pilotsd Δημοσιεύτηκε October 19, 2011 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε October 19, 2011 (edited) Μια και ασχολούμαι σαν τρελός με αεροπλάνα και κυνηγώ σαν τρελός να γίνω πιλότος είπα να ανοίξω έναν σύνδεσμο που μπορούν να συμμετέχουν η φίλοι της αεροπορίας καθώς και πιλότοι . http://www.gotit.co/wallpaperImages/jkljkljj.jpg Edited October 19, 2011 by pilotsd Παράθεση keep flying Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. October 19, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2011 Ενδιαφέρον θέμα.. Και μένα θα μου άρεσε πολύ αν και σπουδάζω κάτι τελείως διαφορετικό. :p Παρ όλα αυτά το ψάχνω στο internet και έχω βρει και μια σειρά που παρακολουθώ το mayday flying air crash investigation που έχει όλα τα ατυχήματα που έγιναν και τα εξηγεί κτλ (έχει και το μυστήριο ατύχημα της κυπριακής εταιρίας Ήλιος στο Γραμματικό το 2005). Αξίζει να το δείτε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pilotsd Δημ. October 19, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2011 Ενδιαφέρον θέμα.. Και μένα θα μου άρεσε πολύ αν και σπουδάζω κάτι τελείως διαφορετικό. :p Παρ όλα αυτά το ψάχνω στο internet και έχω βρει και μια σειρά που παρακολουθώ το mayday flying air crash investigation που έχει όλα τα ατυχήματα που έγιναν και τα εξηγεί κτλ (έχει και το μυστήριο ατύχημα της κυπριακής εταιρίας Ήλιος στο Γραμματικό το 2005). Αξίζει να το δείτε. Και εγώ μην νομίζεις σπουδάζω κάτι πολύ διαφορετικό. το ψάχνω όσο μπορώ μάλιστα θα βγάλω και ppl το καλοκαίρι όσο για το επαγγελματικό (atpl) έχω χρονάκια ακόμα όσο για το mayday τα έχω κατεβάσει με torrent τα έχω όλα .:) Παράθεση keep flying Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pgetsopoulos Δημ. October 19, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2011 και γω ηθελα να γινω πιλοτος αλλα της πολεμικης... αλλα κατι η μυωπεια, κατι η δυσχρωματοψια με κρατησαν στο εδαφος... Παράθεση Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy: Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zafos90 Δημ. October 19, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2011 Καλησπέρες από LGTS :) Άλλος ένας wannabe pilot που φυσικά σπουδάζει κάτι άλλο:rolleyes: Ευτυχώς έχω μαζέψει αρκετές πληροφορίες για το αντικείμενο.Όποιος ψάχνεται και θέλει πληροφορίες pm me. Καλές και ασφαλείς πτήσεις αδέρφια! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pilotsd Δημ. October 19, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2011 (edited) και γω ηθελα να γινω πιλοτος αλλα της πολεμικης... αλλα κατι η μυωπεια, κατι η δυσχρωματοψια με κρατησαν στο εδαφος... Κρίμα ατυχία . Καλησπέρες από LGTS :) Άλλος ένας wannabe pilot που φυσικά σπουδάζει κάτι άλλο:rolleyes: Ευτυχώς έχω μαζέψει αρκετές πληροφορίες για το αντικείμενο.Όποιος ψάχνεται και θέλει πληροφορίες pm me. Καλές και ασφαλείς πτήσεις αδέρφια! Και εσύ από το lgts ε:). για πες και εσύ μετά της σπουδές σου θα το ακολουθησης το επάγγελμα του πιλότου .? Edited October 19, 2011 by pilotsd Παράθεση keep flying Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zafos90 Δημ. October 19, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2011 Και εσύ από το lgts ε:). για πες και εσύ μετά της σπουδές σου θα το ακολουθησης το επάγγελμα του πιλότου .? Ναι αν βρω λεφτά θα πάω για το FAA στην Αμερική και μετά ίσως Ευρώπη για convertion FAA σε JAA σε κάποιο φτηνό FTO.Όνειρα θερινής νυκτός:ninja: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pilotsd Δημ. October 20, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2011 Ναι αν βρω λεφτά θα πάω για το FAA στην Αμερική και μετά ίσως Ευρώπη για convertion FAA σε JAA σε κάποιο φτηνό FTO.Όνειρα θερινής νυκτός:ninja: Μα με αυτόν τον τρόπο θα σου βγει πανάκριβα πιο ακριβά τουλάχιστον από το να έβγαζες atpl κατευθείαν στην Ευρώπη επειδή στης ηνωμένες πολιτείες κοστίζει 35.000$ και για να Πάρις στην Ευρώπη πιστοποιήσει θέλει άλλα 50.000ε οπότε σου βγαίνει πολύ πιο ακριβά σε αντίθεση με την Ευρώπη που κάνη 60.000ε αν το έβγαζες κατευθείαν δηλαδή στην Ευρώπη. Παράθεση keep flying Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zafos90 Δημ. October 20, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2011 Μα με αυτόν τον τρόπο θα σου βγει πανάκριβα πιο ακριβά τουλάχιστον από το να έβγαζες atpl κατευθείαν στην Ευρώπη επειδή στης ηνωμένες πολιτείες κοστίζει 35.000$ και για να Πάρις στην Ευρώπη πιστοποιήσει θέλει άλλα 50.000ε οπότε σου βγαίνει πολύ πιο ακριβά σε αντίθεση με την Ευρώπη που κάνη 60.000ε αν το έβγαζες κατευθείαν δηλαδή στην Ευρώπη. Λάθος κάνεις.Στην αμερική η εκπαίδευση είναι αρκετά φτηνότερη, πχ μπορεί να βρεις το C172 με 90$ σε μερικές πολιτείες!Η Ευρώπη φίλε έχει πεθάνει αεροπορικά.Αυτή είναι η αλήθεια.Δεν υπάρχουν δουλειές για low timers.Επίσης η αεροπορική εκπαίδευση στην Ευρώπη είναι κακή, εδώ λιώνεις στο ground school για το CPL και στην Αμερική αγοράζεις τα βιβλία της Jeppesen και στην τελευταία σελίδα έχει το Certificate of Completion, το κόβεις και το καταθέτεις στο πλησιέστερο εξεταστικό κέντρο και δίνεις γραπτά ;) Τα αμερικά πρότυπα της αεροπορικής εκπαίδευσης δίνουν έμφαση στο πρακτικό κομμάτι, όχι στη θεωρία όπως στην Ευρώπη. Α και κάτι άλλο.Τελειώνοντας το CPL στην αμερική μπορείς να έρθεις να κάνεις το convertion σε JAA στην Ευρώπη με κόστος περίπου 10000 ευρώ και όχι 50000! Και πάλι όμως λιγότερο θα σου βγει από ότι αν έβγαζες το 0-ATPL στην Ευρώπη. Αν θες να γίνεις πιλότος την Ευρώπη την ξεχνάς προς το παρόν.Εκτός αν έχεις λεφτά να πληρώσεις μετά και το type-rating και να βάλεις και ώρες!(Υπολόγισε καμιά 80αριά χιλιάδς ευρώ έξτρα!!). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pilotsd Δημ. October 20, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2011 Λάθος κάνεις.Στην αμερική η εκπαίδευση είναι αρκετά φτηνότερη, πχ μπορεί να βρεις το C172 με 90$ σε μερικές πολιτείες!Η Ευρώπη φίλε έχει πεθάνει αεροπορικά.Αυτή είναι η αλήθεια.Δεν υπάρχουν δουλειές για low timers.Επίσης η αεροπορική εκπαίδευση στην Ευρώπη είναι κακή, εδώ λιώνεις στο ground school για το CPL και στην Αμερική αγοράζεις τα βιβλία της Jeppesen και στην τελευταία σελίδα έχει το Certificate of Completion, το κόβεις και το καταθέτεις στο πλησιέστερο εξεταστικό κέντρο και δίνεις γραπτά ;) Τα αμερικά πρότυπα της αεροπορικής εκπαίδευσης δίνουν έμφαση στο πρακτικό κομμάτι, όχι στη θεωρία όπως στην Ευρώπη. Α και κάτι άλλο.Τελειώνοντας το CPL στην αμερική μπορείς να έρθεις να κάνεις το convertion σε JAA στην Ευρώπη με κόστος περίπου 10000 ευρώ και όχι 50000! Και πάλι όμως λιγότερο θα σου βγει από ότι αν έβγαζες το 0-ATPL στην Ευρώπη. Αν θες να γίνεις πιλότος την Ευρώπη την ξεχνάς προς το παρόν.Εκτός αν έχεις λεφτά να πληρώσεις μετά και το type-rating και να βάλεις και ώρες!(Υπολόγισε καμιά 80αριά χιλιάδς ευρώ έξτρα!!). Λιπών το έχω ψάξει η Ευρώπη είναι η δεύτερη πιο μεγάλη αγορά εύρεσης εργασία για πιλότους πρώτη είναι η ασιατική. Στης ΗΠΑ το atpl κοστίζει 32.000-35.000$ το 90 που λες είναι η εξειδίκευση και πριν φτάσεις εκεί πρέπει πρώτα να πάρεις το atpl. επίσης η μιστοί τον πιλότων στις ΗΠΑ είναι το τραγικό ποσό τον 1000$ ενώ στην Ευρώπη είναι από 2700 εος 5000-7000Ε ακόμη το κάθε αεροσκάφος έχει δικιά του εξειδίκευση π.χ. του a321 είναι στα 4.000$. Επίσης σε κάθε ήπειρο το atpl έχει διαφορετική πιστοποιήσει ,στην Ευρώπη δεν μπορείς να εργαστείς με το αμερικανικό atpl και για να το μετατρέψεις σε ευρωπαϊκό θέλει περίπου να δόσης την μισή εκπαίδευση σε ευρωπαϊκό εναέριο χώρο και αυτό σημαίνει, σύμφωνα με την global pilot και egnatia aviation καθώς και την tsester από τους κολοσσούς στον τομέα, 35.000-40.000E αμέσως φτάνουμε στα 67.000Ε στην καλύτερη περίπτωση ενώ αν το βγάλεις στην Ευρώπη απευθείας θέλει 57.000-63.000Ε δηλαδή φτηνότερα και με τον μισώ κόπο. τέλος αξίζει να αναφερθεί ότι η ευρωπαϊκή αγορά είναι ανοιχτή διότι η πιλοτή με πολλές ώρες πτήσης πηγαίνουν στην Ασία για να βγάλουν γρήγορα χρήματα. -επίσης η ώρες που πρέπει να χεις σε μικρού τύπου είναι +45, και για να πιλοτάρεις επιβατικό είναι ακόμη 120 ώρες (ανάλογα το αεροπλάνο που θες να πιστοποιήσεις) . -αυτά που σου Λέο είναι πολύ ψάξιμο και συζητήσεις με σχολές καθώς και φυσικά πιλότους που είναι μέσα στο επάγγελμα.:) Παράθεση keep flying Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giothesuper Δημ. October 20, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2011 δεν εχω ανεβει σε αεροπλανο αλλα μου αρεσουν...εχω παιξει πολλα παιχνιδια με αεροπλανα...:lol: εχω και υψοφοβια και δεν θα σπουδασω αυτο αλλα οτι μου αρεσουν μου αρεσουν Παράθεση Φιλικά Γιώργος GIO......!!!!! ❼:respect: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pilotsd Δημ. October 20, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2011 δεν εχω ανεβει σε αεροπλανο αλλα μου αρεσουν...εχω παιξει πολλα παιχνιδια με αεροπλανα...:lol: εχω και υψοφοβια και δεν θα σπουδασω αυτο αλλα οτι μου αρεσουν μου αρεσουν Χαχαχα είσαι απίστευτος ωραίο:lol: Πέρα από την πλάκα flight simulator παίζεις ? Παράθεση keep flying Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. October 20, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2011 ωραία και εντυπωσικά τα αεροπλάνα, είχα διαβάσει κάποτε αρκετά για αυτά, αλλά πλεον δε γνωρίζω τιποτα :( αλήθεια, το fs πως το παίζεται ρε παιδιά; πολλά κουμπια, διακόπτες :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pilotsd Δημ. October 21, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2011 ωραία και εντυπωσικά τα αεροπλάνα, είχα διαβάσει κάποτε αρκετά για αυτά, αλλά πλεον δε γνωρίζω τιποτα :( αλήθεια, το fs πως το παίζεται ρε παιδιά; πολλά κουμπια, διακόπτες :p Βασικά χρειάζεσαι ένα joystick σαν και αυτό . http://www.saitek.com/uk/prod/fly5.html Η κάτι παρόμοιο . Από κει και πέρα θέλει αρκετή υπομονή και δίψα γεια πτήση. Και να μην έχεις χειριστεί αληθινό για τη θα σε ξενερώσει (όσο καλό και να ναι ποτέ δεν θα είναι αληθινό ).Αν πάντως αρχίσεις ρότα με ότι θες μπορώ να σου πω και που θα βρεις και ρεαλιστικά αεροπλάνα να περάσεις στο fs η και ότι άλλο θες για αεροπλάνα φυσικά.:) Παράθεση keep flying Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zafos90 Δημ. October 21, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2011 Λιπών το έχω ψάξει η Ευρώπη είναι η δεύτερη πιο μεγάλη αγορά εύρεσης εργασία για πιλότους πρώτη είναι η ασιατική. Στης ΗΠΑ το atpl κοστίζει 32.000-35.000$ το 90 που λες είναι η εξειδίκευση και πριν φτάσεις εκεί πρέπει πρώτα να πάρεις το atpl. επίσης η μιστοί τον πιλότων στις ΗΠΑ είναι το τραγικό ποσό τον 1000$ ενώ στην Ευρώπη είναι από 2700 εος 5000-7000Ε ακόμη το κάθε αεροσκάφος έχει δικιά του εξειδίκευση π.χ. του a321 είναι στα 4.000$. Επίσης σε κάθε ήπειρο το atpl έχει διαφορετική πιστοποιήσει ,στην Ευρώπη δεν μπορείς να εργαστείς με το αμερικανικό atpl και για να το μετατρέψεις σε ευρωπαϊκό θέλει περίπου να δόσης την μισή εκπαίδευση σε ευρωπαϊκό εναέριο χώρο και αυτό σημαίνει, σύμφωνα με την global pilot και egnatia aviation καθώς και την tsester από τους κολοσσούς στον τομέα, 35.000-40.000E αμέσως φτάνουμε στα 67.000Ε στην καλύτερη περίπτωση ενώ αν το βγάλεις στην Ευρώπη απευθείας θέλει 57.000-63.000Ε δηλαδή φτηνότερα και με τον μισώ κόπο. τέλος αξίζει να αναφερθεί ότι η ευρωπαϊκή αγορά είναι ανοιχτή διότι η πιλοτή με πολλές ώρες πτήσης πηγαίνουν στην Ασία για να βγάλουν γρήγορα χρήματα. -επίσης η ώρες που πρέπει να χεις σε μικρού τύπου είναι +45, και για να πιλοτάρεις επιβατικό είναι ακόμη 120 ώρες (ανάλογα το αεροπλάνο που θες να πιστοποιήσεις) . -αυτά που σου Λέο είναι πολύ ψάξιμο και συζητήσεις με σχολές καθώς και φυσικά πιλότους που είναι μέσα στο επάγγελμα.:) Φίλε είσαι λάθος.Για την Ασία έχεις δίκιο, είναι αγορά με μέλλον για τους πιλότους.Η Ευρώπη με τίποτα όμως! Στην αμερική το cpl το παίρνεις και κάτω από 30000 $.Αυτό περιλαμβάνει PPL,IR,CPL και μετά αν θες πας για το CFI για να δουλέψεις ως instructor.Τα 90$ που είπα αναφέρονται στη τιμή ανά ώρα που βρίσκεις το c172 για να πετάξεις και να κάνεις το built up.Οι μισθοί δεν είναι καθόλου κακοί στην αμερική αλλά φυσικά εξαρτάται πού δουλεύεις?Cargo?Airliner?Flight instructor σε σχολή? Οι μισθοί στην Ευρώπη είναι καλοί αλλά ακόμα καλύτερη σε αραβικά εμιράτα κλπ.Αλλά είπαμε.Εκεί για να βρεις δουλειά ως low timer είναι σχεδόν αδύνατο.Οι μισθοί που βλέπεις θέλουν πολλέεεες ώρς στο ενεργητικό σου και οι μισές απο αυτές τουλάχιστον να είναι στον τύπο σου.Αλήθεια όμως.Την εκπαίδευση στο τύπο ποιος θα τη πληρώσει?Στην Ευρώπη οι αεροπορικές σταμάτησαν να στη πληρώνουν.Τώρα θέλουν το type rating από πριν.Και έχουμε φτάσει στο τραγικό σημείο να σε βάζουν να το πληρώσεις μόνος σου.Αλλά πρακτικά σου είναι άχρηστο με μηδές ώρες.Καλός ο εξομοιωτής αλλά θα χρειαστεί να πληρώσεις για να βάλεις και πολλες ώρες μπας και έχεις ελπίδα να σε πάρουν πουθενά.Αυτά είναι τα τραγικά της Ευρώπης. Για τις μετατροπές.Αν σπουδάσεις με τα πραγματικα κορυφαία αμερικά πρότυπα εκπαίδευσης μπορείς μετά να έρθεις Ελλάδα ή οπουδήποτε Ευρώπη και να μετατρέψεις τα πτυχία σου απο FAA σε JAA με 10-12 χιλιάδες.Έτσι έχεις τα πτυχία σου και σε FAA και σε JAA και μπορείς να ψάξεις για δουλειά σε 2 ηπείρους.Μη μου λες για global,egnatia κλπ.Οι άνθρωποι θα σου πουν ότι μ****α βρουν για να σε αρπάξουν εδώ και να μη ψάξεις την εναλλακτική.Στο μεταξύ θα σε πήξουν στη θεωρία και αν είσαι τυχερός περίμενε στην ουρά να βρες αεροπλάνο να πετάξεις! Η Ευρώπη δεν είναι για low timers και στο λέω έχοντας ψάξει και μιλήσει με ά π ε ι ρ α άτομα, με πιλότους σε Ευρώπη και αμερική.Για τις ώρς που θέλει το κάθε πτυχίο τα ξέρω καλά.Θα βγεις στην Ευρώπη με fATPL με 250 ώρς και άντε βρες μετά δουλειά εδώ πέρα.Δες τις αγγελίες που ζητάνε πιλότους.Απόφοιτος με 250 ώρες και χωρίς τύπο δεν έχει καμία μα καμία ελπίδα.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zafos90 Δημ. October 21, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2011 ωραία και εντυπωσικά τα αεροπλάνα, είχα διαβάσει κάποτε αρκετά για αυτά, αλλά πλεον δε γνωρίζω τιποτα :( αλήθεια, το fs πως το παίζεται ρε παιδιά; πολλά κουμπια, διακόπτες :p Δεν είναι "παιχνίδι" το flight simulator.Για να μάθεις να πετάς πρέπει να κάνεις κάποια μαθήματα, να μάθεις τις βασικές αρχές πλοήγησης αεροσκαφών.Ακόμα και επαγγελματίες πιλότοι χρησιμοποιούν αυτό το πρόγραμμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giothesuper Δημ. October 21, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2011 Χαχαχα είσαι απίστευτος ωραίο:lol: Πέρα από την πλάκα flight simulator παίζεις ? εχω προσπαθησει...αλλα...ματαια...δεν τα καταφερνα..οπως λεει και ο δημητρης ειναι δυσκολο:(:p Παράθεση Φιλικά Γιώργος GIO......!!!!! ❼:respect: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pilotsd Δημ. October 22, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2011 Φίλε είσαι λάθος.Για την Ασία έχεις δίκιο, είναι αγορά με μέλλον για τους πιλότους.Η Ευρώπη με τίποτα όμως! Στην αμερική το cpl το παίρνεις και κάτω από 30000 $.Αυτό περιλαμβάνει PPL,IR,CPL και μετά αν θες πας για το CFI για να δουλέψεις ως instructor.Τα 90$ που είπα αναφέρονται στη τιμή ανά ώρα που βρίσκεις το c172 για να πετάξεις και να κάνεις το built up.Οι μισθοί δεν είναι καθόλου κακοί στην αμερική αλλά φυσικά εξαρτάται πού δουλεύεις?Cargo?Airliner?Flight instructor σε σχολή? Οι μισθοί στην Ευρώπη είναι καλοί αλλά ακόμα καλύτερη σε αραβικά εμιράτα κλπ.Αλλά είπαμε.Εκεί για να βρεις δουλειά ως low timer είναι σχεδόν αδύνατο.Οι μισθοί που βλέπεις θέλουν πολλέεεες ώρς στο ενεργητικό σου και οι μισές απο αυτές τουλάχιστον να είναι στον τύπο σου.Αλήθεια όμως.Την εκπαίδευση στο τύπο ποιος θα τη πληρώσει?Στην Ευρώπη οι αεροπορικές σταμάτησαν να στη πληρώνουν.Τώρα θέλουν το type rating από πριν.Και έχουμε φτάσει στο τραγικό σημείο να σε βάζουν να το πληρώσεις μόνος σου.Αλλά πρακτικά σου είναι άχρηστο με μηδές ώρες.Καλός ο εξομοιωτής αλλά θα χρειαστεί να πληρώσεις για να βάλεις και πολλες ώρες μπας και έχεις ελπίδα να σε πάρουν πουθενά.Αυτά είναι τα τραγικά της Ευρώπης. Για τις μετατροπές.Αν σπουδάσεις με τα πραγματικα κορυφαία αμερικά πρότυπα εκπαίδευσης μπορείς μετά να έρθεις Ελλάδα ή οπουδήποτε Ευρώπη και να μετατρέψεις τα πτυχία σου απο FAA σε JAA με 10-12 χιλιάδες.Έτσι έχεις τα πτυχία σου και σε FAA και σε JAA και μπορείς να ψάξεις για δουλειά σε 2 ηπείρους.Μη μου λες για global,egnatia κλπ.Οι άνθρωποι θα σου πουν ότι μ****α βρουν για να σε αρπάξουν εδώ και να μη ψάξεις την εναλλακτική.Στο μεταξύ θα σε πήξουν στη θεωρία και αν είσαι τυχερός περίμενε στην ουρά να βρες αεροπλάνο να πετάξεις! Η Ευρώπη δεν είναι για low timers και στο λέω έχοντας ψάξει και μιλήσει με ά π ε ι ρ α άτομα, με πιλότους σε Ευρώπη και αμερική.Για τις ώρς που θέλει το κάθε πτυχίο τα ξέρω καλά.Θα βγεις στην Ευρώπη με fATPL με 250 ώρς και άντε βρες μετά δουλειά εδώ πέρα.Δες τις αγγελίες που ζητάνε πιλότους.Απόφοιτος με 250 ώρες και χωρίς τύπο δεν έχει καμία μα καμία ελπίδα.. Λιπών εγώ δεν είμαι καθόλου λάθος. στην Ευρώπη η μιστοί είναι αφτί(2700 εος 8.000 το 8.000 είναι στο τέλος της καριέρας σου παντός εος στα 5.000 φτάνεις σχετικά νωρίς ). επίσης την εξειδίκευση την κάνεις κατά κανόνα συνήθως εσύ σπάνια να βρεις την εταιρία να σου κάνη την πρώτη εξειδίκευση, και πρέπει να βρεις το πιο κινώ αεροπλάνο ώστε να βρεις δαυλιά όπως ανέφερα a321 στα 4.000E. η μετατροπή του atpl δεν κάνει 12.000 κάνης λάθος . το αεροπορικό επίπεδο στης ΗΠΑ είναι από τα χειρότερα που υπάρχουν ο ανώτερος μισθός είναι 1000$ είναι σχέση εκμετάλλευση αυτά που ακούς για Αμερική και δεν συμμαζεύετε είναι παραμύθια . επίσης η tsester είναι από της μεγαλύτερες σχολές πιλότων στον κόσμο έχει παραρτήματα σχεδόν σε όλες της ευρωπαϊκές πρωτεύουσες ακόμη η egnatia σύμφωνα με πιλότους τις Aegean είναι η περισσότερη από εκεί. οποτε να μην τα ισοπεδώνουμε όλα, επιπλέον δεν φαντάζεσαι πόσα άτομα του χώρου που είναι πιλότοι μου τα είπαν αυτά και δεν φαντάζεσαι πόσες φορές έχω μιλήσει με πιλότους της tui fly αυτή είναι η αποδεκτή aληθεια . -επιπλέον σύμφωνα με το bbc στην στήλη της οικονομίας δήλωσε ότι η Ευρώπη έχει την πιο άμεση επαγγελματική αποκατάσταση για νέους πιλότους η Ασία είναι ανοιχτή και έχει τεράστιους μισθούς για αυτούς που έχουν ώρες πτήσης στην καριέρα τους Ίδη. - επίσης το 90% τον σχολών δίνη 120 ώρες πτήσης η υπόλοιπες είναι εξειδίκευση και με 250 ώρες είσαι απόλυτα αποδεκτός .:) Παράθεση keep flying Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zafos90 Δημ. October 22, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2011 Λιπών εγώ δεν είμαι καθόλου λάθος. στην Ευρώπη η μιστοί είναι αφτί(2700 εος 8.000 το 8.000 είναι στο τέλος της καριέρας σου παντός εος στα 5.000 φτάνεις σχετικά νωρίς ). επίσης την εξειδίκευση την κάνεις κατά κανόνα συνήθως εσύ σπάνια να βρεις την εταιρία να σου κάνη την πρώτη εξειδίκευση, και πρέπει να βρεις το πιο κινώ αεροπλάνο ώστε να βρεις δαυλιά όπως ανέφερα a321 στα 4.000E. η μετατροπή του atpl δεν κάνει 12.000 κάνης λάθος . το αεροπορικό επίπεδο στης ΗΠΑ είναι από τα χειρότερα που υπάρχουν ο ανώτερος μισθός είναι 1000$ είναι σχέση εκμετάλλευση αυτά που ακούς για Αμερική και δεν συμμαζεύετε είναι παραμύθια . επίσης η tsester είναι από της μεγαλύτερες σχολές πιλότων στον κόσμο έχει παραρτήματα σχεδόν σε όλες της ευρωπαϊκές πρωτεύουσες ακόμη η egnatia σύμφωνα με πιλότους τις Aegean είναι η περισσότερη από εκεί. οποτε να μην τα ισοπεδώνουμε όλα, επιπλέον δεν φαντάζεσαι πόσα άτομα του χώρου που είναι πιλότοι μου τα είπαν αυτά και δεν φαντάζεσαι πόσες φορές έχω μιλήσει με πιλότους της tui fly αυτή είναι η αποδεκτή aληθεια . -επιπλέον σύμφωνα με το bbc στην στήλη της οικονομίας δήλωσε ότι η Ευρώπη έχει την πιο άμεση επαγγελματική αποκατάσταση για νέους πιλότους η Ασία είναι ανοιχτή και έχει τεράστιους μισθούς για αυτούς που έχουν ώρες πτήσης στην καριέρα τους Ίδη. - επίσης το 90% τον σχολών δίνη 120 ώρες πτήσης η υπόλοιπες είναι εξειδίκευση και με 250 ώρες είσαι απόλυτα αποδεκτός .:) Λοιπόν φίλε μου, μερικά πράγματα να σου πω γιατι τα ξέρεις αρκετά μονόπλευρα και θα εκπλαγείς δυσάρεστα όταν συνειδητοποιήσεις τη πραγματικότητα. Πρώτον.Τον τύπο μέχρι πρόσφατα ήταν υποχρεωμένη να σε εκπαιδεύσει η αεροπορική αφού σε προσλάβει.Δε νοείται να πληρώνεις εσύ τον τύπο(που έτσι κι αλλιώς με 0 ωρες είναι ΑΧΡΗΣΤΟΣ). Δεύτερον, η μετατροπή από FAA σε JAA κοστίζει το πολύ 12 χιλιάδες και ρώτα όπου θες. Τρίτον, η Ευρώπη δεν έχει καθόλου ευκαιρίες για low timers.Επιτέλους δηλαδή δες το.Με τις 250 ώρες χωρίς τύπο κανείς δε σε παίρνει.Δες αγγελίες για δουλειές στην Ευρώπη. Τεταρτον, η ευρωπαικη αεροπορική εκπαίδευση είναι τραγική.Μη ξεχνάς πού γεννήθηκε η αεροπορία.Το frozen ATPL χρειαζεται για να πιασεις δουλεια σε αερογραμμες στην Ευρώπη αλλα με τις 250 ωρες που θα εχεις απο την εκπαιδευση και χωρις τυπο στο πτυχιο,δεν υπάρχει περίπτωση να προτιμηθείς.Αλλωστε το παιρνεις ειτε εδω (θελει 600 ωρες σχολειο ε?) ειτε στην Αμερικη (χωρις σχολειο,με δικο σου διαβασμα,δεν ασχολουνται με αηδιες εκει,ειναι η πατριδα της αεροποριας,δεν ειναι λιγουρια σαν και την Ευρωπη που καθησε κλαρινο στις βρετανικες μ*****ες και ξεσκίστηκε με τα περιφημα JAR ολη η αεροπορια που αντι να γινει πιο απλη και προσβασιμη τα κανανε 'σοβαρα'και σπουδαιοφανη λες και το πιλοτιλικι ειναι πυρηνικη φυσικη.. Αν πιασεις δουλεια εκει δεν χρειαζεται το ATPL ως προσον(αλλωστε το παιρνεις και σε ελαφρα αεροπλανα),ξερουν οτι αργα γρηγορα θα το παρεις και εδω που τα λεμε το ATPL ειναι απαραιτητο στους χειριστες αερογραμμων.Στην Αμερικη αν μεινεις ως εκπαιδευτης και μετα πας σε ΙΧ τζετ ή σε μικρη εταιρια καργκο,ταχυδρομειο κλπ εχεις χρονο και ανεση να σταδιοδρομησεις παιρνοντας το ATPL οποτεδηποτε. Για τη μετατροπή.Αφού πάρεις το FAA γυρίζεις στην Ελλάδα και γράφεσαι σε μια σχολή δηλ σ ένα FTO τη αρεσκείας σου για το περίφημο conversion.Κάνεις σχολείο εδάφους (αναλόγως του εκπαιδευτικού προγράμματος της σχολής διότι η EASA δεν έχει θεσπίσει μίνιμουμ θεωρητικής και πρακτικής εκπαιδεύσεως για το conversion κι έτσι οι σχολές εκπόνησαν τα προγράμματά τους για conversions με βάση τον ανταγωνισμό μεταξύ τους). Γράφεις 14 μαθήματα στην ΥΠΑ δηλ ATPL theory και μετά πας πρακτική εκπαίδευση μερικές ώρες πτήση (5-10) ώρες.Αυτό είναι ολο.Και έχεις πτυχία σε δύο πρότυπα και μπορεις να δουλέψεις σε δύο ηπείρους. Σε συμφέρει να πάρεις εδώ το PPL και να πας αμερικη, να πάρεις validation, να κάνεις τις 100 ώρες σύνολον buildup με μονοκινητήρια και μετά να πάρεις CPL κλπ. Στην Ελλάδα το πιο φτηνό δικινητήριο είναι το Diamond 42 δηλ 350 ευρώ=$420 την ώρα!!!Με τόσα λεφτά στη Αμερική νοικιάζεις ένα παλιό KingAir A90 και κάνεις το ΜΕ σε turboprop... Ολη η Αμερική είναι φτηνή.Αξίζει τον κόπο να τελειώσει κάποιος εκεί, σε μια άσημη κι ανύποπτη σχολή, που θα έχει πολλά αεροπλάνα στην πίστα και λίγους μαθητές. Εννοείται οτι το Ground School είναι (καλώς!) ανύπαρκτο. Τελειώνεις, έχεις ξοδέψει τα μισά λεφτά απ ότι απαιτείται στην Ελλάδα και μετά πας για simuator σε ένα εκπαιδευτικό κέντρο πχ της Flight Safety και μαθαίνεις κάτι παραπάνω. Αν θες να γυρίσεις στην Ελλάδα με οτι αυτό σημαίνει, μπορείς να γυρίσεις... Στην Αμερική ανανεώνεις το CPL με Biennial flight review και το ΙR με recent flight experience με εκπαιδευτή δηλ $400=350 ευρώ το πολύ και στην Ελλάδα κάθε χρόνο εξέταση ανανέωσης ΜΕ/IR/ME-IR (LPC) στο δικινητήριο, δηλ δυόμιση ώρες το αεροπλάνο (Αztec, Seneca) 500 ευρώ η ώρα+750 ευρώ την ώρα ο εξεταστής σύνολον 2000. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pilotsd Δημ. October 23, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2011 Λοιπόν φίλε μου, μερικά πράγματα να σου πω γιατι τα ξέρεις αρκετά μονόπλευρα και θα εκπλαγείς δυσάρεστα όταν συνειδητοποιήσεις τη πραγματικότητα. Πρώτον.Τον τύπο μέχρι πρόσφατα ήταν υποχρεωμένη να σε εκπαιδεύσει η αεροπορική αφού σε προσλάβει.Δε νοείται να πληρώνεις εσύ τον τύπο(που έτσι κι αλλιώς με 0 ωρες είναι ΑΧΡΗΣΤΟΣ). Δεύτερον, η μετατροπή από FAA σε JAA κοστίζει το πολύ 12 χιλιάδες και ρώτα όπου θες. Τρίτον, η Ευρώπη δεν έχει καθόλου ευκαιρίες για low timers.Επιτέλους δηλαδή δες το.Με τις 250 ώρες χωρίς τύπο κανείς δε σε παίρνει.Δες αγγελίες για δουλειές στην Ευρώπη. Τεταρτον, η ευρωπαικη αεροπορική εκπαίδευση είναι τραγική.Μη ξεχνάς πού γεννήθηκε η αεροπορία.Το frozen ATPL χρειαζεται για να πιασεις δουλεια σε αερογραμμες στην Ευρώπη αλλα με τις 250 ωρες που θα εχεις απο την εκπαιδευση και χωρις τυπο στο πτυχιο,δεν υπάρχει περίπτωση να προτιμηθείς.Αλλωστε το παιρνεις ειτε εδω (θελει 600 ωρες σχολειο ε?) ειτε στην Αμερικη (χωρις σχολειο,με δικο σου διαβασμα,δεν ασχολουνται με αηδιες εκει,ειναι η πατριδα της αεροποριας,δεν ειναι λιγουρια σαν και την Ευρωπη που καθησε κλαρινο στις βρετανικες μ*****ες και ξεσκίστηκε με τα περιφημα JAR ολη η αεροπορια που αντι να γινει πιο απλη και προσβασιμη τα κανανε 'σοβαρα'και σπουδαιοφανη λες και το πιλοτιλικι ειναι πυρηνικη φυσικη.. Αν πιασεις δουλεια εκει δεν χρειαζεται το ATPL ως προσον(αλλωστε το παιρνεις και σε ελαφρα αεροπλανα),ξερουν οτι αργα γρηγορα θα το παρεις και εδω που τα λεμε το ATPL ειναι απαραιτητο στους χειριστες αερογραμμων.Στην Αμερικη αν μεινεις ως εκπαιδευτης και μετα πας σε ΙΧ τζετ ή σε μικρη εταιρια καργκο,ταχυδρομειο κλπ εχεις χρονο και ανεση να σταδιοδρομησεις παιρνοντας το ATPL οποτεδηποτε. Για τη μετατροπή.Αφού πάρεις το FAA γυρίζεις στην Ελλάδα και γράφεσαι σε μια σχολή δηλ σ ένα FTO τη αρεσκείας σου για το περίφημο conversion.Κάνεις σχολείο εδάφους (αναλόγως του εκπαιδευτικού προγράμματος της σχολής διότι η EASA δεν έχει θεσπίσει μίνιμουμ θεωρητικής και πρακτικής εκπαιδεύσεως για το conversion κι έτσι οι σχολές εκπόνησαν τα προγράμματά τους για conversions με βάση τον ανταγωνισμό μεταξύ τους). Γράφεις 14 μαθήματα στην ΥΠΑ δηλ ATPL theory και μετά πας πρακτική εκπαίδευση μερικές ώρες πτήση (5-10) ώρες.Αυτό είναι ολο.Και έχεις πτυχία σε δύο πρότυπα και μπορεις να δουλέψεις σε δύο ηπείρους. Σε συμφέρει να πάρεις εδώ το PPL και να πας αμερικη, να πάρεις validation, να κάνεις τις 100 ώρες σύνολον buildup με μονοκινητήρια και μετά να πάρεις CPL κλπ. Στην Ελλάδα το πιο φτηνό δικινητήριο είναι το Diamond 42 δηλ 350 ευρώ=$420 την ώρα!!!Με τόσα λεφτά στη Αμερική νοικιάζεις ένα παλιό KingAir A90 και κάνεις το ΜΕ σε turboprop... Ολη η Αμερική είναι φτηνή.Αξίζει τον κόπο να τελειώσει κάποιος εκεί, σε μια άσημη κι ανύποπτη σχολή, που θα έχει πολλά αεροπλάνα στην πίστα και λίγους μαθητές. Εννοείται οτι το Ground School είναι (καλώς!) ανύπαρκτο. Τελειώνεις, έχεις ξοδέψει τα μισά λεφτά απ ότι απαιτείται στην Ελλάδα και μετά πας για simuator σε ένα εκπαιδευτικό κέντρο πχ της Flight Safety και μαθαίνεις κάτι παραπάνω. Αν θες να γυρίσεις στην Ελλάδα με οτι αυτό σημαίνει, μπορείς να γυρίσεις... Στην Αμερική ανανεώνεις το CPL με Biennial flight review και το ΙR με recent flight experience με εκπαιδευτή δηλ $400=350 ευρώ το πολύ και στην Ελλάδα κάθε χρόνο εξέταση ανανέωσης ΜΕ/IR/ME-IR (LPC) στο δικινητήριο, δηλ δυόμιση ώρες το αεροπλάνο (Αztec, Seneca) 500 ευρώ η ώρα+750 ευρώ την ώρα ο εξεταστής σύνολον 2000. 1. Ξέρεις πολύ καλά ότι όλα αυτά είναι λάθος και συνεχίζεις. Δε μπορώ να σου αλλάξω τη παραμυθένεια ιδέα που έχεις και δε μπαίνω στον κόπο, δε μ΄ ενδιαφέρει άλλωστε. Εγώ ήμουνα σαφής. Σου εξήγησα πως δουλεύουν τα πράγματα με αποδείξεις. 2.προφανώς ένας πιλότος ξέρει καλύτερα και από σενα και από μένα και φυσικά αυτά που σου εξήγησα αναλυτικά ήταν λόγια πιλότου μετά από πολύ ψάξιμο. 3.τα ονόματα των πιλότων που μίλησα μαζί τους είναι Μιχάλης Κα........ς (πιλότος της Aegean), Thomas Vi……..r και τον συκγυβερνήτη του Martin An….n (tui fly σε 737-800, σπουδασαν στο L.A.) τα ονόματα δε τα γράφω για προφανής λόγους . 4. αυτά είναι τα μαθήματα και είναι απαραίτητα παγκοσμίως. AIR LAW: 508/0 AGK-SYSTEMS: 769/265 AGK-INSTRUMENTS: 667/253 MASS BALANCE: 241/0 PERFORMANCE: 379/18 FLIGHT PLANNING: 591/32 HUMAN PERFORMANCE: 889/46 METEOROLOGY: 1156/222 G. NAVIGATION: 586/118 R. NAVIGATION: 397/187 OPS. PROCEDURES: 516/35 POF: 999/323 VFR COM.: 132/0 IFR COM.: 128/0 5. εφόσον έχεις και ppl.βασική προυπόθεση για να μπορείς να ξεκινήσεις CPL/IR courses είναι να έχεις περάσει τα 14 μαθήματα δηλαδή να έχεις το atpl theory credit.χωρίς αυτό(και κάποια άλλα όπως 150 ώρες σύνολο,100 PIC,x-country ώρες κτλ) δεν μπορείς να προχωρήσεις πέρα απ το PPL. CPL,IR,MEP μπορείς να τα κάνεις με όποια σείρα θέλεις σε συννενόηση πάντα με τη σχολή αρκεί να τα τελειώσεις όλα μέσα σε 3 χρόνια απο τον τελευταίο μήνα που πέρασες το τελευταίο θεωρητικό μάθημα. (το ppl ειναι κομάτι του atpl υπόψην . 6. επιπλέον σύμφωνα με τη λατρεμένη σου αμερική αναφέρουν ότι έχουν σύμβαση οι περισσότερες σχολές με τη tsester και μερικές άλλες και η περιβόητη μετατροπή είναι 25.000Ε (λόγω του ότι εκτελείς τη μισή εκπαίδευση ). 7. τέλος, αυτή είναι η αλήθεια. Δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί σου. Ίσα ίσα, χαίρομαι να βρίσκω άτομα που αγαπούν τ΄ αεροπλάνα, απλά πρέπει να ψάχνεσαι και να ελένχεις τις πηγές σου. Καλή σου μέρα. Παράθεση keep flying Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zafos90 Δημ. October 24, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2011 (edited) 1. Ξέρεις πολύ καλά ότι όλα αυτά είναι λάθος και συνεχίζεις. Δε μπορώ να σου αλλάξω τη παραμυθένεια ιδέα που έχεις και δε μπαίνω στον κόπο, δε μ΄ ενδιαφέρει άλλωστε. Εγώ ήμουνα σαφής. Σου εξήγησα πως δουλεύουν τα πράγματα με αποδείξεις. 2.προφανώς ένας πιλότος ξέρει καλύτερα και από σενα και από μένα και φυσικά αυτά που σου εξήγησα αναλυτικά ήταν λόγια πιλότου μετά από πολύ ψάξιμο. 3.τα ονόματα των πιλότων που μίλησα μαζί τους είναι Μιχάλης Κα........ς (πιλότος της Aegean), Thomas Vi……..r και τον συκγυβερνήτη του Martin An….n (tui fly σε 737-800, σπουδασαν στο L.A.) τα ονόματα δε τα γράφω για προφανής λόγους . 4. αυτά είναι τα μαθήματα και είναι απαραίτητα παγκοσμίως. AIR LAW: 508/0 AGK-SYSTEMS: 769/265 AGK-INSTRUMENTS: 667/253 MASS BALANCE: 241/0 PERFORMANCE: 379/18 FLIGHT PLANNING: 591/32 HUMAN PERFORMANCE: 889/46 METEOROLOGY: 1156/222 G. NAVIGATION: 586/118 R. NAVIGATION: 397/187 OPS. PROCEDURES: 516/35 POF: 999/323 VFR COM.: 132/0 IFR COM.: 128/0 5. εφόσον έχεις και ppl.βασική προυπόθεση για να μπορείς να ξεκινήσεις CPL/IR courses είναι να έχεις περάσει τα 14 μαθήματα δηλαδή να έχεις το atpl theory credit.χωρίς αυτό(και κάποια άλλα όπως 150 ώρες σύνολο,100 PIC,x-country ώρες κτλ) δεν μπορείς να προχωρήσεις πέρα απ το PPL. CPL,IR,MEP μπορείς να τα κάνεις με όποια σείρα θέλεις σε συννενόηση πάντα με τη σχολή αρκεί να τα τελειώσεις όλα μέσα σε 3 χρόνια απο τον τελευταίο μήνα που πέρασες το τελευταίο θεωρητικό μάθημα. (το ppl ειναι κομάτι του atpl υπόψην . 6. επιπλέον σύμφωνα με τη λατρεμένη σου αμερική αναφέρουν ότι έχουν σύμβαση οι περισσότερες σχολές με τη tsester και μερικές άλλες και η περιβόητη μετατροπή είναι 25.000Ε (λόγω του ότι εκτελείς τη μισή εκπαίδευση ). 7. τέλος, αυτή είναι η αλήθεια. Δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί σου. Ίσα ίσα, χαίρομαι να βρίσκω άτομα που αγαπούν τ΄ αεροπλάνα, απλά πρέπει να ψάχνεσαι και να ελένχεις τις πηγές σου. Καλή σου μέρα. Ουδεμία όρεξη για διαμάχη έχω από τη στιγμή που αυτά τα πράγματα που σε λέω τα γνωρίζω από πρώτο χέρι έχοντας επισκεφτεί εγώ ο ίδιος την αμερική και γνωρίζοντας αρκετούς πιλότους που κάνουν καριέρα εκεί. Σορυ που στο λέω αλλά η συμπεριφορά σου με θυμίζει κάτι εκπαιδευτές σε ευρωπαικές σχολές που βγάζουν ένα μίσος ή μένος για την αμερικανική αεροπορική εκπαίδευση προσπαθόντας να κρατήσουν μαθητές εδώ(και να τους βουλιάξουν) για να μη χάσουν λεφτά. Εγώ σου μίλησα με αριθμους.Μάλλον δεν πρόσεξες ή δεν διάβασες καθόλου το παραπάνω ποστ μου και απάντησες χωρίς να το κοιτάξεις.Μέχχρι τώρα δν έχω δει καμία από τις "αποδείξεις σου".Εγώ μιλάω με αριθμούς για την αεροπορική εκπαίδευση, από το κόστος του cpl μέχρι και πόσο κοστίζει η ώρα ένα c172,ένα kingair κλπ. Δεν υπάρχει κανένα νόημα να μου δίνεις ονόματα πιλότων.Θα μπορούσα να σου δώσω άλλα τόσα.Η διαφορά είναι ότι εγώ δν σου λέω τί μου είπανε, μιλάω με έρευνα και στοιχεία που μέχρι τώρα δεν αντέκρουσες. Τα μαθήματα γιατί μου τα γράφεις?Λες να μη τα ξέρω?Απάντησε σε αυτά που ποστάρω. Αυτό που με τρομάζει περισσότερο είναι η άγνοιά σου για το κόστος μετατροπής από FAA σε JAA και η επιμονή σου ότι κοστίζει 25000!Ενημερώσου φίλε.Η egnatia εδώ στην Ελλάδα κάνει τη μετατροπή FAA to JAA με 11000. http://www.egnatia-aviation.aero/ Θα δώσεις τα 14 μαθήματα του ATPL στην ΥΠΑ (το 90% των γνώσεων θα το έχεις από τα βιβλία του FAA CPL), θα πετάξεις 10 ώρες μονοκινητήριο και 3 ώρες δικινητήριο και θα πας ένα skilltest να πάρεις το frozen ΑΤPL και τελος.Κι έχεις γλυτώσει και καμιά 15αριά χιλιάδες ευρώ. Ουδεμία εταιρία προσλαμβάνει με βάση τη σχολή που έβγαλες, ουδεμία εταιρία προσλαμβάνει με βάση το σχολείο εδάφους που τέλειωσες, ουδείς ασχολείται με το πόσα type ratings έχεις. Ολοι σε θέλουν με πολλες ωρες πτησης. Άκου εκεί στην αμερική εκτελείς τη μιση εκπαιδευση:lol: Θα θελες να έχεις την εκπαίδευση των πιλοτων της αμερικης φιλε:rolleyes: Οι μεγαλες εταιρειες του εξωτερικου εχουν παγωσει τις προσληψεις ή ζητανε 4-5.000 ωρες εκ των οποιων πολλες σε τζετ, οποτε για εναν νεο χειριστη με τις περιπου 240 ωρες οι περισσοτερες πορτες ειναι κλειστες. Λυσεις? 1) Εκπαιδευτης και περιμενεις να βρεθει κατι. 2) Low cost εταιρειες στην ακρη του κοσμου σε τιποτε fokker, metro, caravan (cargo) σε ζουγκλες κλπ. (αλλα μην το δενεις οτι κι εκει θα βρεις ευκολα). χοντρικά κόστος αμερικη: 120 ωρες με εκπαιδευτη επι 70$=8500$ μονοκινητηριο 6 '' '' ''180$=1100$ δικινητηριο 110 '' σολο 55$=6000$ μονοκινητηριο 65 ωρες σχολειο εδαφους 25$=1500$ και πολλα λεμε εξοδα παραμονης 1000 το μηνα 6000$ Συνολο:25-30.000 καθαρισες Το frozen ATPL, δίνει στον εν δυνάμει εργοδότη την εικόνα ότι ο υποψήφιος υπάλληλος έχει φτάσει πτυχιακά, όσο ψηλα γίνεται βάσει της εμπειρίας του. Το πλήρες ATPL προ-απαιτεί 1500 ώρες. Ένας νέος χειριστής με commercial πτυχίο, έχει κάθε δικαίωμα εν συνεχεία να προετοιμαστεί και να εξεταστεί γραπτώς για ATPL. Αυτό τον καταρτίζει πολύ καλύτερα και για airline operations και για πιό μεγάλα αεροπλάνα. Αφού ολοκληρώσει τις γραπτές εξετάσεις, το μόνο που θα περιμένει είναι η συπλήρωση των 1500 ωρών, ώστε να μπορέσει να εξεταστεί και πρακτικά. Αυτη τη στιγμη το 90% των εταιρειων της ευρωπης ζητανε για να σε παρουν σα συγκυβερνητη τουλαχιστον 500 ωρες στο τυπο που πετανε,πχ αν πεταει μια εταιρεια 737 θα θελει 500 ωρες σε αυτο.Στην Ελλαδα η αιγαιου σε παιρνει αν εχεις τελειωσει το ΑΤPL Frozen,χωρις τα γραπτα δεν προκειται να σε παρει κι αν περασεις τα γραπτα της,τα ψυχομετρικα,τον εξομοιωτη και τελος τη συνεντευξη,τοτε σε στελνει στη γερμανια για περαιτερω εξετασεις.Αν καταφερεις και εκει να τελειωσεις το type rating τοτε περαιτερω σε εξεταζει για καποιο χρονικο διαστημα ωσπου ανηκεις στην εταιρεια ως υπευθυνα καθηκοντα συγκυβερνητης.Υπαρχουν και 2,3 τυπου Ryanair που αφου πληρωσεις για να δουν την αιτηση σου, αφου πληρωσεις την εξεταση σου στον εξομοιωτη,αφου πληρωσεις την συνεντευξη σου και τα ξενοδοχεια τοτε θα πληρωσεις και τον τυπο και πλεον θα αρχισουν να πληρωνουν κι αυτοι.Αυτη τη στιγμη αυτο που πρεπει να σε νοιαζει ειναι να τελειωσεις τα πτυχια και μετα η δουλεια,πιστεψε με,λιγοι τα τελειωνουν με επιτυχια και ακομη λιγοτεροι βρισκουν δουλεια.Και οσοι βρηκαν δουλεια οταν ξεκινησαν αυτο το πραγμα,δε σκεφτηκαν για το αν θα βρουν δουλεια επειδη και μονο οτι θα εκαναν το ονειρο τους πραγματικοτητα και θα μαθαιναν να πετανε ενα αεροπλανο ηταν το ονειρο ολοκληρης της ζωης τους. Και κάτι τελευταίο που είπε ένας πιλότος κάποτε: Η FAA με εμαθε να πεταω ενα αεροπλανο,η JAA με εμαθε το πως κινουνται οι μουσωνες και γεωμετρια.Για την JAA υπαρχουν οι Jet flying pilots,για την FAA οι pilots fllying jets. Edited October 24, 2011 by zafos90 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pilotsd Δημ. October 28, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2011 Ουδεμία όρεξη για διαμάχη έχω από τη στιγμή που αυτά τα πράγματα που σε λέω τα γνωρίζω από πρώτο χέρι έχοντας επισκεφτεί εγώ ο ίδιος την αμερική και γνωρίζοντας αρκετούς πιλότους που κάνουν καριέρα εκεί. Σορυ που στο λέω αλλά η συμπεριφορά σου με θυμίζει κάτι εκπαιδευτές σε ευρωπαικές σχολές που βγάζουν ένα μίσος ή μένος για την αμερικανική αεροπορική εκπαίδευση προσπαθόντας να κρατήσουν μαθητές εδώ(και να τους βουλιάξουν) για να μη χάσουν λεφτά. Εγώ σου μίλησα με αριθμους.Μάλλον δεν πρόσεξες ή δεν διάβασες καθόλου το παραπάνω ποστ μου και απάντησες χωρίς να το κοιτάξεις.Μέχχρι τώρα δν έχω δει καμία από τις "αποδείξεις σου".Εγώ μιλάω με αριθμούς για την αεροπορική εκπαίδευση, από το κόστος του cpl μέχρι και πόσο κοστίζει η ώρα ένα c172,ένα kingair κλπ. Δεν υπάρχει κανένα νόημα να μου δίνεις ονόματα πιλότων.Θα μπορούσα να σου δώσω άλλα τόσα.Η διαφορά είναι ότι εγώ δν σου λέω τί μου είπανε, μιλάω με έρευνα και στοιχεία που μέχρι τώρα δεν αντέκρουσες. Τα μαθήματα γιατί μου τα γράφεις?Λες να μη τα ξέρω?Απάντησε σε αυτά που ποστάρω. Αυτό που με τρομάζει περισσότερο είναι η άγνοιά σου για το κόστος μετατροπής από FAA σε JAA και η επιμονή σου ότι κοστίζει 25000!Ενημερώσου φίλε.Η egnatia εδώ στην Ελλάδα κάνει τη μετατροπή FAA to JAA με 11000. http://www.egnatia-aviation.aero/ Θα δώσεις τα 14 μαθήματα του ATPL στην ΥΠΑ (το 90% των γνώσεων θα το έχεις από τα βιβλία του FAA CPL), θα πετάξεις 10 ώρες μονοκινητήριο και 3 ώρες δικινητήριο και θα πας ένα skilltest να πάρεις το frozen ΑΤPL και τελος.Κι έχεις γλυτώσει και καμιά 15αριά χιλιάδες ευρώ. Ουδεμία εταιρία προσλαμβάνει με βάση τη σχολή που έβγαλες, ουδεμία εταιρία προσλαμβάνει με βάση το σχολείο εδάφους που τέλειωσες, ουδείς ασχολείται με το πόσα type ratings έχεις. Ολοι σε θέλουν με πολλες ωρες πτησης. Άκου εκεί στην αμερική εκτελείς τη μιση εκπαιδευση:lol: Θα θελες να έχεις την εκπαίδευση των πιλοτων της αμερικης φιλε:rolleyes: Οι μεγαλες εταιρειες του εξωτερικου εχουν παγωσει τις προσληψεις ή ζητανε 4-5.000 ωρες εκ των οποιων πολλες σε τζετ, οποτε για εναν νεο χειριστη με τις περιπου 240 ωρες οι περισσοτερες πορτες ειναι κλειστες. Λυσεις? 1) Εκπαιδευτης και περιμενεις να βρεθει κατι. 2) Low cost εταιρειες στην ακρη του κοσμου σε τιποτε fokker, metro, caravan (cargo) σε ζουγκλες κλπ. (αλλα μην το δενεις οτι κι εκει θα βρεις ευκολα). χοντρικά κόστος αμερικη: 120 ωρες με εκπαιδευτη επι 70$=8500$ μονοκινητηριο 6 '' '' ''180$=1100$ δικινητηριο 110 '' σολο 55$=6000$ μονοκινητηριο 65 ωρες σχολειο εδαφους 25$=1500$ και πολλα λεμε εξοδα παραμονης 1000 το μηνα 6000$ Συνολο:25-30.000 καθαρισες Το frozen ATPL, δίνει στον εν δυνάμει εργοδότη την εικόνα ότι ο υποψήφιος υπάλληλος έχει φτάσει πτυχιακά, όσο ψηλα γίνεται βάσει της εμπειρίας του. Το πλήρες ATPL προ-απαιτεί 1500 ώρες. Ένας νέος χειριστής με commercial πτυχίο, έχει κάθε δικαίωμα εν συνεχεία να προετοιμαστεί και να εξεταστεί γραπτώς για ATPL. Αυτό τον καταρτίζει πολύ καλύτερα και για airline operations και για πιό μεγάλα αεροπλάνα. Αφού ολοκληρώσει τις γραπτές εξετάσεις, το μόνο που θα περιμένει είναι η συπλήρωση των 1500 ωρών, ώστε να μπορέσει να εξεταστεί και πρακτικά. Αυτη τη στιγμη το 90% των εταιρειων της ευρωπης ζητανε για να σε παρουν σα συγκυβερνητη τουλαχιστον 500 ωρες στο τυπο που πετανε,πχ αν πεταει μια εταιρεια 737 θα θελει 500 ωρες σε αυτο.Στην Ελλαδα η αιγαιου σε παιρνει αν εχεις τελειωσει το ΑΤPL Frozen,χωρις τα γραπτα δεν προκειται να σε παρει κι αν περασεις τα γραπτα της,τα ψυχομετρικα,τον εξομοιωτη και τελος τη συνεντευξη,τοτε σε στελνει στη γερμανια για περαιτερω εξετασεις.Αν καταφερεις και εκει να τελειωσεις το type rating τοτε περαιτερω σε εξεταζει για καποιο χρονικο διαστημα ωσπου ανηκεις στην εταιρεια ως υπευθυνα καθηκοντα συγκυβερνητης.Υπαρχουν και 2,3 τυπου Ryanair που αφου πληρωσεις για να δουν την αιτηση σου, αφου πληρωσεις την εξεταση σου στον εξομοιωτη,αφου πληρωσεις την συνεντευξη σου και τα ξενοδοχεια τοτε θα πληρωσεις και τον τυπο και πλεον θα αρχισουν να πληρωνουν κι αυτοι.Αυτη τη στιγμη αυτο που πρεπει να σε νοιαζει ειναι να τελειωσεις τα πτυχια και μετα η δουλεια,πιστεψε με,λιγοι τα τελειωνουν με επιτυχια και ακομη λιγοτεροι βρισκουν δουλεια.Και οσοι βρηκαν δουλεια οταν ξεκινησαν αυτο το πραγμα,δε σκεφτηκαν για το αν θα βρουν δουλεια επειδη και μονο οτι θα εκαναν το ονειρο τους πραγματικοτητα και θα μαθαιναν να πετανε ενα αεροπλανο ηταν το ονειρο ολοκληρης της ζωης τους. Και κάτι τελευταίο που είπε ένας πιλότος κάποτε: Η FAA με εμαθε να πεταω ενα αεροπλανο,η JAA με εμαθε το πως κινουνται οι μουσωνες και γεωμετρια.Για την JAA υπαρχουν οι Jet flying pilots,για την FAA οι pilots fllying jets. Είπα να μην ασχοληθώ μαζί σου αλλά γράφεις πράγματα που δεν λέγονται . Λιπών εγώ μιλούσα από την αρχή με νούμερα και αποδείξεις και φαίνετε αυτό. σε αντίθεση με σένα που έλεγες αοριστίες περί Αμερικής κ.τ.λ . Επίσης κάτσε και διάβασε κάνα βιβλίο οικονομικό και ενημερώσου για την ευρωπαϊκή αεροπορία οπού είναι ανοιχτή σε προσλήψεις όσο δεν πάει και μετά έλα να μιλήσεις . Αιδώ είναι ένας χάρτης με την ζήτηση πιλότων που δηλώνει την παρούσα φάση και την ζήτηση για τα επόμενα 20 χρόνια. http://www.pilottrainingcollege.com/portals/3/images/Pilot-Demand-Map.jpg Α η ζήτηση στην Αμερική είναι μεγάλη επειδή φέγγουν οι πιλότοι για να έρθουν Ευρώπη. και η 250 ώρες είναι υπέρ αρκετές της υπόλοιπες της μαζεύεις ,η Aegean πίρε από την Εγνατία 15 πιλότους με 250 ώρες και η Olympic air 35. Επίσης όπως φαίνετε δεν γνωρίζεις ανάγνωση γιατί αν γνώριζες θα καταλάβαινες ότι δεν είπα ότι στις ΗΠΑ κάνεις την μισή εκπαίδευση αλλά είπα ότι για να κάνης μετατροπή πρέπει να ξανακάνεις την μισή εκπαίδευση. Παραπάνω δεν χρειάζεται να σου πω στης προηγούμενες δημοσιεύσεις ήμουν πολύ σαφής και κατατοπιστικός. ........................................................................................................... Τελεύτα ἄλυπος Παράθεση keep flying Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pilotsd Δημ. October 28, 2011 Author Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2011 http://aerotowfeeq.in/wp-content/uploads/2011/07/ANA787.jpg Το νέο αεροσκάφος 787 Dreamliner της αμερικανικής εταιρίας Boeing πραγματοποίησε την πρώτη εμπορική του πτήση, μεταξύ Τόκιο και Χονγκ Κονγκ με 252 επιβάτες, οι οποίοι πλήρωσαν εισιτήριο αρκετών χιλιάδων δολαρίων για το παρθενικό ταξίδι. Το αεροσκάφος, σε χρώμα μπλε και λευκό της εταιρίας All Nippon Airways (ANA), της πρώτης που παραλαμβάνει το νέο αεροπλάνο ύστερα από καθυστέρηση τουλάχιστον τριάμισι ετών, απογειώθηκε από το αεροδρόμιο Ναρίτα του Τόκιο για να προσγειωθεί στο Χονγκ Κονγκ. Εκεί τού επιφυλάχτηκε θερμή υποδοχή με παραδοσιακούς χορούς και ρίψεις νερού από πυροσβεστικά οχήματα. Παρόντες στην αναχώρηση της πτήσης στο Ναρίτα, φορώντας το παραδοσιακό ιαπωνικό ένδυμα ο διευθυντής των αερογραμμών Σινιτσίρο Ιτο και ο αντιπρόεδρος της Μπόινγκ Σκοτ Φάντσερ. Το αεροσκάφος είχε 12μελές πλήρωμα, 100 δημοσιογράφους και 140 επιβάτες εκ των οποίων ο καθένας πλήρωσε σε δημοπρασία 34.000 δολάρια (24.400 ευρώ) για μια θέση στη business class. Το ύψος της τιμής του εισιτηρίου είναι 13 φορές υψηλότερο από το κανονικό και τα χρήματα θα δοθούν σε περιβαλλοντικές οργανώσεις. Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, ένας από τους επιβάτες, ο 59χρονος Καλιφορνέζος Τόμας Λι είχε επίσης επιβιβαστεί στις παρθενικές πτήσεις του Βoeing 747 το 1970 και του Airbus 380 το 2007. εδω ειναι ενα παλιο video με την παραδοση απο την boeing στην ana. Παράθεση keep flying Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. October 30, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2011 Δεδομένου ότι σύντομα θα ταξιδέψω στο Λονδίνο και επειδή πλέον οι πτήσεις της BA από Λάρνακα πάνε στο Terminal 3, ξέρει κάποιος να μου πει με σιγουριά εάν το Terminal 3 χρησιμοποιείται και από A380; Ως ερασιτέχνης plane spotter θα ήθελα να έχω την ευκαιρία να τραβήξω μερικές φωτογραφίες... Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. October 30, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2011 Νομίζω πως μπορούμε όλοι να κατεβάσουμε τους τόνους μας just a little και αφού ρίξουμε και μία ενημερωτική ματιά στους ΟΠΧ, να συνεχίσουμε επί του θέματος. Και επειδή δεν θέλω να σας κουράζω, υπενθυμίζω: 4.4.1. «Μπορείτε να ασκείτε κριτική στις ιδέες όχι όμως και στους ανθρώπους». Πιο συγκεκριμένα: Τα μέλη του myphone.gr μπορούν να ασκήσουν κριτική στις ιδέες, εφόσον αιτιολογήσουν την άποψή τους με την παράθεση των απαιτούμενων στοιχείων. Ωστόσο, δεν θα πρέπει να ασκούν κριτική στους ανθρώπους. Επιπλέον, ως γνωστόν, προσωπικοί χαρακτηρισμοί απαγορεύονται. Αυτά τα ολίγα, προς όλους και συνεχίζουμε επί του θέματος. :) Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.