aGka8l Δημ. April 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 11, 2008 σιγουρο αυτο για τα καραβια?γιατι εγω ξερω πως το καραβι φευγει μονο οταν γεμησει Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. April 14, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 14, 2008 σιγουρο αυτο για τα καραβια?γιατι εγω ξερω πως το καραβι φευγει μονο οταν γεμησει Δηλαδή άμα θέλει κανά δίωρο για να γεμίσει,οι άλλοι θα περιμένουν μέσα στο καράβι 2 ώρες;Δεν έχει λογική αυτό που λες ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aGka8l Δημ. April 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 20, 2008 εχμ τι να σου πω ,για αυτο το λογο αμα δεις με το καραβι πλεων πανε ποιο πολυ νταλικες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Angeldust Δημ. April 28, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2008 11.20ε http://www.patranews.gr/news.asp?id=8069 Για παράδειγμα στην Αττική οδό όπου για μια απόσταση 40 περίπου χιλιομέτρων τα διόδια είναι μόλις 2,7 €. Γιατί λοιπόν στη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου να πληρώνουμε τετραπλάσιο ποσόν ( 11,20 € ) για μια απόσταση 2,5 χιλιομέτρων; Και αν λάβει κανείς υπόψη και το κόστος κατασκευής τότε τα συμπεράσματα είναι εναντίων της εταιρείας που εκμεταλλεύεται την γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου. Συγκεκριμένα οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι ενώ το κόστος της Αττικής οδού ήταν τριπλάσιο ή τετραπλάσιο η τιμή των διοδίων είναι μικρότερη. Σε κάθε περίπτωση το κόστος κατασκευής της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου είναι πολύ μικρότερο ενώ το αντίτιμο των διοδίων είναι πάνω από τέσσερις φορές μεγαλύτερο σε σχέση με το κόστος κατασκευής της Αττικής οδού Αυτή είναι μπακαλίστικη λογική. Στην Αττική οδό, τα χιλιόμετρα είναι παραπάνω και το αντίτιμο μικρότερο, αλλά μιλάμε για εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που διέρχονται καθημερινά. Στη γέφυρα Ριο-Αντίρριο, μιλάμε για πολύ υψηλότερο αντίτιμο και πολύ λιγότερα χλμ, αλλά και για πολύ λιγότερα αυτοκίνητα που διέρχονται καθημερινά. Αν πχ ήταν εδώ τα διόδια στα 3€, δεν θα γινόταν ποτέ απόσβεση (και αμφιβάλλω αν θα κατασκευαζόταν και ποτέ..) Παράθεση Phantom Of The Opera Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. May 2, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 2, 2008 βασικα πιστευω πως τα 2 εργα δεν συγκρινονται απολυτα. κυριως λογω αριθμου αυτοκινητων που διερχονται. η αττικη οδος ειναι σε ενα αστικο κεντρο 4500000 κατοικων και εξυπηρετει και το μεγαλυτερο αεροδρομιο της χωρας. η γεφυρα δεν πιστευω οτι χρησιμοποιειται απο καποιους επι καθημερινης βασεως για να πανε στη δουλεια τους (οπως η αττικη οδος) Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TrobocopR Δημ. June 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 28, 2009 Πέρυσι εγκαινιάστηκε μια νέα θαλάσσια γέφυρα στην Κίνα, και με αφορμή αυτό, το παρακάτω άρθρο έκανε παραλληλισμό με την γέφυρα Ρίου-Αντιρίου. Δεν είναι πρόσφατο αλλά τα νούμερα είναι αν μη τι άλλο ενδιαφέροντα... Η διαφορά είναι στα διόδια.. [...] Η γέφυρα της Κίνας κόστισε 890 εκ. ευρώ,ποσό το οποίο θεωρήθηκε υψηλό αφού ήταν σαφώς μεγαλύτερο από το αρχικά υπολογισθέν. Πόσο είχε κοστίσει η δική μας γέφυρα; 630 εκ. ευρώ. Το αν η χαώδης διαφορά στο κόστος ανά χιλιόμετρο (23,8 εκ. ευρώ στην Κίνα και 225 εκ. ευρώ σε μας) μπορεί να δικαιολογηθεί από τις κατασκευαστικές δυσκολίες του Ρίο-Αντίρριο ή από το υψηλότερο εργατικό κόστος (ανά εργάτη), αφήνεται στην κρίση του καθενός. [...] Το κόστος των διοδίων για να πάει και να γυρίσει κάποιος από την γέφυρα Hangzhou Bay Bridge, καλύπτοντας συνολικά απόσταση 72 χιλιομέτρων φτάνει μετά βίας τα 14 ευρώ. Αντίστοιχα, για να πάει κάποιος και να έρθει από το Ρίο-Αντίρριο, μια απόσταση δηλαδή περίπου 5,6 χιλιομέτρων πληρώνει κάτι παραπάνω από 22 ευρώ. Πηγή και πλήρες άρθρο: http://www.apomesa.info/2008/07/blog-post_9611.html Πόσα ημερομίσθια είναι στην Κίνα 14 ευρώ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enigma84 Δημ. June 29, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 29, 2009 a)Οι Κινέζοι κάνουν σημαντικές εκπτώσεις στα έργα ώρες ώρες και στα χρησιμοποιούμενα υλικά.... β)Δεν ξέρουμε κατά πόσον ήταν ίδιες οι συνθήκες καθώς για την κατασκευή της Γέφυρας έπρεπε να έρθουν μηχανήματα από την Βαλτική... γ)Το πήγαινε έλα στις 2 γέφυρες ας το κάνουμε μια αναγωγή την αγοραστική δύναμη των λαών...Άλλον τα 14euro για τους Κινέζους και άλλο για εμάς τα 22....Οπότε παίζει να είναι και κάτω από 14 ευρώ τα ημερομίσθια... Η μεγαλύτερη βλακεία του έργου είναι η μη κατασκευή σιδηρογραμμικής γραμμής...Υποτίθεται ότι και αυτό ήταν ένας λόγος που δεν υπήρχε τραίνο εκεί.... Τέλος όπως είπε ο Angeldust πόσοι είναι οι Κινέζοι;;;;Συγκρίνουμε το φορτίο που περνάει από εδώ με αυτούς;;;Οπότε αν λάβουμε και αυτό υπόψη τότε το κόστος είναι μάλλον μεγάλο για τους Κινέζους οδηγούς... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kinitoneidimonas Δημ. August 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2009 Πάντως εγώ κάνω λόγω του χωριού μου που είμαι κοινοτικό ςσύμβουλος στην Αρτα και του εξοχικού μου στο Κανάλι της Πρέβεζας ,το δρομόλογιο ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μια φορά το μήνα. Αυτη την στιγμή το εισιτήριο τη ςγεφυρας είναι 11,80 ευρω και προσωπικά το βρίσκω εξωφρενικό και υπερβολικό.Παίρνω ΠΑΝΤΑ το φερυ μποτ ,το οποίο πλέον εχει κάθε 20 λεπτα δρομολόγιο άσχετα το πόσα αυτοκίνητα εχει μέσα ή νταλίκε ςπου το προτιμούν.Το βραδυ μετά τις 11 έχει κάθε μισή ωρα και μισή και ακριβώς.Υπάρχει μια επιθετική πολιτική απο τις εταιρειες των φερυ με πινακίδες και από τις 2 πλευρες του Ρίου και του Αντίρριου,που γραφει ΠΑΡΕ ΦΕΡΡΥ,ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ .Σε αυτά τα πλαισια έκανα και τα φερυ κάθε 20 λεπτά!Μάλιστα τωρα τους καλοκαιρινούς μήνες σε ωρες αιχμής τα βαζουν καθε 15 λεπτά. Προσωπικά το βρίσκω ιδανική λύση(αν βιάζομαι μόνο του θανατά ή τυχει να είμαι εκε΄ι κατα τις 3-4 το ξημέρωμα και χασω το φερυ πάω αππο Γεφυρα). Ειναι τα μισα χρήματα,κατεβαινεις,ξεκουραζεσαι,παιρνεις καφεδακι απο τις καντινες μιας και λόγω μικρης κινησης σπάνια βρισκεις καφενειο στα φερυ ανοικτό,και ξεκουραζεσαι με το θαλασσινο αερακι. Αν μαλιστα καποιος όπως εγω την κανει συχνα την διαδρομή και δεν παει από τα διοδια αλλα μπαινοβγαινει όπως εγώ απο τους δρόμους που αρχικά μου εδειξε το gps,μιλαμε για ενα κερδος σεβαστο σε μια διαδρομή.6 ευρω τα διοδια και 6 η γεφυρα =12 χ 2 με την επιστροφή =24 ευρω! Μαλιστα κάνεις στην παλια Εθνική μόνο 22 χιλιομετρα πριν τα 2 διόδια και πολλες φορες γλυτωνεις και την κινηση(δηλαδή σε μια διαδρομή 210 χιλιομετρων που είναι Αθηνα -Ριο ,κανεις μονο 44 χλμ στην παλια και γλυτωνεις τα διοδια και τα υπόλοιπα στην Νεα Εθνική) Θυμαμαι η γεφυρα ήταν θεμα συζήτησης του παπου μου,των θειων μου κα μου λεγανε πως χρονια ολοκληρα το συζηταγανε.Πολυ καλό φυσικα που έγινεκαι υπαρχει διπλή επιλογή τωρα,αλλα όχι να γδερνουν και τον κοσμακη. Και ΦΥΣΙΚΑ η μεγαλύτερη βλακεία ήταν η ΜΗ ύπαρξη σιδηροδρομικής γραμμής,αλλά ας όψονται τα συμφεροντα των ΚΤΕΛ που έπεσαν επάνω καταπανω και ακύρωσαν τον αρχικό σχεδιασμό που την προέβλεπε. Παράθεση <Πειτε ΟΧΙ στα greeklish>- http://www.periland.gr Επισκεφθείτε το online μου κατάστημα...http://www.apiastos.gr ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ,ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΘΑΘΕΛΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΕ ΣΕΝΑ..... Tον χάρο καλοπιάνουμε να μην μας έχει άχτι,ποτέ δεν θα πεθάνουμε κουφάλα νεκροθάφτη :lol: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. December 29, 2009 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2009 Νέες αυξήσεις στα διόδια στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου Αυτή τη γέφυρα τελικά πόσο θα την πληρώσουμε; Νέα αύξηση στα διόδια της γέφυρας του Ρίου - Αντιρρίου. Aύξηση 0,10 ευρώ σημειώνεται από τις 11 Ιανουαρίου 2010 στις τιμές των διοδίων της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου για τα επιβατικά οχήματα, ενώ αυξήσεις σημειώνονται και στα φορτηγά.Ειδικότερα, τα επιβατικά Ι.Χ. θα πληρώνουν 11,80 από 11,70 ευρώ. Τα μικρά φορτηγά 2 αξόνων 18,30 από 18,00 ευρώ, τα τριαξονικά φορτηγά 29,80 από 29,20 ευρώ, ενώ τα μεγαλύτερα φορτηγά θα πληρώνουν όπως και πέρυσι 39,20 ευρώ.Ωστόσο, σύμφωνα με την εταιρία λαμβανομένης υπ'Α όψιν της οικονομικής συγκυρίας, παραμένουν «παγωμένες» 20 από τις συνολικά 27 κατηγορίες διελεύσεως από τη Γέφυρα. Συνεπώς, χωρίς αναπροσαρμογή παραμένουν οι τιμές για τις κατηγορίες του e pass, των μοτοσικλετών, των μηνιαίων και εβδομαδιαίων εκπτωτικών καρτών για Ι.Χ., οι κάρτες 10 διελεύσεων για μοτοσικλέτες, αλλά και η βασική διέλευση της κάρτας «αλέ-ρετούρ». Αυτές οι κατηγορίες παραμένουν στα επίπεδα του 2008 αφού ούτε και πέρυσι υπήρξε οποιαδήποτε τιμολογιακή αλλαγή.>> http://www.exothema.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2296:2009-12-29-11-04-54&catid=39:2009-11-07-06-56-14&Itemid=16 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
karib Δημ. March 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2010 Στα 12 ευρω η απλη διελευση με ΙΧ. Λογω αυξησης ΦΠΑ... Σε λιγο θα θες μεροκαματο ημερησιο για να περασεις τη γεφυρα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.