Jump to content

Huawei Y300


cactus75
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Να σαι καλά!

 

Δεν μου φάνηκε μπελαλίδικο το titanium αλλά το γεγονός ότι αφενός δεν είχα το play και έπρεπε να το βάλω και δεν έμπαινε με τπτ και μετά να βάλω ένα ροοτ εργαλείο και μετα titanium και αφετέρου ήταν η πρώτη φορά που το έκανα και μου την είχε δώσει αχαχαααχα :lol:

 

Για το backup δεν έχεις και πολύ άδικο (sms και επαφές) αν και ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να έχεις ξεχάσει. Εγώ πάλι για τις επαφές χρησιμοποιώ το gmail...επειδή στο παρελθόν την πάτησα μια με sd που χαλούσαν μια με κινητό που στα καλά καθούμενα δεν άνοιγε...αποφάσισα και τις πέρασα στο gmail και δεν με απασχολούν πλέον!

 

Τώρα για το cloud, μη ξεχνάς οτι το δικό μου είναι το κινεζικό...οπότε μπορεί κάτι να παίζει με αυτό...ίσως να πηγαίνει σε κάποια chinese υπηρεσία και να μην το αφήνει από ελλάδα (ίσως να λέω και μα,,,,,,) δεν ξέρω πάντως δεν είδα και κάποια χρησιμότητα....πριν περάσω την Β181 ήταν μια χαρά αλλά δεν το χρησιμοποίησα και ποτέ...πολύ "παρατημένο" μου φάνηκε...το μόνο του καλό τα 16gb αλλά για να ανεβάσεις αρχείο σου βγαίνει η πίστη.

 

Δεν έχω στοκ έχω την κινεζική που εκεί δεν έχουν το play αλλά ένα άλλο δικό τους :confused: που δεν μπορώ να καταλάβω κιόλας το γιατί!!! Μιλάμε ολόκληρη διαδικασία για να το βάλεις και όχι δεν είναι signed και όχι πρέπει να βάλεις ένα άλλο και μετά να το κάνεις sign....δλδ σε κάτι τέτοια θέματα η google αρχίζει να appleπίζει...

 

Γενικά πέρα από τον launcher που έχει αυτό το κινητό το Emotion που είναι λίγο για τα κλάμματα αφού σε υποχρεώνει να έχεις τα πάντα επάνω στην επιφάνεια εργασίας το μόνο θέμα που είχα ήταν το play και τα google services που δεν μου τα έπαιζε (συνεπώς και ένα σωρό άλλες εφαρμογες) οπότε έκανα όλο το update σε Β181 και τα πέρασα...και πιστεύω άξιζε το κόπο!

 

Πολύ ωραία όλα αυτά που λες.. Αλλά τα προβλήματα που είχες με το play και την google γενικότερα, είναι λόγο του ότι στην Κίνα γενικά η Google είναι λίγο banαρισμένη. Ούτε το search engine δεν ανοίγει απ' ότι ξέρω! Αυτός μάλλον είναι και ο λόγος που δεν υπάρχει το play κλπ, οπότε φαντάζομαι ότι εγώ με ελληνική rom δεν θα έχω αντίστοιχα προβλήματα. Όσο για το Emotion UI κι εμένα με νευριάζει αρκετά, για αυτό χρησιμοποιώ τον Nova Launcher ο οποίος είναι και πολύ όμορφος και ελαφρύς..Είναι από τις λίγες εφαρμογές για τις οποίες έχω δώσει και λέφτά. Δοκίμασέ τον αν θέλεις να ξαναμπείς στο τριπάκι του normal android με κανονικό menu κλπ. Ίσως το κάνω κι εγώ αυτό με τα contacts και το gmail, απλά δεν θέλω να συγχρονίζονται τα contacts που έχω μόνο στο gmail με την συσκευή μου. Θα το ψάξω λίγο καλύτερα. Όπως και να 'χει σ' ευχαριστώ πολύ που μοιράστηκες τις εμπειρίες σου για να με γλιτώσεις απο τυχών μπελάδες :D :D

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 388
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Update: Λοιπόν έκανα hard reset την συσκεύη. Είπα ευκαιρία είναι για ένα φρέσκο install σε όλα, και για να αλλάξω λίγο και τα μεγέθη των partitions στην κάρτα μου. Όλα καλά στην σκέψη, στην εκτέλεση όμως είχα κάποια μικρά προβλήματα.. Όχι πολύ σημαντικά βέβαια γιατί πιστεύω ότι διορθώνονται!

 

Όταν έκανα το hard reset/wipe data κλπ, μετά έκανα restart το τηλέφωνο με σκοπό να κάνω apply το update. Πάτησα να το κάνει από την κάρτα SD και όχι μέσω σύνδεσης, κάτι το οποίο έγινε κατεύθειαν (φαίνεται ότι είχε κρατημένο το update απο την πρώτη φορά που το είχα κατεβάσει). Στο επόμενο restart παρατήρησα ότι το logo της Huawei φαίνεται θολό και με γραμμές, όπως γίνεται όταν κάνεις root σε μερικές περιπτώσεις, και για να διορθωθεί αυτό χρειάζεται να τρέξεις ένα αρχείο μέσα από τον φάκελο που περιέχει όλα τα εργαλεία για root & unlock. Δεν το έκανα, κι έτσι στη συνέχεια παρατήρησα ότι όταν πατάω την κάμερα να ανοίξει μου λέει οτι η σύνδεση με την φωτογραφική μηχανή απέτυχε και δεν δουλεύει η κάμερα.

 

Επίσης από την κάρτα microSD έσβησα τα πάντα από μέσα την έκανα 2 partitions από 4GB το καθένα και τα 2 primary το ένα FAT32 και το άλλο ext3. Το παράδοξο είναι ότι ενώ γίνονται κανονικά τα partitions το κινητό βλέπει και πάλι ένα partition 1.09GB κι ένα 7GB ή κάπως έτσι.. Τώρα σκέφτομαι να ξανακάνω όλη την διαδικασία του hard reset από την αρχή μήπως διορθωθούν τα πράγματα! Κάθε γνώμη δεκτή.

 

Ευχαριστώ

 

Edit: Τελικά το πρόβλημα με την φωτογραφική κλπ λύθηκε με το απλό Install Windows.bat .. αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με το τι παίζει με την SD θα ήμυν ευγνώμων!

Edited by Ragezer
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας,

 

Έχω αγοράσει το Y300 που έχει προεγκατεστημένο ROM της Cosmote. Δεν δέχεται τα επίσημα updates από την Huawei. Συγκεκριμένα κατά την εγκατάσταση έχουμε "update failed". Φταίει μήπως το ROM που είναι customized από την Cosmote; Παρακαλώ όποιος μπορεί να βοηθήσει.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας,

 

Έχω αγοράσει το Y300 που έχει προεγκατεστημένο ROM της Cosmote. Δεν δέχεται τα επίσημα updates από την Huawei. Συγκεκριμένα κατά την εγκατάσταση έχουμε "update failed". Φταίει μήπως το ROM που είναι customized από την Cosmote; Παρακαλώ όποιος μπορεί να βοηθήσει.

 

Αν διαβάσεις λίγο πιό πάνω, καθώς και μια σελίδα πίσω αυτό συζητήσαμε.. Κι εμένα cosmote branded είναι, αλλά νομίζω πως το βασικό πρόβλημα είναι αν είναι unlocked ο bootloader σου.. Πάντως αν το κάνεις με την καρτούλα, και όχι κατευθείαν με σύνδεση θα γίνει κανονικά το update σου! Απλά σιγουρέψου ότι έχεις κρατήσει backup από ότι χρειάζεσαι!

Link to comment
Share on other sites

Με Την sd κάρτα δοκίμασα να κάνω update αλλά συνεχώς αποτυγχάνει. Διαθέσιμες αναβαθμίσεις μέσω ΟΤΑδεν μου βγάζει καν. Θα δοκιμάσω να ξεκλειδώσω το bootloader...
Link to comment
Share on other sites

Με Την sd κάρτα δοκίμασα να κάνω update αλλά συνεχώς αποτυγχάνει. Διαθέσιμες αναβαθμίσεις μέσω ΟΤΑδεν μου βγάζει καν. Θα δοκιμάσω να ξεκλειδώσω το bootloader...

 

Όχι μην το ξεκλειδώσεις! Το πρόβλημα είναι αν το είχες ήδη ξεκλειδώσει! Δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει, πάντως εγώ με Cosmote branded rom στην αρχή είχα πρόβλημα να κάνω το update, αλλά μέσω SD Έγινε κανονικά. Επίσης με την ευκαιρία έκανα hard reset πρίν κάνω το update! δεν ξέρω αν έχει σημασία, απλά στο αναφέρω

Link to comment
Share on other sites

Ηθελα να ενημερωσω οτι το προβλημα με το Viber λυθηκε. Σημερα μου ηρθε ειδοποιηση για ενημερωση του ''λογισμικου'' του κινητου απο την Ηuawei, το εγκατεστησα και πλεον δουλευει μια χαρα!!! :)
Link to comment
Share on other sites

Ηθελα να ενημερωσω οτι το προβλημα με το Viber λυθηκε. Σημερα μου ηρθε ειδοποιηση για ενημερωση του ''λογισμικου'' του κινητου απο την Ηuawei, το εγκατεστησα και πλεον δουλευει μια χαρα!!! :)

Θέλεις να μας πεις λίγα παραπάνω στοιχεία για την ενημέρωση;

πχ. πια έκδοση;

στο UI έγινε ενημέρωση;

Link to comment
Share on other sites

Φιλε asim88, εχθες με το που μπηκα στο ιντερνετ μου εμφανησε μια ειδοποιηση "NEW" στο εικονιδιο ενημερωση συστηματος. Εκει μου ελεγε να κατεβασω ενα αρχειο 132MB το οποιο ενημερωνε το συστημα και θα ελυνε το προβλημα με το Viber και διαφορα αλλα θεματα.

Το κατεβασα, το εγκατεστησα, εκανε τα δικα του…και μετα οταν δοκιμασα κλιση απο το δικτυο μου, δεν υπηρχε θεμα πια με το να μην με ακουνε οι αλλοι μετα απο λιγο.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε asim88, εχθες με το που μπηκα στο ιντερνετ μου εμφανησε μια ειδοποιηση "NEW" στο εικονιδιο ενημερωση συστηματος. Εκει μου ελεγε να κατεβασω ενα αρχειο 132MB το οποιο ενημερωνε το συστημα και θα ελυνε το προβλημα με το Viber και διαφορα αλλα θεματα.

Το κατεβασα, το εγκατεστησα, εκανε τα δικα του…και μετα οταν δοκιμασα κλιση απο το δικτυο μου, δεν υπηρχε θεμα πια με το να μην με ακουνε οι αλλοι μετα απο λιγο.

Κατάλαβα φίλε μου, όταν έκανα εγώ αυτή την ενημέρωση, πραγματικά το κινητό τρελάθηκε, τα προβλήματα τα έχω παράθεση πιο πίσω, ακόμα τρέχω στα σέρβις σχεδόν 2 μήνες τώρα.

 

Λοιπόν το κινητό μου αρχικά έφυγε από τα σέρβις του γερμανού (από κατάστημα κοσμοτε) και πλέον βρίσκεται στη γνωστή σε όλους μας arvato μέσω της huewei.

 

Ο Θεός να βάλει το χέρι του, το καλό είναι ότι έχει γίνει καταγγελία στον ΙΝΚΑ και έχει ενημερωθεί τηλεφωνικά ο συνήγορος του καταναλωτή, μου είπαν το πολύ σε 10 μέρες θα έχω νεότερα. Το κινητό από τις 4 Δεκ. αν δεν κάνω λάθος τρέχει στα σέρβις.

Link to comment
Share on other sites

Όντως χθές ήρθε και σε μένα το τελευταίο Update απο τη Huawei το οποίο αναφέρει ξεκάθαρα την επίλυση προβλήματος Viber, όπως και άλλες ενημερώσεις.

Το εγκατέστησα προκειμένου να δοκιμάσω. Είναι 131mb.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σήμερα ενημερώθηκα από τον Γερμανο-Κοσμοτε, ότι το κινητό μου έφυγε από τα κεντρικά σέρβις και πηγαίνει (σαφώς όχι μόνο του) στο κατάστημα που το παρέδωσα. Μου είπαν ότι έγινε σέρβις αλλά κάτι άλλο δεν ξέρω, από δευτέρα λογικά θα έχουμε νέα.
Link to comment
Share on other sites

Μπορω να ρωτησω αν κολλαει αυτο κινητο με την παροδο του χρονου εννοω αν το γεμισεις με εφαρμογες πολλες να αρχισει να σερνεται??Παντως για τα λεφτα τ ειναι οτι πιο οικονομικο μπορει να παρει καποιος!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ θα ηθελα να μ απαντησετε!!!!:) Edited by stalone
Link to comment
Share on other sites

μη ζητάς συγγνώμη , για να βοηθήσουμε είμαστε εδώ , εγώ το έχω περίπου 9 μήνες , το έχω καμια 15 εφαρμογές και δεν κολλάει , κατά την γνώμη μου πάντως αν έπαιρνα τώρα κινητό θα έδινα 20 euro ακόμα και θα έπαιρνα ένα sony j , το μονο θέμα που έχει το y300 είναι ότι έχει χαμηλό ακουστικό και ηχείο , πολύ σπαστικό
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου το j το εχει η αδερφη μου και εγω εχω το y300,.. μετανιωσε που δε πηρε το ιδιο!! κολαει απιστευτα! επισης τα περισσοτερα κινητα ειναι κινα... τα Huawei θεωρουνται απο τα κορυφαια στην κατηγορια τους
Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα φίλε μου, όταν έκανα εγώ αυτή την ενημέρωση, πραγματικά το κινητό τρελάθηκε, τα προβλήματα τα έχω παράθεση πιο πίσω, ακόμα τρέχω στα σέρβις σχεδόν 2 μήνες τώρα.

 

Λοιπόν το κινητό μου αρχικά έφυγε από τα σέρβις του γερμανού (από κατάστημα κοσμοτε) και πλέον βρίσκεται στη γνωστή σε όλους μας arvato μέσω της huewei.

 

Ο Θεός να βάλει το χέρι του, το καλό είναι ότι έχει γίνει καταγγελία στον ΙΝΚΑ και έχει ενημερωθεί τηλεφωνικά ο συνήγορος του καταναλωτή, μου είπαν το πολύ σε 10 μέρες θα έχω νεότερα. Το κινητό από τις 4 Δεκ. αν δεν κάνω λάθος τρέχει στα σέρβις.

 

Δεν μιλάτε για την ίδια ενημέρωση. Βγήκε καινούρια :D:D

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολους!αγορασα απο ελβετια το παραπανω μοντελο!γνωριζει κανεις που μπορω να το ξεκλειδωσω και αν γιατι δεν δεχεται την sim και ζηταει network code!ευχαριστω εκ των προτερων :)
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, σήμερα παρέλαβα για 2η φορά το κινητό από το σέρβις και μάλιστα από το συμβαλλόμενο σέρβις της Huawei.

Έλαβα μια αναφορά από το τεχνικό ότι το κινητό δεν έχει καμία βλάβη και ότι όλα δουλεύουν σωστά. Αρχικά παραξενεύτηκα, λέω με δουλεύουν, άρχισα να βρίζω επί τόπου, ώσπου σκέφτηκα και λέω, μπας και είναι οκ;

Φτάνω σπίτι, βάζω τη μπαταρία, το δουλεύω όλα μια χαρά από τις 6 το απόγευμα, ελα που όμως στις 11 το βράδυ άρχισε πάλι τα ίδια.

 

ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

 

ΖΗΤΑΩ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ, με αντιμετωπίζουν εντελώς αδιάφορα, το κινητό έχει πρόβλημα και αυτοί λένε ότι είναι μια χαρά. Το κινητό από τις 07/12/13 τρέχει στα σέρβις, δηλαδή έλεος, κοροϊδευόμαστε πια ή μήπως θέλουν να το στείλω άλλη μια φορά εκεί; (δεν θα μείνω και 3ο μήνα χωρίς κινητό).

 

Αύριο θα γίνει τηλέφωνο στο συνήγορο του καταναλωτή ώστε να συμβουλευτώ και αν δεν γίνει αντικατάσταση, θα κινηθώ νομικά πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Αύριο θα γίνει τηλέφωνο στο συνήγορο του καταναλωτή ώστε να συμβουλευτώ και αν δεν γίνει αντικατάσταση, θα κινηθώ νομικά πλέον.

 

E, ναι πιστεύω οτι αρκετή υπομονή έκανες...και γω πλέον νομικά θα πήγαινα! Αρκει να έχεις όλο το ιστορικο τεκμηριωμένο με έγγραφα από service κλπ

There is no knowledge that is not power!

Xiaomi Redmi Note 4, ASUS Pegasus 2 Plus X550, THL T11, Jiayu F1, Sony Xperia U, Onda V811, iPhone 4

Link to comment
Share on other sites

Άρα παίζει να είχα πρόβλημα με τη παλιά ενημέρωση !!!

 

Λογικά με την παλία θα είχες ναι! Η καινούρια πάντως κάνει σαφή αναφορά στην επίλυση του bug με το viber. Η ειρωνία είναι ότι εγώ έκανα hard reset κλπ για να βάλω την προηγούμενη αναβάθμιση, και με το που έκανα βγάλαν την καινούρια τώρα :kill::angry::down:

Επείδή βαριόμουν να επαναλάβω την διαδικασία, έστειλα ένα μνμ στην επίσημη σελίδα της Huawei στο facebook! Τους ρώτησα κιόλας αν μπορώ να κατεβάσω από κάπου το αρχείο ώστε να το κάνω εγκατάσταση χειροκίνητα. Η μόνη απάντηση που αρκέστηκαν να μου δώσουμ, ήταν ότι Κατ' αρχήν δεν έχω εγγύηση επειδή έκανα root (λες και δεν το ήξερα, ή λες και τους ανέφερα κάποια βλάβη) και κατα δεύτερον ότι πρέπει να επαναφέρω το τηλέφωνο στην αρχική του κατάσταση για να κάνω το Update :S Όσο ευχαριστημένος είμαι από το τηλέφωνο, τόσο απογοητέυομαι με την υποστήριξη της Huawei. Είναι σημαντικός λόγος για να την αποφύγω στο επόμενο τηλέφωνο.

 

Λοιπόν, σήμερα παρέλαβα για 2η φορά το κινητό από το σέρβις και μάλιστα από το συμβαλλόμενο σέρβις της Huawei.

Έλαβα μια αναφορά από το τεχνικό ότι το κινητό δεν έχει καμία βλάβη και ότι όλα δουλεύουν σωστά. Αρχικά παραξενεύτηκα, λέω με δουλεύουν, άρχισα να βρίζω επί τόπου, ώσπου σκέφτηκα και λέω, μπας και είναι οκ;

Φτάνω σπίτι, βάζω τη μπαταρία, το δουλεύω όλα μια χαρά από τις 6 το απόγευμα, ελα που όμως στις 11 το βράδυ άρχισε πάλι τα ίδια.

 

ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

 

ΖΗΤΑΩ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ, με αντιμετωπίζουν εντελώς αδιάφορα, το κινητό έχει πρόβλημα και αυτοί λένε ότι είναι μια χαρά. Το κινητό από τις 07/12/13 τρέχει στα σέρβις, δηλαδή έλεος, κοροϊδευόμαστε πια ή μήπως θέλουν να το στείλω άλλη μια φορά εκεί; (δεν θα μείνω και 3ο μήνα χωρίς κινητό).

 

Αύριο θα γίνει τηλέφωνο στο συνήγορο του καταναλωτή ώστε να συμβουλευτώ και αν δεν γίνει αντικατάσταση, θα κινηθώ νομικά πλέον.

 

Πολύ καλά θα κάνεις να κινηθείς νομικά, μόνο που πολύ φοβάμαι ότι θα σου κοστίσει περισσότερο και από οτι ολόκληρη η συσκευή, εκτός βεβαία κι αν με τον συνήγορο του πολίτη κλπ γίνεται χωρίς επιβάρυνση στον αδικημένο.

 

 

 

Edit: Ξέρει κανείς την ώρα που κατεβαίνει το update που αποθηκεύεται, μήπως και μπορέσω να πάρω το αρχείο ώστε να το κάνω εγκατάσταση χωρις unroot?

Edited by Ragezer
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τέλος η ταλαιπωρία για εμένα, ελπίζω πλέον όλα να είναι καλά.

 

Τελικά μου έγινε αντικατάσταση συσκευής με καινούρια, εντολή της κατασκευάστριας εταιρίας.

 

Η κοσμοτε έκανε τα πάντα για να χάνω χρόνο και να με ταλαιπωρεί. Κατά σερβις της (γερμανός) το κινητό μου δεν είχε κανένα πρόβλημα όπως μου είπαν, αλλά όταν μίλησα με την Huawei hellas και με έστειλαν στην arvato να τους υποδείξω ακριβώς τα προβλήματα, τότε μόνο μου είπαν ότι είχε πρόβλημα η πλακέτα και ότι χρίζει αντικατάστασης (πλακέτα), η πλακέτα δεν υπήρχε πουθενά στην Ελλάδα και για αυτό το λόγο προχώρησαν σε αντικατάσταση συσκευής.

 

 

Πείτε μου, γιατί να δυσφημίζουν τόσο πολύ αυτή την εταιρία που πραγματικά είναι σωστή σε όλα και που πουλάει πραγματικά ποιοτικά πράγματα σε λογικές τιμές;

Για εμένα φταίει πραγματικά η κοσμοτέ και τα σέρβις του γερμανού.

Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθε μια αναβάθμιση χθες και μόλις την έκανα το κινητό κόλλησε με την ένδειξη του σήματος της Huawei .Τι κάνω τώρα γνωρίζει κάποιος;
Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθε μια αναβάθμιση χθες και μόλις την έκανα το κινητό κόλλησε με την ένδειξη του σήματος της Huawei .Τι κάνω τώρα γνωρίζει κάποιος;

 

Ποιο έχεις το 0100 ή το 0000?

There is no knowledge that is not power!

Xiaomi Redmi Note 4, ASUS Pegasus 2 Plus X550, THL T11, Jiayu F1, Sony Xperia U, Onda V811, iPhone 4

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Huawei Y300

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...