκανες την αίτηση, κανεις μια αίτηση αποριψης της αίτησης σου, την υπογραφεις και με φωτοτυπία ταυτότητας παράλληλα παει με φαξ στα κεντρικα. Απο το να φτασει κεντρικα μέχρι να την δει ο εκπρόσωπος απο το τηλέφωνο μεσολάβησαν ουτε λίγο ουτε πολύ 5 μέρες!! Αυτά.
Link to comment
Share on other sites

αυτο σκοπευω να κανω αυριο πρωι πρωι. βεβαια λυπαμαι και ενα γνωστο μου που δουλευει εκει γιατι θα γινει ρομπα αλλα τι να κανουμε.

ερωτηση... τηλεφωνικα δεν μπορω να την ακυρωσω? εβλεπα στο site της ΕΕΤΤ οτι ακυρωσει μπορει να γινει ειτε με εντυπο ειτε τηλεφωνικα δινοντας Α/Τ, αφμ κτλ κτλ.

groove!
Link to comment
Share on other sites

αυτο σκοπευω να κανω αυριο πρωι πρωι. βεβαια λυπαμαι και ενα γνωστο μου που δουλευει εκει γιατι θα γινει ρομπα αλλα τι να κανουμε.

ερωτηση... τηλεφωνικα δεν μπορω να την ακυρωσω? εβλεπα στο site της ΕΕΤΤ οτι ακυρωσει μπορει να γινει ειτε με εντυπο ειτε τηλεφωνικα δινοντας Α/Τ, αφμ κτλ κτλ.

 

κάτσε φίλε... Τί ρόμπα να γίνει ο γνωστός σου εδώ???!!! εδώ έκατσε κάποιος, ασχολήθηκε να σου πει το προγράμματα, δέχτηκες και σου πέρασε και μια αίτηση την ίδια στιγμή για να σε εξυπηρετήσει και να πάρεις κατευθείαν την κάρτα... Το λιγότερο που μπορείς να ζητήσεις είναι εσύ συγγνώμη για την ταλαιπωρία που τον έχεις βάλει. Εγώ έτσι το βλέπω! Ας προτιμούσες να κάνεις ακύρωση στο δίκτυο που είσαι αν ήθελες καλύτερη προσφορά.

 

Εγώ θα έλεγα και ευχαριστώ στο μαγαζί που σου πέρασε την αίτηση και σε "έφτιαξαν" με προσφορά COSMOTE. Επίσης, αν ειλικρινά τους είχες πει πως το κάνεις για καλύτερη προσφόρα μπορεί να το δέχονταν και να στο έκαναν κατευθείαν από το μαγαζί (μιας κι όπως λες έχεις και δικό σου άτομο)

 

Τώρα για την εξυπηρέτηση στο 1260 κι ότι έκλεινε τόσες φορές δεν σε εξυπηρέτησαν κτλ με το αίτημα υπαναχώρησης ίσως να είναι για φάπες, αλλά για τα προηγούμενα είσαι εσύ! Φιλικά!

Link to comment
Share on other sites

εχεις s4?δες ποσα mb ηταν η προηγ.αναβαθμιση που ειχες...

γιατι οκ το δεχτηκαν αλλα δεν νομιζω να μην τα εκανες τα mb.μηπως τους προηγουμενους μηνες ειχες αλλο κινητο?!

Link to comment
Share on other sites

κάτσε φίλε... Τί ρόμπα να γίνει ο γνωστός σου εδώ???!!! εδώ έκατσε κάποιος, ασχολήθηκε να σου πει το προγράμματα, δέχτηκες και σου πέρασε και μια αίτηση την ίδια στιγμή για να σε εξυπηρετήσει και να πάρεις κατευθείαν την κάρτα... Το λιγότερο που μπορείς να ζητήσεις είναι εσύ συγγνώμη για την ταλαιπωρία που τον έχεις βάλει. Εγώ έτσι το βλέπω! Ας προτιμούσες να κάνεις ακύρωση στο δίκτυο που είσαι αν ήθελες καλύτερη προσφορά.

 

Εγώ θα έλεγα και ευχαριστώ στο μαγαζί που σου πέρασε την αίτηση και σε "έφτιαξαν" με προσφορά COSMOTE. Επίσης, αν ειλικρινά τους είχες πει πως το κάνεις για καλύτερη προσφόρα μπορεί να το δέχονταν και να στο έκαναν κατευθείαν από το μαγαζί (μιας κι όπως λες έχεις και δικό σου άτομο)

 

Τώρα για την εξυπηρέτηση στο 1260 κι ότι έκλεινε τόσες φορές δεν σε εξυπηρέτησαν κτλ με το αίτημα υπαναχώρησης ίσως να είναι για φάπες, αλλά για τα προηγούμενα είσαι εσύ! Φιλικά!

 

Μαλλον κατι δεν διαβασες καλα φιλε μου. Δεν πηγα να κανω μεταφορα με το σκεπτικο οτι θα με παρουν απο την cosmote για να μου κανουν καλυτερη προσφορα για να με "φτιαξουν" οπως λες και εσυ κ.ο.κ.

Ειλικρινα, οπως λες και εσυ, την τσεπη μου σκεφτηκα και το συμφερον μου και το πρωτο που ειπα στον ανθρωπο που με εξυπηρετησε ηταν οτι ο μονος λογος που θελω να κανω μεταφορα ειναι αυτος. Και επειδη το βλεπεις και ετσι το πρωτο πραγμα που εκανα ηταν να ζητησω συγνωμη στο παλικαρι που ασχοληθηκε οχι για την "ταλαιπωρια" οπως λες εσυ αλλα για το σπασιμο νευρων. Επισης επειδη οντως ηθελα να αλλαξω παροχο οταν μου ζητησε το παλικαρι να του πω την προσφορα (φανταζομαι μηπως μπορει να κανει κατι καλυτερο) παραδεχθηκε και ο ιδιος εν ολιγης οτι ειναι πολυ καλη προσφορα. Και οχι φιλε μου δεν θα εβαζα γνωστο μου να κανει προσφορα επι τοπου για να με φτιαξει ο δικος μου παροχος...αν εσυ το ζητας απο τους δικους γνωστους μαγκια σου εγω ντρεπομαι να βαλω σε διαδικασια τον αλλο επειδη μου την βαρεσε εμενα. Για να τελειωνουμε με το θεμα...δεν εχω προβλημα με τα παιδια στο υποκαταστημα κανενα, ισα ισα, το προβλημα το απεκτησα οταν επικοινωνησα με τα κεντρικα της Wind οπως γραφω και παραπανω και αυτη η πρωτη επαφη με την εταιρια με εχει ξενερωσει... τωρα αν εσυ θεωρεις για φαπες οποιον κοιταζει να βρει μια πιο συμφερουσα λυση εν μεσω κρισης, ή εχεις πολλα λεφτα και δεν σε νοιαζει τι πληρωνεις, ή εχεις καταστημα wind και στηριζεις την εταιρια σου (και καλα κανεις), ή ζεις σε αλλο συμπαν. Σε καθε περιπτωση θα πρεπει να μαθεις να σεβεσαι τον συνομιλητη σου και συνανθρωπο σου και να μαθεις να διαφωνεις ευγενικα εαν δεν μπορεις να το κανεις αυτο μην Postaρεις.

φιλικα

Χαρης

groove!
Link to comment
Share on other sites

βεβαια λυπαμαι και ενα γνωστο μου που δουλευει εκει γιατι θα γινει ρομπα αλλα τι να κανουμε.

 

Εσύ ο ίδιος αναφέρεις πως θα γίνει ρόμπα ο γνωστός σου...

 

Ο τίτλος σου είναι προκλητικός, χρησιμοποίησα τη λέξη φάπες που αρχικά έγραψες εσύ! Άλλαξε τον τίτλο, να αλλάξω κι εγώ το κείμενο.

 

Τέλος είτε έχω μαγαζί είτε μετοχές στη WIND δεν σε αφορά... κι είμαι από τους αρκετούς που κράζω όταν βλέπω κάτι στραβό στην εταιρία. Πίστεψε με δεν έχω τόσα μαγαζιά για να τα υπερασπιστώ όλα, ούτε παίρνω προμήθεια από το κάθε μαγαζί. Όταν όμως βλέπω κάτι που δεν μου αρέσει έχω μάθει να το λέω! Σε υπερασπίστηκα στο πρώτο μέρος για το αίτημα υπαναχώρησης αλλά μάλλον έχεις μάθει να κοιτάς αυτά που σε συμφέρουν.

 

Υπάρχουν κανόνες αν ήμουν εγώ προσβλητικός το κρίνουν οι αναγνώστες!

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...