Jump to content

[Επίσημο] LG G2 (D802)


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φίλοι μου καλησπέρα!

Σε κινητό LG G2 (D802) 32G το οποίο αγοράστηκε το Μάιο του 2015, ξεκίνησαν περίπου στα μέσα του Ιουλίου ανεξήγητες επανεκκινήσεις. Για να σας δώσω μια ιδέα, το πρόβλημα εμφανίζεται σε πολλές και διάφορες καταστάσεις. Κατά τη διάρκεια ενημερώσεων εφαρμογών, στην προβολή βίντεο, στο παίξιμο παιχνιδιών (ελαφριών, όπως πχ πάζλ για μικρά παιδιά), πλοήγηση GPS, σερφάρισμα αλλά και κάποιες φορές και ενώ είναι στην αναμονή, το βλέπεις να σβήνει και ανάβει μόνο του επάνω στο τραπέζι :fool:.

 

Προσπάθειες διόρθωσης του προβλήματος

  1. Έκανα αναβάθμιση από KitKat σε Lollipop / Αποτέλεσμα: Κανένα
  2. Έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων / Αποτέλεσμα: Κανένα
  3. Το έκανα root και αφαίρεσα τα πάντα από μέσα (ούτε μια εφαρμογή). Μόλις ξεκίνησα να κατεβάζω και να περνάω εφαρμογές από Google Play, ξεκίνησε τα ίδια.
  4. Του πέρασα μέσω του LGMobile Support Tool την Jelly / Αποτέλεσμα: Αν και δεν την κράτησα πολύ (1-2 ώρες) σαν να ήταν κάπως καλύτερα τα πράγματα :confused:. Μόλις έκανα αναβάθμιση σε KitKat, κάθε 1-2 λεπτά αναβόσβηνε :chair:.

 

Προσωπικά συμπεράσματα

Προσωπικά πιστεύω πως είναι θέμα υπερθέρμανσης :heat:. Το κινητό όταν μπαίνει στην διαδικασία επανεκκίνησης, ζεματάει σε σημείο που να το κρατάς δύσκολα αν και έχει τύχει να κάνει επανεκκίνηση και σε πιο νορμάλ κατάσταση. Διαβάζοντας τα καλύτερα για αυτό το κινητό από κατόχους του, πείστηκα πως πρέπει να είναι θέμα Hardware. Ελαττωματικό; Κάτι χάλασε; Δεν ξέρω. Οπότε και αποφάσισα να το πάω στο Service της LG. Εκεί έφαγα την δεύτερη λυπητερή (την πρώτη την έφαγα όταν έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων χωρίς να έχω πάρει BackUp φωτογραφίες και βίντεο του μωρού - η συσκευή είναι της συζύγου... :cry: ), όπου μου είπαν πως μέσω του κρυφού μενού βλέπουν πως στο κινητό έχει γίνει root οπότε βγαίνει αυτόματα εκτός εγγύησης :blink: και έτσι φυσικά δεν το άφησα και το πήρα πίσω.

 

Ερωτήματα

  1. Υπάρχει τρόπος να διορθώσω το πρόβλημα των επανεκκινήσεων (αν το έχει συναντήσει και άλλος αυτό το πρόβλημα όπου διαπίστωσε πως δεν είναι θέμα Hardware) ;
  2. Πως βλέπουμε μέσω του κρυφού μενού αν έχει γίνει root το κινητό (και έχει περαστεί εφαρμογή SuperUser);
  3. Υπάρχει τρόπος να σβηστούν αυτές οι πληροφορίες από το κρυφό μενού (πχ περνώντας ξανά μια official - stock έκδοση μέσω LGMobile Support Tool) ώστε να μπορέσω να το πάω στην LG μιας και το κινητό είναι ούτε 3ων μηνών και είναι κρίμα να πεταχτεί :(;

 

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!!! :)

Περιμένω με ανυπομονησία νέα - οδηγίες σας!!! :p

ΕΛΛΑΣ "Γονατίζω μόνο για να βάλω δύναμη και να σηκωθώ" ΕΛΛΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 22,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

https://images.tapatalk-cdn.com/15/08/13/a12db3abaf84fc56c06e59f0c621bf80.jpg

Γειά σας στους κατόχους του LG G2.Εμφανίστηκαν 2 κίτρινα σημάδια στην οθόνη του LG G2 μου κατο αριστερά κ δεξιά .Έχω ένα χρόνο εγγύηση από την LG ακόμα. Μπορεί κάποιος να να μου πει τι πρέπει να κάνω; αν υπάρχει λύση ;

Edited by irinio70
Link to comment
Share on other sites

Kιτρινίλα με screenshot δεν φαίνεται,εκτός αν είναι πρόβλημα της κάρτας γραφικών.Είναι σαν να προσπαθεις να μας δείξεις γδαρσίματα με screenshot.

Απο την στιγμη που είναι πρόβλημα οθόνης πρέπει να βγαλεις φωτό της οθόνης για να το δούμε.

Link to comment
Share on other sites

Είναι κλασσικό πρόβλημα του G2(το γνωρίζουν κι αυτοί). Εγώ που είχα το ίδιο πρόβλημα πήρα τηλέφωνο την LG,μου στείλανε courrier την επόμενη μέρα το οποίο παρέλαβε το κινητό κι μου το επιστρέψανε με αλλαγμένη οθόνη μετά απο περίπου 10 μέρες χωρίς να πληρώσω τίποτα. Πάρε τηλέφωνο κι καθάρισες λοιπόν (μπορείς να το πας κι εσύ αν είσαι Αθήνα το επίσημο service είναι η Procordia)

 

(Η κιτρινίλα εμφανίζεται καθώς απο την θερμοκρασία κιτρινίζει η κόλλα που κολλάει το Digitizer με την οθόνη)

Αυτός που ρωτά, νοιώθει χαζός για 5 λεπτά.

Αυτός που δεν ρωτά θα είναι χαζός για μια ζωή.

Link to comment
Share on other sites

Διάβασε λίγο εδώ απο ότι ξέρω κι εγώ δεν έχουν δικαίωμα να σου ακυρώσουν την εγγύηση.

Αυτός που ρωτά, νοιώθει χαζός για 5 λεπτά.

Αυτός που δεν ρωτά θα είναι χαζός για μια ζωή.

Link to comment
Share on other sites

Με LG G2 XCam ...! τα παιδιά μου πηδούν τα κύματα...! καλό πάγωμα..!;) εγώ αντιθέτως είμαι ευχαριστημένος...!

 

Χεχε εγω αραζω λιγο παραπερα απο το σημειο αυτο...:lol:

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τον ήχο της συσκευής χρησιμοποιείτε άλλα ακουστικά από αυτά που δίνει η συσκευή όταν ακούτε πχ μουσική;; εάν ναι μπορείτε να μου προτείνετε κάποια;;
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τον ήχο της συσκευής χρησιμοποιείτε άλλα ακουστικά από αυτά που δίνει η συσκευή όταν ακούτε πχ μουσική;; εάν ναι μπορείτε να μου προτείνετε κάποια;;

 

Τα Quadbeat της Lg είναι μάπα .Βρήκα αυτά της Sony https://www.youtube.com/watch?v=dKz6WnvfhvI (τα έχουν όλα τα γνωστά μαγαζιά ) και με 14,90 έχω πολύ καλό ήχο .Τώρα αν θες κάτι Hi end θα δώσεις πάνω από 100-150 π.χ Sennheiser Momentum On-Ear(επειδή βγήκε καινούργιο μοντέλο το παλιό τόχει βγάλει ο Νάκας στα 119 ,εξαιρετική τιμή νομίζω)

Link to comment
Share on other sites

Διάβασε λίγο εδώ απο ότι ξέρω κι εγώ δεν έχουν δικαίωμα να σου ακυρώσουν την εγγύηση.

Σ' ευχαριστώ πολύ!!! :)

Θα το ψάξω να δω μήπως και καταφέρω και μου το δεχτούν. :D

ΕΛΛΑΣ "Γονατίζω μόνο για να βάλω δύναμη και να σηκωθώ" ΕΛΛΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς από τη στιγμή που το πήγες ρουταρισμένο στο σερβις,στο έχουν βγάλει εκτός εγγύησης.Νομίζω ότι και να φλασάρεις με το flashtool,δηλαδή να είναι οπως το έβγαλες απο το κουτι,λογικά σου έχουν σημειώσει το ιμει,οπότε δεν μπορείς να κάνεις και πολλά..Τώρα,οι επανεκκινήσεις για hardware πρόβλημα ακούγεται,ίσως πας για αλλαγή πλακέτας,ίσως και απλά να χάλασε η μπαταρία..
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς από τη στιγμή που το πήγες ρουταρισμένο στο σερβις,στο έχουν βγάλει εκτός εγγύησης.Νομίζω ότι και να φλασάρεις με το flashtool,δηλαδή να είναι οπως το έβγαλες απο το κουτι,λογικά σου έχουν σημειώσει το ιμει,οπότε δεν μπορείς να κάνεις και πολλά..Τώρα,οι επανεκκινήσεις για hardware πρόβλημα ακούγεται,ίσως πας για αλλαγή πλακέτας,ίσως και απλά να χάλασε η μπαταρία..

 

Γνωρίζεις πως μπορώ να δω αν είναι ρουταρισμένη η συσκευή μέσω του κρυφού μενού; Μπαίνω στο κρυφό μενού αλλά δεν μπορώ να καταλάβω που βλέπουν ότι έχει γίνει ρούτ. :worry:

ΕΛΛΑΣ "Γονατίζω μόνο για να βάλω δύναμη και να σηκωθώ" ΕΛΛΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να χρειάζεται να μπείς στο κρυφό μενού,κατέβασε μια εφαρμογή από το play store,πχ. root checker
Link to comment
Share on other sites

Μα το πήγα με περασμένη την εργοστασιακή ρομ μέσω επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και τσεκαρισμένο ότι δεν είναι ρουτ, απλά μέσω του κρυφού μενού με κάποιον τρόπο βλέπουν αν έχει γίνει ή όχι κάποια στιγμή ρουτ στη συσκευή. Αφού διάβασα για το κρυφό μενού και κατάφερα και μπήκα, δεν μπόρεσα να καταλάβω από που βλέπουν ότι έχει γίνει ρούτ. Θέλω να το τσεκάρω από που φαίνεται και μετά να περάσω μέσω του LG Flashtool την official rom και να το τσεκάρω ξανά να δω αν έχει αλλάξει κάτι. Αυτό γιατί ενώ πέρασα την official μέσω του LG Flashtool, μετά του έκανα root. Αφού είδα πως δεν βελτιώθηκε η κατάσταση αφαιρώντας τα πάντα από εφαρμογές, του έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και το άφησα με την Android 5.0.2 και το πήγα στην LG. Θέλω να δω αν αλλάξει η ένδειξη root ή SuperUser (δεν ξέρω ακριβώς τι βλέπουν, κάτι μου είπε και για SuperUser η κοπέλα), αν τελικά καταφέρω να δω που αναφέρεται στο κρυφό μενού. Δες ξέρω αν κατέγραψαν κάτι στην LG για το κινητό γιατί το πρώτο πράγμα που έκανε η κοπέλα ήταν να μπει στο κρυφό μενού και να μου πει πως δεν το καλύπτει η εγγύηση. Δεν είδα να γράφει κάτι στον υπολογιστή. Με ρώτησε αν θέλω να το πάρει για έλεγχο (χρέωση 7€) και πληρωμή ενδεχόμενης επισκευής λόγω του ότι είναι πλέον εκτός εγγύησης και της είπα ότι θα το πάρω πίσω. Συγκεκριμένα μου είπε πως όταν το στείλει για έλεγχο στους τεχνικούς θα δουν πως έχει γίνει πρόσβαση SuperUser στην συσκευή πράγμα το οποίο την βγάζει εκτός εγγύησης.

Συνοψίζοντας και για να μην σε ζαλίζω, θέλω να δω από που βλέπουν πως έχει γίνει root μέσω του κρυφού μενού και αν αλλάξει κάτι όταν περάσω μέσω του LG Flashtool την official rom.

ΕΛΛΑΣ "Γονατίζω μόνο για να βάλω δύναμη και να σηκωθώ" ΕΛΛΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι στιγμής ένιωθα κωλοφαρδος αλλά σήμερα πέταξε και σε μένα κιτρινιλα. Ευτυχώς είναι μικρή, εκεί που φαίνεται το ποσοστό της μπαταρίας και έτσι σε πολλές εφαρμογές δεν φαίνεται καθόλου. Παίζει να το φτιάξουν αυθημερον ή θα μου το κρατήσουν καμία βδομάδα όπως όταν έκαναν αλλαγή πλακετας;
Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη κωλοφαρδία την νιώθω και εγώ στο πετσί μου.. Χαχα δεν ξέρω αν έχουν ανταλλακτικά για να στο φτιάξουν. Με τόσα που διάβασα για τις οθόνες εδώ μέσα δεν θα στεναχωρηθώ καθόλου αν μου κάτσει... Συνήθισα
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι στιγμής ένιωθα κωλοφαρδος αλλά σήμερα πέταξε και σε μένα κιτρινιλα. Ευτυχώς είναι μικρή, εκεί που φαίνεται το ποσοστό της μπαταρίας και έτσι σε πολλές εφαρμογές δεν φαίνεται καθόλου. Παίζει να το φτιάξουν αυθημερον ή θα μου το κρατήσουν καμία βδομάδα όπως όταν έκαναν αλλαγή πλακετας;

 

Τέτοιες μέρες μάλλον βδομάδα.

Γιώργος

iPHONE 6S Plus, iPAD Air 2

http://www.triakilakodika.gr/ (δεν είναι δικό μου αλλά είναι φοβερό)

Link to comment
Share on other sites

Τέτοιες μέρες μάλλον βδομάδα.

Σε κάνα δεκαήμερο θα το πάω γιατί είμαι εκτός Αθηνών. Ελπίζω να έχουν επανέλθει σε κανονικούς ρυθμούς.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως είχα πρόβλημα με σήμα και GPS, το πήγα με επαναφορά ρυθμίσεων και μόνο επειδή δεν είχα υπολογιστή, μου είπαν το κλασικό ότι αν έχει γίνει ρουτ βγαίνει εκτός εγγύησης και το έφτιαξαν κανονικά
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως είχα πρόβλημα με σήμα και GPS, το πήγα με επαναφορά ρυθμίσεων και μόνο επειδή δεν είχα υπολογιστή, μου είπαν το κλασικό ότι αν έχει γίνει ρουτ βγαίνει εκτός εγγύησης και το έφτιαξαν κανονικά

 

Τι εννοείς ότι το έφτιαξαν κανονικά; :blink:

Πλήρωσες το κόστος της επισκευής;

ΕΛΛΑΣ "Γονατίζω μόνο για να βάλω δύναμη και να σηκωθώ" ΕΛΛΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι στη διακριτική ευχέρεια του κατασκευαστή, δεν είναι "απλό" όπως λες. Καλύτερα ας μιλήσουν όσοι έχουν πραγματική εμπειρία από την procordia από το να κάνουμε αυθαίρετες εικασίες. Κι αν δεν ξέρει κανείς εδώ, ένα τηλέφωνο στην Procordia ή στην LG και όλες οι απορίες λύνονται.

 

Αλλαξα οθονη πριν 3 μηνες στην procordia και μου εδωσαν αποδειξη και η κοπελα μου τονισε οτι η οθονη εχει 2 χρονια εγγύηση.

images?q=tbn:ANd9GcT8OsGmBG7mQ2xUUvI02EsZ1r7MeL6ek1Prw_emqW7zVQoTOtp0
Link to comment
Share on other sites

ντάξει απίθανα πράγματα, μου είχε κολλήσει η εφαρμογή του Ραδιοφώνου, πήγα και την "σκότωσα" από εκεί που δείχνει ποιες εφαρμογές τρέχουν και ξεκίνησε να παίζει στο άσχετο αν και είχα βγάλει τα ακουστικά!
Link to comment
Share on other sites

Όχι, τίποτα απολύτως δεν πλήρωσα. Μου είχαν πει ότι αν προκύψει κόστος θα με πάρουν τηλέφωνο πριν το φτιάξουν. Τελικά με πήραν μετά από μια εβδομάδα περίπου να μου πουν ότι η συσκευή μου είναι έτοιμη.
Link to comment
Share on other sites

Έχοντας αμελήσει πολύ καιρό την αλλαγή οθόνης, έτσι έχει γίνει τώρα... Απλά πλέον είναι επιτακτική η επίσκεψη γιατί έχει αναίσθητο ποιηθει ένα κομμάτι της και δεν καταγράφει τα πατήματα. Προσπαθώ να πάρω στην procordia μήπως παω και το η αφήσω αύριο που θα είμαι κοντά εκεί αλλά συνεχώς κατηλειμμένη...

 

 

[ATTACH]63621[/ATTACH]

 

 

 

Και να μίλησα.... :)

Νομίζω το έχω ξαναρωτήσει. Το παίρνω backup σε στικάκι OTG με την εφαρμογή "Δημιουργία αντιγράφου ασφαλείας/επαναφορά" που έχει μέσα στην συσκευή στο "ρυθμίσεις>>γενικές" και φαντάζομαι ότι επαναφέρει τα πάντα (εφαρμογές/ρυθμίσεις/δεδομένα εφαρμογών κυρίως ενδιαφέρει) μετά; Γιατί είναι προφανές ότι πριν το πάω θα πρέπει να το σβήσω, δεν θα ήθελα να δώσω συσκευή με προσωπικούς λογαριασμούς κλπ μέσα. Στο ίδιο υπομενού έχει και το "επαναφορά εργοστασιακών δεδομένων" το οποίο αρκεί φαντάζομαι για να σβήσει τα δεδομένα χρήστη;

Ουφ, μερικές φορές λέω χαζομάρα να μην το ρουτάρω και να χρησιμοποιώ όπως στο παλιό μου το τιτάνιουμ ή να παίρνω όλο το λειτουργικό με το recovery αλλά τέλος πάντων... Να που θα με δυσκόλευε.

Edited by amyroukai
Link to comment
Share on other sites

Και εμένα σήμερα το πρωί ξανακάηκε η οθόνη μετα από 3-4 μήνες περίπου.

Το είχα πει και τότε ότι ειδικά με την λολιποπ το κινητό καίγεται...

και επιμένω ότι δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά..

μια χαρά κινητό κατα τα άλλα όμως αυτό για τα δικά μου δεδομένα παραπάει..

Σιγά μην πρέπει να γίνω και κολητός με τα (εξαιρετικά) παιδια στη procordia :mad:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...