Jump to content

[Επισημο] Samsung Ativ S


alextrela
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα

πριν λίγες μέρες μουηρθε και σε μένα η αναβαθμιση.

έχει προστεθεί και η δυνατοτητα κλειδώματος της περιστροφής της οθόνης και η επιλογή να βαζεις διαφορετικο ήχο για κληση και sms σε κάθε επαφή.

για μένα το πιο χρήσιμο είναι το ότι μπορείς πλέον να κλείσεις ότι έχεις ανοιχτό αφου στη διαχείριση έχει προστεθεί και το χ για κλείνεις κατευθείαν ότι θες και δε χρειάζεται να μπαίνεις σε κάθε εφαρμογή και πατάς <-- μέχρι να βγεις. Μακάρι σε επόμενη αναβάθμιση να διορθώσουν και αυτο με την ένταση.

mano με το WiFi τι θέμα τι θέμα έχεις;το βλεπει αλλα δε συνδέεται; όταν πατάς πάνω στο όνομα του WiFi δεν κάνει τίποτα. Εγώ πάντως για το WiFi μόνο καλά έχω να πω.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παιδιά αν έχετε την καλοσύνη, όταν δοκιμάσετε την εφαρμογή πλοήγησης από την GDR 3, κάντε ένα review τι ακριβώς αφορά, γιατί είναι ένας σημαντικός λόγος που με σπρώχνει σε lumia
Link to comment
Share on other sites

Γερμανία:rolleyes:

 

 

 

 

 

 

μπορούμε να φλασαρλυμε την γερμανική ρομ μπας και το πάρουμε και εμείς με το γαλλικό η πάλι 2 μήνες μετά εμείς;

Κωνσταντινος

WP7 Developer : Errorholic Developers

APPS: EZInput 2.0 Greek

TyTNii Rom:AthineOS: WM6.1 , WM6.5 , WM6.5.1 | Rhodium Rom:AthineOS: WM6.1 , WM6.5 , WM6.5.5 | LEO ROM:AthineOS: WM6.5 , WM6.5.5\

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αν έχετε την καλοσύνη, όταν δοκιμάσετε την εφαρμογή πλοήγησης από την GDR 3, κάντε ένα review τι ακριβώς αφορά, γιατί είναι ένας σημαντικός λόγος που με σπρώχνει σε lumia

 

Εχει η επισημη Gdr3 δικη της εφαρμογη πλοηγησης και δεν το ξερα?

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον τα μπέρδεψα με τη "λειτουργία οδήγησης" που αναφέρει ο φίλος πιο πάνω. Κρίμα και χάρηκα...:(

 

Υπαρχει το co-pilot ρε συ που ειναι μια χαρα αν εξαιρεσεις οτι πρεπει να αγορασεις την φωνητικη υποστηριξη.Το Here+ της Nokia επισης μπορεις να το περασεις (αγορασμενο ή μη).Επιλογες για πλοηγηση δοξα το θεο υπαρχουν.

Link to comment
Share on other sites

mano με το WiFi τι θέμα τι θέμα έχεις;το βλεπει αλλα δε συνδέεται; όταν πατάς πάνω στο όνομα του WiFi δεν κάνει τίποτα. Εγώ πάντως για το WiFi μόνο καλά έχω να πω.

 

Βλεπει το WiFi βαζω κωδικό 2 φορές και δεν συνδέεται. Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτο!

Link to comment
Share on other sites

Βλεπει το WiFi βαζω κωδικό 2 φορές και δεν συνδέεται. Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτο!

 

Έχεις δοκιμάσει να κάνεις επανεκκίνηση το ρούτερ σου?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν...εκεί που σου δείχνει ολα τα wifi που έχει βρει, πάτα παρατεταμένα πάνω στο δικό σου και διέγραψέ το. Μετά κάνε πάλι scan για wifi.

Θα το ξαναβρεί φυσικά.

 

Μπες, δωσε κωδικό και νομίζω θα είσαι κομπλέ.

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

θελω να περασω μια ταινια στην sd γυρω στα 6.5 gb αλλα η μορφοποιηση της καρτα ειναι FAT32.υπαρχει κανενας τροπος να το διορθωσω??οταν αλλασω σε NTFS δεν την δεχεται το κινητο :mad:
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα ραδοφωνο εχει ;

 

Όχι, δεν έχει ραδιόφωνο.

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα. Σκεφτομαι να κανω δωρο ενα Ativ S. Υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω στην αγορα;

 

Δεν έχει παρατηρηθεί κάτι περίεργο. Το κυριότερο πιστεύω στην αγορά ενός wp smartphone είναι το εάν ταιριάζει στα γούστα αυτουνού που θα το αποκτήσει, γιατί το λειτουργικό είναι αρκετά διαφορετικό σε σχέση με τα υπόλοιπα λειτουργικά που κυκλοφορούν. Από την άλλη εάν σου κάνουν δώρο smartphone (και όχι κάποιο φτηνιάρικο, αλλά αρκετά δυνατό όπως είναι το ativ s) δε νομίζω ότι σε παίρνει και να πεις ότι δε σου αρέσει!:lol::happy::)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα. Σκεφτομαι να κανω δωρο ενα Ativ S. Υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω στην αγορα;

 

Το μόνο που πρέπει να προσέξεις είναι να έχει ελληνικό μενού γιατί μετά δε μπορείς να το περάσεις μόνος σου.

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που πρέπει να προσέξεις είναι να έχει ελληνικό μενού γιατί μετά δε μπορείς να το περάσεις μόνος σου.

 

Και πως θα το καταλάβουμε αυτό:confused::worry:

ΦΤΑΙΕΙ, που είμαστε αυτοί που είμαστε. Και που δεν θ' αλλάξουμε ποτέ.
Link to comment
Share on other sites

Και πως θα το καταλάβουμε αυτό:confused::worry:

 

Όλα τα ευρωπαϊκά έχουν ελληνικό μενού.... Αν δεν έχει (που δεν νομίζω) το στέλνεις πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Και πως θα το καταλάβουμε αυτό:confused::worry:

 

Λογικά θα σε πάρουν τηλέφωνο να σε ενημερώσουν αλλά καλύτερα πάρε εσύ πριν κανείς την παραγγελία. Εγώ είχα παραγγείλει ένα Htc 8s για την αδερφή μου από το birdphone. Το άλλο πρωί με πήραν τηλέφωνο να με ενημερώσουν πως δεν έχει ελληνική γλώσσα. Το ακύρωσα και το πήρα από το You.

Link to comment
Share on other sites

Το Ativ S είναι καταπληκτικό τηλέφωνο. Το είχα για ένα μήνα και μόνο καλά λόγια έχω να πω. Πουλήθηκε για οικονομικούς ,και μόνο, λόγους και ήδη το έχω μετανιώσει.

 

Η συμβιωσή μου με τα WP8 κρίνεται ικανοποιητική (με τις όποιες ελλείψεις οκ) και από την στιγμή που Symbian/Meego δεν εξελίσσονται, πιστεύω πως θα κατασταλάξω σε WP8. Προσμένω στα 8.1 να δω τι αλλαγές θα φέρουν.

 

Θέλω να πιστεύω πως το Ativ S θα αναβαθμιστεί σε 8.1 (είμαι βέβαιος για αυτό)

Edited by thePRODIGY
typo

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

Ο φορτιστης του βγαζει 1Α απο οτι ειδα.Αν το φορτιζω με το πολυφορτιστη του αυτοκινητου που βγαζει 2Α θα εχει προβλημα?(Αν εξαιρεσεις οτι δεν κανει καλο στη μπαταρια)
Link to comment
Share on other sites

Yπάρχει κάποιο CSC (ευρωπη) που να έχει πάρει την gdr3?

το δικό μου εχει PHN και θέλω να κανω αλλαγή μήπως και παρει την gdr3

Link to comment
Share on other sites

Yπάρχει κάποιο CSC (ευρωπη) που να έχει πάρει την gdr3?

το δικό μου εχει PHN και θέλω να κανω αλλαγή μήπως και παρει την gdr3

 

Ευρώπη όχι ακόμη. Αυτή τη στιγμή μόνο το ΑΤΟ (Αυστραλία).

 

EDIT: Εγώ έχω βάλει το BTU (Αγγλία) γιατί συνήθως αυτοί παίρνουν πρώτοι update στην Ευρώπη, αλλά τίποτα ακόμα...

Φυσικά πάντα μπορείς να περάσεις την GDR3 PREVIEW με την προϋπόθεση ότι δε θα κάνεις hard reset...

 

EDIT2: Για αλλαγή csc πληκτρολογείτε ##634# εκεί που παίρνετε τηλέφωνο και μετά αφού ανοίξει η εφαρμογή Diagnostic tool πληκτρολογείτε *#321647335, επιλέγετε csc, γίνεται hard reset και είστε έτοιμοι.

Edited by geo_xar
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

το ΑΤΟ είναι Αυστραλία η Αυστρία?

από μια αναζήτηση που έκανα είδα ότι είναι από αυστρία.

το δικό μου ativ έχει ΑΤΟ και έχει πάρει τη GDR3

Link to comment
Share on other sites

Ψαχνω να βρώ απο που είναι το PHN αλλά δεν βρίσκω κάτι......

Ξέρει κανένας?

 

Ολλανδια ειναι το PHN.

 

Εδω υπαρχει σχετικη λιστα για οποιον ενδιαφερεται:

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2090739

- Xiaomi Redmi Note 3

- Asus Vivotab Note 8

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...