x700 Δημ. November 17, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2013 Καλησπέρα πριν λίγες μέρες μουηρθε και σε μένα η αναβαθμιση. έχει προστεθεί και η δυνατοτητα κλειδώματος της περιστροφής της οθόνης και η επιλογή να βαζεις διαφορετικο ήχο για κληση και sms σε κάθε επαφή. για μένα το πιο χρήσιμο είναι το ότι μπορείς πλέον να κλείσεις ότι έχεις ανοιχτό αφου στη διαχείριση έχει προστεθεί και το χ για κλείνεις κατευθείαν ότι θες και δε χρειάζεται να μπαίνεις σε κάθε εφαρμογή και πατάς <-- μέχρι να βγεις. Μακάρι σε επόμενη αναβάθμιση να διορθώσουν και αυτο με την ένταση. mano με το WiFi τι θέμα τι θέμα έχεις;το βλεπει αλλα δε συνδέεται; όταν πατάς πάνω στο όνομα του WiFi δεν κάνει τίποτα. Εγώ πάντως για το WiFi μόνο καλά έχω να πω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TNTGOM Δημ. November 17, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2013 Παιδιά αν έχετε την καλοσύνη, όταν δοκιμάσετε την εφαρμογή πλοήγησης από την GDR 3, κάντε ένα review τι ακριβώς αφορά, γιατί είναι ένας σημαντικός λόγος που με σπρώχνει σε lumia Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
b16b Δημ. November 17, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2013 Γερμανία:rolleyes: μπορούμε να φλασαρλυμε την γερμανική ρομ μπας και το πάρουμε και εμείς με το γαλλικό η πάλι 2 μήνες μετά εμείς; Παράθεση Κωνσταντινος WP7 Developer : Errorholic Developers APPS: EZInput 2.0 Greek TyTNii Rom:AthineOS: WM6.1 , WM6.5 , WM6.5.1 | Rhodium Rom:AthineOS: WM6.1 , WM6.5 , WM6.5.5 | LEO ROM:AthineOS: WM6.5 , WM6.5.5\ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xxlakis7 Δημ. November 17, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2013 Παιδιά αν έχετε την καλοσύνη, όταν δοκιμάσετε την εφαρμογή πλοήγησης από την GDR 3, κάντε ένα review τι ακριβώς αφορά, γιατί είναι ένας σημαντικός λόγος που με σπρώχνει σε lumia Εχει η επισημη Gdr3 δικη της εφαρμογη πλοηγησης και δεν το ξερα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TNTGOM Δημ. November 17, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2013 Μάλλον τα μπέρδεψα με τη "λειτουργία οδήγησης" που αναφέρει ο φίλος πιο πάνω. Κρίμα και χάρηκα...:( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xxlakis7 Δημ. November 17, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2013 Μάλλον τα μπέρδεψα με τη "λειτουργία οδήγησης" που αναφέρει ο φίλος πιο πάνω. Κρίμα και χάρηκα...:( Υπαρχει το co-pilot ρε συ που ειναι μια χαρα αν εξαιρεσεις οτι πρεπει να αγορασεις την φωνητικη υποστηριξη.Το Here+ της Nokia επισης μπορεις να το περασεις (αγορασμενο ή μη).Επιλογες για πλοηγηση δοξα το θεο υπαρχουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manos20082 Δημ. November 18, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2013 mano με το WiFi τι θέμα τι θέμα έχεις;το βλεπει αλλα δε συνδέεται; όταν πατάς πάνω στο όνομα του WiFi δεν κάνει τίποτα. Εγώ πάντως για το WiFi μόνο καλά έχω να πω. Βλεπει το WiFi βαζω κωδικό 2 φορές και δεν συνδέεται. Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
msamkl Δημ. November 18, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2013 Βλεπει το WiFi βαζω κωδικό 2 φορές και δεν συνδέεται. Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτο! Έχεις δοκιμάσει να κάνεις επανεκκίνηση το ρούτερ σου? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thePRODIGY Δημ. November 18, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2013 Λοιπόν...εκεί που σου δείχνει ολα τα wifi που έχει βρει, πάτα παρατεταμένα πάνω στο δικό σου και διέγραψέ το. Μετά κάνε πάλι scan για wifi. Θα το ξαναβρεί φυσικά. Μπες, δωσε κωδικό και νομίζω θα είσαι κομπλέ. Παράθεση Itchy. Tasty. - YouTube ^Το gaming κανάλι μου 🙂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nionios4 Δημ. November 19, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 19, 2013 θελω να περασω μια ταινια στην sd γυρω στα 6.5 gb αλλα η μορφοποιηση της καρτα ειναι FAT32.υπαρχει κανενας τροπος να το διορθωσω??οταν αλλασω σε NTFS δεν την δεχεται το κινητο :mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gabroulis1970 Δημ. November 20, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2013 καλησπερα ραδοφωνο εχει ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thePRODIGY Δημ. November 20, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2013 καλησπερα ραδοφωνο εχει ; Όχι, δεν έχει ραδιόφωνο. Παράθεση Itchy. Tasty. - YouTube ^Το gaming κανάλι μου 🙂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vlachaquito Δημ. November 20, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2013 Παιδια καλησπερα. Σκεφτομαι να κανω δωρο ενα Ativ S. Υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω στην αγορα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geo_xar Δημ. November 20, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2013 Παιδια καλησπερα. Σκεφτομαι να κανω δωρο ενα Ativ S. Υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω στην αγορα; Δεν έχει παρατηρηθεί κάτι περίεργο. Το κυριότερο πιστεύω στην αγορά ενός wp smartphone είναι το εάν ταιριάζει στα γούστα αυτουνού που θα το αποκτήσει, γιατί το λειτουργικό είναι αρκετά διαφορετικό σε σχέση με τα υπόλοιπα λειτουργικά που κυκλοφορούν. Από την άλλη εάν σου κάνουν δώρο smartphone (και όχι κάποιο φτηνιάρικο, αλλά αρκετά δυνατό όπως είναι το ativ s) δε νομίζω ότι σε παίρνει και να πεις ότι δε σου αρέσει!:lol::happy::) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
LotusEater Δημ. November 20, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2013 Παιδια καλησπερα. Σκεφτομαι να κανω δωρο ενα Ativ S. Υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω στην αγορα; Το μόνο που πρέπει να προσέξεις είναι να έχει ελληνικό μενού γιατί μετά δε μπορείς να το περάσεις μόνος σου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Epicouros Δημ. November 20, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2013 Το μόνο που πρέπει να προσέξεις είναι να έχει ελληνικό μενού γιατί μετά δε μπορείς να το περάσεις μόνος σου. Και πως θα το καταλάβουμε αυτό:confused::worry: Παράθεση ΦΤΑΙΕΙ, που είμαστε αυτοί που είμαστε. Και που δεν θ' αλλάξουμε ποτέ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
saltofx_v Δημ. November 20, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2013 Και πως θα το καταλάβουμε αυτό:confused::worry: Όλα τα ευρωπαϊκά έχουν ελληνικό μενού.... Αν δεν έχει (που δεν νομίζω) το στέλνεις πίσω. Παράθεση Πως φλασαρω WIUI σε Motorola Defy:thanks: Πως κανω ROOT Ελληνικο Motorola Defy + (Προσοχη μην το δοκιμασετε σε απλο defy) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
LotusEater Δημ. November 20, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2013 Και πως θα το καταλάβουμε αυτό:confused::worry: Λογικά θα σε πάρουν τηλέφωνο να σε ενημερώσουν αλλά καλύτερα πάρε εσύ πριν κανείς την παραγγελία. Εγώ είχα παραγγείλει ένα Htc 8s για την αδερφή μου από το birdphone. Το άλλο πρωί με πήραν τηλέφωνο να με ενημερώσουν πως δεν έχει ελληνική γλώσσα. Το ακύρωσα και το πήρα από το You. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thePRODIGY Δημ. November 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2013 (edited) Το Ativ S είναι καταπληκτικό τηλέφωνο. Το είχα για ένα μήνα και μόνο καλά λόγια έχω να πω. Πουλήθηκε για οικονομικούς ,και μόνο, λόγους και ήδη το έχω μετανιώσει. Η συμβιωσή μου με τα WP8 κρίνεται ικανοποιητική (με τις όποιες ελλείψεις οκ) και από την στιγμή που Symbian/Meego δεν εξελίσσονται, πιστεύω πως θα κατασταλάξω σε WP8. Προσμένω στα 8.1 να δω τι αλλαγές θα φέρουν. Θέλω να πιστεύω πως το Ativ S θα αναβαθμιστεί σε 8.1 (είμαι βέβαιος για αυτό) Edited November 21, 2013 by thePRODIGY typo Παράθεση Itchy. Tasty. - YouTube ^Το gaming κανάλι μου 🙂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xxlakis7 Δημ. November 23, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 23, 2013 Ο φορτιστης του βγαζει 1Α απο οτι ειδα.Αν το φορτιζω με το πολυφορτιστη του αυτοκινητου που βγαζει 2Α θα εχει προβλημα?(Αν εξαιρεσεις οτι δεν κανει καλο στη μπαταρια) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dvamv Δημ. November 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 24, 2013 Yπάρχει κάποιο CSC (ευρωπη) που να έχει πάρει την gdr3? το δικό μου εχει PHN και θέλω να κανω αλλαγή μήπως και παρει την gdr3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geo_xar Δημ. November 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 24, 2013 (edited) Yπάρχει κάποιο CSC (ευρωπη) που να έχει πάρει την gdr3? το δικό μου εχει PHN και θέλω να κανω αλλαγή μήπως και παρει την gdr3 Ευρώπη όχι ακόμη. Αυτή τη στιγμή μόνο το ΑΤΟ (Αυστραλία). EDIT: Εγώ έχω βάλει το BTU (Αγγλία) γιατί συνήθως αυτοί παίρνουν πρώτοι update στην Ευρώπη, αλλά τίποτα ακόμα... Φυσικά πάντα μπορείς να περάσεις την GDR3 PREVIEW με την προϋπόθεση ότι δε θα κάνεις hard reset... EDIT2: Για αλλαγή csc πληκτρολογείτε ##634# εκεί που παίρνετε τηλέφωνο και μετά αφού ανοίξει η εφαρμογή Diagnostic tool πληκτρολογείτε *#321647335, επιλέγετε csc, γίνεται hard reset και είστε έτοιμοι. Edited November 24, 2013 by geo_xar Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
x700 Δημ. November 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 24, 2013 Καλησπέρα το ΑΤΟ είναι Αυστραλία η Αυστρία? από μια αναζήτηση που έκανα είδα ότι είναι από αυστρία. το δικό μου ativ έχει ΑΤΟ και έχει πάρει τη GDR3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dvamv Δημ. November 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 24, 2013 Ψαχνω να βρώ απο που είναι το PHN αλλά δεν βρίσκω κάτι...... Ξέρει κανένας? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
g1orgos Δημ. November 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 24, 2013 Ψαχνω να βρώ απο που είναι το PHN αλλά δεν βρίσκω κάτι...... Ξέρει κανένας? Ολλανδια ειναι το PHN. Εδω υπαρχει σχετικη λιστα για οποιον ενδιαφερεται: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2090739 Παράθεση - Xiaomi Redmi Note 3 - Asus Vivotab Note 8 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.