vlachaquito Δημ. April 23, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2013 Με 3.14 και cid HTC_001 είσαι; Ναι ακριβώς Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fabiars2 Δημ. April 23, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2013 ρε παιδιά , το ξέρετε οτι δικαιούστε άμεση αντικατάσταση συσκευής καθ'ολη την διάρκεια της 2αιτής εγγύησης;;;; Είναι κοινοτική οδηγία με την οποία είναι προσαρμοσμένη και η Ελλάδα. Ψάξτε το. έχω αλλάξει τηλεόραση μετά απο 1,5 χρόνο ενώ μου έλεγαν την φτιάξαμε περάστε να την πάρετε... http://www.ekatanalotis.gr/?cat=57 εγω μιλησα σημερα με ενα εκπροσωπο της htc για Ελλαδα και ζητησα αντικατασταση συσκευης εχω το γνωστο προβλημα με το wifi και η συμπεριφορα του ηταν απαραδεκτη δεν τρεφουν κανενα σεβασμο προς τον καταναλωτη με ενα ειρωνικο υφος μου υπενθυμιζε συνεχεια οτι εμεις εχουμε την δικια μας πολιτικη υπονοοντας οτι δεν τους ενδιαφερουν ουτε οι νομοι ουτε τα παραπονα του καταναλωτη. Με αφησε με την εντυπωση οτι αφου το αγορασες και πηραμε τα λεφτα ουδεν λαθος αναγνωριζεται. Για μενα τελειωσε η htc δεν προκειτε να ξαναγορασω προιον της. ειναι κριμα παντος τοσο μεγαλες εταιριες να χαντακονονται απο κακο service. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Finn Δημ. April 23, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2013 Ναι ακριβώς Κλασσικά τελευταίοι θα την πάρουμε.Υπολογίζω μέχρι τέλος της βδομάδας ή την επόμενη το αργότερο. Παράθεση http://www.miui.gr Τα πάντα για τις MIUI ROMs αλλά και ελληνική μετάφραση! Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sak11000 Δημ. April 23, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2013 και γω με ht23 ειμαι και μεχρι στιγμης κανενα προβλημα, ολα ειναι αψογα απο ποιοτητα κατασκευης και λογισμικου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fanatikos Δημ. April 23, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2013 (edited) Και εγω με ΗΤ23 και κανενα απολυτως προβλημα. Ειναι πραγματικα το πιο σταθερο τηλέφωνο που εχει περασει απο τα χερια μου. Ολα γινονται σχεδον ακαριαία, δεν εχει φαει ουτε ενα κόλλημα ολους αυτους τους μηνες, δεν εχει κανει ουτε μια επανεκινηση απο μονο του. Πραγματικα εχω την αισθηση (και μου αρέσει πολυ αυτο, αφου δεν ειμαι του να κινηγαω τα software upgrade σαν παλαβος), οτι η htc προσεχει πολυ τα βήματά της στα update του. Τα αναποφεκτα bug (ανθρωποι γραφουν το software), διορθώνονται και σε καθε update ειναι παντα καλύτερο απο πριν. Ως αναφορα το wifi, πλεον εχει την παλια πολυ καλη απόδοσή του. Τερμα τα κόλπα που εκανε. Πολυ καλο τηλεφωνο. Άψογο. Γι' αυτο και λυπηθηκα πραγματικα για το νεο ΟΝΕ, το οποίο προσωπικά ειναι κατώτερο των προσδοκιών μου και σχεδιαστικά αδιάφορο. Αυτο θεωρω ως διαδοχο του εξαιρετικού ΟΝΕ Χ, αλλα δυστυχώς .... ΔΕΝ...... Αν ήθελα i5, θα επερνα i5 και οχι ενα κακεκτιπο του. Κριμα! PS: Δεν ξερω αν εχει δημοσιευτει ξανα στο νημα αλλα διαβαστε εδω http://www.insomnia.gr/_/articles/hardware/samsung/samsung-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B4%CE%AD%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%88%CE%B5%CF%8D%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BE%CE%B9-r4727 να δειτε τι παίχτηκε με το s3 και το hox οταν βγηκε. Δεν συμαινει κάτι ιδιαίτερο αφού παντα, όλοι εμείς, ξέραμε ποια ήταν η αλήθεια αλλά και επίσημα πλέον η ξεφτίλα τους. Αντε, γιατί εκείνη την περίοδο ήταν για γέλια η κατάσταση. Edited April 23, 2013 by fanatikos Παράθεση Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MIB Δημ. April 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2013 εγω μιλησα σημερα με ενα εκπροσωπο της htc για Ελλαδα και ζητησα αντικατασταση συσκευης εχω το γνωστο προβλημα με το wifi και η συμπεριφορα του ηταν απαραδεκτη δεν τρεφουν κανενα σεβασμο προς τον καταναλωτη με ενα ειρωνικο υφος μου υπενθυμιζε συνεχεια οτι εμεις εχουμε την δικια μας πολιτικη υπονοοντας οτι δεν τους ενδιαφερουν ουτε οι νομοι ουτε τα παραπονα του καταναλωτη. Με αφησε με την εντυπωση οτι αφου το αγορασες και πηραμε τα λεφτα ουδεν λαθος αναγνωριζεται. Για μενα τελειωσε η htc δεν προκειτε να ξαναγορασω προιον της. ειναι κριμα παντος τοσο μεγαλες εταιριες να χαντακονονται απο κακο service. τα ΊΔΙΑ ακριβώς μου έλεγαν στην samsung, στα τηλέφωνα ΕΝΑ ΜΗΝΑ για να γίνει η αντικατάσταση με απειλές και ειρωνεία από μέρους τους και στο τέλος νίκησα . είναι πάγια τακτική όλων των εταιριών, εάν μαθευτεί ευρέως ότι έχουμε και εμείς δικαιώματα τότε θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν , άσε που δεν θα παίρνουν τα μπόνους για λίγες επιστρεφόμενες συσκευές στην μαμά εταιρία... ;) Παράθεση So this is how liberty dies, with thunderous applause Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
salkiviadis Δημ. April 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2013 τα ΊΔΙΑ ακριβώς μου έλεγαν στην samsung, στα τηλέφωνα ΕΝΑ ΜΗΝΑ για να γίνει η αντικατάσταση με απειλές και ειρωνεία από μέρους τους και στο τέλος νίκησα . είναι πάγια τακτική όλων των εταιριών, εάν μαθευτεί ευρέως ότι έχουμε και εμείς δικαιώματα τότε θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν , άσε που δεν θα παίρνουν τα μπόνους για λίγες επιστρεφόμενες συσκευές στην μαμά εταιρία... ;) Κοίτα, προφανώς και η πολιτική τους είναι η επιλεκτική άγνοια, να μη σε ενημερώνουν δλδ ούτε για τις κοινοτικές οδηγίες, ούτε για τίποτα. Χαζοί είναι; Ο κόσμος φταίει που τσιμπάει και, όταν δίνει τα ωραία του λεφτάκια για οποιαδήποτε συσκευή ή και κάτι άλλο, δε φροντίζει να έχει ενημερωθεί νωρίτερα για τα δικαιώματά του. Το οποίο δεν είναι τίποτα, ένα απλό googling είναι. Τελοσπάντων, για τη Samsung έχω μια ιδέα του πόσο γύφτοι μπορεί να γίνουν, για την HTC δεν είχα ιδέα... κρίμα. Ελπίζω όλοι μας να μη βγάζουμε το άχτι μας πάνω στις κακομοίρες που βάζουν στο τηλέφωνο γιατί κι εκείνες ότι τους λένε από πάνω λένε και σε μας. Εμπάργκο να μαθαίνουν... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MIB Δημ. April 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2013 Κοίτα, προφανώς και η πολιτική τους είναι η επιλεκτική άγνοια, να μη σε ενημερώνουν δλδ ούτε για τις κοινοτικές οδηγίες, ούτε για τίποτα. Χαζοί είναι; Ο κόσμος φταίει που τσιμπάει και, όταν δίνει τα ωραία του λεφτάκια για οποιαδήποτε συσκευή ή και κάτι άλλο, δε φροντίζει να έχει ενημερωθεί νωρίτερα για τα δικαιώματά του. Το οποίο δεν είναι τίποτα, ένα απλό googling είναι. Τελοσπάντων, για τη Samsung έχω μια ιδέα του πόσο γύφτοι μπορεί να γίνουν, για την HTC δεν είχα ιδέα... κρίμα. Ελπίζω όλοι μας να μη βγάζουμε το άχτι μας πάνω στις κακομοίρες που βάζουν στο τηλέφωνο γιατί κι εκείνες ότι τους λένε από πάνω λένε και σε μας. Εμπάργκο να μαθαίνουν... Αν κάνουμε εμπάργκο στην Ελλάδα στις εταιρίες κινητών που το service τους συμπεριφέρεται έτσι, τότε θα κυκλοφορούμε χωρίς κινητά! Δεν θα προσέχω τι service έχει η κάθε εταιρία για την επιλογή μου. θα επιλέξω το κινητό που μου αρέσει. Όταν και αν χαλάσει θα ασκήσω όλα μου τα δικαιώματα μου και ως διαμαγείας εξαφανίζονται τα καλά - κακά σερβις. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ σε όλη την διάρκεια της 2αιτής εγγύησης (σε περίπτωση που διαπιστωθεί βλάβη απο το τμήμα service της εταιρίας). Παράθεση So this is how liberty dies, with thunderous applause Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fabiars2 Δημ. April 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2013 Αν κάνουμε εμπάργκο στην Ελλάδα στις εταιρίες κινητών που το service τους συμπεριφέρεται έτσι, τότε θα κυκλοφορούμε χωρίς κινητά! Δεν θα προσέχω τι service έχει η κάθε εταιρία για την επιλογή μου. θα επιλέξω το κινητό που μου αρέσει. Όταν και αν χαλάσει θα ασκήσω όλα μου τα δικαιώματα μου και ως διαμαγείας εξαφανίζονται τα καλά - κακά σερβις. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ σε όλη την διάρκεια της 2αιτής εγγύησης (σε περίπτωση που διαπιστωθεί βλάβη απο το τμήμα service της εταιρίας). θα διαφωνησω μαζι σου φιλε μου πρεπει να λαμβανουμε υποψιν μας το service καθε εταιριας γιατι για να καταφερεις να ασκησεις τα δικαιωματα σου σου βγαζουν την πιστη και πολλες φορες δεν τα καταφερνεις. Εγω τους ανακοινωσα οτι θα καλεσω στη γραμμη του καταναλωτη και η απαντηση του ''υπευθυνου'' ηταν ΄΄ Μην μας ενημερωνεται κυριε καντε το, τι νομιζετε επειδη μου ειπατε οτι θα καλεσετε την γραμμη καταναλωτη θα φοβηθουμε και θα σας αλλαξουμε το κινητο!!!΄΄οποτε οπως καταλαβαινεις δεν ειναι πολυ ευκολο να διεκδικησεις τα δικαιωματα σου !!! Εχω ενημερωσει ηδη το αρμοδιο τμημα της htc για την συμπεριφορα του υπευθυνου και περιμενω απαντηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
toroman Δημ. April 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2013 Παιδιά είχε δει ένα φιλαράκι στο amazon UK ένα hox και θέλει να το αγοράσει . Όταν βάλει λεφτά πρέπει να είναι δολάρια ή ευρώ ? Κάτι άλλο που πρέπει να προσέξει ? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Finn Δημ. April 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2013 Ότι νόμισμα και να έχει στον λογαριασμό του, θα γίνει αυτόματα μετατροπή σε λίρες. Παράθεση http://www.miui.gr Τα πάντα για τις MIUI ROMs αλλά και ελληνική μετάφραση! Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
toroman Δημ. April 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2013 Α δηλαδή όσα χρήματα βάλει αυτοί θα κάνουν αυτόματα την μετατροπή σε αγγλικές λίρες ? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fabiars2 Δημ. April 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2013 μολις μιλησα παλι με τον υπευθυνο για πολλοστη φορα σχετικα με την επιθυμια μου για αντικατασταση συσκευης αναφεροντας και το σχετικο νομο (3042/2002 αρθρο 540) ο οποιος μου ανεφερε οτι η htc αντικαθιστα προιοντα της μονο κατα τις πρωτες 30 μερες της εγγυησης. Στην ερωτηση μου να μου αναφερει σε ποιο αρθρο αναφερετε αυτος ο ισχυρισμος η απαντηση του ηταν οτι δεν ειναι νομικος και δεν γνωριζει . Του ζητησα να με παραπευσει σε καποιον αρμοδιο και η απαντηση του ηταν οτι δεν υπαρχει αλλος αρμοδιος και οτι αυτος ειναι υπευθυνος για την φροντιδα των πελατων. Τετοια ανευθυνη συμπεριφορα δεν εχω συναντησει ουτε σε συνοικιακα μαγαζακια. Απαραδεκτο το ελληνικο τμημα εξυπηρετησης της htc. Καλο ειναι να ενημερωνουμε οσο μπορουμε για τετοια ζητηματα για να μην εχουνε και αλλοι τετοιες δυσαρεστες εκπληξεις. Πρεπει να σεβονται τα υπερογκα ποσα που δινουμε ,δεν αρκει ενα κινητο μονο να ειναι ωραιο αλλα να υπαρχει και υποστηριξη για να συνεχισουμε να το εχουμε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Finn Δημ. April 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2013 Α δηλαδή όσα χρήματα βάλει αυτοί θα κάνουν αυτόματα την μετατροπή σε αγγλικές λίρες ? Απ όπου και να κάνεις αγορές έτσι γίνεται. Παράθεση http://www.miui.gr Τα πάντα για τις MIUI ROMs αλλά και ελληνική μετάφραση! Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Delijohn Δημ. April 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2013 (edited) μολις μιλησα παλι με τον υπευθυνο για πολλοστη φορα σχετικα με την επιθυμια μου για αντικατασταση συσκευης αναφεροντας και το σχετικο νομο (3042/2002 αρθρο 540) ο οποιος μου ανεφερε οτι η htc αντικαθιστα προιοντα της μονο κατα τις πρωτες 30 μερες της εγγυησης. Στην ερωτηση μου να μου αναφερει σε ποιο αρθρο αναφερετε αυτος ο ισχυρισμος η απαντηση του ηταν οτι δεν ειναι νομικος και δεν γνωριζει . Του ζητησα να με παραπευσει σε καποιον αρμοδιο και η απαντηση του ηταν οτι δεν υπαρχει αλλος αρμοδιος και οτι αυτος ειναι υπευθυνος για την φροντιδα των πελατων. Τετοια ανευθυνη συμπεριφορα δεν εχω συναντησει ουτε σε συνοικιακα μαγαζακια. Απαραδεκτο το ελληνικο τμημα εξυπηρετησης της htc. Καλο ειναι να ενημερωνουμε οσο μπορουμε για τετοια ζητηματα για να μην εχουνε και αλλοι τετοιες δυσαρεστες εκπληξεις. Πρεπει να σεβονται τα υπερογκα ποσα που δινουμε ,δεν αρκει ενα κινητο μονο να ειναι ωραιο αλλα να υπαρχει και υποστηριξη για να συνεχισουμε να το εχουμε. Έχεις κάποιο φίλο/συγγενή δικηγόρο να πάρει να τους τρομάξει λίγο;;; Το επόμενο βήμα είναι κι ένα εξώδικο που θα κοστίσει 20-30€ (για το κλητήρα που θα το πάει) και άσε τους να τρέχουν... Είμαι μαζί σου όσο δεν πάει! Όταν έλεγα για κλειστές πόρτες, αυτό εννοούσα! Δεν υπάρχει κάπου "υπεύθυνος". Καμία πόρτα να χτυπήσεις! Κανένας τρόπος επικοινωνίας με κάποιον να τους κάνει "ντα"! :mad::mad::mad: Τελευταία φορά που μίλησα με τον υπεύθυνο της HTC Hellas ξέρετε τι μου είπε;;; Τον απείλησα ευγενικά ότι θα κινηθώ με κάθε νόμιμο μέσο και μου κάνει και τι θα κάνεις;;; Στη χειρότερη θα με βρίσεις και θα στο κλείσω στη μούρη! Τι άλλο; Καταλαβαίνετε συμπεριφορά; Edited April 24, 2013 by Delijohn Παράθεση http://image.prntscr.com/image/4a8c53c531ad46bb83cfbc20ce53e8bb.jpeg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apatieleos Δημ. April 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2013 παιδια βοηθεια!!! πηγα να πατησα on button στο one x μου και μου τραβηξε screenshot και αμεσως μετα κολλησε και κανει συνεχεια αναμα σβησε και δειχνει το λογοτυπο htc quittly brilliant το πρασινο σημα και μετα παλι τα ιδια...εχει μιση ωρα που το κανει...κ εχιε και δονησει...τι να κανω?:( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikropixel Δημ. April 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2013 (edited) μολις μιλησα παλι με τον υπευθυνο για πολλοστη φορα σχετικα με την επιθυμια μου για αντικατασταση συσκευης αναφεροντας και το σχετικο νομο (3042/2002 αρθρο 540) ο οποιος μου ανεφερε οτι η htc αντικαθιστα προιοντα της μονο κατα τις πρωτες 30 μερες της εγγυησης. Στην ερωτηση μου να μου αναφερει σε ποιο αρθρο αναφερετε αυτος ο ισχυρισμος η απαντηση του ηταν οτι δεν ειναι νομικος και δεν γνωριζει . Του ζητησα να με παραπευσει σε καποιον αρμοδιο και η απαντηση του ηταν οτι δεν υπαρχει αλλος αρμοδιος και οτι αυτος ειναι υπευθυνος για την φροντιδα των πελατων. Τετοια ανευθυνη συμπεριφορα δεν εχω συναντησει ουτε σε συνοικιακα μαγαζακια. Απαραδεκτο το ελληνικο τμημα εξυπηρετησης της htc. Καλο ειναι να ενημερωνουμε οσο μπορουμε για τετοια ζητηματα για να μην εχουνε και αλλοι τετοιες δυσαρεστες εκπληξεις. Πρεπει να σεβονται τα υπερογκα ποσα που δινουμε ,δεν αρκει ενα κινητο μονο να ειναι ωραιο αλλα να υπαρχει και υποστηριξη για να συνεχισουμε να το εχουμε. Στείλε και ένα ωραίο mail-άκι στην htc.com να τους ενημερώσεις για τη συμπεριφορά του αντιπροσώπου τους στην Ελλάδα, ότι δεν θέλουν να σε εξυπηρετήσουν, εξηγώντας τους πόσο πολύ σε έχει απογοητεύσει η htc greece. Μπες και στη σελίδα στο facebook (htc greece) και άσε εκεί κανά σχόλιο με παράπονα για να γίνει θέμα. Σε ένα τόσο μεγάλο κοινωνικό δίκτυο με τόσα μάτια να βλέπουν, η htc δεν θα θέλει να βλέπει ο κόσμος πόσο απαράδεκτοι είναι. Θα σε υποστηρίξω και εγώ στα σχόλια ;) Δεν έχεις τίποτα να χάσεις edit: και εγώ έχω μιλήσει με αυτόν τον "υπεύθυνο" ουκ ολίγες φορές, πολύ απλά ο τύπος λέει το παραμυθάκι που του έχουν μάθει να λέει, και μάλιστα το λέει τόσες πολλές φορές την ημέρα που το έχει αφομοιώσει καλά. Και ναι, συμφωνώ ότι η συμπεριφορά του είναι εντελώς ανάρμοστη. Edited April 24, 2013 by mikropixel Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Delijohn Δημ. April 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2013 παιδια βοηθεια!!! πηγα να πατησα on button στο one x μου και μου τραβηξε screenshot και αμεσως μετα κολλησε και κανει συνεχεια αναμα σβησε και δειχνει το λογοτυπο htc quittly brilliant το πρασινο σημα και μετα παλι τα ιδια...εχει μιση ωρα που το κανει...κ εχιε και δονησει...τι να κανω?:( Έχεις κάποια custom rom; Κάποιο recovery; Αν κρατήσεις πατημένο για πολύ ώρα το power button δεν σβήνει; Στείλε και ένα ωραίο mail-άκι στην htc.com να τους ενημερώσεις για τη συμπεριφορά του αντιπροσώπου τους στην Ελλάδα, ότι δεν θέλουν να σε εξυπηρετήσουν, εξηγώντας τους πόσο πολύ σε έχει απογοητεύσει η htc greece. Μπες και στη σελίδα στο facebook (htc greece) και άσε εκεί κανά σχόλιο με παράπονα για να γίνει θέμα. Σε ένα τόσο μεγάλο κοινωνικό δίκτυο με τόσα μάτια να βλέπουν, η htc δεν θα θέλει να βλέπει ο κόσμος πόσο απαράδεκτοι είναι. Θα σε υποστηρίξω και εγώ στα σχόλια ;) Δεν έχεις τίποτα να χάσεις edit: και εγώ έχω μιλήσει με αυτόν τον "υπεύθυνο" ουκ ολίγες φορές, πολύ απλά ο τύπος λέει το παραμυθάκι που του έχουν μάθει να λέει, και μάλιστα το λέει τόσες πολλές φορές την ημέρα που το έχει αφομοιώσει καλά. Και ναι, συμφωνώ ότι η συμπεριφορά του είναι εντελώς ανάρμοστη. Δεν ξέρω αν λέμε για τον ίδιο, είναι ένας "κύριος" που μιλά σπαστά ελληνικά. Δεν θυμάμαι το όνομά του. Ο εν λόγω κύριος, έλεγε πως με έπαιρνε ενώ μου έκανε αναπάντητες, απλά για να φανεί ότι πήρε και μετά χανόταν. Όποτε τον καλούσα ήταν απασχολημένος. Επί βδομάδες δεν μπορούσε να μου μιλήσει κι ενώ ζητούσα να περιμένω στην αναμονή, μου έλεγαν θα σας καλέσει πίσω. Φοβερός;;; Παράθεση http://image.prntscr.com/image/4a8c53c531ad46bb83cfbc20ce53e8bb.jpeg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apatieleos Δημ. April 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2013 δεν εχω custom rom...κανονικο οπως ειναι απ την μαμα του..δεν το εχω πειραξει ποτε...αν πατησω το volume down μπαινει recovery και δειχνει το μενου αλλα σε ελαχιστο χρονο ξανακλεινει και ανοιγοκλεινει...μαλλον δεν δεχεται εντολη απο το on button ειναι σνα να ειναι συνεχομενα πατημενο το on button! Τι να κανωωω...βοηθεια...!!!!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikropixel Δημ. April 24, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 24, 2013 Δεν ξέρω αν λέμε για τον ίδιο, είναι ένας "κύριος" που μιλά σπαστά ελληνικά. Δεν θυμάμαι το όνομά του. Ο εν λόγω κύριος, έλεγε πως με έπαιρνε ενώ μου έκανε αναπάντητες, απλά για να φανεί ότι πήρε και μετά χανόταν. Όποτε τον καλούσα ήταν απασχολημένος. Επί βδομάδες δεν μπορούσε να μου μιλήσει κι ενώ ζητούσα να περιμένω στην αναμονή, μου έλεγαν θα σας καλέσει πίσω. Φοβερός;;; Τελικά μάλλον δεν λέμε για τον ίδιο, αυτός που είχα μιλήσει εγώ μίλαγε ελληνικά κανονικά. Οπότε μάλλον δεν είναι σύμπτωση, απλά έτσι αντιμετωπίζουν τον κόσμο. 3 μέρες χωρίς το hox και μου έχει λείψει, το παλιό hd2 που έχω τώρα σαν backup δεν τη παλεύει και πολύ. Άντε υπομονή τώρα πάλι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MIB Δημ. April 25, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 25, 2013 Στείλε και ένα ωραίο mail-άκι στην htc.com να τους ενημερώσεις για τη συμπεριφορά του αντιπροσώπου τους στην Ελλάδα, ότι δεν θέλουν να σε εξυπηρετήσουν, εξηγώντας τους πόσο πολύ σε έχει απογοητεύσει η htc greece. Μπες και στη σελίδα στο facebook (htc greece) και άσε εκεί κανά σχόλιο με παράπονα για να γίνει θέμα. Σε ένα τόσο μεγάλο κοινωνικό δίκτυο με τόσα μάτια να βλέπουν, η htc δεν θα θέλει να βλέπει ο κόσμος πόσο απαράδεκτοι είναι. Θα σε υποστηρίξω και εγώ στα σχόλια ;) Δεν έχεις τίποτα να χάσεις edit: και εγώ έχω μιλήσει με αυτόν τον "υπεύθυνο" ουκ ολίγες φορές, πολύ απλά ο τύπος λέει το παραμυθάκι που του έχουν μάθει να λέει, και μάλιστα το λέει τόσες πολλές φορές την ημέρα που το έχει αφομοιώσει καλά. Και ναι, συμφωνώ ότι η συμπεριφορά του είναι εντελώς ανάρμοστη. Παιδιά μαζί σας. Να ενημερώνετε για τις κινήσεις που θα προβείτε να στηρίξουμε. Εν ανάγκη ας τσοντάρουμε και όλοι απο 1-2€ (του πο*%στη, κινητό των 600€ έχουμε) να ξεκινήσει ο φίλος που έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα με ένα εξόδικο ... και βλέπουμε... Για άλλες νομικές συμβουλές εγώ έχω κολλητό δικηγόρο και μπορεί να μας συμβουλεύει. ΤΕΡΜΑ Η ΛΑΜΟΓΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΕΧΩ ΠΙΑ , σε όλες τις τις εκφάνσεις! Παράθεση So this is how liberty dies, with thunderous applause Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
arfi-gorgona Δημ. April 25, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 25, 2013 Πάντως ρε παιδιά με τέτοιο σέρβις πραγματικά απορώ πως τολμάνε να αγοράσουν το νέο HTC... Παράθεση http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Sorteps Δημ. April 25, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 25, 2013 Έχει βρει/ αγοράσει κάποιος την μπαταριά του one x+? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fabiars2 Δημ. April 25, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 25, 2013 Έχεις κάποιο φίλο/συγγενή δικηγόρο να πάρει να τους τρομάξει λίγο;;; Το επόμενο βήμα είναι κι ένα εξώδικο που θα κοστίσει 20-30€ (για το κλητήρα που θα το πάει) και άσε τους να τρέχουν... Είμαι μαζί σου όσο δεν πάει! Όταν έλεγα για κλειστές πόρτες, αυτό εννοούσα! Δεν υπάρχει κάπου "υπεύθυνος". Καμία πόρτα να χτυπήσεις! Κανένας τρόπος επικοινωνίας με κάποιον να τους κάνει "ντα"! :mad::mad::mad: Τελευταία φορά που μίλησα με τον υπεύθυνο της HTC Hellas ξέρετε τι μου είπε;;; Τον απείλησα ευγενικά ότι θα κινηθώ με κάθε νόμιμο μέσο και μου κάνει και τι θα κάνεις;;; Στη χειρότερη θα με βρίσεις και θα στο κλείσω στη μούρη! Τι άλλο; Καταλαβαίνετε συμπεριφορά; Ετσι οπως τα λες ειναι φιλε μου ! Εγω οταν τον ενημερωσα οτι θα στειλω email στην htc και οτι θα καλεσω στον συνηγορο του καταναλωτη ξερεις τι μου απαντησε ? ΄΄καντε οτι θελετε κυριε δεν χρειαζεται να με ενημερωσετε γιαυτο , τι νομισατε δλδ επειδη μου τα ειπατε αυτα θα φοβηθω και θα σας αντικαταστησω την συσκευη?΄΄ και οταν ενημερωσα στο call center για την συμπεριφορα του μου ειπαν οτι θα ακουσουν την συνομιλια και θα με ξανακαλεσουν για να λυθει το προβλημα μου. Και τελικα με ξαναπηρε ο εν λογο κυριος παλι με το ιδιο απαξιωτικο υφος και μου ελεγε τα ιδια πραγματα. Δλδ ολοκληρη η htc βασιζεται σε αυτον τον κυριο. Δεν ξερω παντος νιωθω εξαπατημενος λες και αγορασα κατι απο πλανοδιο και δεν μπορω να τον ξαναβρω για να μοου αντικαταστησει το προιον> Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fabiars2 Δημ. April 25, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 25, 2013 Έχεις κάποια custom rom; Κάποιο recovery; Αν κρατήσεις πατημένο για πολύ ώρα το power button δεν σβήνει; Δεν ξέρω αν λέμε για τον ίδιο, είναι ένας "κύριος" που μιλά σπαστά ελληνικά. Δεν θυμάμαι το όνομά του. Ο εν λόγω κύριος, έλεγε πως με έπαιρνε ενώ μου έκανε αναπάντητες, απλά για να φανεί ότι πήρε και μετά χανόταν. Όποτε τον καλούσα ήταν απασχολημένος. Επί βδομάδες δεν μπορούσε να μου μιλήσει κι ενώ ζητούσα να περιμένω στην αναμονή, μου έλεγαν θα σας καλέσει πίσω. Φοβερός;;; Ναι αυτος που αναφερω μιλαει σπαστα ελληνικα ξερω και το ονομα του αλλα δεν γνωριζω αν μπορω να το αναφερω στο φορουμ. Του ζητησα να με παραπεμπσει σε καποιον ανωτερο και η απαντηση του ειναι οτι αυτος ειναι ο ανωτερος, οπως επισης απο το call center μου απαντησαν οτι αυτο ειναι ο ανωτερος για την φροντιδα του πελατη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.