Jump to content

Γιατί ο ΟΤΕ ή οι εναλλακτικοί δεν παρέχουν απόκρυψη;


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γεια σας,

Έχω μία απορία. Γιατί ούτε ο ΟΤΕ ούτε οι εναλλακτικοί δεν παρέχουν δυνατότητα απόκρυψης αριθμού call by call (με τη χρήση του #31# για παράδειγμα);

Στον ΟΤΕ είτε θα έχεις απόκρυψη μόνιμα με αίτηση είτε δεν θα μπορείς να έχεις απόκρυψη, ενώ στους εναλλακτικούς δεν υπάρχει δυνατότητα απόκρυψης κλήσης (εκτός βέβαια αν καλείς σε κινητό και η κλήση σου περάσει από FCT...)

 

Πιστεύω ότι θα ήταν πολύ χρήσιμη υπηρεσία και πολλοί από εμάς όταν θέλουν να κάνουν κάποια κλήση (από σταθερό σε σταθερό για παράδειγμα) με απόκρυψη, για επαγγελματικούς ή άλλους λόγους ή τέλος πάντων για να μην φανεί ο αριθμός του σπιτιού τους και μετά τους ζαλίσουν στα τηλεφωνήματα στο σπίτι, αναγκάζονται να την κάνουν από το κινητό...

 

Ελπίζω ο ΟΤΕ ή οι εναλλακτικοί να καταλάβουν σύντομα την αξία της call by call απόκρυψης... Δεν νομίζω ότι τα κέντρα του ΟΤΕ ή των εναλλακτικών έχουν πρόβλημα με την υλοποίηση της υπηρεσίας (εδώ ο ΟΤΕ δεν την παρέχει ούτε σε ISDN γραμμές στις οποίες είναι ενσωματωμένη υπηρεσία...)

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχουν στάνταρ την απόκρυψη.

Απλά όταν καλείς σε κινητό και τύχει η κλήση σου να δρομολογηθεί μέσω FCT τότε πραγματικά δεν φαίνεται ο αριθμός σου. Οι περισσότεροι εναλλακτικοί όμως έχουν και FCT και διασύνδεση οπότε δεν ξέρεις με σιγουριά από που θα δρομολογηθεί η κλήση και αν θα φανεί ή όχι ο αριθμός σου (τελευταία η Forthnet δίνει τη δυνατότητα να ζητήσεις να δρομολογούνται οι κλήσεις σου προς κινητά πάντα μέσω διασύνδεσης ώστε να φαίνεται ο αριθμός σου). Γενικά λοιπόν δεν μπορείς να ξέρεις για κλήσεις προς κινητά εκτός αν σε διαβεβαιώσουν από τον εναλλακτικό ότι έχουν μόνο FCT (αν και σε εκείνη την περίπτωση καλύτερα να την κάνεις σιγά σιγά γιατί με βάση τις εξελίξεις αυτόν τον εναλλακτικό δεν τον βλέπω και πολύ καλά ;) )

 

Σε κλήσεις προς σταθερά (που είναι και το πιο σημαντικό) ποτέ δεν υπάρχει απόκρυψη ούτε από τους εναλλακτικούς ούτε από τον ΟΤΕ, εκτός αν χρησιμοποιείς ΟΤΕ και ζητήσεις μόνιμη απόκρυψη, στους εναλλακτικούς δεν γίνεται ούτε αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Τίποτα δεν είναι στάνταρ για όλους.

Στην Q ΠΑΝΤΑ φαίνεται το νούμερο.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Milao gia ta kinita.

Ti einai FCT??

Osoi filoi mou me pairnoun pantos kai ehoun enallaktiko panta ehoun apokripsi (kai den to sikono..)

Mporoun na kanoun emfanisi arithmou diladi?

Mutilator :shifty:
Link to comment
Share on other sites

Τα FCT's είναι συσκευές που λειτουργούν σαν κινητά τηλέφωνα (έχουν κανονικά κάρτα SIM και κάνουν εξερχόμενες κλήσεις. Λειτουργούν ως εξής: όταν εσύ ως πελάτης κάποιου εναλλακτικού κάνεις μία κλήση προς κινητό ο εναλλακτικός περνάει την κλήση σου σε κάποιο FCT το οποίο είναι συνδεδεμένο με εταιρική σύνδεση στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας το οποίο καλείς. Το FCT καλεί με την σειρά του τον αριθμό που θέλεις και σε συνδέει τη δική σου κλήση με την κλήση που έκανε αυτό προς τον αριθμό που θέλεις να καλέσεις (κάτι σαν να βάζει το ακουστικό στο μικρόφωνο και αντίστροφα!).

Αυτή την παρεμβολή ενός εταιρικού κινητού στην δρομολόγηση των κλήσεων την κάνουν οι περισσότεροι εναλλακτικοί στην Ελλάδα επειδή ισχύει το εξής παράδοξο:

Κανονικά ένας εναλλακτικός μπορεί να διασυνδεθεί με μισθωμένο κύκλωμα με μία εταιρεία κινητής και έτσι να δρομολογεί από εκεί όλες τις κλήσεις των συνδρομητών του προς την εν λόγω εταιρεία. Αφού τα δύο δίκτυα έχουν διασυνδεθεί, υπάρχει και αναγνώριση κλήσεων κανονικά.

Όμως οι εταιρείες κινητής χρεώνουν μεγαλύτερα τέλη για την διασύνδεση ενός εναλλακτικού με το δίκτυό τους απ' ό,τι χρεώνουν τις κλήσεις αυτές σε εταιρικές τους συνδέσεις! Έτσι τον εναλλακτικό τον συμφέρει περισσότερο να κάνει πολλές εταιρικές συνδέσεις σε κάθε εταιρεία και να δρομολογεί μέσω αυτών (με FCT) τις κλήσεις των συνδρομητών του προς τα δίκτυα κινητής! Επειδή όμως το FCT από μόνο του είναι μία εταιρική σύνδεση κινητού, έχει δικό του αριθμό ο οποίος για ευνόητους λόγους δεν πρέπει να εμφανίζεται στον λήπτη της κλήσης και έτσι μπαίνει απόκρυψη (έτσι κι αλλιώς ο αριθμός του σταθερού συνδρομητή που ξεκίνησε την κλήση δεν μπορεί να μεταδοθεί!)

 

Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι αυτό το παράδοξο το ότι δηλαδή οι εταιρείες κινητής χρεώνουν πιο ακριβά την χονδρική (διασύνδεση) από τη λιανική (εταιρικές συνδέσεις ή συνδέσεις με πολύ δωρεάν χρόνο ομιλίας π.χ. Vodafone 600) οδηγεί τους εναλλακτικούς στην ερασιτεχνική αλλά και πιο φθηνή λύση της χρησιμοποίησης FCT's για την δρομολόγηση των κλήσεων προς κινητά.

 

Βέβαια υπάρχουν εναλλακτικοί (Q, Tellas) που για θέματα ποιότητας έχουν μόνο διασύνδεση αλλά χρεώνουν και μεγαλύτερα τέλη για κλήσεις προς κινητά. (Η ποιότητα της κλήσης μέσω FCT είναι προφανώς χειρότερη από αυτή μέσω διασύνδεσης ενώ επίσης υπάρχει και μεγαλύτερη καθυστέρηση για πραγματοποίηση κλήσης μέσω FCT)

Άλλοι παροχοί έχουν μικτό σύστημα (π.χ. Forthnet) και το πώς θα δρομολογηθεί η κλήση είναι θέμα τύχης. Τώρα τελευταία η Forthnet έδωσε τη δυνατότητα στους χρήστες της να ζητούν όλες οι κλήσεις τους να δρομολογούνται μέσω διασύνδεσης ώστε να υπάρχει πάντοτε αναγνώριση, όμως σε αυτή την περίπτωση τους χρεώνει με μεγαλύτερα τέλη κλήσεων προς κινητά απ'ό,τι τους υπόλοιπους...

Τέλος υπάρχουν και εναλλακτικοί που προς το παρόν χρησιμοποιούν μόνο FCT's.

 

Πρόσφατα η ΕΕΤΤ ξεκίνησε τις διαδικασίες για να εξομαλύνει αυτήν την ανωμαλία που δημιουργήθηκε και προφανώς θα υποχρεώσει τις εταιρείες να παρέχουν καλύτερες τιμές στη διασύνδεση απ'ό,τι στα λιανικά τους πακέτα (εταιρικά ή μη).

 

Ήδη η ΤΙΜ προχώρησε σε μία (ηλίθια κατά την άποψή μου κίνηση) εξομοίωσε τις τιμές στα εταιρικά της προγράμματα με τις τιμές διασύνδεσης κάνοντάς το έτσι ασύμφορο για τους εναλλακτικούς να χρησιμοποιούν FCT's αλλά και από την άλλη αυξάνοντας κατά πολύ τις τιμές για τους κακόμοιρους απλούς εταιρικούς πελάτες.

 

 

Τα FCT είναι καθαρά δείγμα στρεβλώσεων στην αγορά λόγω της προφανούς έλλειψης υγιούς ανταγωνισμού (και σε αυτό ευθύνεται κατά πολύ και η ΕΕΤΤ που δεν έχει θεσπίσει κατάλληλο νομοθετικό πλαίσιο!)

 

Ελπίζω να σε βοήθησα κάπως,

Φιλικά,

Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aggelopas (23 Ιούν. 2004 , 15:52)

 

Milao gia ta kinita.

Ti einai FCT??

Osoi filoi mou me pairnoun pantos kai ehoun enallaktiko panta ehoun apokripsi (kai den to sikono..)

Mporoun na kanoun emfanisi arithmou diladi?

 

 

Και εγώ για τι μιλάω;

Από Q ότι και να καλέσεις θα φαίνεται ο αριθμός σου.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Μια σημείωση: παρόλο που οι εταιρείες υπ'ευθύνη τους οδήγησαν τους εναλλακτικούς στη χρήση των FCT's χρεώνοντας πιο υψηλά τα τέλη διασύνδεσης από τα λιανικά πακέτα, από την άλλη δεν τους συμφέρει να υπάρχουν FCT στο δίκτυό τους και γι'αυτό προσπαθούν σιγά σιγά (και αφού κατάλαβαν τη βλακεία του) να τα περιορίσουν. Βέβαια προσπαθούν να τα περιορίσουν με κινήσεις που μόνο υγιή ανταγωνισμό δεν υποδεικνύουν (βλ. για παράδειγμα την κίνηση της ΤΙΜ ή παλαιότερα τη Vodafone που έβγαλε κάποτε ειδικό πρόγραμμα για τα FCT στο οποίο υπήρχε κλιμακωτή χρέωση που... αυξάνονταν μετά τα 1000 πρώτα λεπτά ομιλίας, εκείνο το πρόγραμμα για την ιστορία απορρίφθηκε από την ΕΕΤΤ μετά από προσφυγή των εναλλακτικών!)

 

Δεν συμφέρει στις εταιρείες να υπάρχουν FCT's στο δίκτυό τους γιατί είναι συσκευές οι οποίες ουσιαστικά λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο και καταναλώνουν πολύτιμη χωρητικότητα στις περιοχές που είναι εγκατεστημένα. Μάλιστα στο διάλογο που αναπτύχθηκε για το θέμα, αντί οι εταιρείες κινητής να διατεθούν να μειώσουν τις τιμές διασύνδεσής τους κάναν την εξής παράλογη πρόταση: όσοι εναλλακτικοί θέλουν να λειτουργούν FCT's να πληρώνουν στις εταιρείες τα ποσά που χρειάζονται για την εγκατάσταση μίνι-σταθμών βάσης στις τοποθεσίες που είναι εγκατεστημένα τα FCT's ώστε να καλύπτεται η αυξημένη ζήτηση σε χωρητικότητα...

 

Οι εταιρείες κινητής σε αυτόν τον τομέα εκμεταλλεύονται την έλλειψη ρυθμιστικού πλαισίου και κυριολεκτικά "έχουν πάρει τα μυαλά τους αέρα". Θέλουν και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο: Θέλουν και να έχουν υψηλότατες τιμές χονδρικής και να μην υπάρχουν FCT's στο δίκτυό τους ή αν υπάρχουν να πληρώνει ο εναλλακτικός για την αύξηση της χωρητικότητας του δικτύου εκεί όπου λειτουργεί το FCT...

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν δρομολογούν τις κλήσεις προς μέσω εξωτερικού;; Όσο το έκανε αυτό η forthnet ( δρομολογούσε τις κλήσεις προς κινητά μέσω Ιταλίας ) είχε ΠΑΝΤΑ αναγνώριση κλήσεων και πολύ καλύτερη ποιότητα στις κλήσεις από τα FCT... Ξέρει κάποιος πως δρομολογεί τις κλήσεις σε κινητά η Lannet ( εννοώ αν είναι με διασύνδεση, fct ή μέσω εξωτερικού ) ;
Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος gmmour (23 Ιούν. 2004 , 17:00)

Όμως οι εταιρείες κινητής χρεώνουν μεγαλύτερα τέλη για την διασύνδεση ενός εναλλακτικού με το δίκτυό τους απ' ό,τι χρεώνουν τις κλήσεις αυτές σε εταιρικές τους συνδέσεις! Έτσι τον εναλλακτικό τον συμφέρει περισσότερο να κάνει πολλές εταιρικές συνδέσεις σε κάθε εταιρεία και να δρομολογεί μέσω αυτών (με FCT) τις κλήσεις των συνδρομητών του προς τα δίκτυα κινητής!

 

Γιώργο, όλη η ανάλυσή σου στηρίζεται σε αυτό το επιχείρημα. Όμως, δεν βλέπω κάτι παράλογο σε αυτό. Εάν οι operators χρέωναν φθηνότερα τα τέλη διασύνδεσης από τα εταιρικά, ποιός ο λόγος ύπαρξης εταιρικών πακέτων; Δες το και αλλιώς: Να μειώσουν τα τέλη διασύνδεσης, για να έχουν μεγαλύτερο κέρδος οι εναλλακτικοί; Ποιά επιχείρηση σκέφτεται υπέρ μιας άλλης;

Όσο για το πρόβλημα που δημιουργούν οι FCTs στα δίκτυα, βλάπτει και τους δύο, χωρίς να είναι ευθύνη των operators. Π.χ. οι εναλλακτικοί θα μπορούσαν κάλλιστα να μοιράσουν τα FCTs τους με μικρότερες χωρητικότητες σε περισσότερα σημεία, και όχι αυτό που προφανώς συμβαίνει τώρα: λίγα gateways με μεγάλη χωρητικότητα που επιβαρύνουν απίστευτα 1-2 κυψέλες. Αλλά αυτό αυξάνει πολύ το κόστος λειτουργίας τους (μηχανήματα, ενοικια κλπ), οπότε δεν το κάνουν. Βλέπεις, ο καθένας σκέφτεται το κέρδος του και μόνο...

...συνείδηση, κάθε γενιάς μανιφέστο...
Link to comment
Share on other sites

Το επιχείρημά μου και βέβαια δεν στηρίζεται στις αρχές των σχέσεων μεταξύ επιχειρήσεων όπως αυτές θα θέλαν να είναι, σε εκείνη την περίπτωση και βέβαια θα επικρατούσε ο νόμος του ισχυρού. Στηρίζεται στις αρχές του υγιούς ανταγωνισμού και μία από τις πιο βασικές αρχές για να υπάρχει υγιής ανταγωνισμός σε ολιγοπωλιακές αγορές (όπως αυτή του τερματισμού κλήσεων σε δίκτυα κινητής που ουσιαστικά δεν είναι ούτε καν ολιγοπώλιο αλλά μονοπώλιο) είναι οι τιμές χονδρικής να είναι πιο χαμηλές από τις τιμές λιανικής. Και αυτό δεν είναι δική μου παρατήρηση αλλά μία κοινώς αποδεκτή από όλους τους οικονομολόγους άποψη σχετικά με την υγιή λειτουργία μιας αγοράς υπό τις δεδομένες συνθήκες ολιγοπωλίου.

 

Η ΕΕΤΤ σαφώς το γνωρίζει αυτό και γι'αυτό επιμένει και στην προσαρμογή των τιμών χονδρικής πιο χαμηλά από τις αντίστοιχες λιανικής.

Το θέμα είναι λοιπόν ότι τα FCT είναι αποτέλεσμα αυτής καθαρά της στρέβλωσης της αγοράς... Και βέβαια συμφωνώ ότι τα FCT's είναι επιζήμια και για τους δύο (και γι'αυτό άλλωστε αποτελούν και δείγμα δυσλειτουργιών στην αγορά) αλλά η απαίτηση από τους εναλλακτικούς να μετακινήσουν τα FCT και να κάνουν σχεδιασμό για την αποσυμφόρηση του δικτύου κινητής τους υποχρεώνει ουσιαστικά σε επιπλέον περιττά έξοδα τη στιγμή που ήδη υπάρχει η στρέβλωση στις τιμές χονδρικής...

 

Συνεπώς δεν είναι δική μου άποψη ότι οι τιμές χονδρικής πρέπει να είναι χαμηλότερες απο της λιανικής τουλάχιστον σε αγορές όπου δεν υπάρχει πλήρης ανταγωνισμός. Είναι μία ορθόδοξη οικονομική άποψη αποδεκτή από το σύνολο σχεδόν των ειδικών την οποία την συμμερίζεται και η ΕΕΤΤ και φυσικό είναι να το κάνει. Ιδιαίτερα διαφωτιστικές στο θέμα άλλωστε είναι και οι ερωτήσεις που έθεσε η ΕΕΤΤ σχετικά με τις συνθήκες ολιγοπωλίου στη συγκεκριμένη αγορά, στην δημόσια διαβούλευση για τον τερματισμό κλήσεων σε κινητά δίκτυα που εκδόθηκε πριν από λίγο καιρό.

 

Αν η αγορά τερματισμού κλήσεων σε κινητά δίκτυα ήταν πράγματι ανταγωνιστική (πράγμα που δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα μπορούσε να γίνει, οι εταιρείες κινητής είναι εκ των πραγμάτων λίγες και μόνο αυτές έχουν την ευχέρεια να πωλούν τον τερματισμό κλήσεων στο δίκτυό τους) τότε και βέβαια (σύμφωνα με τους υποστηρικτές του φιλελεύθερου μοντέλου) θα απουσίαζε η ανάγκη ύπαρξης ρυθμιστικών παρεμβάσεων αφού η αγορά θα είχε δυνατότητα αυτορύθμισης...

Link to comment
Share on other sites

Σωστή η σκέψη σου, μόνο που δεν μπορεί να γενικευτεί σε όλες τις περιπτώσεις. Αρκετοί από τους εναλλακτικούς αποτελούν κλασσική περίπτωση "αρπαχτής", όπου με μηδενικό σχεδόν κόστος υποδομής και εξοπλισμού, βρήκαν έναν έξυπνο τρόπο για να κερδίσουν. Αυτό κάθε άλλο παρά υγιής ανταγωνισμός είναι. Είναι σαν να κάνω μια συνδρομή NOVA και να ανοίξω ένα χώρο όπου με χρέωση μεγαλύτερη από αυτή που πληρώνω θα έρχεται κάποιος για να βλέπει. Και μάλιστα να απαιτώ από multichoice να ρίξει τις τιμές ή να συμμετέχω στο αν πρέπει να τις μειώσει ή όχι.

Επαναλαμβάνω, δεν μιλάω για τους αξιοπρεπείς εναλλακτικούς. Γιαυτό διαφωνώ με το σκεπτικό της ΕΕΤΤ περί μη διάκρισης...

Το όλο πρόβλημα δημιουργήθηκε από τη μη έγκαιρη δραστηριοποίηση της ΕΕΤΤ, που θα μπορούσε να φτιάξει από νωρίς ένα νομικό πλαίσιο που θα προστάτευε κυρίως τους εναλλακτικούς (γιατί αυτοί το είχαν περισσότερο ανάγκη).

...συνείδηση, κάθε γενιάς μανιφέστο...
Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγώ για την Tellas λοιπόν. Η Tellas έχει διασύνδεση και μεταφορά κλήσεων από εξωτερικό. Έτσι λοιπόν η Tellas κάνει όλες τις αστικές και υπεραστικές με διασύνδεση, όλες τις κλήσεις προς εξωτερικό από Ιταλία, και μερικές κλήσεις προς κινητά από Ιταλία και μερικές από Ελλάδα(ανάλογα με τον πόσο φορτομένο είναι το δίκτυο). Εδώ λοιπόν λοιπών να πω ότι οι κλήσεις εξωτερικού γίνονται από σταθερό δίκτυο Ιταλίας(δεν γνωρίζω πιο) και οι κλήσεις κινητών γίνονται με διασύνδεση στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας Wind IT ή με διασύνδεση στην Ελλάδα. Έτσι αν έχετε Tellas θα προσέξετε το εξής: όταν καλείτε αστικά και υπεραστικά με την πληκτρολόγηση του τελευταίου πλήκτρου του αριθμού η κλήση πραγματοποιήτε. Όταν καλείτε εξωτερικό συμβαίνει το ίδιο με την διαφορά της καθηστέρης του 1 δευτερολέπτου. Τέλος όταν καλέσετε κινητό ή καθηστερεί η σύνδεση 5-7 δευτερόλεπτα ή καθηστερεί 2-3 δευτερόλεπτα μέχρι να χτυπήσει το κινητό. Αυτά γνωρίζω...

 

 

Έτσι λοιπόν στις αστικές κλήσεις και στις υπεραστικές ο αριθμός φαίνετε! Στις διεθνείς δεν φαίνετε και στα κινητά παίζαι ανάλογα με το πόσο φορτομένο είναι το δίκτυο της Tellas. Στην περίπτοση που έχει γίνει αίτηση στον πΟΤΕ για πλήρης απόκρυψη τότε σε καμία περίπτωση δεν φαίνετε ο αριθμός.

 

Επίσης η Tellas ήδη ετοιμάζει δικό της δίκτυο για πλήρη αποσύνδεση του πελάτη από τον πΟΤΕ και σύνδεση του στην Tellas με όλες τις ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες που παρέχει ο πΟΤΕ.

 

 

Αν κάτι από αυτά που λέω είναι λάθος ας διορθώσει κάποιος!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος tronik (24 Ιούν. 2004 , 13:30)

 

Σωστή η σκέψη σου, μόνο που δεν μπορεί να γενικευτεί σε όλες τις περιπτώσεις. Αρκετοί από τους εναλλακτικούς αποτελούν κλασσική περίπτωση "αρπαχτής", όπου με μηδενικό σχεδόν κόστος υποδομής και εξοπλισμού, βρήκαν έναν έξυπνο τρόπο για να κερδίσουν. Αυτό κάθε άλλο παρά υγιής ανταγωνισμός είναι. Είναι σαν να κάνω μια συνδρομή NOVA και να ανοίξω ένα χώρο όπου με χρέωση μεγαλύτερη από αυτή που πληρώνω θα έρχεται κάποιος για να βλέπει. Και μάλιστα να απαιτώ από multichoice να ρίξει τις τιμές ή να συμμετέχω στο αν πρέπει να τις μειώσει ή όχι.

Επαναλαμβάνω, δεν μιλάω για τους αξιοπρεπείς εναλλακτικούς. Γιαυτό διαφωνώ με το σκεπτικό της ΕΕΤΤ περί μη διάκρισης...

Το όλο πρόβλημα δημιουργήθηκε από τη μη έγκαιρη δραστηριοποίηση της ΕΕΤΤ, που θα μπορούσε να φτιάξει από νωρίς ένα νομικό πλαίσιο που θα προστάτευε κυρίως τους εναλλακτικούς (γιατί αυτοί το είχαν περισσότερο ανάγκη).

 

 

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι πρέπει να βγουν από την μέση οι καιροσκόποι. Για να γίνει όμως αυτό, ο πιο σωστός τρόπος είναι να αφήσεις την αγορά να τους πετάξει από μόνη της. Δηλαδή προσωπικά δεν θεωρώ σωστό να γίνει διάκριση από μια επίσημη αρχή όπως η ΕΕΤΤ για το ποια εταιρεία αξίζει να λειτουργεί και ποια όχι. Ο μόνος υπεύθυνος να το κρίνει αυτό δεν είναι άλλος από την αγορά.

Οπότε η ΕΕΤΤ θα πρέπει να κάνει αυτό που πρέπει δηλαδή να εξασφαλίσει με κατάλληλο ρυθμιστικό πλαίσιο και αυστηρή εφαρμογή του, την δημιουργία υγιούς ανταγωνισμού στην αγορά.

Εφόσον δημιουργηθεί μία αγορά που θα λειτουργεί με υγιείς κανόνες ανταγωνισμού τότε πράγματι οι καιροσκόποι θα αποκλειστούν εκ των πραγμάτων και δεν θα μπορούν να επιβιώσουν στον ανταγωνισμό με εταιρείες που θα προχωρήσουν σε σοβαρές επενδύσεις.

 

Συνεπώς ακόμα και αυτοί οι εναλλακτικοί που λειτουργούν με την λογική της "αρπαχτής" όπως είπες μπορούν επίσης να θεωρηθούν ως ένα από τα αρνητικά παρελκόμενα των στρεβλώσεων στην αγορά (και βέβαια οι δυσλειτουργίες δεν εντοπίζονται μόνο στην αγορά τερματισμού κλήσεων προς κινητά αλλά και σε ένα σωρό άλλους τομείς της ελληνικής οικονομίας που λειτουργούν με στρεβλώσεις...)

 

Βέβαια νομίζω ότι με την ανάλυση των αγορών ξεφεύγουμε λίγο από τα όρια αυτής εδώ της συζήτησης, κοινός τόπος πάντως όλων μας είναι ότι στην αγορά υπάρχουν δυσλειτουργίες οι οποίες θα πρέπει άμεσα να αντιμετωπιστούν από τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές (επιτροπή ανταγωνισμού, ΕΕΤΤ κτλ...)

Link to comment
Share on other sites

gmmour αν δεν είχες απενεργοποιήσει το κάρμα σου θα είχες 10 ψήφους θετικές από μένα(που μαι και δύσκολος! :D )Συγχαρητήρια,η ανάλυσή σου που εκανες για τα fct και τις δρομολογήσεις ήταν αψογες αναλυτικές και κατανοητές και με εβγαλες και από τον κόπο να γράψω τόσα :happy: :o

Στην όλη πολύ καλή συζήτηση απλά να προσθέσω ότι πλέον είναι θέμα ημερών να τελεσιδικίσει η απόφαση της ΕΕΤ που θα υποχρεώνει τις εταιρείες να πουλάνε σε λογικές,δηλαδή σε τιμές χονδρικής στους εναλλακτικούς.Πραγματικά η προχειρότητα και η έλλειψη νομικού πλαισίου αλλά και σχεδίου με την οποία γίνονται όλα στις τηλεπικοινωνίες στην χώρα μας είναι απίστευτη!!Τελευταίοι μπήκαμε στην απελευθέρωση ΚΑΙ απροετοίμαστοι είμασταν πάλι... :mad:

<Πειτε ΟΧΙ στα greeklish>- http://www.periland.gr Επισκεφθείτε το online μου κατάστημα...http://www.apiastos.gr

ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ,ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΘΑΘΕΛΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΕ ΣΕΝΑ.....

 

Tον χάρο καλοπιάνουμε να μην μας έχει άχτι,ποτέ δεν θα πεθάνουμε κουφάλα νεκροθάφτη :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...