Nagata Δημοσιεύτηκε July 29, 2013 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε July 29, 2013 Οι παρουσιάσεις νέων μοντέλων αυτοκινήτων είναι ουκ ολίγες κάθε χρόνο, ωστόσο τα περισσότερα μας ξινίζουν, άλλα μας εντυπωσιάζουν από την πρώτη στιγμή αλλά δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να τα αποκτήσουμε και άλλα πάλι κατόπιν συμβιβασμών τα επιλέγουμε. Ας δούμε ποια αυτοκίνητα (μάρκες, συγκεκριμένα μοντέλα) αρέσουν και ανταποκρίνονται στα κριτήρια του καθενός από εμάς (δεν χρειάζεται να έχουμε στην κατοχή μας το αμάξι που θα αναφέρουμε). Για μένα που είμαι λάτρης της ταχύτητας και ολίγον δύσκολος στο να μου αρέσει αισθητικά κάποιο αυτοκίνητο, κατόπιν μελέτης του θέματος αποφάσισα πως από καινούργια μοντέλα μου αρέσει υπερβολικά το VW Scirocco 1.4 TSI Turbo. Η έκδοση με 160hp και με 1400 κυβικά, θαρρώ πως είναι αυτό που ψάχνω, ενώ σχεδιαστικά φέρει μια άλλη φιλοσοφία. Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimgeo Δημ. July 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2013 Εξωτερικά ναι, εσωτερικά είναι χάλια μαύρα.. Καλό αμαξάκι αν και βγάζουν πολλά προβλήματα. Εγώ θα προτιμούσα ένα 308πετρελαιο-υβριδικό που επίσης λέει κάτι σχεδιαστικά αν και δεν βάζεις φωτιά στην άσφαλτο Παράθεση Φιλικά Γιώργος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gnt Δημ. July 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2013 Με δεδομένο ότι πλέον θα χρειαστώ οικογενειακό αυτοκίνητο, πιστεύω ότι αυτό που μου ταιρίαζει είναι το επερχόμενο Opel Insignia. Aυτή τη στιγμή έχει έναν ενδιαφέρον κινητήρα τον 2.0 CDTI ecoFLEX S/S με ισχύ 140 PS, ροπή 350 Νm και εκπομπή ρύπων 99 g/km. Aν ισχύσει τελικά το μέτρο όπου τα τέλη θα υπολογίζονται από τους ρύπους και την αξία του αυτοκινήτου για τα 2000 cc και άνω, αποτελεί πολύ καλή περίπτωση διότι θα γλυτώσεις το φόρο πολυτελείας και τα τέλη θα είναι μηδενικά. Παράθεση http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris_21k Δημ. July 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2013 Εγώ πάλι θα μιλήσω για το άπιαστο όνειρο. Audi a5 diesel. Αν κ μέχρι στιγμής είχα μόνο πεζο καλά όμορφα αλλά φτηνή κατασκευή. Επίσης συμφωνώ για το sciroco Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
plankton69 Δημ. July 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2013 Σαν επιβάτης και σύντομα οδηγός, θα προτιμούσα κάτι από τη γαλλική σχολή. Citroen κυρίως, μιας και έχω τις καλύτερες εντυπώσεις από τις αντιστρεπτικές δοκούς των πίσω αξόνων τους, αλλά και του υδροπνευματικού συστήματος ανάρτησης. Για μένα λοιπόν C2 VTS/Saxo VTS/DS3 αν μιλάμε για μικρό, Xsara/C5/C6 (άπιαστο όνειρο) αν μιλάμε για μεγάλο... Παράθεση plankton69 - Χρήστος iPhone XS 64GB / iPhone 4 8GB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrissa Δημ. July 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 29, 2013 Εμένα, μ αρέσουν τα γερμανικά κατα κύριο λόγο. Οδηγώ το yaris μου μοντέλο του 07 diesel και ειμαι πολύ ικανοποιημενος. Αργότερα θα ήθελα και να έχω στην κατοχή μου κάτι σε γερμανικό.. Toyota πάντως, εγγύηση.. Παράθεση :shoot: Galaxy s10e - Apple AirPods - Gear s3 watch ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geomos Δημ. July 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2013 Καλημέρα σε όλη τη παρέα. Οδηγός εδώ και 12 χρόνια Renault Clio, έχω καταλήξει στα εξής : με καλά λάστιχα εκπληκτική συμπεριφορά στο δρόμο, με έχει σώσει από πολλές νεανικές ανοησίες (δικές μου αλλά και άλλων!), φοβερά οικονομικό σε κατανάλωση (μιλάμε για 1.200cc 16v με 76 ίππους). Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να το προτείνω σε κανένα λόγω τον προβλημάτων που μου έχει βγάλει. Για να έχετε μια εικόνα, είμαστε μια παρέα από το πανεπιστήμιο που εντελώς τυχαία βρεθήκαμε και οι 3 με Renault, εγώ με Clio ένας με megane coupe και ένας με laguna. Και οι τρεις έχουμε αλλάξει πάνω από 2 φορές ότι αισθητήρα έχει πάνω το αυτοκίνητο. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσοι υπάρχουν, ούτε εγώ τους ήξερα! Έχουμε αλλάξει 2 φορές το λιγότερο πολλαπλασιαστη, όλα τα ηλεκτρικά παράθυρα, μια φορά ο καθένας δυναμό ενώ οι 2 από τους τρεις είχαν τη χαρά να αλλάξουν και air condition! Τέλος ο υποφαινομενος είχε τη χαρά να αλλάξει και εγκεφαλο! Θα μου πείτε βρε φίλε το έχεις το αμάξι από τότε που είστε φοιτητής τι περιμένεις? Μόλις φέτος πέρασα τα 100.000 χιλιόμετρα! Όταν έρθει η ώρα για καινούριο θα ήθελα πολύ το νέο Clio κυρίως αν οδηγικα μοιάζει με το δικό μου, αλλά το φοβάμαι πολύ. Μάλλον σε Toyota θα καταλήξω, μπορεί για τα δικά μου γούστα να είναι αδιάφορα σχεδιαστικά και στο δρόμο αλλά ελπίζω να ξεφύγω από τον εφιάλτη του συνεργείου! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Leolipop Δημ. July 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2013 (edited) Δυστυχως μου αρεσουν πολλα αλλα οχι απιαστα ...Για την ωρα εχω ενα ενα Audi A4 του 1997 μπορντω και πηγα σε αυτο μετα απο ενα vw polo του 1999 ευτυχως συνηθισα αμεσωε τη διαφορα μεγεθους και τον τελευταιο καιρο , μιας και ηδη εχω 1800 θα ηθελα να παω σε A6 του 2001 και μετα με το στρογγυλεμενο σουλουπι η ακομα καλυτερα σε passat 2008 και μετα αλλα με τον 1,4tsi κινητηρα. Αν καποτε ερθουν καλυτερες μερες θα ηθελα περα απο το οικογενειακο να παρω και ενα Audi TT , οχι το καινουργιο φυσικα αλλα το πρωτο μιας και πλεον βρισκει κανεις απο 4-5 χιλιαδες να ξεκινανε οι τιμες ιδιωτων. Φιλε geomos , για λιγο μου αρεσε και το laguna που ειχα βρει του 2004 με 2500€ μεχρι που διαβασα στο ιντερνετ οτι laguna και megane μετα την 3ετια ειναι τα πιο ζημιαρικα παγκοσμιως....Το λιγοτερο ζημαρικο μεχρι και τα 15 χρονια ειναι οι porsche 911 αλλα ποιος απο μας θα την παρει ; :p Edited July 30, 2013 by Leolipop Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosz75 Δημ. July 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2013 θα ηθελα να παω σε A6 του 2001 και μετα με το στρογγυλεμενο σουλουπι η ακομα καλυτερα σε passat 2008 και μετα αλλα με τον 1,4tsi κινητηρα. Έχω ακριβώς αυτό το τελευταίο που λες, απ' το 2009 πανευτυχής κάτοχος Passat 1.4tsi, και απολαμβάνω κάθε στιγμή. Μιλάμε έρωτας, έχει κάνει τα απίστευτα χιλιόμετρα και δεν καταλαβαίνει μία. Και το αστείο είναι ότι δεν πίστευα ότι ένας 1400άρης κινητήρας θα μπορέσει να καταφέρει ένα θηρίο 1.5 τόνου, αλλά έκανα λάθος. Ο tsi κινητήρας είναι ό,τι πιο επιτυχημένο έχουν βγάλει οι γερμανοί. Απίστευτη οικονομία, ταυτόχρονα με άφθονη δύναμη. Μπορεί εξαιτίας των γερμανών να τραβάμε τα χίλια μύρια όσα εν μέσω κρίσης, αλλά κακά τα ψέματα, σε θέματα τεχνολογίας είναι μπροστά οι άνθρωποι. ;) Παράθεση Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. July 30, 2013 Author Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2013 Εξωτερικά ναι, εσωτερικά είναι χάλια μαύρα.. Καλό αμαξάκι αν και βγάζουν πολλά προβλήματα. Εγώ θα προτιμούσα ένα 308πετρελαιο-υβριδικό που επίσης λέει κάτι σχεδιαστικά αν και δεν βάζεις φωτιά στην άσφαλτο Αντιθέτως, τα tsi είναι πραγματικά ότι καλύτερο υπάρχει, πιστεψέ με, ξεπέρασαν και τους Ιάπωνες με αυτά τα μπλοκ και τα καπάκια. Από κει και πέρα, τα πετρελαιοκίνητα καλά κυρίως για όσους βγάζουν χιλιόμετρα. Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosz75 Δημ. July 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2013 (edited) Αντιθέτως, τα tsi είναι πραγματικά ότι καλύτερο υπάρχει, πιστεψέ με, ξεπέρασαν και τους Ιάπωνες με αυτά τα μπλοκ και τα καπάκια. Από κει και πέρα, τα πετρελαιοκίνητα καλά κυρίως για όσους βγάζουν χιλιόμετρα. Συμφωνώ απόλυτα. Φοβερή δύναμη ακόμα και στα 1.4 λίτρα, ακόμα και σε βαρύ αμάξωμα. Κι αν κάποιος θέλει ντε και καλά πετρελαιοκίνητο, υπάρχει και η λύση του κινητήρα tdi. Εναλλακτικές υπάρχουν. ;) Edited July 30, 2013 by panosz75 Παράθεση Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Leolipop Δημ. July 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2013 Βγαζουν φοβερη δυναμη γιατι ειναι πολυ πιεσμενα απο το εργοστασιο , βλεπε polo GTI που ολοι ξερουν οτι απο την πρωτη μερα καιει λαδι η μηχανη . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosz75 Δημ. July 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2013 (edited) Βγαζουν φοβερη δυναμη γιατι ειναι πολυ πιεσμενα απο το εργοστασιο , βλεπε polo GTI που ολοι ξερουν οτι απο την πρωτη μερα καιει λαδι η μηχανη . Δε λέω για τα GTi. Εκεί έχεις αναγκαστικά και κομπρέσσορα για να μπορέσει να φτάσει ένας κινητήρας 1.4 λίτρων τα 170-180 άλογα. Εκεί όντως υπάρχει θέμα, ζορίζεται ο κινητήρας και βγάζουν προβλήματα. Με 1.4L/122hp ή άντε το πολύ 1.4L/160hp με τσιπάρισμα, είσαι μια χαρά. Προσωπικά δεν είχα τέτοιο θέμα μέχρι σήμερα. Ούτε κιχ δεν έβγαλε, ούτε καμμένα λάδια ούτε τίποτα. Edited July 30, 2013 by panosz75 Παράθεση Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Leolipop Δημ. July 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2013 Συμφωνω απολυτα. Εφοσον το μοτερ ειναι χαλαρο , εχεις και ενα περιθωριο να κανεις το κατι παραπανω ...γενικα μιλαω , δε θα κατσει τωρα σε 5 μετρα αμαξι να κανεις τετοιο πραγμα :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. July 30, 2013 Author Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2013 Βγαζουν φοβερη δυναμη γιατι ειναι πολυ πιεσμενα απο το εργοστασιο , βλεπε polo GTI που ολοι ξερουν οτι απο την πρωτη μερα καιει λαδι η μηχανη . Παλιά στα FSI, αυτό πιστεψέ με έχει αλλάξει, καθώς μέχρι και μπιέλες και τα εμοβολοχιτώνια είναι διαφορετικά με σωστές αυλακώσεις για καλύτερη διέλλευση λιπαντικού χωρίς να υπάρχουν συμπιέσεις ψηλές. Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
slash7 Δημ. July 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2013 Ωραίο θεματάκι, μπάβο! Προσωπικά τώρα έχω ένα audi A1 λευκό με τον 1.2 tfsi με τα 86 άλογα. Το αυτοκίνητο είναι πραγματικά ένα μικρό audi όσο μιλάμε για την ποιότητα, είτε αυτή είναι στα πλαστικά είτε στην συναρμολόγη κοκ. Παρά το γεγονός ότι έχει το ίδιο πάτωμα με αυτό των polo και ibiza η εταιρία έχει κάνει εξαιρετική δουλειά και υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά και στα πατήματά του και σε όλα. Έχοντας οδηγήσει πολλές φορές το polo 1.2 με τα 105 με το ίδιο πάτωμα η διαφορά είναι πολύ μεγάλη και παραδέχομαι ότι δεν την περίμενα τόση. Τ άλογα που έχει ο 1.2αρης ακούγονται λίγα, και είναι για εμένα, αλλά με το τούρμπο σου δίνει την εντύπωση ότι είναι παραπάνω και δεν καταλαβαίνεις ότι ο κινητήρας είναι 1,2 αλλά μεγαλύτερος. Πλέον τα θέλω τα παραπάνω άλογα και κοιτάω μήπως του περάσω το πρόγραμα της abt. Δεν το έχω αποφασίσει όμως γιατί το αυτοκίντηο με καλύπτει σε όλα όσα θέλω πέρα των αλόγων όπου εάν ήταν με 105 θα ήταν το απόλυτο(με το πρόγραμα της abt πηγαίνει λίγο παρπάνω από αυτά). Ποιότητα υλικών, κύλισης, μικρό και ευέλικτο και γρήγορο για τον κινητήρα του και πάνω από όλα οικονομικό. Είμαι σε τίμή μ.κ στα 5,3 χωρίς να το προσέχω. Βοηθάει το γεγονός ότι έχει μακριές ταχύτητες. Παράδειγμα ότι με πέμπτη(5τάχυτο είναι) στις 2,400σ.α έχω 110χλμ/ω. Δεν θα ήθελα κάτι παραπάνω πραγματικά. Δεν μου έχει βγάλει ούτε ένα πρόβλημα δόξα το Θεό. Όσο για το ιδανικό αυτοκίνητο για εμένα επειδή είμαι λάτρης των cabriο θα ήθελα την BMW Z4 την διπλοτούρμπινη την sdrive 35i. :shifty: Παράθεση :D Άρης Follow me Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimgeo Δημ. August 4, 2013 Κοινοποίηση Δημ. August 4, 2013 Παιδιά χωρίς ίχνος υπερβολής... Τα tsi είναι εξαιρετικά μοτέρ αλλά τα 180αλογ είναι κινητές λάδι έρευνα, και η wv δεν μπορεί να κάνει κάτι.. Ξέρω παλικάρι με 31000km και έχει αλλάξει 3μοτερ, Εντάξει και το coupe μου καίει λαδάκι αλλά έχει 216.000km και είναι 10χρονων, έχει υγραέριο και κινητέ και στις 7000στρ και συχνά πυκνά περνάει τα 250km/h..Τελευταία είχα τσαγιασει ένα 2.0tsi spor της wv.. Από εκεί και πέρα το μοτέρ με τα140 είναι θέμα και που θα πέσει αν και έχω ακούσει λιγότερα προβλήματα από αυτόν με τα 122...Τα κιβώτια είναι μια πολύ πονεμένη ιστορία δυστυχώς αν και φαίνεται να τα μαζεύουν, πάντως 1.4 με κοντά στα 140ατια το καλύτερο μοτέρ είναι της Ρένο για εμένα.. Πραγματικά ροπατο, οικονομικοτατο και αρκετά δυνατό, όπως και της Fiat το οποίο καίει αρκετά Παράθεση Φιλικά Γιώργος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
venoos Δημ. August 4, 2013 Κοινοποίηση Δημ. August 4, 2013 Προοδους εχει κανει και η ford με τον ecoboost (ειδικα ο χιλιαρης). Εχω το cmax με 1600 cc και 150 ps (βγαινει και με 180) και παει σφαιρα.στην καταναλωση ειναι λιγο τσιμπημενος,εντος ποληςκυριως, αλλα η αποδοση του δεν περιγραφεται.αλλο να το οδηγας και αλλο να στο λενε... Παράθεση δως μοι πα στω και ταν γαν κινασω :ninja: αν δεν κοιτας εκει που θες να πας,θα πας εκει που κοιτας... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosz75 Δημ. August 4, 2013 Κοινοποίηση Δημ. August 4, 2013 Γενικά τα τελευταία χρόνια, και πολύ σωστά, οι εταιρίες προσανατολίζονται σε κινητήρες χαμηλού κυβισμού και υψηλής ιπποδύναμης, σε σχέση πάντα με την παραδοσιακή σχέση κυβισμού/ιπποδύναμης που υπήχρε μέχρι τώρα. Αυτό είναι καλό γιατί επιτυγχάνεται χαμηλότερη κατανάλωση, αλλά και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας και φορολογικό όφελος. ;) Παράθεση Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
plankton69 Δημ. August 4, 2013 Κοινοποίηση Δημ. August 4, 2013 Γενικά τα τελευταία χρόνια, και πολύ σωστά, οι εταιρίες προσανατολίζονται σε κινητήρες χαμηλού κυβισμού και υψηλής ιπποδύναμης, σε σχέση πάντα με την παραδοσιακή σχέση κυβισμού/ιπποδύναμης που υπήχρε μέχρι τώρα. Αυτό είναι καλό γιατί επιτυγχάνεται χαμηλότερη κατανάλωση, αλλά και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας και φορολογικό όφελος. ;) Καιρός ήταν να περάσουμε στο downsizing με επιδόσεις, για πάρα πολλούς λόγους. Αρκεί φυσικά να μην υπάρχουν τεχνικά προβλήματα σε αυτές τις προσπάθειες, που μόνο προς όφελος μας δεν είναι... ;) Παράθεση plankton69 - Χρήστος iPhone XS 64GB / iPhone 4 8GB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gnt Δημ. August 4, 2013 Κοινοποίηση Δημ. August 4, 2013 @panosz75 Να δω πότε, αυτό το ελεεινό φορολογικο σύστημα που έχουμε, δεήσει να εκσυγχρονιστεί. Έχει βουλιάξει η αγορά αυτοκινήτου εξαιτίας του. Βack οn topic. H πρόοδος που έχει συντελεστεί τα τελευταία χρόνια στα μέταλλα και στα συστήματα τροφοδοσίας των κινητήρων είναι τεράστια. Πλέον είναι σύνηθες φαινόμενο να υπάρχουν αξιόπιστοι βενζινοκινητήρες με ειδική ισχύ >75 kW/L (~100 PS/L). Οι δε Diesel κινητήρες εκτός από εγγενώς πιο αποδοτικοί, είναι πλέον πιο "καθαροί" και προσεγγίζουν την ομαλότητα αυτών της βενζίνης. Παράθεση http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Leolipop Δημ. August 4, 2013 Κοινοποίηση Δημ. August 4, 2013 Δεν το άκουσες ; Θα πληρώνουμε βάσει εμπορικής αξίας ΑΛΛΆ μόνο για οχήματα μέχρι 3ετιας....Φοβερό εεεε; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gnt Δημ. August 4, 2013 Κοινοποίηση Δημ. August 4, 2013 Tα άκουσα και δεν ξέρω ποιες τρίχες να πρωτοτραβήξω... Παράθεση http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. August 5, 2013 Author Κοινοποίηση Δημ. August 5, 2013 Γυρίστε στο θέμα μας ρε σεις, βγήκαμε πολύ off-topic! Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alkis Δημ. September 12, 2013 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2013 Να πω κι εγω για τον δικό μου κεραυνοβόλο έρωτα, ο οποίος παράλληλα δεν κάνει κανένα συμβιβασμό στις οικογενειακές μου ανάγκες και που ήμουν τυχερός να τον αποκτήσω. H Lancia Delta III με τον 1.4 TJet κινητήρα. Άρρωστος ιταλόφιλος, χωρίς ποτέ να ταλαιπωρηθώ από βλάβες ή συνεργεία, το παλιό μου Y 1.2 16v (με 86 άλογα εν έτει 1998) ακόμα είναι ζωηρό και ακμαίο. Από τις φωτογραφίες μου άρεσε η Delta, αλλά επαθα πλάκα όταν την είδα στις καλοκαιρινές μου διακοπές στην Κεφαλονιά το 2008 (μόλις είχε κυκλοφορήσει και ήταν από Ιταλία). Καθώς ήδη αναζητούσα οικογενειακό αυτοκίνητο την αγόρασα χωρίς δεύτερη σκέψη (και χωρίς να ακούσω κανέναν) το Πάσχα του 2009, από τα πρώτα μοντέλα παραγωγής. Έκτοτε την έχω καταευχαριστηθεί, παραμένω ερωτευμένος με το σχήμα της και το εσωτερικό της και έχει φροντίσει να διαψέυσει την καταγωγή της, με μόνο ένα μικρό καπρίτσιο. - Πολύ ευχαριστημένος από τον κινητήρα, κινεί το βαρύ αμάξωμα (1400 κιλά) σβέλτα, δεν εχω συμπληρώσει ποτέ λάδι και γενικά πρόβλημα μηδέν. Μόνο θεματάκι η κατανάλωση στην πόλη, όπου παίζει στα 9,5 με 11 λίτρα. Στο ταξίδι παίζει από 7,5 (με νορμάλ ταχύτητα) μέχρι 9,5 (αν το πηγαίνω πάνω από 160). - Κάνει εξαιρετικά άνετο ταξίδι, κατεβαίνεις από μακρινά ταξίδια κυριολεκτικά ατσαλάκωτος, άνετη ανάρτηση και αθόρυβη, ακόμα και στα πολλά χιλιόμετρα - Πολύ καλό κράτημα και στις στροφές, αν αγνοήσεις τα καθίσματα με την περιορισμένη πλευρική στήριξη, μιας και έχουν έμφαση στην άνεση. Έχει και ηλεκτρονικό ψευδο-μπλοκέ διαφορικό, που βοηθάει πολύ αν το μάθεις. - Μεγάλοι χώροι, απίστευτοι για τους πίσω επιβάτες, λόγω του μεγάλου μεταξονίου, οι οποίοι ταξιδεύουν "αρχοντικά". Κι αν θές χώρο αποσκευών, το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο, οπότε τον αυξομειώνεις ανάλογα με τις ανάγκες σου. Τρομερά πρακτικό αν έχεις μικρά παιδιά. - Κανένα απολύτως πρόβλημα με τα ηλεκτρικά, όλα δουλέυουν όπως την πρώτη μέρα, ούτε λαμπάκι δεν έχω αλλάξει 4μιση χρόνια που την έχω. Βέβαια τα πίσω φώτα ειναι LED και δεν καίγονται. Το μόνο καπρίτσιο που εμφανίστηκε τελευταία ήταν ένας μεταλλικός θόρυβος από την εμπρός ανάρτηση, ο οποίος οφειλόταν στα μπαράκια στήριξης της αντιστρεπτικής. Αλλάχτηκαν με μικρό κόστος, 40 ευρώ. Αμελητέο κατά τη γνώμη μου. Ειμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο, ακόμα και μετά από 4 χρόνια όταν την παρκάρω στέκομαι λιγο και την χαζεύω, τόσο πολύ μου αρέσει το σχήμα της... Παράθεση My devices: Mi 10T Pro, Sony Xperia Z Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.