Jump to content

E-Shops και Ηλεκτρονικές Αγορές


MsK
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Aυτό το site το γνωρίζει κανείς? http://www.electronics-mac-sony.com/

Έχει υπερβολικά χαμηλές τιμές αλλά βρίσκεται στην Κίνα και ο μόνος τρόπος πληρωμής που δέχεται είναι με western Union και μόνο σε όσους έχουν κάνει περισσότερες από 5 αγορές δέχεται pay pal.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Υπαρχει και συνέχεια. Επικοινώνησα με Jabra, έστειλα το bluetooth στο service centre στην Ολλανδία και μου το αντικατέστησαν αμέσως. Ετσι για να ξέρουμε τι θα πει customer service στο εξωτερικό. Οσο για τους δικούς μας τους ελληνάρες του e-shop... Αχ, αν είχαμε σωστή προστασία του καταναλωτή θα τους είχανε κλείσει την άλλη μέρα!!! ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ SHOPS...
PIN:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,

να σας περιγράψω και γω την ιστορία μου για να μου πείτε και εσείς τη γνώμη σας στο πώς να αντιδράσω και να συμπεριφερθώ..

 

Αποφάσισα να αγοράζω ένα usb stick. Καθότι είμαι αρκετά ατσούμπαλος και μου αρέσουν και τα περίεργα πραγματάκια κατέληξα στο: OCZ ATV Turbo USB 2.0 Flash Drive στα 4gb.

Έπειτα από την καθιερωμένη έρευνα αγοράς στο αξιαγάπητο skroutz.gr και βρήκα ότι το συγκεκριμένο πωλείται σε ανταγωνιστικότατη τιμή σε ένα συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα (ονόματα θα πούμε αν και όποτε χρειαστεί, σίγουρα στο τέλος).

Χαρούμενος γαρ, κάνω εγγραφή στο κατάστημα και προβαίνω στην παραγγελία του. Την επόμενη μέρα που μπήκα στο ηλεκτρονικό κατάστημα είδα ότι στη θέση της τιμής του προϊόντος υπήρχε "μη διαθέσιμο". Σκέφτηκα ότι είμαι τυχερός και ότι μάλλον παρήγγειλα το τελευταίο κομμάτι.

Την τρίτη μέρα το πρωί λαμβάνω email από τον product manager που με ενημέρωνε αυτολεξεί ότι: "Το προϊόν που μας ζητήσατε δεν είναι προσωρινά διαθέσιμο στις αποθήκες. Αν θέλετε κάποιο άλλο παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας."

Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι αυτό το προϊόν τελικά δεν υπάρχει στις αποθήκες. Φυσικά τους είπα ότι είναι δικό τους πρόβλημα η μη ενημέρωση της ιστοσελίδας και ότι επιμένω να μου δώσουν το συγκεκριμένο προϊόν. Φυσικά έκανα print screen την παραγγελία και έχω σώσει την εικόνα. Η απάντηση είναι ότι δεν το έχει η αποθήκη, ο προμηθευτής δεν το φέρνει και ο κύριος δεν μπορεί να κάνει τίποτα.

 

Και εγώ τι να κάνω τώρα; Τι φταίω που μου έδωσαν τη δυνατότητα να το παραγγείλω και το έκανα; Συνειδητοποίησαν ότι είχαν χαμηλή τιμή και το απέσυραν;

Να πω τι; Να ζητήσω τον ανώτερο; Να απευθυνθώ σε κάποια υπηρεσία καταναλωτή;

 

Τι λέτε και εσείς;

Μου πρότεινε κάποια άλλα προϊόντα αλλά όχι σαν αυτό που ήθελα..

When money talks the world listens..
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,

να σας περιγράψω και γω την ιστορία μου για να μου πείτε και εσείς τη γνώμη σας στο πώς να αντιδράσω και να συμπεριφερθώ..

 

Αποφάσισα να αγοράζω ένα usb stick. Καθότι είμαι αρκετά ατσούμπαλος και μου αρέσουν και τα περίεργα πραγματάκια κατέληξα στο: OCZ ATV Turbo USB 2.0 Flash Drive στα 4gb.

Έπειτα από την καθιερωμένη έρευνα αγοράς στο αξιαγάπητο skroutz.gr και βρήκα ότι το συγκεκριμένο πωλείται σε ανταγωνιστικότατη τιμή σε ένα συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα (ονόματα θα πούμε αν και όποτε χρειαστεί, σίγουρα στο τέλος).

Χαρούμενος γαρ, κάνω εγγραφή στο κατάστημα και προβαίνω στην παραγγελία του. Την επόμενη μέρα που μπήκα στο ηλεκτρονικό κατάστημα είδα ότι στη θέση της τιμής του προϊόντος υπήρχε "μη διαθέσιμο". Σκέφτηκα ότι είμαι τυχερός και ότι μάλλον παρήγγειλα το τελευταίο κομμάτι.

Την τρίτη μέρα το πρωί λαμβάνω email από τον product manager που με ενημέρωνε αυτολεξεί ότι: "Το προϊόν που μας ζητήσατε δεν είναι προσωρινά διαθέσιμο στις αποθήκες. Αν θέλετε κάποιο άλλο παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας."

Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι αυτό το προϊόν τελικά δεν υπάρχει στις αποθήκες. Φυσικά τους είπα ότι είναι δικό τους πρόβλημα η μη ενημέρωση της ιστοσελίδας και ότι επιμένω να μου δώσουν το συγκεκριμένο προϊόν. Φυσικά έκανα print screen την παραγγελία και έχω σώσει την εικόνα. Η απάντηση είναι ότι δεν το έχει η αποθήκη, ο προμηθευτής δεν το φέρνει και ο κύριος δεν μπορεί να κάνει τίποτα.

 

Και εγώ τι να κάνω τώρα; Τι φταίω που μου έδωσαν τη δυνατότητα να το παραγγείλω και το έκανα; Συνειδητοποίησαν ότι είχαν χαμηλή τιμή και το απέσυραν;

Να πω τι; Να ζητήσω τον ανώτερο; Να απευθυνθώ σε κάποια υπηρεσία καταναλωτή;

 

Τι λέτε και εσείς;

Μου πρότεινε κάποια άλλα προϊόντα αλλά όχι σαν αυτό που ήθελα..

 

Επειδή υποψιάζομαι το μαγαζί που υπονοείς και επειδή και εγώ έχω πάθει ακριβώς το ίδιο με άλλο προϊόν, αναγκάστηκα και παρήγγειλα κάτι άλλο μια και το είχα πληρώσει με κάρτα electron και δεν επιστρέφονταν τα λεφτά. Σε συμβουλεύω να κάνεις το ίδιο εκτός και αν έχεις πληρώσει με πιστωτική οπότε αποδεσμεύεται το ποσόν.

Link to comment
Share on other sites

Ξέρετε κανένα e-shop (ελληνικό) με προιόντα της Formula 1?

Έκανα μία μικρή αναζήτηση αλλά δεν βρήκα τίποτα!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή υποψιάζομαι το μαγαζί που υπονοείς και επειδή και εγώ έχω πάθει ακριβώς το ίδιο με άλλο προϊόν, αναγκάστηκα και παρήγγειλα κάτι άλλο μια και το είχα πληρώσει με κάρτα electron και δεν επιστρέφονταν τα λεφτά. Σε συμβουλεύω να κάνεις το ίδιο εκτός και αν έχεις πληρώσει με πιστωτική οπότε αποδεσμεύεται το ποσόν.

 

Το μαγαζί είναι εύκολο να το βρεις. Αν κάνεις μια σύντομη έρευνα αγοράς στο skroutz για το συγκεκριμένο προϊόν θα καταλάβεις..το δίνουν φθηνότερα από όλα τα άλλα eshops.

Συγνώμη όμως δεν είναι δικό μου το λάθος. Το προϊόν ήταν κανονικά αναρτημένο στην ιστοσελίδα τους με την τιμή εκείνη. Το παρήγγειλα ακολουθώντας όλες τις διαδικασίες.

Δικαιούμαι να παραλάβω το προϊόν το οποίο παρήγγειλα. Δηλαδή οι κύριοι αυτοί βάζουν ένα κράχτη προϊόν, σε αναγκάζουν να δώσεις τα λεφτά σου και μετά σου λένε διάφορα;

Η αλήθεια είναι ότι πάντοτε επιλέγω πληρωμή με αντικαταβολή. Οπότε δεν έχω χάσει κάτι. Βέβαια το όλο πείσμα με έχει πιάσει γιατί ο τύπος μου έλεγε συνέχεια "δε μπορώ να κάνω τίποτα". Ναι αλλά τη βλακεία μπόρεσαν να την κάνουν..:mad:

 

Μίλησα με τη γενική γραμματεία καταναλωτή και μου είπαν ότι εφόσον δεν έχω δώσει χρήματα δεν μπορώ να κάνω και πολλά πράγματα.

Οπότε..μόνο στο φιλότιμο μπορώ να τον πιάσω;

When money talks the world listens..
Link to comment
Share on other sites

το 1 απο τα 6 ηχεια ειναι χαλασμενο..εχει ψιλοχαλια ποιοτητα στη μουσικη!θα τα παω αυριο απο το e-shop ..οπως μου ειπαν στο τηλεφωνο το τμημα του service..και ελπιζω να σας εχω καλα νεα..αλλη μια φορα παντως που χρειαστηκε αλλαγη ηταν αψογοι!για να δουμε!
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα!

εχω σκοπο να αγορασω ενα ipod touch.ειδα οτι οι τιμες πανω κατω για τα 8giga ειναι 300 ευρω και για τα 16 giga 400 ευρω.στο applestore ομως εχουν $229.00 και $299.00 αντιστοιχα.σχεδον μιση τιμη σε ευρω.

και ερωτω: μπορω να παραγειλω μεσω του applestore?αν ναι,σε τιμη θα μου ερθει στην ελλαδα?μαζι με εξοδα αποστολης κλπ.μηπως τελικα συμφερει να το αγορασω απο ελλαδα κατευθειαν?

Link to comment
Share on other sites

αν και δεν εχω αγορασει τιποτα, εχω ακουσει οτι με το τελωνειο και ολα αυτα , τελικα η τιμη θα ειναι η ιδια πανω κατω !!!! εκτος βεβαια κι αν εχεις καποιον στην αμερικη να στο αγορασει και να στο στειλει σαν δωρο !! τοτε δεν πληρωνεις φορους στο τελωνειο .....
LG G2 32GB WHITE, 1+ 5T WHITE
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα σε όλους... θα ήθελα τα "φώτα" σας για μια αγορά που έκανα πρόσφατα απο το Internet. Τα τελευταία χρόνια έχω κάνει πάρα ΠΟΛΛΕΣ αγορές απο το Internet(απο Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό), αλλά νομίζω εδώ πως στην συγκεκριμένη αγορά υπάρχει ένα πρόβλημα και θα ήθελα να μου δώσετε κάποια συμβουλή καθώς ποια είναι τα δικαιώματα ενός καταναλωτή στην συγκεκριμένη περίπτωση. Στις 14 Σεπτεμβρίου αγόρασα απο ένα γνωστό Ελληνικό βιβλιοπωλείο ένα βιβλίο που ήθελα. Θα το αγόραζα απο το εξωτερικό μιας και είναι ξενόγλωσσο αλλά επειδή το ήθελα εγκαίρως έκανα την αγορά απο Ελλάδα. Πέρασαν 8 μέρες και τηλεφώνησα να δώ γιατί δεν μου είχε έρθει. Μου είπαν πως έγραφε στα ψιλά γράμματα πως θα είναι διαθέσιμο σε 10 μέρες και μου είπαν πως δεν μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία γιατί έχει εκδοθεί τιμολόγιο και το περιμένουν απο το εξωτερικό. Έκανα υπομονή και περίμενα. Ο μήνας τελειώνει και το βιβλίο έχει καθυστερήσει αρκετά. Έχω απογοητευτεί και πλέον δεν το χρειάζομαι το βιβλίο. Θα δώσω 30 Ευρώ και θα μου είναι άχρηστο. Τι μπορώ να κάνω στην συγκεκριμένη περίπτωση; Είχα επιλέξει αντικαταβολή. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...:)

 

Υ.Γ Αν κάποιος moderator πιστέυει πως πρέπει να μεταφερθεί το topic ας γίνει αλλά δν βρήκα κάποιο ανάλογα topic.

Life Is Good
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους... θα ήθελα τα "φώτα" σας για μια αγορά που έκανα πρόσφατα απο το Internet. Τα τελευταία χρόνια έχω κάνει πάρα ΠΟΛΛΕΣ αγορές απο το Internet(απο Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό), αλλά νομίζω εδώ πως στην συγκεκριμένη αγορά υπάρχει ένα πρόβλημα και θα ήθελα να μου δώσετε κάποια συμβουλή καθώς ποια είναι τα δικαιώματα ενός καταναλωτή στην συγκεκριμένη περίπτωση. Στις 14 Σεπτεμβρίου αγόρασα απο ένα γνωστό Ελληνικό βιβλιοπωλείο ένα βιβλίο που ήθελα. Θα το αγόραζα απο το εξωτερικό μιας και είναι ξενόγλωσσο αλλά επειδή το ήθελα εγκαίρως έκανα την αγορά απο Ελλάδα. Πέρασαν 8 μέρες και τηλεφώνησα να δώ γιατί δεν μου είχε έρθει. Μου είπαν πως έγραφε στα ψιλά γράμματα πως θα είναι διαθέσιμο σε 10 μέρες και μου είπαν πως δεν μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία γιατί έχει εκδοθεί τιμολόγιο και το περιμένουν απο το εξωτερικό. Έκανα υπομονή και περίμενα. Ο μήνας τελειώνει και το βιβλίο έχει καθυστερήσει αρκετά. Έχω απογοητευτεί και πλέον δεν το χρειάζομαι το βιβλίο. Θα δώσω 30 Ευρώ και θα μου είναι άχρηστο. Τι μπορώ να κάνω στην συγκεκριμένη περίπτωση; Είχα επιλέξει αντικαταβολή. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...:)

 

Υ.Γ Αν κάποιος moderator πιστέυει πως πρέπει να μεταφερθεί το topic ας γίνει αλλά δν βρήκα κάποιο ανάλογα topic.

εχω την εντυπωση πως ισχυει οτι και με τις πωλησεις δια τηλεφωνου.

εχεις ενα συγκεκριμενο χρονικο διαστημα να το επιστρεψεις,χωρις καμια απολυτως κυρωση

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ FREAK_OF_NATURE, ούτε σήμερα ήρθε κάτι. Αν έρθει τι κάνω; Δεν δέχομαι το δέμα ή το στέλνω πίσω και πληρώνω μεταφορικά...;:worry:
Life Is Good
Link to comment
Share on other sites

καλο θα ειναι(αποψη μου) να τους ενημερωσεις εγραφως για την ακυρωση της παραγγελιας σου,λογω μεγαλης καθυστερησης στην παραδοση κτλ κτλ

εν συνεχεια-οταν και αν ερθει το δεμα,πολυ απλα δε το δεχεσαι,και παει πισω.

το ποιος θα πληρωσει τα μεταφορικα δεν σε αφορα,καθως εσυ ηδη εχεις ενημερωσει εγγραφως πως ακυρωνεις την παραγγελια.

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

καλο θα ειναι(αποψη μου) να τους ενημερωσεις εγραφως για την ακυρωση της παραγγελιας σου,λογω μεγαλης καθυστερησης στην παραδοση κτλ κτλ

εν συνεχεια-οταν και αν ερθει το δεμα,πολυ απλα δε το δεχεσαι,και παει πισω.

το ποιος θα πληρωσει τα μεταφορικα δεν σε αφορα,καθως εσυ ηδη εχεις ενημερωσει εγγραφως πως ακυρωνεις την παραγγελια.

 

Έστειλα ένα e-mail αναλυτικό με κωδικούς παραγγελίας και τους ενημέρωσα για την ακύρωση παραγγελίας λόγω της μεγάλης καθυστέρησης. Αν τυχόν αύριο έρθει πολύ απλά δεν το δέχομαι σωστά; Υπάρχει περίπτωση να κάνω κάτι παράνομο στην συγκεκριμένη περίπτωση επειδή δεν το δέχομαι;

Life Is Good
Link to comment
Share on other sites

κατ αρχην δεν νομιζω να ερθει αυριο.

δεν ξερω απο που το παρηγγειλες και τι ορους εχει,καπου πρεπει να τους αναφερει παντως.

εγω στην θεση σου θα εστελνα μια συστημενη επιστολη μεσω δικηγορου και ουτε γατα ουτε ζημεια

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

το 1 απο τα 6 ηχεια ειναι χαλασμενο..εχει ψιλοχαλια ποιοτητα στη μουσικη!θα τα παω αυριο απο το e-shop ..οπως μου ειπαν στο τηλεφωνο το τμημα του service..και ελπιζω να σας εχω καλα νεα..αλλη μια φορα παντως που χρειαστηκε αλλαγη ηταν αψογοι!για να δουμε!

 

ρε παιδια ,περασαν ~4 βδομαδες κ ακομα τιποτα..τα στειλαν στα σερβις κ περιμενουν απ αυτους τωρα..πηρα σημερα κ ειπαν θα παρουν τηλ αθηνα να ενημερωθουν κ να περιμενω τηλ αυριο..ειναι δυνατον?logitech εταιρια ειναι, οχι sharkoon :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε εαν δεν τους πρηξεις αρκετα δουλεια δεν γινεται.....

 

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

 

Link to comment
Share on other sites

τελικα ηρθε σημερα η κουτα με τα νεα ηχειακια μου..g51 :music:

αν κ λιγο καθυστερησε αξια η logitech!

Link to comment
Share on other sites

κατ αρχην δεν νομιζω να ερθει αυριο.

δεν ξερω απο που το παρηγγειλες και τι ορους εχει,καπου πρεπει να τους αναφερει παντως.

εγω στην θεση σου θα εστελνα μια συστημενη επιστολη μεσω δικηγορου και ουτε γατα ουτε ζημεια

 

ρε που βρισκονται αυτοι και δουλευουν εδω και τοσο καιρο τον κοσμο:mad:δεν θελουν ουτε δικηγορουs ουτε εξοδικα:mad:ξυλο θελουν:mad::shoot:

Link to comment
Share on other sites

@wael

μπες prisjakt.nu και γραψε το μοντελλο του ποντικιου που θελεις, θα σου δειξει την χαμηλοτερη τιμη και το καταστημα που το πουλαει στο διαδυκτιο.

 

Που στην Σουηδια εισαι αν επιτρεπεται;

Εγω ειμαι Linköping οπως βλεπεις και στο profile.

PROUD ARSENAL FAN

http://images.skysports.com/images/badges/100x100/3.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...