gkr41 Δημ. June 19, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2004 Τι να πούμε κι εμείς στο Ηράκλειο που το φοιτητικό για το αστικό έχει 45 λεπτά; :o Πάντως εδώ δεν παίζει κλέψιμο. Μόνο από την μπροστά πόρτα μπορείς να μπεις και το εισητίριο το ελέγχει ο οδηγός. 'Οτι πρέπει για τον aggelopa :p Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Editors@myphone.gr: Γίνετε και εσείς μέλος της Συντακτικής Ομάδας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. June 19, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Φίλιππος (19 Ιούν. 2004 , 23:50) Μια απορρία: Μένει κανείς ΠΑΝΩ στη διαδρομή του τραμ, να μας πει πόσο θορυβώδες είναι; Μερικές φορές κοιμάμαι σε έναν φίλο μου που μένει ακριβώς πάνω από τις γραμμές, και ξυπνάω πάντα 5 και τέταρτο το πρωί, όταν περνάει το πρώτο! Προφανώς μιλάς για ΗΣΑΠ ε; Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
antonis_wrx Δημ. June 19, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2004 λίγο ανώμαλο δεν είναι ότι το τραμ θα είναι το μόνο μέσο που θα έχει δρομολόγια όλο το 24ώρο ένω από τα υπόλοιπα σε καλύτερη μοίρα είναι ο ΗΣΑΠ που αν δεν κάνω λάθος έχει μέχρι τις 1 κοντά? Παράθεση http://antonis-wrx.blogspot.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aimilios Δημ. June 20, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2004 Αυτό το μετρό, από τη στιγμή που το τράμ θα δουλεύει 24/24, θα συνεχίσει την ηλήθια πολιτική σε πόλη με τόση νυχτερινή ζωή να σταματάει τα μεσάνυχτα; Αλλά βλέπετε κοστίζει... :mad: Παράθεση Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. June 20, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2004 Αιμίλιε, ειναι η δουλική πολιτική υπέρ των ταξιτζήδων και η βολική πολιτική του να παίρνει ο κόσμος αυτοκινητα (αρα να πληρωνει φόρους σε βενζίνες, τελη κλπ) ώστε η πολιτεια (και το μετρό) να μην πληρωνει νυχτερινά (υψηλοτερα δηλαδη) μεροκαματα. Για τον πολίτη ειναι lose-lose situation. Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aimilios Δημ. June 20, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος OveLix (20 Ιούν. 2004 , 13:06) Αιμίλιε, ειναι η δουλική πολιτική υπέρ των ταξιτζήδων και η βολική πολιτική του να παίρνει ο κόσμος αυτοκινητα (αρα να πληρωνει φόρους σε βενζίνες, τελη κλπ) ώστε η πολιτεια (και το μετρό) να μην πληρωνει νυχτερινά (υψηλοτερα δηλαδη) μεροκαματα. Για τον πολίτη ειναι lose-lose situation. Ναί, δύστυχως έχει γίνει κουλτούρα μας το Ι.Χ. και όταν δεν υπάρχει αυτό το ταξί... :( Με αυτή τι λογική δυστυχώς δεν πρόκειται να έχουμε ποτέ μέσα μαζικής μεταφοράς που να αντικαταστήσουν πλήρως τα Ι.Χ. :( :( Παράθεση Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
guru Δημ. June 20, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aggelopas (19 Ιούν. 2004 , 23:10) Episis ton telefteo hrono to metro einai asinepes. To eisitirio gia kapoion pou prepei na metakinite sihna einai asimforo. Kai mi mou peite paradeigmata pare taxi na deis posa tha doseis, i leoforeio gia pote tha ftaseis. Το μετρό εξακολουθεί να είναι η πιο αξιόπιστη, γρήγορη και αξιοπρεπής λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της τερατούπολής μας. Σε όποιες διαδρομές καλύπτει φυσικά. Δε βλέπω γιατί να μην το πω: Αν δε σου κάνει, απλά μην το χρησιμοποιείς. Αν σε χαλάει, πάρε ταξί, λεωφορείο, πήγαινε με τα πόδια ή με ελικόπτερο. Αν όμως σε εξυπηρετεί θα πληρώνεις. Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aggelopas (19 Ιούν. 2004 , 23:10) Episis i leoforiolorides ehoun kanei kalo( ektos tou oti ehoun kai klimatismo ta ohimata) Αναγνωρίζεις λοιπόν ότι υπάρχει πρόοδος. Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aggelopas (19 Ιούν. 2004 , 23:10) Aftos pou thespise tin timi ton eisitirion me pio kritirio tin skeftike? Na ksehreosei oso pio grigora to ergo? Na parei polla apo pollous anti gia liga apo pollous? Kathise kai eide ton meso oro misthodosias tou plithismou? (edit: mallon to meso oro misthodosias eide kai ohi poio meros tou plithismou pernei x lefta) Με στοιχεία απέδειξα ότι το μετρό στην Ελλάδα με κανένα τρόπο δεν είναι ακριβό. Παρέθεσα τις τιμές των εισιτηρίων καθώς και το κατά κεφαλήν εισόδημα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που είναι «κοντά» σε μας (δεδομένου ότι οι Έλληνες έχουν το 79% του εισοδήματος των πολιτών της Ε.Ε.). Δες τα στοιχεία και θα καταλάβεις ότι το μετρό της Αθήνας δεν είναι ακριβό. Τώρα, αν παραπονεθείς ότι το δίκτυο είναι μικρό, αυτό ναι μεν είναι αλήθεια, αλλά σε όλα τα μετρό του κόσμου το εισιτήριο θα το πληρώσεις ακόμα και για μία στάση! Μη λες λοιπόν ότι το εισιτήριο καθορίστηκε κερδοσκοπικά. Αντίθετα καθορίστηκε απόλυτα ορθολογικά. Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aggelopas (19 Ιούν. 2004 , 23:10) kai kati allo. As paroun to 1/4 ton astinomikon tou metro na tous kanoun elegktes sta leoforeia pou einai ksemparko horafi kai mpenoun oloi horis eisitirio.Ekei tha mazepsoun perissotera fraga kai afti i katastasi einai gtnosti apo palia. Σ’ αυτό δε μπορώ να φέρω αντίρρηση. Μακάρι οι έλεγχοι να ήταν πολύ-πολύ συχνότεροι. Πολλοί θα έβαζαν μυαλό, γιατί όπως φαίνεται μόνο με το βούρδουλα μπορεί να γίνει η δουλειά εδώ. Η γκρίνια όμως εξακολουθεί να πάει σύννεφο. Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aggelopas (19 Ιούν. 2004 , 23:35) I karta aperioriston pali den simferei...pantote. Einai ola meletimena kala. Η κάρτα απεριορίστων διαδρομών συμφέρει για όσους μετακινούνται από 20 φορές το μήνα και πάνω. Αφού δεν είσαι φοιτητής (και γενικά για οποιοδήποτε λόγο δε δικαιούσαι μειωμένο εισιτήριο) και ισχυρίζεσαι ότι η κάρτα απεριορίστων διαδρομών δε συμφέρει, σημαίνει ότι οι μετακινήσεις σου θα σου κόστιζαν λιγότερο από 35 € το μήνα. Σιγά το ποσόν! Θα έπρεπε να ντρέπεσαι που λυπάσαι να το πληρώσεις! Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aggelopas (19 Ιούν. 2004 , 23:35) Den eho afto to kinito,alla tha ithela na einai to epomeno. Το κινητό, όποιο κι αν έχεις, δεν το έκλεψες. Τα μέσα μαζικής μεταφοράς (Μ.Μ.Μ.) γιατί; Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aggelopas (19 Ιούν. 2004 , 23:35) To M.M.S. einai aftohrimatodotoumena diladi apo ta eisitiria sintirountai-anavathmizontai oi ipiresies tous. To computer den einai mono gia internet. Episis an plirona ego ton ote den tha eihes dei kanena minima mou. 70 lepta den einai polla,ena 500ariko einai omos. Γι’ αυτό πρέπει οι επιβάτες να πληρώνουν για τη μεταφορά τους από τα Μ.Μ.Μ. (όχι MMS!). Όσο υπάρχουν οι τζαμπατζήδες τόσο το χειρότερο για όλους. Και αφού 0,7 € δεν είναι πολλά, γιατί δεν τα πληρώνεις; Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aggelopas (19 Ιούν. 2004 , 23:35) Den katalaves.Eisitirio htipao.Apla den plirono. Episis afto pou zitao den einai sinehis epitirisi tis zois mou alla eleghos enos egateleimenou se kapoious tomeis mesou. Τα «κόλπα» που κάνουν ορισμένοι τα ξέρουμε κι εμείς. Δεν ξέρω ποιο έχεις βρει εσύ (π.χ. να σβήνεις αυτό που τυπώνει το μηχάνημα ώστε το ίδιο εισιτήριο να χρησιμοποιείται πολλές φορές), ούτε και με ενδιαφέρει. Αυτό που με νοιάζει είναι ότι κλέβεις μια δημόσια υπηρεσία και στην τελική όλους τους συμπολίτες σου κι εμένα. Αυτά από μένα. Η συνέχιση της συζήτησης δεν έχει κανένα νόημα. Ελπίζω να σε πείσαμε. Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/guru7/36824/444282/0/logo_mini.jpg ● Γιάννης Πετρίδης (Δευτέρα – Παρασκευή, 16:00–17:00, ΝΕΤ 105,8, 17:10–18:10+ Τρίτο Πρόγραμμα) ● Πάνος Χρυσοστόμου (Δευτέρα – Πέμπτη, 21:00–22:00, Δεύτερο Πρόγραμμα) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
guru Δημ. June 20, 2004 Author Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aimilios (20 Ιούν. 2004 , 12:59) Αυτό το μετρό, από τη στιγμή που το τράμ θα δουλεύει 24/24, θα συνεχίσει την ηλήθια πολιτική σε πόλη με τόση νυχτερινή ζωή να σταματάει τα μεσάνυχτα; Αλλά βλέπετε κοστίζει... :mad: Δυστυχώς χάνεται και η ευκαρία των Ολυμπιακών Αγώνων για 24ωρη λειτουργία των Μ.Μ.Μ.. Ελάχιστα από αυτά θα λειτουργούν όλο το 24ωρο! Η γραμμή των ΗΣΑΠ, επιλεγμένες λεωφορειακές γραμμές και γραμμές τρόλεϊ [και φυσικά το τραμ] θα λειτουργούν όλο το 24ωρο. Ολυμπιακές Λεωφορειακές Γραμμές: Χ11 Δέλτα Φαλήρου (μέσω Κηφισού) – ΟΑΚΑ Χ12 Δέλτα Φαλήρου (μέσω Συγγρού) – ΟΑΚΑ Χ14 Σύνταγμα – ΟΑΚΑ Υπάρχουσες γραμμές λεωφορείων: A1 Πειραιάς – Βούλα 040 Πειραιάς – Σύνταγμα Γραμμές τρόλεϊ: 1 Πλατεία Αττικής – Τζιτζιφιές – Μοσχάτο 11 Κολιάτσου – Παγκράτι – Νέα Ελβετία 14 Πλατεία Παπαδιαμάντη – Λ. Αλεξάνδρας – Νέο Ψυχικό 20 Νέο Φάληρο – Καστέλα – Δραπετσώνα http://www.in.gr/news/reviews/article.asp?lngReviewID=534200&lngChapterID=-1&lngItemID=535463 Το μετρό δε θα λειτουργεί τις νυχτερινές ώρες ούτε καν κατά τη διάρκεια ων Αγώνων. :mad: Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/guru7/36824/444282/0/logo_mini.jpg ● Γιάννης Πετρίδης (Δευτέρα – Παρασκευή, 16:00–17:00, ΝΕΤ 105,8, 17:10–18:10+ Τρίτο Πρόγραμμα) ● Πάνος Χρυσοστόμου (Δευτέρα – Πέμπτη, 21:00–22:00, Δεύτερο Πρόγραμμα) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. June 21, 2004 Κοινοποίηση Δημ. June 21, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Φίλιππος (19 Ιούν. 2004 , 23:50) Το τραμ είναι, από αισθητικής άποψης, εκπληκτικό. Όπως και η τιμή του, που δεν συγκρίνεται με αυτές της ευρώπης. Μια απορρία: Μένει κανείς ΠΑΝΩ στη διαδρομή του τραμ, να μας πει πόσο θορυβώδες είναι; Μερικές φορές κοιμάμαι σε έναν φίλο μου, εδώ στη Γερμανία, που μένει ακριβώς πάνω από τις γραμμές, και ξυπνάω πάντα 5 και τέταρτο το πρωί, όταν περνάει το πρώτο! Ένας αέρας ακούγεται και τίποτε άλλο,καμμιά σχέση με τα παλαιότερα τραμ που ξέραμε. Πάντως είναι εντυπωσιακά τα στοιχεία που παρέθεσε ο guru στο πρώτο του post,και απορώ αν θα τα μάθουν τελικά αρκετοί απο μας.. Συνιστώ μεγάλη προσοχή προς όλους μας γιατί όπως και να έχει δεν είμαστε εξοικειωμένοι με την λειτουργία του τραμ.Σε έρευνες που γίνονται πριν την κατασκευή του σε κάθε χώρα,προβλέπονται αρκετά θανατηφόρα ατυχήματα,γι αυτό μεγάλη προσοχή είτε είμαστε με τα αυτοκίνητά μας έιτε πεζοί που έχουμε και τον μεγαλύτερο κίνδυνο μέχρι να μάθουμε να ζούμε με αυτό! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MsK Δημ. July 19, 2004 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2004 Ένα μεγάλο έργο ξεκίνησε σήμερα να λειτουργεί με την παρουσία πολλών εκπροσώπων της πολιτικής ηγεσίας του τόπου μας. Τα εγκαίνια τέλεσε ο Υπουργός Μεταφορών & Επικοινωνιών, κ. Μιχάλης Λιάπης, ενώ παραβρέθηκαν η Υπουργός Αναπληρωτής Πολιτισμού, κ. Φάνη Πάλλη-Πετραλιά, ο Υπουργός Τουρισμού, κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο Υπουργός Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Α. Παυλίδης, ο υφυπουργός Μεταφορών & Επικοινωνιών, κ. Αναστάσιος Νεράτζης, ο Γ. Γ. Ολυμπιακών Αγώνων και City Manager, κ. Σπύρος Καπράλος, ο Εντεταλμένος Σύμβουλος της ΟΕΟΑ ΑΘΗΝΑ 2004, κ. Μάρτον Σίμιτσεκ, οι πρώην Υπουργοί κ.κ. Χρίστος Βερελής, Τάσος Μαντέλης, Θανάσης Τσούρας και Θόδωρος Πάγκαλος, βουλευτές όλων των κομμάτων, καθώς και οι Δήμαρχοι Πειραιά, κ. Χρήστος Αγραπίδης, Καλλιθέας, κ. Κώστας Ασκούνης, Ν. Σμύρνης, Γεώργιος Κουτελάκης, Γλυφάδας, κ. Στέλιος Σφακιανάκης και Ελληνικού, κ. Γιάννης Εφραιμίδης, πρόεδροι Οργανισμών, κλπ. Στην ομιλία του, ο Υπουργός Μεταφορών & Επικοινωνιών, κ. Μιχάλης Λιάπης, μεταξύ άλλων τόνισε: «Οι προσπάθειες που καταβάλαμε για την επιτυχή κατασκευή, αλλά και χρονικά έγκαιρη ολοκλήρωση του τραμ, στοχεύουν στο να προσφέρουν στον Αθηναίο ένα σύγχρονο και ασφαλές, ένα αξιόπιστο και οικολογικό Μέσο Μαζικής Μεταφοράς. Ενός μέσου που θα τον σέβεται για να το σέβεται. Που θα τον εξυπηρετεί, για να τον χρησιμοποιεί. Που θα τον μετακινεί με ταχύτητα και άνεση και πρωτίστως με ασφάλεια. Ενός μέσου σταθερής τροχιάς, που πιστεύω ότι θα συμβάλει καθοριστικά στη ριζική αναμόρφωση του συγκοινωνιακού χάρτη της περιοχής, αλλά και στη θεαματική αναβάθμιση των συγκοινωνιακών υπηρεσιών προς τον πολίτη», ενώ υπογράμμισε ότι: «Επιθυμώ εδώ να τονίσω ότι αξίζουν ειλικρινή συγχαρητήρια σε εκείνους που το οραματίστηκαν, σε εκείνους που ξεκίνησαν την υλοποίησή του. Και ασφαλώς θα ήταν παράλειψή μου να μην αναφερθώ και σε όσους συνέβαλαν στην ολοκλήρωση της κατασκευής του, από τους προκατόχους μου στο ΥΜΕ, την ανάδοχο εταιρία, τους εργαζομένους στην ΤΡΑΜ Α.Ε., μέχρι και τον τελευταίο εργάτη που με κέφι και φιλότιμο έδωσε τον καλύτερο εαυτό του, ειδικά στους δύσκολους και πιεστικούς τελευταίους μήνες» Ολοκληρώνοντας την ομιλία του ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλης Λιάπης ανέφερε: «Είμαι ευτυχής γιατί οι συμπολίτες μας αποκτούν ένα επιπλέον μέσο για τη γρήγορη, άνετη και ασφαλή μετακίνησή τους. Επιθυμώ μάλιστα να δεσμευτώ απέναντί σας ότι με την ίδια ένταση, το ίδιο μεράκι, με την ίδια αποτελεσματικότητα θα συνεχίσουμε». Προλογίζοντας τον Υπουργό Μεταφορών & Επικοινωνιών και καλωσορίζοντας τους προσκεκλημένους, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Τραμ Α.Ε., κ. Άγγελος Λάσκαρης, αφού τους ευχαρίστησε για την παρουσία τους τόνισε ότι «το Τραμ είναι ένα σύγχρονο, λειτουργικό και αξιόπιστο μέσο, που στοχεύει στο να καταστεί χρήσιμο στους πολίτες, στους οποίους και ανήκει». Στη συνέχεια, ευχαριστώντας όλους τους εργαζομένους της ΤΡΑΜ Α.Ε. και των αναδόχων εταιριών, την κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ και την ALSADOBREDA, «για τα τρία χρόνια σκληρής και επίπονης δουλειάς», παρομοίωσε το έργο με «σκυταλοδρομία 4 x 100, όπου οι τρεις πρώτοι δρομείς πλασάρονται σε καλή θέση και ο τελευταίος παίρνει το χρυσό». Ολοκληρώνοντας, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Τραμ Α.Ε., κ. Άγγελος Λάσκαρης, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «στην πολιτική πολλά είναι αυτά που λέγονται και δεν πραγματοποιούνται, ενώ άλλα πραγματοποιούνται χωρίς να λέγονται. Εμείς ό,τι είπαμε το κάναμε. Αναλάβαμε μια δουλειά και τη φέραμε εις πέρας επιτυχώς». Σημειώνεται ότι το έργο της κατασκευής του Τραμ χρηματοδοτείται κατά 50% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) του Γ΄ ΚΠΣ και κατά 50% από εθνικούς πόρους. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfisti147 Δημ. July 19, 2004 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2004 http://cache.gettyimages.com/comp/51081366.jpg?x=x&dasite=MS_GINS&ef=2&ev=1&dareq=538EA340DCCBB2ADE83C19836387F7C3A9C30E9B9B114CE8 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris79 Δημ. July 19, 2004 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2004 Δεν ξερω για τις δικες σας εντυπωσεις απ'το τραμ,αλλα εμενα ηταν χαλια...πηγα να το παρω απ'το Σ.Ε.Φ. στις 6 παρα 10 και εφτασε(αισιως)στις 8 παρα τεταρτο!!! :wacko: :whistle: Η "επισημη" δικαιολογια ηταν οτι λογω αυξημενης επιβατικης κινησης καθυστερησε "λιγο παραπανω".Ποιον κοροιδευουν? :mad: Τοσες μερες που εκαναν τις δοκιμες δεν εβαζαν κοσμο μεσα?Δεν ειχαν προβλεψει οτι σημερα θα γινοταν χαμος?Ολα αυτα τα ακουσαν οι υπευθυνοι & μονο τοτε παραδεχτηκαν οτι "υπηρξε μηχανικη βλαβη"! :eek:Μηπως οι οδηγοι & οι υπολοιποι "υπευθυνοι" ειναι τοσο ανειδικευτοι(αφου ολοι ξερουμε ποσο...αξιοκρατικα διοριστηκαν :whistle: )που εκαναν τα ευκολα δυσκολα & μπερδευτηκαν μονοι τους?Γιατι,διαολε,τραμ οδηγεις,οχι Μποινγκ 747!Δεν εχω κατι μαζι τους,αλλα μου κανει εντυπωση να βλεπω στη θεση του οδηγου νεαρους & νεαρες 25-28 χρονων που διοριστηκαν οχι επειδη το αξιζαν αλλα επειδη ειχαν μεσο. :mad: Αν η καλη μερα φαινεται απ'το πρωι,τοτε ας το αφησουμε καλυτερα...φανταζομαι τι εχει να γινει σε 1 μηνα...ρεζιλι των σκυλιων θα γινουμε...Και οχι,δεν μιζεριαζω,αφου πηγα με ολη την καλη διαθεση να δω το τραμ,ανεχτηκα τα πεταμενα μπαζα & τις λασπες που υπαρχουν στο σταθμο του ΣΕΦ(και που για να φτασει καποιος εκει πρεπει να πατησει εκει πανω-λες και δεν μπορουσαν να βαλουν λιγο τσιμεντο)και το αποτελεσμα ηταν να φυγω(οπως και οι περισσοτεροι) βριζοντας το κρατος κλπ(κλασικα).Εδω να πω οτι γι'αυτο το χαος φταιει & η κλασικη μ@λ@κια του Ελληνα,αφου οπως ελεγαν οι οδηγοι πολλοι εμεναν στα τραμ 4-5 ωρες σερι :mad: :eek: για να απολαυσουν τη βολτιτσα τους πολλες φορες,αδιαφορωντας για τους υπολοιπους που περιμεναν να μπουν(γιατι ολους αυτους οι "υπευθυνοι" δεν τους πεταγαν με τις κλωτσιες εξω?).Και εις αλλα με υγεια... :whistle: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
yandr Δημ. July 20, 2004 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2004 Όλα καλά ρε συ, αλλά αυτά περί αξιοκρατικών διαγωνισμών κ.λπ. τι σχέση έχουν με την ταλαιπωρία σου; Δεν νομίζω να χρειάζονται φοβερά προσόντα για να οδηγήσει κανείς σε σταθερές γραμμές το τραμ. Και ηλίθιοι να ήταν οι οδηγοί θα τα κατάφερναν. Μήπως έκανες αίτηση για οδηγός και δεν σε πήραν; Απλά όπως και με το μετρό έγινε χαμός λόγω του τζάμπα. Συμβαίνουν αυτά. Παράθεση http://skopia.digitalrice.com/ads/myphone-skopia.jpg Ελληνικός στρατός και στρατιωτική θητεία - http://www.ellinikos-stratos.com/ Collecting coins - http://www.fleur-de-coin.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris79 Δημ. July 20, 2004 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος yandr (20 Ιούλ. 2004 , 10:22) Όλα καλά ρε συ, αλλά αυτά περί αξιοκρατικών διαγωνισμών κ.λπ. τι σχέση έχουν με την ταλαιπωρία σου; Δεν νομίζω να χρειάζονται φοβερά προσόντα για να οδηγήσει κανείς σε σταθερές γραμμές το τραμ. Και ηλίθιοι να ήταν οι οδηγοί θα τα κατάφερναν. Μήπως έκανες αίτηση για οδηγός και δεν σε πήραν; Απλά όπως και με το μετρό έγινε χαμός λόγω του τζάμπα. Συμβαίνουν αυτά. Φιλε μου το ειπες και μονος σου,δεν χρειαζονται ιδιαιτερα προσοντα για να οδηγησεις τραμ...τοτε γιατι εγινε αυτο το μπαχαλο?Χτες βλεπαμε τους "υπευθυνους" να ψαχνουν σε κατι χαρτια(που μαλλον πρεπει να ηταν οι...οδηγιες :lol: )για να ξαναξεκινησει το τραμ!Αντιθετα,αν υπηρχε πιο εμπειρο προσωπικο θα γινονταν αυτα?Μαλλον οχι...και οσο για τους "αξιοκρατικους" διαγωνισμους,ολοι ξερουμε πως διοριζονται στα αεροδρομια,τραμ,μετρο κλπ...στην Ελλαδα ζουμε ;) και οχι,δεν εκανα αιτηση για οδηγος :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. July 20, 2004 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2004 Ήμουν και γω απο τους "άτυχους" που πήγαν στο ΣΕΦ για να κάνουν την πρώτη βόλτα με το ΤΡΑΜ.Περίμενα καμμιά ώρα,ήρθε ένα το οποίο είχαν μπλοκάρει τα φρένα και σηκώθηκα και έφυγα.Χωρίς γκρίνιες χωρίς βρισιές και μουρμούρες.Βασικά το βρισίδι έπρεπε να το φάνε αυτοί που σκέφτηκαν την φαεινή ιδέα να δώσουν στους νεοέλληνες ένα καινούργιο μέσο ΔΩΡΕΑΝ για 2 ολόκληρα 24ώρα.Σ'αυτούς που άφησαν τις στάσεις χωρίς ούτε ΕΝΑΝ άνθρωπο ασφάλειας να ελέγχει το πλήθος! Να δω απο αύριο που θα έχει εισιτήριο πόσοι απο αυτούς που πήγαν αυτές τις 2 μέρες αν θα ξαναπάνε...Δεν είναι δυνατόν πολλοί απο αυτούς που έκαναν πορείες και εναντιώνονταν στην κατασκευή του Τραμ για τους χίλιους δυο δικούς τους λόγους τώρα να κάθονται όλη μέρα στις στάσεις και να πηγαινοέρχονται με τους συρμούς απλά για να κάνουν την βόλτα τους!!Ελεος δηλαδή..νισάφι πια. :mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
seventh_heaven Δημ. July 20, 2004 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2004 Ακριβώς αυτό σκέφτηκα κι εγώ κι αποφάσισα να αναβάλλω την βολτίτσα με το τραμ για την επόμενη εβδομάδα... Μου ήρθαν στο μυαλό εικόνες του πρώτου ΣΚ λειτουργίας του μετρό (που ευτυχώς δεν είχα επισκεφθεί τότε) και...δικαιώθηκα! :p Μα έλεος... Άκουσα στις ειδήσεις ότι υπήρχαν άτομα που κατέβαιναν ανά μία στάση για να πάρουν το επόμενο και που φυσικά δεν είχαν κάποιο συγκεκριμένο ποροορισμό... Παράθεση seventh_heaven http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nelly Δημ. July 20, 2004 Κοινοποίηση Δημ. July 20, 2004 Ας εξηγήσει κάποιος στους Ελληνες συνανθρώπους μας ότι για να επιβιβαστείς σε ένα μέσο μεταφοράς,περιμένεις πρώτα να αποβιβαστούν όσοι θέλουν! Σπρωξίματα,τσακωμοί,2 ώρες Φάληρο-Σύνταγμα,ο απολογισμός της 2ης μέρας του "δωρεάν"τραμ,περιμένοντας στο Σύνταγμα κανένα 10λεπτο. Εφυγα χωρίς να μπω φυσικά :D Παράθεση Μα που ξέρεις, μπορεί, να ταξιδέψουμε μια μέρα ή μια νύχτα μαζί. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aimilios Δημ. July 21, 2004 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2004 Ας τους πεί κάποιος ακόμα ότι 1,20€ δεν είναι τραγικό για μια φορά να πας να δείς το τράμ πιο ήρεμα... Αλλά όχι, μην δει ο ελληνάρας τσάμπα πράγμα... βούρ! Παράθεση Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. July 31, 2004 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2004 Σήμερα θα πάω να το δω. Έλειπα 10 μέρες και δεν πρόλαβα. ελπίζω να μην είναι σαν της Κωνσταντινούπολης που, ενώ είναι ολοκαίνουριο και μοιάζει πολύ με το δικό μας, πάει πιο αργά από λεοφωρείο επειδή περνάει κόσμος από τις ράγες. Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostassl45i Δημ. July 31, 2004 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος lewton (31 Ιούλ. 2004 , 13:25) ελπίζω να μην είναι σαν της Κωνσταντινούπολης που, ενώ είναι ολοκαίνουριο και μοιάζει πολύ με το δικό μας, πάει πιο αργά από λεοφωρείο επειδή περνάει κόσμος από τις ράγες. :whistle: :whistle: :whistle: Τόσες μέρες στις ειδήσεις αυτό λέγεται, ότι η συμπεριφορά πεζών και οχημάτων απέναντι στο τραμ είναι τελείως απαράδεκτη :worry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. July 31, 2004 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2004 Αρχικό Μήνυμα από το μέλος kostas@sl45i (31 Ιούλ. 2004 , 14:45) :whistle: :whistle: :whistle: Τόσες μέρες στις ειδήσεις αυτό λέγεται, ότι η συμπεριφορά πεζών και οχημάτων απέναντι στο τραμ είναι τελείως απαράδεκτη :worry: Όπως είπα έλειπα. Έφυγα τη μέρα που άρχισε να λειτουργεί και δε μπορούσα να μπω στο ίντερνετ παρά μόνο για πολύ λίγο και για συγκεκριμένα σημαντικά πράγματα. Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. July 31, 2004 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2004 Πάντως αν σύντομα δεν αλλάξουν κάποια πράγματα βλέπω μεγάλη αποτυχία στην αποτελεσματικότητα του τραμ δυστυχώς.Πρώτο και καλύτερο πρέπει να αλλάξει η συμπεριφορά όλων μας πεζών και οδηγών απέναντι στους συρμούς.Με ποιά λογική ο πεζός όταν πρόκειται να περάσει μια λεωφόρο σταματά ελέγχει και ξαναελέγχει και μετά περνάει ενώ όταν πρόκειται για το τραμ περνά και δεν δίνει δεκάρα;Τι πρέπει να έχουμε θανατηφόρο ατύχημα για να το πάρουν στα σοβαρά;; Αλλο μεγάλο πρόβλημα τα φανάρια και το πράσινο κύμα..απορώ γιατί δεν εφαρμόστηκε εξαρχής;Χωρίς αυτό το τραμ καθιστάται άχρηστο,μάλλον μετονομάζεται σε λεωφορείο.. Επίσης επιτέλους να μπουν σε λειτουργία όλοι οι συρμοί,δεν νοείται να περιμένεις στις στάσεις 1 ώρα και παραπάνω... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. August 1, 2004 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2004 To τραμ Βασίλη πρέπει να περνάει χωρίς να δίνει δεκάρα, αλλιώς αν είναι να πηγαίνει αργά για να μην χτυπήσει κανέναν τότε μπορούσαμε να βάλουμε και λεωφορείο. Οι πεζοί πρέπει να βεβαιώνονται ότι δεν έρχεται τραμ πριν περάσουν τις γραμμές. Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. August 1, 2004 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2004 Μάλλον δεν με κατάλαβες,μάλλον και γω το έγραψα λίγο ανάποδα...αυτό ακριβώς ήθελα να πω και γω,ότι το τραμ πρέπει να περνάει σφέρα,και ένας απο τους λόγους που γίνεται αυτό είναι ότι ακόμα οι πεζοί και οι οδηγοί ΙΧ δεν έχουν μάθει να ζουν με αυτό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. August 2, 2004 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2004 ΟΚ συμφωνούμε :) Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.