Jump to content

Motorola RAZR XT910


sakiss
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τώρα τελευταία μετά από επανεκκίνηση μου βγάζει κατεστραμμένη κάρτα sd μερικές φορές και μου ζητάει μορφωποιηση.

Αποτέλεσμα χάνω τα πάντα όπως είναι φυσικό.

Έχω αρχίσει και κάνω back up συνέχεια μην την ξαναπατήσω.

Έχω κάνει επαναφορά hard reset αλλά το κάνει πάλι.

Φταίει η κάρτα άραγε ή το τηλέφωνο;

3>4
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δεν έχεις μια άλλη να δοκιμάσεις; μπορεί να έχει καταστραφεί όντως αυτή, μου φαίνεται το πιο πιθανό

tsak8 - Χρήστος

LG G6 / LG G Pad 8,3"

Link to comment
Share on other sites

Τώρα τελευταία μετά από επανεκκίνηση μου βγάζει κατεστραμμένη κάρτα sd μερικές φορές και μου ζητάει μορφωποιηση.

Αποτέλεσμα χάνω τα πάντα όπως είναι φυσικό.

Έχω αρχίσει και κάνω back up συνέχεια μην την ξαναπατήσω.

Έχω κάνει επαναφορά hard reset αλλά το κάνει πάλι.

Φταίει η κάρτα άραγε ή το τηλέφωνο;

 

Το οτι το τηλέφωνο τη βλέπει σαν κατεστραμένη δε σημαίνει πως είναι. Την επόμενη φορά που θα σου το βγάλει αυτό βγάλε την κάρτα από το κινητό και δοκίμασε να τη διαβάσεις από τον υπολογιστή. Αρκεί προφανώς να έχεις card reader.

Link to comment
Share on other sites

Το οτι το τηλέφωνο τη βλέπει σαν κατεστραμένη δε σημαίνει πως είναι. Την επόμενη φορά που θα σου το βγάλει αυτό βγάλε την κάρτα από το κινητό και δοκίμασε να τη διαβάσεις από τον υπολογιστή. Αρκεί προφανώς να έχεις card reader.

 

Το έχω κάνει. Τα ίδια και το pc.

Αυτό που με ανησυχεί είναι πως μετά την διαμόρφωση η κάρτα λειτουργεί μια χαρά μέχρι να μου το ξανακάνει, μπορεί σε μια εβδομάδα, δέκα μέρες ή και μια.

Edited by Stoupi
3>4
Link to comment
Share on other sites

Το έχω κάνει. Τα ίδια και το pc.

Αυτό που με ανησυχεί είναι πως μετά την διαμόρφωση η κάρτα λειτουργεί μια χαρά.

 

Μπορείς να ψάξεις στο ίντερνετ για κανένα πρόγραμμα διαγνωστικό μήπως όντως έχει πρόβλημα η κάρτα σου. Τι μάρκα είναι; Κάποιες έχουν lifetime warranty.

Επίσης μπορείς να πάρεις τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών Κοκορόλα να ρωτήσεις μήπως ξέρουν τίποτα. Αν και κατά 99% και να υπάρχει πρόβλημα σιγά μην το ξέρουν.

Link to comment
Share on other sites

Έχει βρει κανείς εφαρμογή για Voice to Sms ;;;; στα Ελληνικά;; ;)

---------------

 

https://www.redball.gr = Από οπαδούς, για οπαδούς, μπες στην Γαύρικη παρέα σήμερα!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας!

Μπορει καποιος με το ΧΤ910,να δημιουργήσει ενα αντίγραφο της stock rom(ics) ,με το safestrap και να το ανεβάσει κάπου,ώστε να το κατεβάσω; Εβαλα miui και διέγραψα κατα λάθος το μπακ απ της στοκ.

Edited by aplostra
Link to comment
Share on other sites

chekαρε το SVOX. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει αλλά το έχω πετύχει πολλές φορές στα τοπ. Είναι με μικρή πληρωμή νομίζω, ίσως να έχει και ένα δωρεάν αλλά δεν είμαι σίγουρος.

 

Θα ήθελα να ρωτήσω όσους έχουν διαφορετική ρομ από αυτή που δίνει η Μοτορόλα:

Έχουν παρατηρήσει παράσιτα στον ήχο κατα τη συνομιλία με γκούγκλ τοκ/ σκάιπ/ βάιμπερ/ φρίνγκ;

Edited by james6
Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα θα ηθελα να ρωτησω κατι ψηνομαι ασχημα να παρω ενα lapdock 100 για το razr μου εχει κανεις φιλος καμμια προταση ειδα μια τιμη απο pc1 79e ισχυει λεει τιποτα??? μηπως ειναι παραεισαγωγης τιποτα??? ή ειναι καλυτερα απο ebay Αγγλίας ή αν εχει καποιος φιλος καμια προταση αλλη ας μου πει να ξερω που βρισκομαι

ευχαριστω πολλη

Link to comment
Share on other sites

Frpix: "Χαίρομαι" που κάποιος ακόμη έχει το ίδιο πρόβλημα, να ειναι δηλαδή γνωστό θέμα και να του δώσουν σημασία στο σέρβις. Το έδωσα και περιμένω αποτελέσματα. Θα ενημερώσω μόλις έχω νέα, τα οποία λογικά θα αργήσουν μια που έχουμε γιορτές.

 

aek_original21: Αν θες έξτρα μπαταρία μπορείς να δοκιμάσεις εξωτερικές. Μια πολύ φτηνή που χρησιμοποιώ (2 φορές έτυχε μέχρι στιγμής) :http://www.ebay.com/itm/160893597366?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 . Την έχει και στο Play247.gr αν θες να την πάρεις από Ελλάδα.

 

Ξέχασα να κάνω ριβιού για το σέρβις της Μοτορόλα. Περιληπτικά: σε κοροϊδεύουν. Το κινητό δεν το χρησιμοποιούσα για σχεδόν 1.5 μήνα και η δουλειά μου δεν έγινε.

Αναλυτικά:

Πρόβλημα:

1) σπαστικοί ήχοι που κάνει το ηχείο κατα τη διάρκεια κλήσεων μέσω σκάιπ; (και βάιμπερ και φρινγκ και γκουγκλ τοκ και σε διάφορα παιχνίδια όπως το Temple Run και άλλα). Απ' όσο μου έχουν πει στο σέρβις είναι θέμα αποκωδικοποίησης- αποσυμπίεσης του ήχου και το έχουν όλα τα Μοτορόλα.

2) Έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα με σύνδεση σε δίκτυο που χρησιμοποιεί ως ασφάλεια PEAP. Δε θα το αναλύσω.

 

Τι έγινε:

Το έστειλα 2 φορές και μου το γυρίσανε πίσω και τις δυο λέγοντας πως η συσκευή είναι μια χαρά και το πρόβλημα είναι της εφαρμογής και το έχουν όλα τα Μοτορόλα. Και μάλιστα για τις άλλες εφαρμογές λέγαν οτι είναι τρίτων κατασκευαστών οπότε δεν παρέχουν υποστήριξη. Για το Τοκ που είναι Μπιλντ Ιν και υποτίθεται παρέχουν υποστήριξη δε λέγανε τίποτα τα μουν... Συνεχόμενα μου λέγανε τη ηλίθια δικαιολογία οτι παρουσιάζεται σε όλα τα κινητά. Εννοώντας προφανώς της Μοτορόλα, γιατί τους είπα παμπολες φορές οτι σε όλες τις άλλες εταιρίες που έχω δοκιμάσει δουλεύει μια χαρά. Αλλά όχι συμφωνα με αυτούς το έχουν όλα, δε θέλανε να καταλάβουν, δεν είχαν όρεξη να ασχοληθούν δε ξέρω. Που πραγματικά το Τοκ έχει και πολύ πιο έντονο το πρόβλημα από το σκάιπ. Απλώς δε γινόταν να μιλήσω.

Τελικώς τη δουλειά μου δεν την έκανα όσες ώρες (πραγματικά ΩΡΕΣ, σίγουρα 5 τον τελευταίο μήνα, πολύ πιθανόν και παραπάνω) και αν μίλησα με εξυπηρέτηση πελατών και με σέρβις. Το κινητό δηλαδή το πήρα για να μιλάω μέσω ίντερνετ, κάτι που θα έκανα πάρα πολύ καλά και με το Neo V που έχει την μισή τιμή, και τελικά δεν κατάφερα πόσους μήνες που το είχα να το κάνω αυτό το αυτονόητο και πολύ απλό πράγμα. Πραγματικά αν έμενα Αθήνα θα το είχα κάνει λαμπόγιαλο το σέρβις δεν το συζητάμε.

 

Ούτε για το θέμα με το ασύρματο κατάφερα τίποτα. Μετά από βδομάδες (σίγουρα έκλεισα μήνα) που ασχολήθηκα προσπαθώντας να τους βοηθήσω με μεγάλο όγκο feedback και δοκιμών και ανοιχτός για κάθε νέα πρόταση που θα μου λέγαν, τελικά παραδέχτηκαν απλώς οτι όντως υπάρχει πρόβλημα με τα δίκτυα που χρησιμοποιούν ως ασφάλεια PEAP. Αυτό έγινε μέσα Νοέμβρη αν θυμάμαι καλά. Και έλειξε εκεί. Πραγματικά δε με βοηθήσανε καθόλου, και φυσικά ούτε συζήτηση για επιστροφή χρημάτων. Που μου πουλήσαν μια συσκευή που δεν κάνει τα αυτονόητα. Τρομακτικά απαράδεκτοι οι τύποι! ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ που κάνουν οι συσκευές εδώ και χρόνια!

 

Και ο απίστευτος ο τεχνικός του σέρβις στην Αθήνα μου είπε: "ε τι να κάνω, δεν έχω τέτοιο ρούτερ εδώ να το τεστάρω, οπότε είπα στην Μοτορόλα οτι δουλεύει μια χαρά το ασύρματο". Ο άνθρωπος φάνηκε οτι είναι άσχετος και χαζός ή παρίστανε τον χαζό, δεν κατάλαβα. Τρολάρει ασταμάτητα! "Ε που να ξέρω αν στις άλλες συσκευές δουλεύει καλά το Τοκ, εγώ τεχνικός της Κοκορόλα είμαι." Το να ελέγξει και σε μια άλλη συσκευή σίγουρα θα τον κουραζε τρομερά. Ή το να έκανε μια πρόταση στην Μοτορόλα οτι "το παλικάρι έχει δίκιο, οι συσκευές μας έχουν πρόβλημα γιατί σε άλλες εταιρίες δεν εμφανίζεται" σίγουρα θα του προκαλούσε κόπωση και πονοκέφαλο.

Όσο για την τηλεφωνήτρια στο σέρβις, καλά αυτής πραγματικά της χρειάζεται ένα καλό χέρι ξύλο. Δε ξέρω γενικά πόσο την αγχώνουν εκει πέρα και τι δουλειά της βάζουν να κάνει, αλλά όσο άγχος τράβηξα σε όλη μου τη ζωή το τράβηξα στην συνομιλία μου μαζί της! Μιλούσε απίστευτα γρήγορα και κοφτά, με οποιονδήποτε τρόπο να σε κλείσει! 1 στις 2 προτάσεις της ηταν "πρέπει να κλείσω, έχω γραμμούλα" λες και εγώ για κουσκουσάκι την είχα πάρει, δεν είμαι πελάτης που έχει πρόβλημα, δεν είμαι και καμιά σοβαρή "γραμμούλα". Και που προφανώς επίσης ήταν ψέμα, γιατί 10 φορές την πήρα και τις δέκα το σήκωσε αμέσως, που σημαίνει οτι απλώς ήθελε να με ξεφορτωθεί. Πολλές φορές κιόλας με έβαζε αναμονή και καλά να σηκώσει την επόμενη γραμμούλα και μετά από κανα πεντάλεπτο που με άφηνε αναμονή τελικώς μου το έκλεινε!!! Τελικώς για να καταφέρεις να κάνεις συνομιλία και να εξηγήσεις όλο το πρόβλημα έπρεπε να είσαι προετοιμασμένος, γιατί μετά το λεπτό έπρεπε να δώσεις πολλή ισχύ για να καταφέρεις να μην σου κλείσει το τηλέφωνο. Και δεν ήμουν και συνηθισμένος σε τέτοια.

 

Προφανώς η Μοτορόλα έχει τελειώσει για μένα. Δε λέω πως αν είχα πρόβλημα με άλλη εταιρία θα είχα καλύτερη αντιμετώπιση, αλλά από εδώ και πέρα θα μείνω Samsung για να πηγαίνω αυτοπροσώπως στο σερβις, μια που έχει στη Θεσσαλονίκη, γιατί πραγματικά αυτά που τράβηξα (και πλήρωσα) στα τηλέφωνα δεν τα αντέχω.

Αν και πραγματικά, τέτοια απίστευτα προβλήματα δε νομίζω οτι θα είχα με καμία άλλη εταιρία! Μα να μη συνδέεται σε ασύρματα δίκτυα με PEAP και να έχει πρόβλημα αποσυμπίεσης φωνής, πράγματα που μπορούν να κάνουν συσκευές εδώ και χρόνια; Είναι δυνατόν;;; Και να τους λες να το διορθώσουν και να μην κάνουν τίποτα; Και να τους λες αφού δεν κάνετε τίποτα δώστε μου πίσω τα χρήματα να πάρω μια συσκευή άλλη να κάνω τη δουλειά μου και να σου λένε δε μας νοιάζει; Ε δεν νομίζω οτι θα αντιμετωπίσω κάτι τέτοιο σε καμία άλλη εταιρία!

Μεγάλο κρίμα πάντως, γιατί ως συσκευή το RAZR είναι πολύ δυνατή και έχει πολλές δυνατότητες. Σε ορισμένα σημεία είναι πιο γρήγορο και από το GS3 που χρησιμοποιώ τώρα. Κρίμα που η Κοκορόλα κοιμάται και χάνει σε βλακείες πραγματικά.

 

Edit: Ξέχασα να αναφέρω οτι οι τηλεφωνήτριες με τις οποίες μίλησα στην εξυπηρέτηση ήταν τις περισσότερες φορές πολύ ευγενικές, που και που απλώς όχι αγενείς. Αλλά τελείως άσχετες, τελείως, και σίγουρα ΣΙΓΟΥΡΑ τις έχουνε πει να το παίζουν θεόχαζες.

Τουλάχιστον όμως δεν ήταν σαν αυτή στο σέρβις που ήταν και αγενέστατη και σου έβγαζε την ψυχή μη σου το κλείσει στην μάπα.

Edited by james6
Link to comment
Share on other sites

Απολαυστική περιγραφή πάντως :D, κρίμα που δεν έβγαλες άκρη.

 

:D :D Σευχαριστώ! Όντως κρίμα γιατί πραγματικά την είχα αγαπήσει την συσκευή, μακράν η πιο όμορφη της αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα να κάνω ριβιού για το σέρβις της Μοτορόλα. Περιληπτικά: σε κοροϊδεύουν. Το κινητό δεν το χρησιμοποιούσα για σχεδόν 1.5 μήνα και η δουλειά μου δεν έγινε.

Αναλυτικά:

Πρόβλημα:

1) σπαστικοί ήχοι που κάνει το ηχείο κατα τη διάρκεια κλήσεων μέσω σκάιπ; (και βάιμπερ και φρινγκ και γκουγκλ τοκ και σε διάφορα παιχνίδια όπως το Temple Run και άλλα). Απ' όσο μου έχουν πει στο σέρβις είναι θέμα αποκωδικοποίησης- αποσυμπίεσης του ήχου και το έχουν όλα τα Μοτορόλα.

2) Έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα με σύνδεση σε δίκτυο που χρησιμοποιεί ως ασφάλεια PEAP. Δε θα το αναλύσω.

 

Τι έγινε:

Το έστειλα 2 φορές και μου το γυρίσανε πίσω και τις δυο λέγοντας πως η συσκευή είναι μια χαρά και το πρόβλημα είναι της εφαρμογής και το έχουν όλα τα Μοτορόλα. Και μάλιστα για τις άλλες εφαρμογές λέγαν οτι είναι τρίτων κατασκευαστών οπότε δεν παρέχουν υποστήριξη. .......................................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................................................

Μεγάλο κρίμα πάντως, γιατί ως συσκευή το RAZR είναι πολύ δυνατή και έχει πολλές δυνατότητες. Σε ορισμένα σημεία είναι πιο γρήγορο και από το GS3 που χρησιμοποιώ τώρα. Κρίμα που η Κοκορόλα κοιμάται και χάνει σε βλακείες πραγματικά.

 

Δεν κάνω quote όλο το πόστ λόγω μεγέθους.

 

Φίλε James, σε καταλαβαίνω μεν αλλά σε bug της rom δεν θα μπορούσε κανένα service καμιάς εταιρίας να βοηθήσει. Το πολύ πολύ να σου ξαναπερνούσαν την υπάρχουσα rom που δίνει η Moto(που πάλι θα έχει το/τα bug/s. Δεν θα ξανάγραφε κανείς κώδικα σε service.

 

H μόνη σου ελπίδα είναι να έχει διορθωθεί στην jb ή κάποιο fix (που πολύ αμφιβάλω για το fix).

LG G8s - Lg g6 h870 -- Note 4 N910F(dead) stock 6.0.1 -- Sony Xperia Z 5.1.1 eXistenZ Y 4.0.0 -
Link to comment
Share on other sites

Δεν κάνω quote όλο το πόστ λόγω μεγέθους.

 

Φίλε James, σε καταλαβαίνω μεν αλλά σε bug της rom δεν θα μπορούσε κανένα service καμιάς εταιρίας να βοηθήσει. Το πολύ πολύ να σου ξαναπερνούσαν την υπάρχουσα rom που δίνει η Moto(που πάλι θα έχει το/τα bug/s. Δεν θα ξανάγραφε κανείς κώδικα σε service.

 

H μόνη σου ελπίδα είναι να έχει διορθωθεί στην jb ή κάποιο fix (που πολύ αμφιβάλω για το fix).

 

Ας έλεγε τότε στην Κοταρόλα οτι υπάρχει πρόβλημα και θα πρέπει να διορθωθεί ή να μου επιστραφούν τα χρήματα. Αυτός τους είπε απλώς οτι όλα καλά. Ε και η Φολαρόλα, όταν της λέει το σέρβις της οτι όλα καλά, σου λέει δε με νοιάζεις, βγάλε άκρη μόνος σου, εσύ είσαι ο στραβός αφού το σέρβις μου τα βλέπει όλα καλά.

Ε φαντάζομαι οτι στην JB θα το διορθώσουν, αλλιώς είναι τελείως άνιωθοι! Αλλά δεν έχω πλέον την υπομονή να περιμένω (άντεξα 7 μήνες, δεν είναι και λίγο!), ούτε πρόκειται μετά από την όλη ιστορία να κάτσω στην Μοτορόλα! Απλώς πιστεύω στην κοινή λογική και γιαυτό θα μου άρεζε να άκουγα οτι διορθώθηκε τελικά, έστω και με τρόμερή καθυστέρηση.

Link to comment
Share on other sites

φιλε james 6 κ εγω στην ιδια μοιρα ειμαι με παρομοιο προβλημα το τηλ αγοραστηκε το ιουνιο απο το media markt πυλαιας ολα μια χαρα εως τον νοεμβριο που σταλθηκε 14 του μηνος στην ''δηθεν'' αντιπροσωπεια-service με προβλημα στην οθονη διοτι τρεμοεπαιζε το πηρα μετα απο ενα μηνα περιπου ολα καλα ενταξει στην παραλαβη αλλα μετα απο λιγο παιξιμο κ εγκατασταση των εκαστοτων εφαρμογων που χρησιμοποιω κ οταν φτανω στην ''Διαχειρηση μεθοδων εισοδου'' παρατηρω ενα νεο προβλημα οταν παταω για να κανω διαχειρηση κ να βαλω καποιο keyboard με πεταει στην κεντρικη οθονη κ μου λεει ''Δυστηχως η εφαρμογη ρυθμισεις εχει διακοπει'' λεω μεσα μπα δεν γινεται τιποτα τυχαιο θα ειναι κανω επανεκινηση τα ιδια αμαν λεω εδω ειμαστε :confused::confused::confused:

Τηλεφωνο στην μαμα moto κ αυτη μου λεει οτι ''μηπως ειναι καποιο προβλημα κολλημα της εφαρμογης'' παρακαλω καντε ολικη επαναφορα κανω κ ξανα τα ιδια :confused::confused::confused:

παω την επομενη media markt τους λεω το κ το το ξαναστελνουν με προτεραιοτητα τηλεφωνο στουσ ''απειρους'' τεχνικους της τους λεω οτι ειστε ανεπιτρεπτοι κ καλα θα επρεπε να ντρεπεστε που ξεγελαττε τον κοσμο ετσι με το ''δηθεν'' service σας κ μου λεει οτ τυπος οτι συνδεσαμε στον υπολογιστη μας κ περασε ολα τα τεστ!!!! ααα!!! περιτο να πω οτι ειναι ακρως απαραδεκτοι απο συμπεριφορα την προηγουμενη βδομαδα το ξαναεστειλα κ με συνοδευτικο μυνημα ''μην τυχον διανοηθητε κ το στειλετε ξανα ετσι οθε κ αλοιμονο σας.....''

εχω μηλησει κ με μαμα moto κ με media markt για αλλαγη τηλεφωνου ή τα λεφτα μου πισω

κ ενολιγης δεν ξερω αν εγινα πληρος κατανοητος αυτη ειναι η περιπετεια μου κριμα παντως γιατι ειναι κ μαμο... το razr

Link to comment
Share on other sites

φιλε james 6 κ εγω στην ιδια μοιρα ειμαι με παρομοιο προβλημα το τηλ αγοραστηκε το ιουνιο απο το media markt πυλαιας ολα μια χαρα εως τον νοεμβριο που σταλθηκε 14 του μηνος στην ''δηθεν'' αντιπροσωπεια-service με προβλημα στην οθονη διοτι τρεμοεπαιζε το πηρα μετα απο ενα μηνα περιπου ολα καλα ενταξει στην παραλαβη αλλα μετα απο λιγο παιξιμο κ εγκατασταση των εκαστοτων εφαρμογων που χρησιμοποιω κ οταν φτανω στην ''Διαχειρηση μεθοδων εισοδου'' παρατηρω ενα νεο προβλημα οταν παταω για να κανω διαχειρηση κ να βαλω καποιο keyboard με πεταει στην κεντρικη οθονη κ μου λεει ''Δυστηχως η εφαρμογη ρυθμισεις εχει διακοπει'' λεω μεσα μπα δεν γινεται τιποτα τυχαιο θα ειναι κανω επανεκινηση τα ιδια αμαν λεω εδω ειμαστε :confused::confused::confused:

Τηλεφωνο στην μαμα moto κ αυτη μου λεει οτι ''μηπως ειναι καποιο προβλημα κολλημα της εφαρμογης'' παρακαλω καντε ολικη επαναφορα κανω κ ξανα τα ιδια :confused::confused::confused:

παω την επομενη media markt τους λεω το κ το το ξαναστελνουν με προτεραιοτητα τηλεφωνο στουσ ''απειρους'' τεχνικους της τους λεω οτι ειστε ανεπιτρεπτοι κ καλα θα επρεπε να ντρεπεστε που ξεγελαττε τον κοσμο ετσι με το ''δηθεν'' service σας κ μου λεει οτ τυπος οτι συνδεσαμε στον υπολογιστη μας κ περασε ολα τα τεστ!!!! ααα!!! περιτο να πω οτι ειναι ακρως απαραδεκτοι απο συμπεριφορα την προηγουμενη βδομαδα το ξαναεστειλα κ με συνοδευτικο μυνημα ''μην τυχον διανοηθητε κ το στειλετε ξανα ετσι οθε κ αλοιμονο σας.....''

εχω μηλησει κ με μαμα moto κ με media markt για αλλαγη τηλεφωνου ή τα λεφτα μου πισω

κ ενολιγης δεν ξερω αν εγινα πληρος κατανοητος αυτη ειναι η περιπετεια μου κριμα παντως γιατι ειναι κ μαμο... το razr

 

Μετά την επαναφορά εργοστασιακων ρυθμίσεων σου έκανε ακριβώς το ίδιο χωρίς να έχεις εγκαταστήσει όλες σου τις εφαρμογές? Πολύ περίεργο. Σε ποια έκδοση firmware είσαι? Στην τελευταία? Δοκιμάσε να βγάλεις την sd card (μόνο μετά από επαναφορά πριν εγκαταστήσεις οιαδήποτε εφαρμογή. Σαν έσχατη λύση θα σου πρότεινα να έχεις κάποια σχετική εμπειρία, να ρουταρεις να βάλεις boot menu manager (custom recovery) και να κάνεις με αυτό format στην εσωτερική μνήμη. Μετά είτε φλασαρεις απευθείας κάποια custom rom ή με Rsd ξαναπερνας την εργοστασιακη ρομ. Πάντως το πρόβλημα σου δεν είναι θέμα hardware 99.9%.

Link to comment
Share on other sites

φιλε james 6 κ εγω στην ιδια μοιρα ειμαι με παρομοιο προβλημα το τηλ αγοραστηκε το ιουνιο απο το media markt πυλαιας ολα μια χαρα εως τον νοεμβριο που σταλθηκε 14 του μηνος στην ''δηθεν'' αντιπροσωπεια-service με προβλημα στην οθονη διοτι τρεμοεπαιζε το πηρα μετα απο ενα μηνα περιπου ολα καλα ενταξει στην παραλαβη αλλα μετα απο λιγο παιξιμο κ εγκατασταση των εκαστοτων εφαρμογων που χρησιμοποιω κ οταν φτανω στην ''Διαχειρηση μεθοδων εισοδου'' παρατηρω ενα νεο προβλημα οταν παταω για να κανω διαχειρηση κ να βαλω καποιο keyboard με πεταει στην κεντρικη οθονη κ μου λεει ''Δυστηχως η εφαρμογη ρυθμισεις εχει διακοπει'' λεω μεσα μπα δεν γινεται τιποτα τυχαιο θα ειναι κανω επανεκινηση τα ιδια αμαν λεω εδω ειμαστε :confused::confused::confused:

Τηλεφωνο στην μαμα moto κ αυτη μου λεει οτι ''μηπως ειναι καποιο προβλημα κολλημα της εφαρμογης'' παρακαλω καντε ολικη επαναφορα κανω κ ξανα τα ιδια :confused::confused::confused:

παω την επομενη media markt τους λεω το κ το το ξαναστελνουν με προτεραιοτητα τηλεφωνο στουσ ''απειρους'' τεχνικους της τους λεω οτι ειστε ανεπιτρεπτοι κ καλα θα επρεπε να ντρεπεστε που ξεγελαττε τον κοσμο ετσι με το ''δηθεν'' service σας κ μου λεει οτ τυπος οτι συνδεσαμε στον υπολογιστη μας κ περασε ολα τα τεστ!!!! ααα!!! περιτο να πω οτι ειναι ακρως απαραδεκτοι απο συμπεριφορα την προηγουμενη βδομαδα το ξαναεστειλα κ με συνοδευτικο μυνημα ''μην τυχον διανοηθητε κ το στειλετε ξανα ετσι οθε κ αλοιμονο σας.....''

εχω μηλησει κ με μαμα moto κ με media markt για αλλαγη τηλεφωνου ή τα λεφτα μου πισω

κ ενολιγης δεν ξερω αν εγινα πληρος κατανοητος αυτη ειναι η περιπετεια μου κριμα παντως γιατι ειναι κ μαμο... το razr

 

Μου κανει ακριβως το ιδιο προβλημα και εμενα απλα δεν ειχα δωσει βαση ''Διαχειρηση μεθοδων εισοδου'' παρατηρω ενα νεο προβλημα οταν παταω για να κανω διαχειρηση κ να βαλω καποιο keyboard με πεταει στην κεντρικη οθονη κ μου λεει ''Δυστηχως η εφαρμογη ρυθμισεις εχει διακοπει'' Τωρα που το διαβασα το ξανα ειδα και αυτο απο την ημερα που εβαλα 4.0.4. Το κινητο δεν το εχω πειραξει ποτε καιδεν εχει γινει ποτε ροοτ η οτι αλλο. Να το παω service λετε?

FLASHTOOL P780 - TWRP P780

http://ul.to/9txmvih8

Link to comment
Share on other sites

εδώ και 2 ημέρες μου βγάζει ένδειξη 2 στοιχεία σε αναμονή μεταφόρτωσης γνωρίζει κάποιος να μου πει τι είναι αυτό και πως φεύγει;
Link to comment
Share on other sites

Κολλάει όταν πατήσω «διαμόρφωση μεθόδων εισόδου», βγάζει πάντα το μήνυμα «Δυστυχώς, η εφαρμογή Ρυθμίσεις έχει διακοπεί».

Τους το είχα αναφέρει κιεγώ αυτό, αλλά προφανώς ούτε αναφορά για το ανάπηρο λογισμικό που βγάλανε.

Τελικώς πας από τις κεντρικές ρυθμίσεις στις επιλογές γλώσσας και κάτι τέτοιο (και όχι όταν χρησιμοποιείς το πληκτρολόγιο.) Διαλέγεις γενικά ποιά πληκτρολόγια θα είναι ενεργά και κάνεις κανονικά τις ρυθμίσεις στο καινούργιο σου πληκτρολόγιο εκεί. Αφού κάνεις τις ρυθμίσεις βγαίνεις και όταν πάς να χρησιμοποιήσεις ξανά το πληκτρολόγιο (πχ εσεμες) θα σου έχει λογικά σαν προεπιλεγμένο την πρώτη φορά το πληκτρολόγιο της Μοτορόλα. Κατεβάζεις την μπάρα ειδοποιήσεων και έχει την επιλογή (αφού έχει ανοίξει το πληκτρολόγιο πάντα εμφανίζεται) "Μέθοδοι εισόδου" ή κάπως έστι. Το επιλέγεις και επιλέγεις το πληκτρολόγιό σου και δουλεύει κανονικά.

Αυτό βέβαια αν στο έλεγε ο τεχνικός ή η τηλεφωνήτρια στο σέρβις ή η τηλεφωνήτρια στην εξυπηρέτηση πελατών (οι οποίες ξέχασα να αναφέρω οτι ήταν ευγενικές γενικά αλλά τελείως άσχετες) θα ήταν απλώς παράλογο, επιστημονική φαντασία θα έπρεπε να δουλέψει για να συμβεί κάτι τέτοιο. Πραγματικά τέτοια τρομερά παιδιά που πήγε και τα βρήκε η Μοτορόλα και τους έβαλε σε τέτοια πόστα δε ξέρω. Ένας και ένας όλοι τους!

Edited by james6
Link to comment
Share on other sites

ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ Η ΟΘΟΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ..ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ???ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ!

 

 

-Ομάδα Διαχείρισης- Απαγορεύεται η αποκλειστική χρήση κεφαλαίων σύμφωνα με τους Όρους Χρήσης του myphone.

Edited by navi55
Link to comment
Share on other sites

ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ Η ΟΘΟΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ..ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ???ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ!

 

Για Ελλάδα στο service της Moto. Cellcom 2109902582 Αργυρούπολη Αθήνα. Αν και νομίζω πως κοστίζει αρκετά. Κάνε ένα τηλέφωνο να σου πούνε. Αλλιώς , αν μπορείς να την περάσεις εσύ ή κάποιος που ξέρεις, από ebay αν βρείς κάτι.

LG G8s - Lg g6 h870 -- Note 4 N910F(dead) stock 6.0.1 -- Sony Xperia Z 5.1.1 eXistenZ Y 4.0.0 -
Link to comment
Share on other sites

ΕΧΩ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΤΟΜΟ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ EBAY ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΕΣ..160 ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΚΑΙ 220 ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ

 

 

-Ομάδα Διαχείρισης- Απαγορεύεται η αποκλειστική χρήση κεφαλαίων σύμφωνα με τους Όρους Χρήσης του myphone.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς είναι πανάκριβες γιατί δεν είναι ένα απλό digitalizer αλλά έρχεται όλη η μπροστά όψη κομπλέ σε σετακι ώστε να διασφαλίζει το και καλά waterproof της συσκευής. Μάλιστα για τον ίδιο λόγο θέλει και ιδιαίτερη εφαρμογή του ανταλλακτικου σε σχέση με άλλες συσκευές, με ειδική sealant glue. Προτείνω να ψάξεις να βρεις κάποια ελλατωματικη συσκευή στο ebay σε καλή τιμή και να κάνεις την τράμπα. Αν και τις περισσότερες φορές αυτές οι συσκευές είναι Hard bricked πλήρως λειτουργικές και φτιάχνονται σχετικά ευκολα.

 

Αν πάντως το πρόβλημά σου είναι μόνο το μπροστά γυαλί εδώ είσαι http://www.aliexpress.com/item/Original-Outer-Glass-touch-Screen-FOR-Motorola-Droid-Razr-XT910-XT912-digitizer-Free-tools/665969955.html αλλά να ξέρεις ότι κατά 90% θα χάσεις το water and dust proof.

Edited by SpArchon
Link to comment
Share on other sites

ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΑ ΤΖΑΜΑΚΙ..ΣΤΟ ΕΒΑΥ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΗ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΕΙΧΕ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΤΖΑΜΙ..ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΚΑΝΩ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΦΤΗΝΗ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΤΟ ΕΒΑΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΩ ΩΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ

 

 

-Ομάδα Διαχείρισης- Απαγορεύεται η αποκλειστική χρήση κεφαλαίων σύμφωνα με τους Όρους Χρήσης του myphone.

Edited by navi55
Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα θα ηθελα να ρωτησω κατι αν μπορω σε παρελαβα το razr μου υστερα απο 3η αποτυχημενη φορα στα τζιμανια της cellcom κ επειδη ειχα σοβαρο προβλημα μαζι τους δειτε καποιο παραπανω post μου γιατι μου αλλαξανε μαλλον την rom γιατι το κανανε αναπρογραματισμο κ μαλλον κατα 80% μου βαλανε την κολο γερμανικη που το ξερω απο πρωτη ματια εχει προεγκατεστημενη την εφαρμογη της bild!!!!! ακουσων ακουσων

κ κατι ακομη εγω πως μπορω να τους αποδειξω οτι φορα γερμανικη rom κ οτι μου την βαλανα αυτη σε περιπτωση λεμε που αλαξει κανα service κ οτι δεν την εβαλα εγω ή κ γενικα οτι ο ελεφαντας δεν πεταει σε περιπτωση που τους ξαναχρειαστω ''αμαν παναγια μου οχι αλλο''

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Motorola RAZR XT910

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...